ah, het is u die een hele post weg heeft gehaald, een post nadat ts een 06 nummer plaatste. over netjes gesproken.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef Re het volgende:
hou het een beetje netjes hier mensen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
OKeej...ik had geen positieve reacties verwacht....maar dit![]()
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
mja, doe inderdaad maar een slotje erop...
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef dompertje het volgende:
De beste wraak is totaal niet te reageren en hem te negeren .
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. hij is die jaloerse doos allang vergeten.
OMFGquote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
btw. zijn nummer is 06********....bel of sms hem gerust...zal die leuk vinden...
Als gratis en goedkoop (wat elkaar al tegenspreekt) zo'n probleem lijkt te zijn, mag ik er dan vanuit gaan dat jij je door die gozer voor geld liet nemen? Of op een andere manier ervoor zorgde dat hij veel geld aan je uit moest geven?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende: (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
Waarom zeg je dan gratis ÉN goedkoop ?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat een domme conclusies trekken jullie zeg, aan de hand van de tekst denken jullie daar een hoop dingen uit op te maken... 16 jaar, psychologisch wrak, relatie van 3 uur, je zal dan wel lelijk zijn of slecht in bed. allemaal niks van waar....en er zit wel degelijk een verschil tussen gratis en goedkoop...
Wat is het dan wel? 4 uur?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat een domme conclusies trekken jullie zeg, aan de hand van de tekst denken jullie daar een hoop dingen uit op te maken... 16 jaar, psychologisch wrak, relatie van 3 uur, je zal dan wel lelijk zijn of slecht in bed. allemaal niks van waar....en er zit wel degelijk een verschil tussen gratis en goedkoop...
Hoe duur ben je danquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ben ik de enige die 'wraak nemen' niet zo'n hele vreemde wens vind wanneer iemand je bedrogen en pijn gedaan heeft!?
Wanneer je een serieuze relatie met iemand hebt. dan mag je ook trouw en respect verwachten (tenzij specifiek anders afgesproken), dus als 1 van beiden de ander dan op zo'n manier kwetst, dan vind ik wraak niet eens zo heel ongepast.
Om iedere keer alles nou maar te slikken en accepteren wanneer iemand bewust en express je vertrouwen schaadt en je pijn doet, lijkt me ook niet gezond of normaal.
Wraak is jezelf verlagen tot het niveau van degene die jou wat aangedaan heeft...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ben ik de enige die 'wraak nemen' niet zo'n hele vreemde wens vind wanneer iemand je bedrogen en pijn gedaan heeft!?
Wanneer je een serieuze relatie met iemand hebt. dan mag je ook trouw en respect verwachten (tenzij specifiek anders afgesproken), dus als 1 van beiden de ander dan op zo'n manier kwetst, dan vind ik wraak niet eens zo heel ongepast.
Om iedere keer alles nou maar te slikken en accepteren wanneer iemand bewust en express je vertrouwen schaadt en je pijn doet, lijkt me ook niet gezond of normaal.
Pass me the popcorn Tuxxxquote:
Een paar taxi's voor de deur midden in de nacht, een stapel pizza's en veel wehkamp meuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor wraak zou jij in een situatie als deze dan gepast vinden ?
Shocking, kwajongensstrekenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een paar taxi's voor de deur midden in de nacht, een stapel pizza's en veel wehkamp meuk.
Hakbijl in se pan auwe!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Shocking, kwajongensstreken![]()
Daar gaat hij vast psychologisch aan onderdoor.
Of je jezelf verlaagt of niet doet er niet toe. Soms is het gewoon beter, ook voor jezelf om het te verwerken, als je wraak neemt op zo'n persoon.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wraak is jezelf verlagen tot het niveau van degene die jou wat aangedaan heeft...
Wat voor wraak zou jij in een situatie als deze dan gepast vinden ?
Tja, als je wraak neemt, moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat hij het langer mee zal dragen dan jij....quote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf d'r mee.
Jij steekt tijd in wraak.
Hij steekt ondertussen zijn tijd in een andere chica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |