Ik heb nu gewoon een stoere bureaubladachtergrond, en ik zou het naar vinden als dat illegaal is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
neuh op veel dingen hier op foK! zit geen copyright.
denk je echt dat danny elke maand langskomt bij iedereen om te checken of we niks van FOK! hebben![]()
![]()
Ik heb 't ff nagevraagd, voor eigen gebruik mag sowiesoquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nu gewoon een stoere bureaubladachtergrond, en ik zou het naar vinden als dat illegaal is.
Vandaar dat ik om een stukje bevestiging vraag, bij deze.
Heb je dat echt nagevraagd?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't ff nagevraagd, voor eigen gebruik mag sowieso.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef bamby het volgende:
probleem is al opgelost was vergeten filter voor kindveilig internet uit te zetten
uit de cos in de fbquote:Op donderdag 30 april 2009 22:34 schreef pimmmetje het volgende:
kunnen die caps van een halfnaakte renate uit cos verwijderd worden ivm mijn gezondheid en die van danny.
onze magen kunnen dat niet aan.
Jja kwam er ook pas later op topic ging over strippoker ha ha ha gooit dat filter het er gelijk uit .klopt wel dat het dan zeer kindvriendelijk is bedankt voor het mee denken.Sorry weet niet hoe ik de icoontjes hier moet gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Gelukkig, zat al even te denken maar was daar niet op gekomen.
De COS-populatie heeft Renate als zondebok uitgekozen, en ze willen liever geen caps van haar in de COS.quote:
Ah, ouderwets gezellig.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
De COS-populatie heeft Renate als zondebok uitgekozen, en ze willen liever geen caps van haar in de COS.
Maar je werd net wéér genoemd door de bewoners, als streamende steunpilaar voor die zeurende zeug. Het begint nu al heroïsche vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De COS-populatie heeft Renate als zondebok uitgekozen, en ze willen liever geen caps van haar in de COS.
Hoe weten de bewoners dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
Maar je werd net wéér genoemd door de bewoners, als streamende steunpilaar voor die zeurende zeug. Het begint nu al heroïsche vormen aan te nemen.
Ze hebben voordat het begon, al goed op FOK! rondgekeken, en kennen de users die opgevallen zijn door een uitgesproken voorkeur. Zo weet het zusje van Dido dat Pearlbitch gek op haar is en weet Renate dat Peter6000 haar steunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weten de bewoners dat?
Klinkt een beetje als een incestueuze bende.
Sorry dat ik het hier vraag, maar in de COS heb je weinig te zoeken als je geen streams kijkt.
Ah, maar dat zou dus kunnen veranderen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
Ze hebben voordat het begon, al goed op FOK! rondgekeken, en kennen de users die opgevallen zijn door een uitgesproken voorkeur. Zo weet het zusje van Dido dat Pearlbitch gek op haar is en weet Renate dat Peter6000 haar steunt.
En "Swarmahoer" werd ook genoemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, maar dat zou dus kunnen veranderen.
Leuk trouwens voor de neutrale kijker die FoK! niet kent als ze het opeens over Peter6000 of over Pearlbitch hebben.
Geen scanman?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
En "Swarmahoer" werd ook genoemd.
Maar het komt slechts heel af en toe ter sprake heur.
Een te late COS denk ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:04 schreef Susi het volgende:
Waar is mijn topic heen met mijn mooie titel ?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:53 schreef beequeen het volgende:
Renatevertelt dat haar moeder een BOM was nav het verhaal van Eline.
Ik moet echt moeite doen om niet te muten als Renateaan het woord is.
Spuit elf.![]()
Bovenstaande vind ik matig.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
Eerste die kleren uit moet is Amber, gevolgd doorenate, Eline en Marielin. Ze hebben er lol in
Danny doet er ook aan mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:12 schreef APK het volgende:
Uit de steamverslagen:
[..]
[..]
Bovenstaande vind ik matig.
En is dit de bedoeling?![]()
[ afbeelding ]
Toch zouden we dat wel proberen, als het de spuigaten uit zou lopen. Maar ik vind het over het algemeen hele puike streamverslagen, ben blij dat ze gemaakt worden. En af en toe een postje waarin iemand zijn of haar mening nogal stevig laat doorklinken, ach.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Danny doet er ook aan mee.
Die laat zich toch niet corrigeren.
En dat enthousiaste gebruik van het FoK!-logo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zouden we dat wel proberen, als het de spuigaten uit zou lopen. Maar ik vind het over het algemeen hele puike streamverslagen, ben blij dat ze gemaakt worden. En af en toe een postje waarin iemand zijn of haar mening nogal stevig laat doorklinken, ach.
Ah kee. Maar onder in de lijst staan nog wel enkele dubbele COSsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Een te late COS denk ik?
Als Danny die sluit, delete hij ze meteen. Dus dan zie je ze ook echt niet meer in je MyAt.
Als dat echt een nieuwe trend gaat worden, spreken we de baas er op aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
En dat enthousiaste gebruik van het FoK!-logo?
Hij heeft écht een hekel aan Renate, plakt d'r allemaal Logo's overheenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Danny doet er ook aan mee.
Die laat zich toch niet corrigeren.
Ja hoi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Rots het volgende:
[TBO COS #73] Bikkels, Amber, Bobby en Marilien zetten door
En dat noemt zich nog een Feyenoorder ook. Nergens voor nodig om die TT aan te passen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoi.
Je TT had niets met TBO te maken, laat staan met de streams, en leek een beetje het resultaat van 24 bier. Een andere user kwam al met een passender TT, en die is het geworden.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Stefan het volgende:
Je vroeg je af of je echt zo populair was dat je BOVEN Bobby stond. Nou nee, we hebben massaal gestemd om je er in te houden. We wilden je zien lijden. Want je bent dom, luidruchtig en egoïstisch.
En wij hebben NIET genoten van je stripact.
Kusje van mij
Wattttttttttt wil je dat ze nog meer in de grond word getraptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie al nagedacht over het moderatiebeleid, m.b.t. de geëlimineerde overlevers waarvan bekend is dat ze op FOK! gepost hebben?
Ik doel (om te beginnen) op dit topic, met onderstaande OP:
Schrijf hier een welkomstboodschap voor Renate
[..]
Als er voor 'iedere andere user' een topic wordt geopend met de intentie hem/ haar persoonlijk aan te gaan vallen, wordt die gesloten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat beleid is exact hetzelfde beleid als normaal gevoerd wordt voor iedere andere user.
even kijken kom hier nog niet zo langquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je in degene te posten die gesloten is?
Dit is degene die nu open is: TBO [ COS#79] Vogeltje !!!!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je in degene te posten die gesloten is?
Dit is degene die nu open is: TBO [ COS#79] Vogeltje !!!!!
Topquote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Gert het volgende:
Danny wil graag de data in de TT's hebben. Zodat het makkelijker is terug te vinden als je later wat wil nazoeken.
En sticky maken is wel handig ja.
Dankjewelquote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Gert het volgende:
Danny wil graag de data in de TT's hebben. Zodat het makkelijker is terug te vinden als je later wat wil nazoeken.
En sticky maken is wel handig ja.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent?
- Dat je stinkt?
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent?
- Dat niemand je aardig vindt?
- Dat niemand je wil zien strippen?
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen?
- All of the above?
alweerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Susi het volgende:
[TBO COS#147] Pannekoekjes met zoutjes 147 dus
Mag deze kutkloon biefstukje achterna de kliko in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |