Renate ,het is nou eenmaal dat er altijd in een project als deze iemand meer en minder gewaardeerd wordt.Nu was jij het die haast niet gewaardeerd werd,in een ander programma iemand anders.Het ging mij persoonlijk niet zozeer om alles wat je zei,maar hoe je het zei.Als ik ergens een hekel aan heb is het kapsones"niet te verwarren met "gezond zelfvertrouwen" .Is gemakkelijk praten achter een computer en ik ben van mezelf niet overtuigd ,maar zo wil ik ook niet overkomen maar zou dus ook nooit in zo'n programma gaan zitten "voor 40 plussers"

Ik denk dat je dingen best goed bedoelt maar soms verkeerd begrepen wordt.Probeer meer humor te vinden in de antwoorden die je geeft.Je bent nog jong dus werk eraan.Tis moeilijk dat weet ik als geen ander.
Probeer iedere dag te douchen,dat is echt een must....en als je gehaktballetjes draait ,eerst je handen wassen maar dat geld voor iedereen.

Het beste en zorg dat Bobby eff terug mag,is het minste wat je kunt proberen om weer in de gratie te komen hier.Ik hoop datje hier gaat posten,daar zouden ook veel mensen respect voor hebben.Greets en OT.. welkom
[ Bericht 2% gewijzigd door mooiiiiii op 03-05-2009 17:06:28 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)