Kicking is safest when the victim is down...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Stefan het volgende:
Je vroeg je af of je echt zo populair was dat je BOVEN Bobby stond. Nou nee, we hebben massaal gestemd om je er in te houden. We wilden je zien lijden. Want je bent dom, luidruchtig en egoïstisch.
En wij hebben NIET genoten van je stripact.
Kusje van mij
Boeie van jij vind. De Bunker betekent: we are in control. Als Renate zit te dreinen als een klein kind heb ik er geld voor over haar in te houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kicking is safest when the victim is down...
Way to go jongen, je laat je wel van je beste kant zien
Ik wilde haar ook erin houden om het spel op scherp te zetten, maar die OP vind ik onnodig harteloos. Het zal Renate wel duidelijk worden wat het algemene oordeel over haar is als ze de topics doorleest. Dit is gewoon natrappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Boeie van jij vind. De Bunker betekent: we are in control. Als Renate zit te dreinen als een klein kind heb ik er geld voor over haar in te houden.
Eens. Zeg dan gewoon niks.quote:
Nu is ze er uit en mogen we niks meer zeggen? Verbaast me dat Danny nog niks heeft gepost hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens. Zeg dan gewoon niks.![]()
Renate: heb respect voor je beslissing er alsnog uit te gaan.
Hoop dat je wat wilt vertellen over hoe je The Bunker hebt beleefd.
Als Pasen en pinksteren enz enzquote:Op zondag 3 mei 2009 02:05 schreef PC eend het volgende:
Vind jij het ook niet merkwaardig dat mensen binnen enkele dagen zo een hekel aan je kunnen ontwikkelen en anderen weer tot held gebombardeerd worden?
PS wanneer is de fanclubdag
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Stefan het volgende:
Je vroeg je af of je echt zo populair was dat je BOVEN Bobby stond. Nou nee, we hebben massaal gestemd om je er in te houden. We wilden je zien lijden. Want je bent dom, luidruchtig en egoïstisch.
En wij hebben NIET genoten van je stripact.
Kusje van mij
Dat vond ik zo hard.quote:
Die is nu aan het huilen in een hoekjequote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef Spooky4u het volgende:
laatste bezoek: 35 minuten, 25 seconden geleden.
hopelijk heeft ze het begrepen.....
Omg, je wil der echt dood hebben he.....quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welcome back, relativeer de uitspraken op 't grote boze internet.
achermquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef charleen het volgende:
Eiigenlijk vind ik het wel een klein beetje zielig....
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef wimpeyV het volgende:
Ik denk, dat Renate een persoonlijkheidsstoornis heeft, maar met goede begeileiding wel te behandelen. oh, da's snel bedacht.
Dom is ze zeker niet. dank je wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |