Geen scanman?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
En "Swarmahoer" werd ook genoemd.
Maar het komt slechts heel af en toe ter sprake heur.
Een te late COS denk ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:04 schreef Susi het volgende:
Waar is mijn topic heen met mijn mooie titel ?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:53 schreef beequeen het volgende:
Renatevertelt dat haar moeder een BOM was nav het verhaal van Eline.
Ik moet echt moeite doen om niet te muten als Renateaan het woord is.
Spuit elf.![]()
Bovenstaande vind ik matig.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
Eerste die kleren uit moet is Amber, gevolgd doorenate, Eline en Marielin. Ze hebben er lol in
Danny doet er ook aan mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:12 schreef APK het volgende:
Uit de steamverslagen:
[..]
[..]
Bovenstaande vind ik matig.
En is dit de bedoeling?![]()
[ afbeelding ]
Toch zouden we dat wel proberen, als het de spuigaten uit zou lopen. Maar ik vind het over het algemeen hele puike streamverslagen, ben blij dat ze gemaakt worden. En af en toe een postje waarin iemand zijn of haar mening nogal stevig laat doorklinken, ach.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Danny doet er ook aan mee.
Die laat zich toch niet corrigeren.
En dat enthousiaste gebruik van het FoK!-logo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zouden we dat wel proberen, als het de spuigaten uit zou lopen. Maar ik vind het over het algemeen hele puike streamverslagen, ben blij dat ze gemaakt worden. En af en toe een postje waarin iemand zijn of haar mening nogal stevig laat doorklinken, ach.
Ah kee. Maar onder in de lijst staan nog wel enkele dubbele COSsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Een te late COS denk ik?
Als Danny die sluit, delete hij ze meteen. Dus dan zie je ze ook echt niet meer in je MyAt.
Als dat echt een nieuwe trend gaat worden, spreken we de baas er op aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
En dat enthousiaste gebruik van het FoK!-logo?
Hij heeft écht een hekel aan Renate, plakt d'r allemaal Logo's overheenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Danny doet er ook aan mee.
Die laat zich toch niet corrigeren.
Ja hoi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:49 schreef Rots het volgende:
[TBO COS #73] Bikkels, Amber, Bobby en Marilien zetten door
En dat noemt zich nog een Feyenoorder ook. Nergens voor nodig om die TT aan te passen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoi.
Je TT had niets met TBO te maken, laat staan met de streams, en leek een beetje het resultaat van 24 bier. Een andere user kwam al met een passender TT, en die is het geworden.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Stefan het volgende:
Je vroeg je af of je echt zo populair was dat je BOVEN Bobby stond. Nou nee, we hebben massaal gestemd om je er in te houden. We wilden je zien lijden. Want je bent dom, luidruchtig en egoïstisch.
En wij hebben NIET genoten van je stripact.
Kusje van mij
Wattttttttttt wil je dat ze nog meer in de grond word getraptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie al nagedacht over het moderatiebeleid, m.b.t. de geëlimineerde overlevers waarvan bekend is dat ze op FOK! gepost hebben?
Ik doel (om te beginnen) op dit topic, met onderstaande OP:
Schrijf hier een welkomstboodschap voor Renate
[..]
Als er voor 'iedere andere user' een topic wordt geopend met de intentie hem/ haar persoonlijk aan te gaan vallen, wordt die gesloten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat beleid is exact hetzelfde beleid als normaal gevoerd wordt voor iedere andere user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |