neuh op veel dingen hier op foK! zit geen copyright.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de bunkerachtergrond perongeluk als bureaubladachtergrond opgeslagen, en dat bevalt me wel.
Zit er copyright op?
Ik heb nu gewoon een stoere bureaubladachtergrond, en ik zou het naar vinden als dat illegaal is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
neuh op veel dingen hier op foK! zit geen copyright.
denk je echt dat danny elke maand langskomt bij iedereen om te checken of we niks van FOK! hebben![]()
![]()
Ik heb 't ff nagevraagd, voor eigen gebruik mag sowiesoquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nu gewoon een stoere bureaubladachtergrond, en ik zou het naar vinden als dat illegaal is.
Vandaar dat ik om een stukje bevestiging vraag, bij deze.
Heb je dat echt nagevraagd?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't ff nagevraagd, voor eigen gebruik mag sowieso.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef bamby het volgende:
probleem is al opgelost was vergeten filter voor kindveilig internet uit te zetten
uit de cos in de fbquote:Op donderdag 30 april 2009 22:34 schreef pimmmetje het volgende:
kunnen die caps van een halfnaakte renate uit cos verwijderd worden ivm mijn gezondheid en die van danny.
onze magen kunnen dat niet aan.
Jja kwam er ook pas later op topic ging over strippoker ha ha ha gooit dat filter het er gelijk uit .klopt wel dat het dan zeer kindvriendelijk is bedankt voor het mee denken.Sorry weet niet hoe ik de icoontjes hier moet gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Gelukkig, zat al even te denken maar was daar niet op gekomen.
De COS-populatie heeft Renate als zondebok uitgekozen, en ze willen liever geen caps van haar in de COS.quote:
Ah, ouderwets gezellig.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
De COS-populatie heeft Renate als zondebok uitgekozen, en ze willen liever geen caps van haar in de COS.
Maar je werd net wéér genoemd door de bewoners, als streamende steunpilaar voor die zeurende zeug. Het begint nu al heroïsche vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De COS-populatie heeft Renate als zondebok uitgekozen, en ze willen liever geen caps van haar in de COS.
Hoe weten de bewoners dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
Maar je werd net wéér genoemd door de bewoners, als streamende steunpilaar voor die zeurende zeug. Het begint nu al heroïsche vormen aan te nemen.
Ze hebben voordat het begon, al goed op FOK! rondgekeken, en kennen de users die opgevallen zijn door een uitgesproken voorkeur. Zo weet het zusje van Dido dat Pearlbitch gek op haar is en weet Renate dat Peter6000 haar steunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weten de bewoners dat?
Klinkt een beetje als een incestueuze bende.
Sorry dat ik het hier vraag, maar in de COS heb je weinig te zoeken als je geen streams kijkt.
Ah, maar dat zou dus kunnen veranderen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
Ze hebben voordat het begon, al goed op FOK! rondgekeken, en kennen de users die opgevallen zijn door een uitgesproken voorkeur. Zo weet het zusje van Dido dat Pearlbitch gek op haar is en weet Renate dat Peter6000 haar steunt.
En "Swarmahoer" werd ook genoemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, maar dat zou dus kunnen veranderen.
Leuk trouwens voor de neutrale kijker die FoK! niet kent als ze het opeens over Peter6000 of over Pearlbitch hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |