Genaaid.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is weer terug.
Het enige lesblok dat ik had gaat niet door
WTF, heeft Houniet behalve naamtopics ook al een naam telefoonquote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Touch HD Houniet.
Lekker lekker.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Touch HD Houniet.
Jazeker.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
WTF, heeft Houniet behalve naamtopics ook al een naam telefoon
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
WTF, heeft Houniet behalve naamtopics ook al een naam telefoon
?quote:
quote:
Ik ga nog wel werken vanmiddag. Woensdag een dagje vrij.quote:
Niet, heb zojuist even 3 dagen werk geregeldquote:
Nog lang niet iedereen heeft 'm gezienquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Grulez het volgende:
Ik heb er een note bijEn dat alleen voor een filmpje waar ik menig man mee heb verblijd in het vorige topic
![]()
Tja, ondanks dat het een goed filmpje was mag je die natuurlijk niet in VBL postenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Grulez het volgende:
Ik heb er een note bijEn dat alleen voor een filmpje waar ik menig man mee heb verblijd in het vorige topic
![]()
Ik had em nog wel netjes geedit...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat het een goed filmpje was mag je die natuurlijk niet in VBL posten
ik zit ook al te kijken, maar heb geen zin om me erin te verdiepenquote:
Een meet and greet met SCH in de darkroom?quote:
bijnaquote:
Tong werkt tegenwoordig toch op de vuilniswagen?quote:
Hij is de grootste baggeraar die ik ken, dus het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong werkt tegenwoordig toch op de vuilniswagen?
Dan zou je eerder verwachten dat hij bij Smit Tak zou werken.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is de grootste baggeraar die ik ken, dus het zou zo maar kunnen.
Smit Tak Internationale is geen baggerbedrijf.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zou je eerder verwachten dat hij bij Smit Tak zou werken.
Smit International danquote:
Ook niet.quote:
Laat hem maar gewoon achter de vuilniswagen lopen danquote:Op maandag 23 maart 2009 17:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook niet.
Hou het maar op Boskalis.
Ja hoe zat dat nou precies? Is dat gewoon een concept wat je als afstudeeropdracht gebruikt of zijn het ook serieuze plannen?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb trouwens een "happy happy joy joy" afstudeerdag. Krijg namelijk constructietekeningen van Arcadis van de Amsterdam Arena. 3de ring here we come!
Concept ja. Ontwerp en berekening van een derde ring in ultra hoge sterkte beton.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja hoe zat dat nou precies? Is dat gewoon een concept wat je als afstudeeropdracht gebruikt of zijn het ook serieuze plannen?
Ik vraag me uberhaupt af hoe zo iets gerealiseerd zou kunnen worden. Het is geen massa ook en ook het hele dak zal eraf moeten denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Concept ja. Ontwerp en berekening van een derde ring in ultra hoge sterkte beton.
Geloof zelf niet (net zoals de architect en constructeur) dat er ooit een derde ring gaat komen.
Eindelijk een reden voor een nieuw stadion. Lijkt me nou niet bepaald verkeerdquote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vraag me uberhaupt af hoe zo iets gerealiseerd zou kunnen worden. Het is geen massa ook en ook het hele dak zal eraf moeten denk ik.
Beter ontwerp je een nieuw stadion. En noem het dan maar meteen het Rinus Michels stadion
Niet mijn aanbevelingen en conclusies jatten.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Breach het volgende:
Beter ontwerp je een nieuw stadion. En noem het dan maar meteen het Rinus Michels stadion
Nah ja, elke reden is er 1 zeg ik maar. Die betonblok van nu is nou niet bepaald sfeerverhogend.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eindelijk een reden voor een nieuw stadion. Lijkt me nou niet bepaald verkeerd
Redelijk herkenbaar... een onderzoek waarbij de conclusie al vaststaatquote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet mijn aanbevelingen en conclusies jatten.
Beton =quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, elke reden is er 1 zeg ik maar. Die betonblok van nu is nou niet bepaald sfeerverhogend.
Misschien is The Bunker wel iets voor jou danquote:
Speciaal voor jou dan:quote:
Geinig nummertje was dat. Die clip is wel ok ja!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Breach het volgende:
Hehe, kwam dit nog tegen in een oude muziekmap (een hele oude trouwens)
De clip is beter dan het nummer
Ze is Tsjechisch las ik daarstraks. Dus wie weet ken je dr nog wel ookquote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geinig nummertje was dat. Die clip is wel ok ja!
Aaah, Jitka Ogurekova. Nee, heb wel 2 andere Jitka's gehad. Mijn huisgenoot in Praag was een fotograaf, dus die had af en toe modelletjes over de vloer voor shoots.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze is Tsjechisch las ik daarstraks. Dus wie weet ken je dr nog wel ook
Fotootje!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aaah, Jitka Ogurekova. Nee, heb wel 2 andere Jitka's gehad. Mijn huisgenoot in Praag was een fotograaf, dus die had af en toe modelletjes over de vloer voor shoots.Heb nog een Russisch modelletje leren kennen via hem.
is al eens voorgekomen dat er een foto van een ex op whatboyswant.com terecht kwam, dus vandaar. voor je het weet komt de foto ergens in een maatschappijleerboek terecht zonder mijn toestemming.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef toma het volgende:
Hij zet zelfs een copyright op z'n scharrels![]()
Maar ze is wel lekker hoor
Gast, ik krijg langzaamaan gewoon respect voor jequote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Fotootje!
[ afbeelding ]
Lena uit Moskou!![]()
Geil hoe ze all over me was op de mannen-wc @ afterparty club.
Ga jij afstuderen joh? Je was al bezig toen ik net klaar was met de basisschool (en heb nu 2 studies afgerondquote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet mijn aanbevelingen en conclusies jatten.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html!
quote:Armstrong breekt sleutelbeen
BALTANAS - Wielrenner Lance Armstrong heeft maandag bij een zware val in de eerste etappe van de Spaanse rittenkoers Castilia y Leon zijn rechtersleutelbeen gebroken. Dat maakte zijn team Astana bekend. Zijn deelname aan de Ronde van Italië, die 9 mei in Venetië begint, is in gevaar.
En ik had het dus precies andersom. Maar ik denk dat hij het nu ook niet in de Tour gaat redden. Hij had minimaal weer één rittenkoers van 3 weken in de benen moeten hebben om kans te maken.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Dos37 het volgende:
Best wel kut, de Tour wint ie niet meer. Maar de Giro gaf ik hem een hele grote kans.
Ik denk dat Contador met één hand op zijn rug en 2 vingers in zijn neus de tour gaat winnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik had het dus precies andersom. Maar ik denk dat hij het nu ook niet in de Tour gaat redden. Hij had minimaal weer één rittenkoers van 3 weken in de benen moeten hebben om kans te maken.
Persoonlijk vind ik dat Contador veel te vroeg aan zijn seizoen is begonnen. In Parijs - Nice reed hij zich ook al stuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Contador met één hand op zijn rug en 2 vingers in zijn neus de tour gaat winnen.
Ik hoop natuurlijk op meer spanning.
Boeiend. Tour is eigenlijk sinds 1998 niet leuk meer.quote:
Sowieso, wielrennenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend. Tour is eigenlijk sinds 1998 niet leuk meer.
Bij de vlakke etappes gaat de TV hier ook pas later aan. Maar bij de berg etappes gaat de TV vanaf 11 uur aan. Ik heb het ook alleen bij de tour ik snap niet wat dat is, vanaf jongs af aan ingegoten denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sowieso, wielrennen![]()
Daar zie ik echt de lol niet van in, al helemaal niet om naar te kijken. Uur of 6 zien hoe er telkens iemand ontsnapt en weer wordt bijgehaald door het peloton. Of niet natuurlijk.
Wielrennenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sowieso, wielrennen![]()
Daar zie ik echt de lol niet van in, al helemaal niet om naar te kijken. Uur of 6 zien hoe er telkens iemand ontsnapt en weer wordt bijgehaald door het peloton. Of niet natuurlijk.
Baz Luhrmanquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef toma het volgende:
Oehh. Everybody's free to wear sunscreen is nu op de radio![]()
juist niet denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
We zullen het zien, denk trouwens ook wel dat Armstrong een grote wedstrijd in zijn benen moet hebben om echt mee te doen.
Ja maar 3 weken hard fietsen is lang als je dat 3(?) jaar niet meer hebt gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
juist niet denk ik
nu kan hij zich focussen op de tour
Maar als je 7 keer de tour hebt gewonnen ben je een klasse apart.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar 3 weken hard fietsen is lang als je dat 3(?) jaar niet meer hebt gedaan.
zeker, hij maakt ook geen kans lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar 3 weken hard fietsen is lang als je dat 3(?) jaar niet meer hebt gedaan.
Jaja, het gaat er dit jaar echt van komen. Driewerf hoera!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga jij afstuderen joh? Je was al bezig toen ik net klaar was met de basisschool (en heb nu 2 studies afgerond)
Uhuhquote:
Kerel, dat meen je niet.quote:
Dat kan heel makkelijk hoor..quote:Op maandag 23 maart 2009 23:55 schreef RayMania het volgende:
Pffff. Ik heb geen zin om te slapen, maar het moet.
Ik heb vakantie nodig. Wekenlang!
Ja, op zich wel. Genoeg vrije dagen, maar het is pas maart. Wil nog even bewarenquote:
Nou ik dacht meer aan het volgende. Je gaat morgen zodra je op je werk bent richting je baas. Vervolgens sla je hem vol op zn muil (graag zodat hij gestrekt gaat). Daarna doe je je broek omlaag en ga je gehurkt net boven zijn hoofd zitten. De rest laat zich raden.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Genoeg vrije dagen, maar het is pas maart. Wil nog even bewaren.
Ging er niet van uit dat er iemand om 23.30 uur in de regen foto's aan het maken was van voorbij scheurende auto's. Maar goed, helemaal uitsluiten doe ik het ook niet. Heb nog nooit een flitspaal op die plaats zien staan.quote:
Net hadden we hier ook van die weerlichten (zo heet dat geloof ik als het niet onweert)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging er niet van uit dat er iemand om 23.30 uur in de regen foto's aan het maken was van voorbij scheurende auto's. Maar goed, helemaal uitsluiten doe ik het ook niet. Heb nog nooit een flitspaal op die plaats zien staan.
Dan is er niets aan de hand, denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging er niet van uit dat er iemand om 23.30 uur in de regen foto's aan het maken was van voorbij scheurende auto's. Maar goed, helemaal uitsluiten doe ik het ook niet. Heb nog nooit een flitspaal op die plaats zien staan.
Dat is toch alles zeggend... de nr 2 heeft niet eens de helft.quote:Top 100 topic openers
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0127 tong80
Is dat over een maand ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is toch alles zeggend... de nr 2 heeft niet eens de helft.
Maatje van me heeft wat extra mensen nodig voor zn nieuwe kledingwinkel de komende dagen. Dus dat kwam mooi uitquote:
God heeft het niet zo bedoeld.quote:
tja het zit niet altijd mee he, het studentenlevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Zo nog even naar school, een voorlichting om 16:00 hoe verzinnen ze het
Das wel leuk. Vooral de skihutquote:
En je gelooft ook nog eens in God, wat ben je ook mazzelpik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Ik was vandaag vrij. HAHAHAA LOSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS!!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajoh..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef toma het volgende:
[..]
Het klote is dat ik waarschijnlijk moet rijden
Dus dat wordt waarschijnlijk niet drinken.
Wij zijn daar afgelopen januari nog met een groep geweest. Zaterdag op zondag. 100 euro incl overnachting, gratis drank en eten. Aanradertje hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef toma het volgende:
[..]
Het klote is dat ik waarschijnlijk moet rijden
Dus dat wordt waarschijnlijk niet drinken.
bril-jant.quote:
quote:
Noisia, fucking helden uit Groningen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
!
Dat filmpje bij Gerelateerde video's is ook wel droog..
Wat een idioten.
Gekken zijn het. Geweldig. Ga ik bij Clash! zeker even weer langs. Volgens een van hun managers zijn ze ook de hele dag alleen maar met muziek bezig, dom ouwehoeren en blowen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Noisia, fucking helden uit Groningen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan ze allemaal wel posten. Stuk voor stuk briljant. Lachen!
Moest je zowaar iets doen voor je studie?quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moest je zowaar iets doen voor je studie?
Bofferd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef Breach het volgende:
Eindelijk thuis
Niet meer gewend om gewoon 12 uur op een dag te werken
Moet morgen en donderdag ook nog. Pffff, ik zou willen dat ik vakantie had.quote:
Groen komt weer helemaal terug hoor, dit jaar!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGH
ik vergat even het deksel op de spinazie in de magnetron te doen.![]()
Hier ook, kutzooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:18 schreef RayMania het volgende:
Het regent keihard.
Hier ook, niet normaal meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:18 schreef RayMania het volgende:
Het regent keihard.
Pfff, ik ga maar weer eens voor anderhalf uur naar schoolquote:
hehe, herkenbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker is dat, je wekker zetten. Door je wekker wakker worden. Je wekker uitzetten. Denken, ik blijf nog 5min liggen. En dan bijna twee uur later wakker worden.
Dat had ik vanochtend ook inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker is dat, je wekker zetten. Door je wekker wakker worden. Je wekker uitzetten. Denken, ik blijf nog 5min liggen. En dan bijna twee uur later wakker worden.
Kinder cola!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef koningdavid het volgende:
En van je hela hola
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
redelijk vroeg gaan slapen voor de verandering (1 uur) word ik nog om 11:20 wakker.
Brrr, wat is het koud.
[ afbeelding ]
Ik kan op m'n telefoon 3 tijden instellen. Maar dat is ook nog niet erg succesvol gebleken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook inderdaad.Gelukkig werd ik na een half uurtje weer wakker.
Ik heb volgens mij eerst 4x gesnoozed en 'm toen uitgedrukt. Soms wil je gewoon niet wakker worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan op m'n telefoon 3 tijden instellen. Maar dat is ook nog niet erg succesvol gebleken.
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerst 4x gesnoozed en 'm toen uitgedrukt. Soms wil je gewoon niet wakker worden.
Hier ook... Ik dacht als ik nou eens op tijd ga pitten, dan lukt het wel...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
redelijk vroeg gaan slapen voor de verandering (1 uur) word ik nog om 11:20 wakker.
Brrr, wat is het koud.
[ afbeelding ]
Ik zat er weer is midden inquote:Hengelo-Almelo Woensdag 25 Maart 14:55
Oorzaak Tussen Almelo en Hengelo rijden minder treinen door een defect spoor.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.
Lekker centraalquote:
Ow wacht, dat ging natuurlijk over HOOLSquote:
Dat is niet voor pubers toch?quote:
Did NOT see that one coming.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_reclame._evah_.html
fucking niet normaal,quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_reclame._evah_.html
Voedertijd he.quote:
Bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mie, met chinese groenten, kip en sweet & sour..
Nee, alleen take away.quote:
Niemand slapt het.quote:
* Breach bitchslapt RayMania dan maarquote:
Hoe geestdodendquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
maar gelukkig mag ik morgen fietsen gaan tellen in de stortregen
quote:
Ik weet eigenlijk niet of het fietsen tellen was. Het kan ook kentekens doorgeven zijn. Hoewel fietsen tellen met dat hondenweer wel een stuk minder werk is.quote:
Kan nog best lastig zijn. Stel je ziet een tandem, wat dan? Is dat één. Is dat twee? DILEMMA.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het fietsen tellen was. Het kan ook kentekens doorgeven zijn. Hoewel fietsen tellen met dat hondenweer wel een stuk minder werk is.
Inderdaad, zou Sjimz met zijn hangjongeren morgen uit de omgeving van Helmond willen blijven..?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan nog best lastig zijn. Stel je ziet een tandem, wat dan? Is dat één. Is dat twee? DILEMMA.
Telt een kinderfiets voor een half, of gewoon voor één? En een motorfiets, is dat ook een fiets?
Het is toevallig dat ik bij de zaalvoetbal nog even op mijn mobiel zat te internetten omdat we wat vroeg waren. Anders had ik hem ook moeten missen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:27 schreef toma het volgende:
Ik vind het echt klote dat ik niet mee mag doen aan het draft topic![]()
Wanneer er een nieuw draft toernooi komt moeten degene die nu op de reserve lijst staan voorrang krijgen tijdens het zoeken naar deelnemers.
* Breach maakt alvast een kloon aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef Prosac het volgende:
Ik heb al voorgesteld om hierna een 2e drafttoernooi te doen, daaraan doen dan anderen mee. De beide winnaars zullen dan spelen om het algehele wereldkampioenschap draft.
Ik zag het ook in dit topic. Zag gisteravond pas dat je nog via msn een berichtje had gestuurdquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja, misschien valt er nog iemand weg, Toma.
Maar je was wel online en het was nog in dit topic gepost, dus je hebt het zelf gemist
Tja, ik ben ook geen mod. Dus het komt wel eens voor dat ik een topic over het hoofd ziequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja, misschien valt er nog iemand weg, Toma.
Maar je was wel online en het was nog in dit topic gepost, dus je hebt het zelf gemist
Uhhh, nee ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef toma het volgende:
Ej Breach, als jij nou eens wegvalt. Dan ga ik wel verder met Zidane
Speel jij niet mee dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef toma het volgende:
Ej Breach, als jij nou eens wegvalt. Dan ga ik wel verder met Zidane
Count me in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef Prosac het volgende:
Ik heb al voorgesteld om hierna een 2e drafttoernooi te doen, daaraan doen dan anderen mee. De beide winnaars zullen dan spelen om het algehele wereldkampioenschap draft.
Nog bedankt daarvoorquote:
Wat is er gebeurd dat je ineens zo weinig tijd voor Fok had?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog bedankt daarvoor
Dit is nog een van de weinige topics op FOK! waar ik kom, dus anders was ik hoogstwaarschijnlijk te laat gewest.
Wat drukker geworden met school, werk, sociaal leven. Daarnaast vond en vind ik het op FOK! ook een stuk minder leuk dan in de tijd waarin ik begon, waardoor ik het meer als een plicht was gaan zien. Dat leek me ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je ineens zo weinig tijd voor Fok had?
Dat is begrijpelijk ja. Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat drukker geworden met school, werk, sociaal leven. Daarnaast vond en vind ik het op FOK! ook een stuk minder leuk dan in de tijd waarin ik begon, waardoor ik het meer als een plicht was gaan zien. Dat leek me ook niet helemaal de bedoeling.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag PES6 opgeborgen trouwens. Begon een beete verslavend te worden de laatste tijd. Ben ook al door al m'n series heen die ik aan het kijken was, dus komende tijd wat actiever hopelijk en minder in bed blijven liggen.
Dacht eerder aan fietsen/mountaindrempelbiken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef Breach het volgende:
[..]
En wat versta jij onder actiever? Je gaat nu 8 uur per dag hardlopen?
Ga je wel eens mtb'en?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dacht eerder aan fietsen/mountaindrempelbiken.
m'n broertje heeft er 1 staan. die pak ik soms wel, maar er is hier gewoon niets uitdagends, dus het is meer fietsen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
Net even lekker gezwommen.
Morgen een belangrijke afspraak in de lelijkste stad van Nederland.
[..]
Ga je wel eens mtb'en?
Jij kijkt heel wat films ofniet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren de film Yes Man gekeken met Jim Carrey, was een goede film.
Gemiddeld wel een per dag, denk ik. Maar ik volg geen series, alleen The Office (US) hou ik bij.quote:
Ik ga het einde alvast verklappen: alles komt uiteindelijk goed!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yes Man ga ik morgen ook met mijn vriendinnetje kijken denk ik.
.
Interessant. Dus Rusland probeerde Finland wederom in te lijven? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
Gisteravond Tali Ihantala gekeken. Finse film over de oorlog tegen de Russen in 1944 die ze uiteindelijk glorieus wonnen met veel minder mensen dan de russen.
Je kan er wel lekker winkelen. Alleen jammer van al die kakkerlakken en allochtonen om je heen.quote:
Gauw douchen!!quote:
ik ben niet in de stad geweest. Alleen bij een bedrijf in die industrie omgeving.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker winkelen. Alleen jammer van al die kakkerlakken en allochtonen om je heen.
WTF echt...quote:Bosniër gebruikt zware munitie tegen schoonmoeder
SARAJEVO - Een Bosniër heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen.
Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes.
Donderdag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviër, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
Onderbelicht stukje geschiedenis omdat de WOII natuurlijk in volle gang was. In bij de inval van Duitsland in Rusland viel Finland ook Rusland weer aan om het gebied dat ze verloren na de gedwongen vrede in '39 weer terug te veroveren van de Russen. In 44 vond Rusland het tijd om de Finnen te straffen, zonder veel succes overigens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Interessant. Dus Rusland probeerde Finland wederom in te lijven? Dat wist ik niet.
Doet me een beetje aan Defiance denken, die ik nog altijd moet zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
Gisteravond Tali Ihantala gekeken. Finse film over de oorlog tegen de Russen in 1944 die ze uiteindelijk glorieus wonnen met veel minder mensen dan de russen.
De vechtomgeving lijkt er wel wat op inderdaad. Alleen hadden de Finnen wel de beschikking over tanks. (Russisch en Duits)quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Defiance denken, die ik nog altijd moet zien.
Heb hem afgelopen weekend gezien. Écht een prachtige film!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Defiance denken, die ik nog altijd moet zien.
Valt nog wel mee hier...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef Grulez het volgende:
Vrijdagmiddag gevoel...
Ajoh leren is voor de domme.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef denthemen het volgende:
Weekend! Wel veel leren
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:27 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html
Wel allemaal meezingen he.
Was deze niet al gepost? Had 'm 2 dagen terug al gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:27 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html
Wel allemaal meezingen he.
Dat het je dan nog niet lukt, is vrij triestquote:
quote:Uw dode dochter spijbelt
Of uw dochter iets vaker naar de les kan komen. Oh, is ze dood?
De ouders van de 15-jarige Megan Gillan uit het Britse Macclesfield kregen de schok van hun leven toen een brief binnen kwam waarin gedreigd werd dat hun dochter niet naar het eindejaarsbal zou mogen komen. Ze had namelijk te weinig lessen bezocht.
Dood
Megan was echter op 19 januari dood in haar slaapkamer aangetroffen, met onbekende doodsoorzaak. Komende maand zou ze zestien worden.
Niet verrassend
De moeder van Megan gilde het uit toen ze de brief kreeg. "Als ze niet genoeg naar school gaat, zal ik haar resten wel erheen brengen. Het is walgelijk. Megan gaat niet meer naar die school, ze is al twee maanden dood dus het is niet verrassend dat ze wel eens een les mist."
De school, Macclesfield High, heeft haar excuses aangeboden voor de software-fout. De fabrikant van de antispijbelsoftware die de school gebruikte, Capita, heeft ook sorry gezegd.
Ja dat wist ik niet zeker meer. Maar ach boeiend. Het is het meer dan waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was deze niet al gepost? Had 'm 2 dagen terug al gezien.Hij is geniaal.
It was mequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was deze niet al gepost? Had 'm 2 dagen terug al gezien.Hij is geniaal.
Echt he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef toma het volgende:
Murphy's red
Ik vind die polka versie eerlijk gezegd leuker dan de originele versie.
Idd. Wieckse Witte is eigenlijk ook alleen lekker in de zomer op een terrasje. Ben er wel een keer heeeeeel erg dronken mee geworden met een vriendin van een ex. En van het 1 kwam het ander.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef toma het volgende:
Murphy's red is meer een soort van Palm bier. Niet echt bier om te gaan zuipen maar wel heel lekker voor op een terrasje of tijdens het eten.
Voor zover de culinaire tips van toma,
Ah, het zuiden vooral.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Jasza het volgende:
@daggla: ik ben zowat overal geweest, Kreta, Peleponessos, Pillion, Corfu, Ikaria, Samos etc.
Erg leuke vakanties altijd.
Nah altijd in de zomer he, dus dan weinig voetbal daarquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, het zuiden vooral..
Ik kom uit het noorden. Een dorpje een uurtje naar het zuiden van sweet home Thessaloniki. Wel eens de kans gehad een wedstrijdje te bezoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |