Genaaid.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is weer terug.
Het enige lesblok dat ik had gaat niet door
WTF, heeft Houniet behalve naamtopics ook al een naam telefoonquote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Touch HD Houniet.
Lekker lekker.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Touch HD Houniet.
Jazeker.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
WTF, heeft Houniet behalve naamtopics ook al een naam telefoon
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
WTF, heeft Houniet behalve naamtopics ook al een naam telefoon
?quote:
quote:
Ik ga nog wel werken vanmiddag. Woensdag een dagje vrij.quote:
Niet, heb zojuist even 3 dagen werk geregeldquote:
Nog lang niet iedereen heeft 'm gezienquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Grulez het volgende:
Ik heb er een note bijEn dat alleen voor een filmpje waar ik menig man mee heb verblijd in het vorige topic
![]()
Tja, ondanks dat het een goed filmpje was mag je die natuurlijk niet in VBL postenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Grulez het volgende:
Ik heb er een note bijEn dat alleen voor een filmpje waar ik menig man mee heb verblijd in het vorige topic
![]()
Ik had em nog wel netjes geedit...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat het een goed filmpje was mag je die natuurlijk niet in VBL posten
ik zit ook al te kijken, maar heb geen zin om me erin te verdiepenquote:
Een meet and greet met SCH in de darkroom?quote:
bijnaquote:
Tong werkt tegenwoordig toch op de vuilniswagen?quote:
Hij is de grootste baggeraar die ik ken, dus het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong werkt tegenwoordig toch op de vuilniswagen?
Dan zou je eerder verwachten dat hij bij Smit Tak zou werken.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is de grootste baggeraar die ik ken, dus het zou zo maar kunnen.
Smit Tak Internationale is geen baggerbedrijf.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zou je eerder verwachten dat hij bij Smit Tak zou werken.
Smit International danquote:
Ook niet.quote:
Laat hem maar gewoon achter de vuilniswagen lopen danquote:Op maandag 23 maart 2009 17:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook niet.
Hou het maar op Boskalis.
Ja hoe zat dat nou precies? Is dat gewoon een concept wat je als afstudeeropdracht gebruikt of zijn het ook serieuze plannen?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb trouwens een "happy happy joy joy" afstudeerdag. Krijg namelijk constructietekeningen van Arcadis van de Amsterdam Arena. 3de ring here we come!
Concept ja. Ontwerp en berekening van een derde ring in ultra hoge sterkte beton.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja hoe zat dat nou precies? Is dat gewoon een concept wat je als afstudeeropdracht gebruikt of zijn het ook serieuze plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |