Jij kijkt heel wat films ofniet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren de film Yes Man gekeken met Jim Carrey, was een goede film.
Gemiddeld wel een per dag, denk ik. Maar ik volg geen series, alleen The Office (US) hou ik bij.quote:
Ik ga het einde alvast verklappen: alles komt uiteindelijk goed!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yes Man ga ik morgen ook met mijn vriendinnetje kijken denk ik.
.
Interessant. Dus Rusland probeerde Finland wederom in te lijven? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
Gisteravond Tali Ihantala gekeken. Finse film over de oorlog tegen de Russen in 1944 die ze uiteindelijk glorieus wonnen met veel minder mensen dan de russen.
Je kan er wel lekker winkelen. Alleen jammer van al die kakkerlakken en allochtonen om je heen.quote:
Gauw douchen!!quote:
ik ben niet in de stad geweest. Alleen bij een bedrijf in die industrie omgeving.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker winkelen. Alleen jammer van al die kakkerlakken en allochtonen om je heen.
WTF echt...quote:Bosniër gebruikt zware munitie tegen schoonmoeder
SARAJEVO - Een Bosniër heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen.
Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes.
Donderdag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviër, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
Onderbelicht stukje geschiedenis omdat de WOII natuurlijk in volle gang was. In bij de inval van Duitsland in Rusland viel Finland ook Rusland weer aan om het gebied dat ze verloren na de gedwongen vrede in '39 weer terug te veroveren van de Russen. In 44 vond Rusland het tijd om de Finnen te straffen, zonder veel succes overigens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Interessant. Dus Rusland probeerde Finland wederom in te lijven? Dat wist ik niet.
Doet me een beetje aan Defiance denken, die ik nog altijd moet zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
Gisteravond Tali Ihantala gekeken. Finse film over de oorlog tegen de Russen in 1944 die ze uiteindelijk glorieus wonnen met veel minder mensen dan de russen.
De vechtomgeving lijkt er wel wat op inderdaad. Alleen hadden de Finnen wel de beschikking over tanks. (Russisch en Duits)quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Defiance denken, die ik nog altijd moet zien.
Heb hem afgelopen weekend gezien. Écht een prachtige film!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Defiance denken, die ik nog altijd moet zien.
Valt nog wel mee hier...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef Grulez het volgende:
Vrijdagmiddag gevoel...
Ajoh leren is voor de domme.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef denthemen het volgende:
Weekend! Wel veel leren
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:27 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html
Wel allemaal meezingen he.
Was deze niet al gepost? Had 'm 2 dagen terug al gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:27 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html
Wel allemaal meezingen he.
Dat het je dan nog niet lukt, is vrij triestquote:
quote:Uw dode dochter spijbelt
Of uw dochter iets vaker naar de les kan komen. Oh, is ze dood?
De ouders van de 15-jarige Megan Gillan uit het Britse Macclesfield kregen de schok van hun leven toen een brief binnen kwam waarin gedreigd werd dat hun dochter niet naar het eindejaarsbal zou mogen komen. Ze had namelijk te weinig lessen bezocht.
Dood
Megan was echter op 19 januari dood in haar slaapkamer aangetroffen, met onbekende doodsoorzaak. Komende maand zou ze zestien worden.
Niet verrassend
De moeder van Megan gilde het uit toen ze de brief kreeg. "Als ze niet genoeg naar school gaat, zal ik haar resten wel erheen brengen. Het is walgelijk. Megan gaat niet meer naar die school, ze is al twee maanden dood dus het is niet verrassend dat ze wel eens een les mist."
De school, Macclesfield High, heeft haar excuses aangeboden voor de software-fout. De fabrikant van de antispijbelsoftware die de school gebruikte, Capita, heeft ook sorry gezegd.
Ja dat wist ik niet zeker meer. Maar ach boeiend. Het is het meer dan waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was deze niet al gepost? Had 'm 2 dagen terug al gezien.Hij is geniaal.
It was mequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was deze niet al gepost? Had 'm 2 dagen terug al gezien.Hij is geniaal.
Echt he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef toma het volgende:
Murphy's red
Ik vind die polka versie eerlijk gezegd leuker dan de originele versie.
Idd. Wieckse Witte is eigenlijk ook alleen lekker in de zomer op een terrasje. Ben er wel een keer heeeeeel erg dronken mee geworden met een vriendin van een ex. En van het 1 kwam het ander.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef toma het volgende:
Murphy's red is meer een soort van Palm bier. Niet echt bier om te gaan zuipen maar wel heel lekker voor op een terrasje of tijdens het eten.
Voor zover de culinaire tips van toma,
Ah, het zuiden vooral.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Jasza het volgende:
@daggla: ik ben zowat overal geweest, Kreta, Peleponessos, Pillion, Corfu, Ikaria, Samos etc.
Erg leuke vakanties altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |