Ik vraag me uberhaupt af hoe zo iets gerealiseerd zou kunnen worden. Het is geen massa ook en ook het hele dak zal eraf moeten denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Concept ja. Ontwerp en berekening van een derde ring in ultra hoge sterkte beton.
Geloof zelf niet (net zoals de architect en constructeur) dat er ooit een derde ring gaat komen.
Eindelijk een reden voor een nieuw stadion. Lijkt me nou niet bepaald verkeerdquote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vraag me uberhaupt af hoe zo iets gerealiseerd zou kunnen worden. Het is geen massa ook en ook het hele dak zal eraf moeten denk ik.
Beter ontwerp je een nieuw stadion. En noem het dan maar meteen het Rinus Michels stadion
Niet mijn aanbevelingen en conclusies jatten.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Breach het volgende:
Beter ontwerp je een nieuw stadion. En noem het dan maar meteen het Rinus Michels stadion
Nah ja, elke reden is er 1 zeg ik maar. Die betonblok van nu is nou niet bepaald sfeerverhogend.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eindelijk een reden voor een nieuw stadion. Lijkt me nou niet bepaald verkeerd
Redelijk herkenbaar... een onderzoek waarbij de conclusie al vaststaatquote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet mijn aanbevelingen en conclusies jatten.
Beton =quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, elke reden is er 1 zeg ik maar. Die betonblok van nu is nou niet bepaald sfeerverhogend.
Misschien is The Bunker wel iets voor jou danquote:
Speciaal voor jou dan:quote:
Geinig nummertje was dat. Die clip is wel ok ja!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Breach het volgende:
Hehe, kwam dit nog tegen in een oude muziekmap (een hele oude trouwens)
De clip is beter dan het nummer
Ze is Tsjechisch las ik daarstraks. Dus wie weet ken je dr nog wel ookquote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geinig nummertje was dat. Die clip is wel ok ja!
Aaah, Jitka Ogurekova. Nee, heb wel 2 andere Jitka's gehad. Mijn huisgenoot in Praag was een fotograaf, dus die had af en toe modelletjes over de vloer voor shoots.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze is Tsjechisch las ik daarstraks. Dus wie weet ken je dr nog wel ook
Fotootje!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aaah, Jitka Ogurekova. Nee, heb wel 2 andere Jitka's gehad. Mijn huisgenoot in Praag was een fotograaf, dus die had af en toe modelletjes over de vloer voor shoots.Heb nog een Russisch modelletje leren kennen via hem.
is al eens voorgekomen dat er een foto van een ex op whatboyswant.com terecht kwam, dus vandaar. voor je het weet komt de foto ergens in een maatschappijleerboek terecht zonder mijn toestemming.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef toma het volgende:
Hij zet zelfs een copyright op z'n scharrels![]()
Maar ze is wel lekker hoor
Gast, ik krijg langzaamaan gewoon respect voor jequote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Fotootje!
[ afbeelding ]
Lena uit Moskou!![]()
Geil hoe ze all over me was op de mannen-wc @ afterparty club.
Ga jij afstuderen joh? Je was al bezig toen ik net klaar was met de basisschool (en heb nu 2 studies afgerondquote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet mijn aanbevelingen en conclusies jatten.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html!
quote:Armstrong breekt sleutelbeen
BALTANAS - Wielrenner Lance Armstrong heeft maandag bij een zware val in de eerste etappe van de Spaanse rittenkoers Castilia y Leon zijn rechtersleutelbeen gebroken. Dat maakte zijn team Astana bekend. Zijn deelname aan de Ronde van Italië, die 9 mei in Venetië begint, is in gevaar.
En ik had het dus precies andersom. Maar ik denk dat hij het nu ook niet in de Tour gaat redden. Hij had minimaal weer één rittenkoers van 3 weken in de benen moeten hebben om kans te maken.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Dos37 het volgende:
Best wel kut, de Tour wint ie niet meer. Maar de Giro gaf ik hem een hele grote kans.
Ik denk dat Contador met één hand op zijn rug en 2 vingers in zijn neus de tour gaat winnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik had het dus precies andersom. Maar ik denk dat hij het nu ook niet in de Tour gaat redden. Hij had minimaal weer één rittenkoers van 3 weken in de benen moeten hebben om kans te maken.
Persoonlijk vind ik dat Contador veel te vroeg aan zijn seizoen is begonnen. In Parijs - Nice reed hij zich ook al stuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk dat Contador met één hand op zijn rug en 2 vingers in zijn neus de tour gaat winnen.
Ik hoop natuurlijk op meer spanning.
Boeiend. Tour is eigenlijk sinds 1998 niet leuk meer.quote:
Sowieso, wielrennenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend. Tour is eigenlijk sinds 1998 niet leuk meer.
Bij de vlakke etappes gaat de TV hier ook pas later aan. Maar bij de berg etappes gaat de TV vanaf 11 uur aan. Ik heb het ook alleen bij de tour ik snap niet wat dat is, vanaf jongs af aan ingegoten denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sowieso, wielrennen![]()
Daar zie ik echt de lol niet van in, al helemaal niet om naar te kijken. Uur of 6 zien hoe er telkens iemand ontsnapt en weer wordt bijgehaald door het peloton. Of niet natuurlijk.
Wielrennenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sowieso, wielrennen![]()
Daar zie ik echt de lol niet van in, al helemaal niet om naar te kijken. Uur of 6 zien hoe er telkens iemand ontsnapt en weer wordt bijgehaald door het peloton. Of niet natuurlijk.
Baz Luhrmanquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef toma het volgende:
Oehh. Everybody's free to wear sunscreen is nu op de radio![]()
juist niet denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
We zullen het zien, denk trouwens ook wel dat Armstrong een grote wedstrijd in zijn benen moet hebben om echt mee te doen.
Ja maar 3 weken hard fietsen is lang als je dat 3(?) jaar niet meer hebt gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
juist niet denk ik
nu kan hij zich focussen op de tour
Maar als je 7 keer de tour hebt gewonnen ben je een klasse apart.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar 3 weken hard fietsen is lang als je dat 3(?) jaar niet meer hebt gedaan.
zeker, hij maakt ook geen kans lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar 3 weken hard fietsen is lang als je dat 3(?) jaar niet meer hebt gedaan.
Jaja, het gaat er dit jaar echt van komen. Driewerf hoera!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga jij afstuderen joh? Je was al bezig toen ik net klaar was met de basisschool (en heb nu 2 studies afgerond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |