Uhuhquote:
Kerel, dat meen je niet.quote:
Dat kan heel makkelijk hoor..quote:Op maandag 23 maart 2009 23:55 schreef RayMania het volgende:
Pffff. Ik heb geen zin om te slapen, maar het moet.
Ik heb vakantie nodig. Wekenlang!
Ja, op zich wel. Genoeg vrije dagen, maar het is pas maart. Wil nog even bewarenquote:
Nou ik dacht meer aan het volgende. Je gaat morgen zodra je op je werk bent richting je baas. Vervolgens sla je hem vol op zn muil (graag zodat hij gestrekt gaat). Daarna doe je je broek omlaag en ga je gehurkt net boven zijn hoofd zitten. De rest laat zich raden.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Genoeg vrije dagen, maar het is pas maart. Wil nog even bewaren.
Ging er niet van uit dat er iemand om 23.30 uur in de regen foto's aan het maken was van voorbij scheurende auto's. Maar goed, helemaal uitsluiten doe ik het ook niet. Heb nog nooit een flitspaal op die plaats zien staan.quote:
Net hadden we hier ook van die weerlichten (zo heet dat geloof ik als het niet onweert)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging er niet van uit dat er iemand om 23.30 uur in de regen foto's aan het maken was van voorbij scheurende auto's. Maar goed, helemaal uitsluiten doe ik het ook niet. Heb nog nooit een flitspaal op die plaats zien staan.
Dan is er niets aan de hand, denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging er niet van uit dat er iemand om 23.30 uur in de regen foto's aan het maken was van voorbij scheurende auto's. Maar goed, helemaal uitsluiten doe ik het ook niet. Heb nog nooit een flitspaal op die plaats zien staan.
Dat is toch alles zeggend... de nr 2 heeft niet eens de helft.quote:Top 100 topic openers
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0127 tong80
Is dat over een maand ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is toch alles zeggend... de nr 2 heeft niet eens de helft.
Maatje van me heeft wat extra mensen nodig voor zn nieuwe kledingwinkel de komende dagen. Dus dat kwam mooi uitquote:
God heeft het niet zo bedoeld.quote:
tja het zit niet altijd mee he, het studentenlevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Zo nog even naar school, een voorlichting om 16:00 hoe verzinnen ze het
Das wel leuk. Vooral de skihutquote:
En je gelooft ook nog eens in God, wat ben je ook mazzelpik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Ik was vandaag vrij. HAHAHAA LOSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS!!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajoh..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef toma het volgende:
[..]
Het klote is dat ik waarschijnlijk moet rijden
Dus dat wordt waarschijnlijk niet drinken.
Wij zijn daar afgelopen januari nog met een groep geweest. Zaterdag op zondag. 100 euro incl overnachting, gratis drank en eten. Aanradertje hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef toma het volgende:
[..]
Het klote is dat ik waarschijnlijk moet rijden
Dus dat wordt waarschijnlijk niet drinken.
bril-jant.quote:
quote:
Noisia, fucking helden uit Groningen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
!
Dat filmpje bij Gerelateerde video's is ook wel droog..
Wat een idioten.
Gekken zijn het. Geweldig. Ga ik bij Clash! zeker even weer langs. Volgens een van hun managers zijn ze ook de hele dag alleen maar met muziek bezig, dom ouwehoeren en blowen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Noisia, fucking helden uit Groningen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan ze allemaal wel posten. Stuk voor stuk briljant. Lachen!
Moest je zowaar iets doen voor je studie?quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moest je zowaar iets doen voor je studie?
Bofferd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef Breach het volgende:
Eindelijk thuis
Niet meer gewend om gewoon 12 uur op een dag te werken
Moet morgen en donderdag ook nog. Pffff, ik zou willen dat ik vakantie had.quote:
Groen komt weer helemaal terug hoor, dit jaar!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGH
ik vergat even het deksel op de spinazie in de magnetron te doen.![]()
Hier ook, kutzooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:18 schreef RayMania het volgende:
Het regent keihard.
Hier ook, niet normaal meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:18 schreef RayMania het volgende:
Het regent keihard.
Pfff, ik ga maar weer eens voor anderhalf uur naar schoolquote:
hehe, herkenbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker is dat, je wekker zetten. Door je wekker wakker worden. Je wekker uitzetten. Denken, ik blijf nog 5min liggen. En dan bijna twee uur later wakker worden.
Dat had ik vanochtend ook inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker is dat, je wekker zetten. Door je wekker wakker worden. Je wekker uitzetten. Denken, ik blijf nog 5min liggen. En dan bijna twee uur later wakker worden.
Kinder cola!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef koningdavid het volgende:
En van je hela hola
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
redelijk vroeg gaan slapen voor de verandering (1 uur) word ik nog om 11:20 wakker.
Brrr, wat is het koud.
[ afbeelding ]
Ik kan op m'n telefoon 3 tijden instellen. Maar dat is ook nog niet erg succesvol gebleken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook inderdaad.Gelukkig werd ik na een half uurtje weer wakker.
Ik heb volgens mij eerst 4x gesnoozed en 'm toen uitgedrukt. Soms wil je gewoon niet wakker worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan op m'n telefoon 3 tijden instellen. Maar dat is ook nog niet erg succesvol gebleken.
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerst 4x gesnoozed en 'm toen uitgedrukt. Soms wil je gewoon niet wakker worden.
Hier ook... Ik dacht als ik nou eens op tijd ga pitten, dan lukt het wel...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
redelijk vroeg gaan slapen voor de verandering (1 uur) word ik nog om 11:20 wakker.
Brrr, wat is het koud.
[ afbeelding ]
Ik zat er weer is midden inquote:Hengelo-Almelo Woensdag 25 Maart 14:55
Oorzaak Tussen Almelo en Hengelo rijden minder treinen door een defect spoor.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.
Lekker centraalquote:
Ow wacht, dat ging natuurlijk over HOOLSquote:
Dat is niet voor pubers toch?quote:
Did NOT see that one coming.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_reclame._evah_.html
fucking niet normaal,quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_reclame._evah_.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |