... die 68 was trouwens nog maar 2/3 van mijn posts van gisteren. Met de niet meegetelde fora erbij zat ik over de 100quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
... die 68 was trouwens nog maar 2/3 van mijn posts van gisteren. Met de niet meegetelde fora erbij zat ik over de 100.
Wat nou bron?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:43 schreef OA het volgende:
Bron?
De Spabronquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou bron?Hij heeft gewoon gelijk
msn venster + irritant persoonquote:
ik eet heel onregelmatig door proeven die lang duren, tentamens op achterlijke tijden en lange reistijd, maar helaas....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Horeca eter heOok gewend om staand tussen mn werk door te eten
ik honger mezelf 3 uur uit voordat ik avond eten eet, dit doe ik natuurlijk dagelijks waardoor ik mijn natuurlijke gewicht behoud!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik eet heel onregelmatig door proeven die lang duren, tentamens op achterlijke tijden en lange reistijd, maar helaas....
Ik moet nog heel wat kilootjes kwijt
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe zulk soort personen in jouw MSN lijst terecht komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
msn venster + irritant persoon
blabla apocalypsa blabla bijbel staat dit dus is het waar blablabla koran staat dit enzo...
script talen besprekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe zulk soort personen in jouw MSN lijst terecht komen![]()
Hoe kon het ooit een goed idee lijken om met ze te praten?
voornamelijk vergaan van de wereld in de koranquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als die mensen dat serieus menen en als waarheid aannemen is dat wel vrij ernstig ja. Om welke passage ging het trouwens?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
kwam het onderwerp over religie lag nogal gevoelig![]()
ben door hem op msn geblocktomdat ik atheist ben en mn "geloof" opdrong.
ja ach de bijbel is ook maar een sprookjes/ levens gidsje, normale moralen zoals gij zult niet stelen. nou dat doet iedereen toch al voor de rest een leuk hoesje. sprookje erbijquote:
niet eens uit een broodje?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Woei, geen pijn meerHele dag pijn in m'n kaak gehad, geen idee hoe het kwam... Kom ik er net achter dat er een sesamzaadje tussen 2 kiezen geklemd zat, precies op een plek waar ik m niet kon voelen, en dat stomme zaadje drukte m'n kiezen uit elkaar wat pijn deed
Nooit meer sesamzaadjes voor mij
Precies, je moet dat met een dikke korrel zout nemen. Maar dat is met andere geloofsboeken net zo hard het geval hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ach de bijbel is ook maar een sprookjes/ levens gidsje, normale moralen zoals gij zult niet stelen. nou dat doet iedereen toch al voor de rest een leuk hoesje. sprookje erbijen dan heb je de bijbel wel uitgelegd
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
msn venster + irritant persoon
blabla apocalypsa blabla bijbel staat dit dus is het waar blablabla koran staat dit enzo...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
wat irritant zeg!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Woei, geen pijn meerHele dag pijn in m'n kaak gehad, geen idee hoe het kwam... Kom ik er net achter dat er een sesamzaadje tussen 2 kiezen geklemd zat, precies op een plek waar ik m niet kon voelen, en dat stomme zaadje drukte m'n kiezen uit elkaar wat pijn deed
Nooit meer sesamzaadjes voor mij
Dacht echt dat ik gek werdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Muck het volgende:
[..]
wat irritant zeg!
mooi dat ie nu weg is
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zeker een halal broodje
Gewoon een boterhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dacht echt dat ik gek werdHad al 4 paracetamol op en 't hielp niet
ik weet het wel, ik maak huiswerkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:23 schreef es70 het volgende:
Wat zal ik 's gaan doen vanavond.
Keuzes, keuzes.
Had al geprobeerd om te slapen, en nog meer rare dingen, op z'n kop hangen enzoquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had al geprobeerd om te slapen, en nog meer rare dingen, op z'n kop hangen enzo
Jakkesquote:
Vroeg naar bedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:23 schreef es70 het volgende:
Wat zal ik 's gaan doen vanavond.
Keuzes, keuzes.
Daar heb ik dan net weer geen zin inquote:
oeh, je mag wel een ketting voor mij makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Jakkes.
Ik kan kiezen uit:
* Achter de pc blijven hangen.
* Met een nieuwe ketting beginnen.
* Lezen.
* Stukje haken (project dat volgens mij nooit af komt).
* Vragenlijst invullen (duidelijk geen zin in).
Het zal optie 1 wel worden.
Wat voor eenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, je mag wel een ketting voor mij maken
Hmm, was maar gekheid, maar als je er echt zin in hebt, mag je wel iets maken met blauw erinquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat voor een.
Ik draag zelf helemaal geen kettingen, maak ze alleen.
Blauwquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, was maar gekheid, maar als je er echt zin in hebt, mag je wel iets maken met blauw erin
Alleen is het het de moeite niet... ik draag ze namelijk maar af en toe
op school is het helemaal niet praktisch onder mijn labjas, dus dan heb ik ze niet om, en buiten school vergeet ik het
precies dezelfde reden waarom ik geen horloge draag
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat paardendressuur een totale kutsport zeg![]()
Dit gaat echt helemaal nergens over
Stationsnaambordjesschieten wordt Olympisch volgend jaarquote:
die met die sterretjes is echt leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Blauw.
Heel blauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een mooi liedje(en wat een dikke gast
)
Ken ik het van eoa reclamespotje?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stationsnaambordjesschieten wordt Olympisch volgend jaar
Kutpaarden
eensch!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stationsnaambordjesschieten wordt Olympisch volgend jaar
Kutpaarden
Thanksquote:
Mijn buurmeisje (één van het type dat aan haar paard vastgegroeid zat) vond het niet leuk toen ik dat zeiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
[ afbeelding ]
zo zie ik paarden het liefst
deze is ook zeker mooi!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks. Dat vind ik samen met deze:
[ afbeelding ]
zelf ook één van de beter gelukten.
hehehe, mijn vader zei ooit tegen een paardenmeisje op mijn school "goh, dat is handig joh een paard!"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje (één van het type dat aan haar paard vastgegroeid zat) vond het niet leuk toen ik dat zei.
Is mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat paardendressuur een totale kutsport zeg![]()
Dit gaat echt helemaal nergens over
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe, mijn vader zei ooit tegen een paardenmeisje op mijn school "goh, dat is handig joh een paard!"
dat meisje (helemaal trots)
mijn pa: "jah, als het regent kun je hem uithollen, dan kun je erin gaan zitten!"
Oh dat! Lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cactusvijg
Deze dus niet, te lang gelegen vrees ikquote:
Zondequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze dus niet, te lang gelegen vrees ik
Ja, maar wat vaker langs de groenteturk en dan wat minder halenquote:
Ik dacht aan andere cactusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cactusvijg
Lekkerquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
Toch wel lekker, trouwens. 's Ochtends vroeg gewekt worden door fluitende vogels en dan op balkon in de zon ontbijten.
Ik wil ook 's ochtends zon op 't balkonquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
Toch wel lekker, trouwens. 's Ochtends vroeg gewekt worden door fluitende vogels en dan op balkon in de zon ontbijten.
Gezelligquote:Op zondag 22 maart 2009 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LekkerIk werd vanmorgen gewekt door dronken huisgenoten, das toch wel wat anders dan fluitende vogeltjes
idemquote:Op zondag 22 maart 2009 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, het scheelde wel dat ik toch moest gaan werken
Werken in de horecaquote:
Mijn balkon is op het zuidoosten gericht, dus ik heb vanaf 's ochtends vroeg tot een uur of half vijf in de middag zon op balkon.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook 's ochtends zon op 't balkon
Ja ik ookquote:Op zondag 22 maart 2009 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
idem
Ben gelukkig om 3 uur klaar.
wij werden gewekt door twee logeerkindjes die ons keihard riepenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
De meet, Jou, DM, bier, koffie, wandelen, terras...quote:
Ze hebben daar vast wel een terras toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Nou ehm... alleen het DM en ik klopt in je verhaaltje, we gaan naar Nightwriters
Gaaf, gaan jullie ook speeddaten?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Nou ehm... alleen het DM en ik klopt in je verhaaltje, we gaan naar Nightwriters
Met jullie weer vast welquote:Op zondag 22 maart 2009 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel een terras toch?.
Ik welquote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaaf, gaan jullie ook speeddaten?
[..]
Mja, na vandaag is het voorbij die lentequote:Met jullie weer vast welTis hier gewoon weer koud aan het worden
Geen idee, geloof niet dat daar echt ruimte voor is daarquote:Op zondag 22 maart 2009 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel een terras toch?.
Ja, ook speeddatenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaaf, gaan jullie ook speeddaten?
[..]
Met jullie weer vast welTis hier gewoon weer koud aan het worden
Ik geloof dat hier op de hoek het buurjongetje halal geslacht werdquote:Op zondag 22 maart 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
wij werden gewekt door twee logeerkindjes die ons keihard riepen
Saucijzebroodjesquote:Op zondag 22 maart 2009 10:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier op de hoek het buurjongetje halal geslacht werd. Zo klonk het iig
.
quote:
quote:
Ik vraag me toch af wat daarvan overblijft bij de echte stemmingen...quote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
En dan wordt je wakker met dit nieuws:
PVV bijna 2 keer zo groot als VVD
Enge man, die Wilders.
SP groter dan VVD word ik ook niet echt blij van trouwens. En dat is gewoon WERKELIJKHEID. Niet eoa peilingquote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
Enge man, die Wilders.
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:29 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 21 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
036. 081 DR34M3R
043. 075 Lauriette91
072. 054 Houniet
074. 053 Muck
Ja precies, de LPF was ook ooit de grootste, in de peilingen...quote:Op zondag 22 maart 2009 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat daarvan overblijft bij de echte stemmingen...
Een collectieve off-day voor de KSC' ers? Of een verwoede poging te doen alsof je ECHT een echt leven hebt, als het zonnetje maar hard genoeg schijnt?quote:
Hoe kan dat nu? Ik ben de hele dag bezig geweest..quote:
Dat WIlders eng is boeit niet zo. Dat er zoveel mensen zo stom zijn om op hem te gaan stemmen is veel engerquote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
Enge man, die Wilders.
Ja, maar dat werd op een wel heel vervelende manier opgelost.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, de LPF was ook ooit de grootste, in de peilingen...
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat WIlders eng is boeit niet zo. Dat er zoveel mensen zo stom zijn om op hem te gaan stemmen is veel enger
Met posten ja,quote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik ben de hele dag bezig geweest..
Erg jammer, maar wel waar.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat WIlders eng is boeit niet zo. Dat er zoveel mensen zo stom zijn om op hem te gaan stemmen is veel enger
Dat deed ik er maar bij.. tussendoor en zo.quote:
Je bent er wel goed inquote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat deed ik er maar bij.. tussendoor en zo.
Smoesjes, dat blijkt wel.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat deed ik er maar bij.. tussendoor en zo.
Multitasken. Dat was tijdens het installeren van mijn nieuwe pc, inclusief oude verwijderen, bureau van de kant halen en erachter schoonmaken, koken, eten.... Alles tegelijkertijd!quote:
Dat kan niet allemaal tegelijkquote:Op zondag 22 maart 2009 11:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Multitasken. Dat was tijdens het installeren van mijn nieuwe pc, inclusief oude verwijderen, bureau van de kant halen en erachter schoonmaken, koken, eten.... Alles tegelijkertijd!
Hier schijnt de zon helemaal nietquote:
Waarom opent FF deze niet meer in een apart tabblad? Nu kan ik niet luisteren en typen tegelijk.quote:
Als je dat tegelijk doet wordt het toch wel heel raar en pijnlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom opent FF deze niet meer in een apart tabblad? Nu kan ik niet luisteren en typen tegelijk.
En marc, je hebt gelijk. Het kon niet allemaal tegelijk. Het eten heb ik na het koken gedaan.
Alles kanquote:Op zondag 22 maart 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
ow, ik zie het al. Ik kan hem er alsnog heengooien
Beetje kwartetten jaquote:Op zondag 22 maart 2009 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Ohhh.. ik snap al hoe ik aan zoveel posts kan komen
Dat ben jij op die foto's?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er zijn vannacht snowboards gejat bij ons in het Gasthof
[ afbeelding ]
Moet jij geen vertraging hebben met de treinquote:
Nope dat zijn de dievenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Of dat mag vind ik niet zo interresant, ze gaan gewoon inclusief filmmateriaal op de grote beamer.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of dat mag vind ik niet zo interresant, ze gaan gewoon inclusief filmmateriaal op de grote beamer.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij geen vertraging hebben met de trein
Aangifte en zo heb je vast al gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of dat mag vind ik niet zo interresant, ze gaan gewoon inclusief filmmateriaal op de grote beamer.
quote:
En dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders eng vindenquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet eng ben!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders eng vinden
Ik sta er niet in!quote:
Kan hier niet in het weekendquote:Op zondag 22 maart 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangifte en zo heb je vast al gedaan?
We controleren nu elke bus, 700 locals en seizoeners hebben de foto gekregen, en als we ze hebben gaan we praten in onze achtertuinquote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders eng vinden
Nee. Waar ben jij tegenwoordig?quote:
Whehehequote:
Veel gitaren.quote:
De foto's zijn iig duidelijk genoeg, ik geef je een goede kans. Al denk ik niet dat ze in een bus zullen zitten..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan hier niet in het weekend![]()
![]()
[..]
We controleren nu elke bus, 700 locals en seizoeners hebben de foto gekregen, en als we ze hebben gaan we praten in onze achtertuin![]()
ik ben veel enger dan wilders
Dan zit ik in Overloon.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Veel gitaren.28 maart een optreden in een kroeg in Oss
Oh ja, jij zat ook in een onderontwikkeld landquote:Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan hier niet in het weekend![]()
![]()
[..]
We controleren nu elke bus, 700 locals en seizoeners hebben de foto gekregen, en als we ze hebben gaan we praten in onze achtertuin![]()
ik ben veel enger dan wilders
Mooi, dan stem ik wel op jouquote:
Is dat leuk?quote:
Alsof ik jou ooit dwars zou zitten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, geen Marc die me dwars zat dit keer.
Als het goed is wel. Weekendje weg met de familie. Ik en de kids, paps en mams, zusje + vriend..quote:
Niet vermeldquote:
Jort!quote:
quote:
Ik had geen zin om te fokken.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld.
Niet gek ook, met twee posts, waarvan er slechts 1 geteld is.
[..]
Jort!
Lang niet gezien!
quote:
Wat op de laptop?quote:
Collega!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld.
Niet gek ook, met twee posts, waarvan er slechts 1 geteld is.
[..]
Jort!
Lang niet gezien!
quote:
Dat is een draagbare computerquote:
Mquote:
een schoot-bovenkant, om het zo te zeggenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een draagbare computer
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een draagbare computer
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:56 schreef JortK het volgende:
Even kijken of er nog wat te klagen valt in KLB
Waar wacht je nog op?quote:
Jep. OA is tegenwoordig mijn baas.quote:
En? Heeft het ook toegevoegde waarde gehad?quote:
Tell me morequote:Op zondag 22 maart 2009 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Jort, had je al gelezen dat Pavlina weer hierheen komt?
Ja, nu heb ik weer ads.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En? Heeft het ook toegevoegde waarde gehad?
Ik heb er sinds een paar weken ook 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Hoelang deden ze erover? was er een stil alarm? aangifte gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er sinds een paar weken ook 1
Ik heb er ook eentje, van mijn werk. Maar die gebruik ik ook meer als desktop hoor. Op het werk met docking station, thuis gebruik ik nog wel het beeldscherm ervan, maar nog met los toetsenbord en losse muis hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet fijn met zo'n ding op schoot
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
labtop op je schoot is niet zo heel erg prettig... werkt gewoon nietquote:Op zondag 22 maart 2009 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, van mijn werk. Maar die gebruik ik ook meer als desktop hoor. Op het werk met docking station, thuis gebruik ik nog wel het beeldscherm ervan, maar nog met los toetsenbord en losse muis hoor.
Plus dat het slecht voor je zaad is.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
labtop op je schoot is niet zo heel erg prettig... werkt gewoon niet
Daar heb ik dan weer minder last vanquote:
Ik heb thuis ook liever een echte, maar op mn werk en met muziek maken is een flaptop best bruikbaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, van mijn werk. Maar die gebruik ik ook meer als desktop hoor. Op het werk met docking station, thuis gebruik ik nog wel het beeldscherm ervan, maar nog met los toetsenbord en losse muis hoor.
Dat klinkt dan weer positiefquote:
Jij hebt superzaad?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer positief
Zeg, het is geen inseminatiekliniek hier of zo hoorquote:
Laptop == andere Laptop?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:17 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb niet eens naar de laptops gekeken toen ik een nieuwe computer ging kopen.
quote:
Bij gebrek aan een kinderwens: ja.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat ook in een onderontwikkeld land
En als ze nu met eigen auto zijn
Wat?quote:
Alweer een weekje of 2.quote:
T is te hopen dat je ze pakt ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Aankomstdag was gisteren, toen ze de deur uitliepen gingen ze een straat in waar alleen hotels zijn en geen kroegen of wat. Om ons niet tegen te komen die kant op moet je 8 kilometer omlopen of de gratis skibus dan wel een taxi pakken. Zodra we ze hebben gaat de site natuurlijk offline
http://www.facebook.com/group.php?gid=59331716434
Lees je eens in!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
of die roof in je eigen winkel is gebeurd?
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
of die roof in je eigen winkel is gebeurd?
Dus toch kunnen bereiken in het weekendquote:Op zondag 22 maart 2009 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ja in ons Gasthof ja. In oostenrijk
Politie heeft de beelden en foto's nu ook, morgen gaan ze de hotels hier af
Wat een hulp, en dat van de jutenIk ben er stil van
Toen ze hoorden dat we video hebben mocht ik toch wel langskomenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus toch kunnen bereiken in het weekend
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
http://forum.sekswoordenb(...)57de7;topic=141795.0
een broodfetish?
Das een half jaar geleden zo bedacht, ik denk ongeveer in KSC 1090 ofzoquote:
Om te zorgen dat jij er niet bij bentquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
http://forum.sekswoordenb(...)57de7;topic=141795.0
een broodfetish?
Ik heb 17 mei me eerste halve marathonquote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das een half jaar geleden zo bedacht, ik denk ongeveer in KSC 1090 ofzo
Dan kun je daarna lekker bij ons op het terras komen zittenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:40 schreef cablegunmaster het volgende:
zonet een telefoontje gehad >.> een vaag telefoontje!
eerste keer nam ik op hoorde ik een ouderwetse printer printen![]()
ik : hallo?
hoorde niks behalve de printer.![]()
2e keer:
* telefoon ringde*
* Ik pakte hem op*
* he: is this the escort nr?*
* me: No its not the escort nr, where did you find this nr?*
* he: on the internet it said it was a escort nr *
* me: well I guess you dialed the wrong nr*
* he: okay well im sorry*
WTF , meteen mn nummer door google gehaalt geen resultaten
alleen voor bepaalde personenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik hoor dat jij ook escort service doet?
P.I.M.P.I.N.G.!quote:
Ah, ze willen zelf niet moe wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toen ze hoorden dat we video hebben mocht ik toch wel langskomenMaar de aangifte kan pas morgen
quote:
quote:
Hoezo?quote:
Huhquote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen baan? Dus wel vakantie?
het is zondag...quote:
Zondag is werkdagquote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is zondag...en het weer is ook heel erg wisselend
niet echt goed voor je humeur/ stemming.
Zondag is om een of andere manier voor mij een werkdagquote:Op zondag 22 maart 2009 18:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zondag is werkdagen zaterdag is altijd dubbeledienstwerkdag
Moe...
![]()
* KapiteinGasthof ook al last heeft van chronische aanstellerij
Rustdagquote:Op zondag 22 maart 2009 18:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zondag is om een of andere manier voor mij een werkdag.
omdat andere dagen het er niet zo heel erg van komt. Hierbij tart ik ook de christelijke rustdag
etenstijd![]()
Ik geloof er geen reet van, maar = コーヒーをひとつおねがいします。=~quote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef cablegunmaster het volgende:
= コーヒーをひとつおねがいします。=~
vertaling ik zou graag 1 koffie willen hebben alstublieft
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van, maar = コーヒーをひとつおねがいします。=~
bewijs genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Kouhii o hitotsu kudasai = コーヒーをひとつください。 =~ Ik heb graag een koffie.
Kouhii o hitotsu onegai shimasu = コーヒーをひとつおねがいします。=~ Graag één koffie alstublieft.
De ou spreek je uit als "oh" als in hop.
Als je echt een introductie wilt hebben in de Japanse taal dan moet je maar eens een kijkje gaan nemen in de Japanse-taal topic reeks...
Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans < Deel één van de reeks...
Japans. [Deel 2] < huidige deel
quote:Write something...
Gasthof Zillertal wrote
at 18:45
1 night of free drinks for the person that brings us to these losers!
Delete
Christian Ekdahl (Sweden) wrote
at 18:39
let the hunt begin!!!
Write on Christian's Wall - Report - Delete
Bert Bracke (Belgium) wrote
at 17:47
for fuck sake
don't touch another person's board!
smack the shit out of them when you find them
sorry for the person's who has lost their board
Write on Bert's Wall - Report - Delete
Ami Robertson wrote
at 17:17
what a pair of fucking muppets, seriously not cool.... feel bad for the people whose boards they were
Write on Ami's Wall - Report - Delete
Tony Allen wrote
at 16:20
lets start a man hunt, or a bitch hunt.....twats!!!!
Write on Tony's Wall - Report - Delete
Joakim Croy wrote
at 14:57
kill dem loosers man
Write on Joakim's Wall - Report - Delete
Rob Veldhuijzen (Netherlands) wrote
at 14:51
kill them!!
Write on Rob's Wall - Report - Delete
700 locals en seizoeners zonder geld en een avond gratis drinkenquote:
Dat ken ik. Smijt je ook met pennen en rekenmachines en incidenteel een beeldscherm?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben bang van mezelf....om te beginnen. aan huiswerk bvb.. word er bang van.
Het zal vast heel stom klinken maar ik weet niet waarom.
Luilakquote:
nee ik doe alles behalve hetgeen wat ik moet doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ken ik. Smijt je ook met pennen en rekenmachines en incidenteel een beeldscherm?
slaperdquote:
Kansloos volk ook wel, met je middeleeuwse moslim-ideeën. Het is maar een fucking board weet je. Relativeren of zo.quote:
Haal er ff moslims bijquote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos volk ook wel, met je middeleeuwse moslim-ideeën. Het is maar een fucking board weet je. Relativeren of zo.
Een lekker kopje thee drinken en naar bed!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zal ik zometeen eens gaan doen als ik klaar ben met de afwas, met eten koken voor morgen, met de twee mails die nog de deur uit moeten en met het bijwerken van mjin blog?
quote:
Echte groene thee met een beetje honingquote:
Nicequote:Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte groene thee met een beetje honing![]()
![]()
Bierquote:
quote:
quote:Uw woning verhuren?
Uw woning in Nieuwe Wetering snel verhuurd aan de juiste huurder
www.directverhuurd.nl
Preciesquote:Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://shop.fok.nl/
Al die extra opties zullen me worst wezen maar die ads weg is te gek
*kuch kuch * bepaalde extensie van firefox * kuche kuche *quote:Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://shop.fok.nl/
Al die extra opties zullen me worst wezen maar die ads weg is te gek
*kuch kuch* nog niet eens een mp3tje downloaden doet laat staan een extensie *kuch kuch*quote:Op zondag 22 maart 2009 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*kuch kuch * bepaalde extensie van firefox * kuche kuche *
+1 observeringsvermogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |