Als je dat tegelijk doet wordt het toch wel heel raar en pijnlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom opent FF deze niet meer in een apart tabblad? Nu kan ik niet luisteren en typen tegelijk.
En marc, je hebt gelijk. Het kon niet allemaal tegelijk. Het eten heb ik na het koken gedaan.
Alles kanquote:Op zondag 22 maart 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
ow, ik zie het al. Ik kan hem er alsnog heengooien
Beetje kwartetten jaquote:Op zondag 22 maart 2009 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Ohhh.. ik snap al hoe ik aan zoveel posts kan komen
Dat ben jij op die foto's?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er zijn vannacht snowboards gejat bij ons in het Gasthof
[ afbeelding ]
Moet jij geen vertraging hebben met de treinquote:
Nope dat zijn de dievenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er zijn vannacht snowboards gejat bij ons in het Gasthof
[ afbeelding ]
quote:
Of dat mag vind ik niet zo interresant, ze gaan gewoon inclusief filmmateriaal op de grote beamer.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of dat mag vind ik niet zo interresant, ze gaan gewoon inclusief filmmateriaal op de grote beamer.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij geen vertraging hebben met de trein
Aangifte en zo heb je vast al gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of dat mag vind ik niet zo interresant, ze gaan gewoon inclusief filmmateriaal op de grote beamer.
quote:
En dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders eng vindenquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet eng ben!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders eng vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |