Ik sta er niet in!quote:
Kan hier niet in het weekendquote:Op zondag 22 maart 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangifte en zo heb je vast al gedaan?
We controleren nu elke bus, 700 locals en seizoeners hebben de foto gekregen, en als we ze hebben gaan we praten in onze achtertuinquote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders eng vinden
Nee. Waar ben jij tegenwoordig?quote:
Whehehequote:
Veel gitaren.quote:
De foto's zijn iig duidelijk genoeg, ik geef je een goede kans. Al denk ik niet dat ze in een bus zullen zitten..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan hier niet in het weekend![]()
![]()
[..]
We controleren nu elke bus, 700 locals en seizoeners hebben de foto gekregen, en als we ze hebben gaan we praten in onze achtertuin![]()
ik ben veel enger dan wilders
Dan zit ik in Overloon.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Veel gitaren.28 maart een optreden in een kroeg in Oss
Oh ja, jij zat ook in een onderontwikkeld landquote:Op zondag 22 maart 2009 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan hier niet in het weekend![]()
![]()
[..]
We controleren nu elke bus, 700 locals en seizoeners hebben de foto gekregen, en als we ze hebben gaan we praten in onze achtertuin![]()
ik ben veel enger dan wilders
Mooi, dan stem ik wel op jouquote:
Is dat leuk?quote:
Alsof ik jou ooit dwars zou zitten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, geen Marc die me dwars zat dit keer.
Als het goed is wel. Weekendje weg met de familie. Ik en de kids, paps en mams, zusje + vriend..quote:
Niet vermeldquote:
Jort!quote:
quote:
Ik had geen zin om te fokken.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld.
Niet gek ook, met twee posts, waarvan er slechts 1 geteld is.
[..]
Jort!
Lang niet gezien!
quote:
Wat op de laptop?quote:
Collega!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld.
Niet gek ook, met twee posts, waarvan er slechts 1 geteld is.
[..]
Jort!
Lang niet gezien!
quote:
Dat is een draagbare computerquote:
Mquote:
een schoot-bovenkant, om het zo te zeggenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een draagbare computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |