quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe, mijn vader zei ooit tegen een paardenmeisje op mijn school "goh, dat is handig joh een paard!"
dat meisje (helemaal trots)
mijn pa: "jah, als het regent kun je hem uithollen, dan kun je erin gaan zitten!"
Oh dat! Lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cactusvijg
Deze dus niet, te lang gelegen vrees ikquote:
Zondequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze dus niet, te lang gelegen vrees ik
Ja, maar wat vaker langs de groenteturk en dan wat minder halenquote:
Ik dacht aan andere cactusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cactusvijg
Lekkerquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
Toch wel lekker, trouwens. 's Ochtends vroeg gewekt worden door fluitende vogels en dan op balkon in de zon ontbijten.
Ik wil ook 's ochtends zon op 't balkonquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
Toch wel lekker, trouwens. 's Ochtends vroeg gewekt worden door fluitende vogels en dan op balkon in de zon ontbijten.
Gezelligquote:Op zondag 22 maart 2009 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LekkerIk werd vanmorgen gewekt door dronken huisgenoten, das toch wel wat anders dan fluitende vogeltjes
idemquote:Op zondag 22 maart 2009 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, het scheelde wel dat ik toch moest gaan werken
Werken in de horecaquote:
Mijn balkon is op het zuidoosten gericht, dus ik heb vanaf 's ochtends vroeg tot een uur of half vijf in de middag zon op balkon.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook 's ochtends zon op 't balkon
Ja ik ookquote:Op zondag 22 maart 2009 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
idem
Ben gelukkig om 3 uur klaar.
wij werden gewekt door twee logeerkindjes die ons keihard riepenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
De meet, Jou, DM, bier, koffie, wandelen, terras...quote:
Ze hebben daar vast wel een terras toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Nou ehm... alleen het DM en ik klopt in je verhaaltje, we gaan naar Nightwriters
Gaaf, gaan jullie ook speeddaten?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Nou ehm... alleen het DM en ik klopt in je verhaaltje, we gaan naar Nightwriters
Met jullie weer vast welquote:Op zondag 22 maart 2009 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel een terras toch?.
Ik welquote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaaf, gaan jullie ook speeddaten?
[..]
Mja, na vandaag is het voorbij die lentequote:Met jullie weer vast welTis hier gewoon weer koud aan het worden
Geen idee, geloof niet dat daar echt ruimte voor is daarquote:Op zondag 22 maart 2009 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel een terras toch?.
Ja, ook speeddatenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaaf, gaan jullie ook speeddaten?
[..]
Met jullie weer vast welTis hier gewoon weer koud aan het worden
Ik geloof dat hier op de hoek het buurjongetje halal geslacht werdquote:Op zondag 22 maart 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
wij werden gewekt door twee logeerkindjes die ons keihard riepen
Saucijzebroodjesquote:Op zondag 22 maart 2009 10:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier op de hoek het buurjongetje halal geslacht werd. Zo klonk het iig
.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |