abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67384594
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Morrigun99 het volgende:
[b]
[..]

Zie je nou wel? Dat gezeur/gezeik van Telegraaf lezend Nederland ook altijd.
Ja, Aissati had al zelfs al zijn contract verlengd en toen bleek toch ineens dat het niet zo was

Ik ben er pas gerust op als ik Dirk na het sluiten van de transferperiode nog steeds bij PSV zie. Dat is sowieso verstandig in het voetbalwereldje, al had hij gisteren zijn contract met 10 jaar verlengd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:49:50 #152
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67385411
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, en sinds de zomer van 1988 *insert waslijst*. Dat je beste speler ooit vertrekken is altijd al een gegeven geweest in Nederland. Maar PSV is de laatste 10 jaar niet structureel elk seizoen leeggekocht. Veel toppers hebben jaren bij ons gespeeld, daar kan je het echt niet op gooien. Op beroerde scouting en mensen op de verkeerde plaats zetten, daar kan je het wel op gooien.
In 2004 werd de voorhoede weggekocht, maar wonder boven wonder had PSV het seizoen erna door goede aankopen weer een heel goed elftal. En omdat een aantal spelers het seizoen van hun leven speelden (Beasley, Lee, Park, Vogel).

In alle opvolgende jaren zijn er basisspelers vertrokken. Op een gegeven moment is het niet meer zo makkelijk direct op te vangen, dan moet je weer gaan bouwen. Dat is nu.
quote:
Wel fijn dat je toegeeft dat de selectie al 2 jaar benedenmaats is, als je dat ziet is er nog hoop
Het verschil zit hem niet in onze meningen over de kwaliteit van de selectie, maar in de oorzaken daarvan. Jij wijst een schuldige aan (de RvC, Jan Reker), ik vind dat het genuanceerder ligt. PSV heeft niet alles in de hand.
Kan het beter? Ja, natuurlijk, ik heb ook kritiek. Maar ik heb niet de illusie dat we met een andere RvC en voorzitter wel het niveau van 2004/2005 - 2006/2007 hadden kunnen vasthouden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_67385574
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]Ik ben er pas gerust op als ik Dirk na het sluiten van de transferperiode nog steeds bij PSV zie. Dat is sowieso verstandig in het voetbalwereldje, al had hij gisteren zijn contract met 10 jaar verlengd.
Ja maar zoveel pessimisme zoals jij tentoonspreidt, dat kan nooit gezond zijn.
pi_67386612
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef ErikT het volgende:

[..]

In 2004 werd de voorhoede weggekocht, maar wonder boven wonder had PSV het seizoen erna door goede aankopen weer een heel goed elftal. En omdat een aantal spelers het seizoen van hun leven speelden (Beasley, Lee, Park, Vogel).

In alle opvolgende jaren zijn er basisspelers vertrokken. Op een gegeven moment is het niet meer zo makkelijk direct op te vangen, dan moet je weer gaan bouwen. Dat is nu.
precies en dan moet je je gaan afvragen is Rutten wel een opbouwtrainer? Van Co weten we dat hij dat is.. en op basis daarvan moet er een keuze gemaakt worden voor een nieuwe trainer..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:32:14 #155
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67386832
Ik zie ook liever Co komen. Ik zag maandag nog een docu over Ernst Happel op de Belg. Daar heeft Co wel wat van weg.
pi_67387320
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

precies en dan moet je je gaan afvragen is Rutten wel een opbouwtrainer? Van Co weten we dat hij dat is.. en op basis daarvan moet er een keuze gemaakt worden voor een nieuwe trainer..
Krijgt Co in Eindhoven te tijd om te bouwen? Als hij binnen een half jaar niet presteert zal ook hij zijn biezen kunnen pakken vrees ik.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:05:31 #157
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67387990
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Krijgt Co in Eindhoven te tijd om te bouwen? Als hij binnen een half jaar niet presteert zal ook hij zijn biezen kunnen pakken vrees ik.
Denk het ook.
Doe mij maar Rutten trouwens.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_67388084
Ik denk dat Rutten daar beter zal liggen.
pi_67388132
quote:

[..]

Zoals wie nog meer dan?

Laatste trainer die PSV ontsloeg was Gerets.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67388472
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zoals wie nog meer dan?

Laatste trainer die PSV ontsloeg was Gerets.
Wil niet zeggen dat ze hem ontslaan maar dan komt er vanzelf een onwerkbare situatie vrees ik. Nu vind iedereen Co fantastisch denk ik, maar zodra de resultaten tegenvallen moet ie eruit.. Dan is het opeens de Amsterdammer die de cultuur niet snapt.
pi_67388637
quote:

[..]

Rutten heeft ook bewezen in zn eerste maanden niks te presteren (zie Twente en nu Schalke) dus dat is eenzelfde verhaal denk ik..
pi_67388647
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef mcyodogg het volgende:
Ooijer nu ook bevestigd. Althans ik had niets eerder op de off. site erover gelezen.

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25414
Kunnen ze niet gewoon wachten met berichten hierover tot het echt definitief is

Marcellis
quote:
Van mij mag-ie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67388675
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Rutten heeft ook bewezen in zn eerste maanden niks te presteren (zie Twente en nu Schalke) dus dat is eenzelfde verhaal denk ik..
Maar die heeft een achtergrond bij PSV en kent de 'cultuur'. Denk dat die door de achterban meer wordt gedragen..
pi_67388728
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maar die heeft een achtergrond bij PSV en kent de 'cultuur'. Denk dat die door de achterban meer wordt gedragen..
Mja 'cultuur' Stevens heeft ook een achtergrond bij PSV, kent de cultuur ook, maar na een paar maanden was de achterban ook niet meer echt heel blij met em.. dus dat maakt volgens mij echt geen reet uit..
pi_67388812
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ze hem ontslaan maar dan komt er vanzelf een onwerkbare situatie vrees ik. Nu vind iedereen Co fantastisch denk ik, maar zodra de resultaten tegenvallen moet ie eruit.. Dan is het opeens de Amsterdammer die de cultuur niet snapt.
Het hele uitgangspunt moet anders zijn. PSV begon het seizoen als kampioen. Directie dacht dat het een topselectie was met een geschikte trainer. Nou blijkt dat het allebei niet klopt, dus moet je je fout erkennen en van daaruit proberen terug te komen waar je was. Kan best betekenen dat het een bouwjaar wordt, maar dat is alleen acceptabel als je de juiste trainer aanstelt en die dan ook de tijd en mogelijkheden geeft. Veel voetbal know-how zit er niet in de directie, dus ze moeten wel vertrouwen op een trainer.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:35:22 #166
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67388912
Het lijkt me iig wel verstandig, van zowel directie als supporters, als de volgende trainer een jaar of 3 zijn gang mag gaan.
We zijn allemaal al jaren getuige van het (gebrek aan) resultaat bij Ajax waar ze ook altijd instantaan succes eisen.
pi_67388944
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Het hele uitgangspunt moet anders zijn. PSV begon het seizoen als kampioen. Directie dacht dat het een topselectie was met een geschikte trainer. Nou blijkt dat het allebei niet klopt, dus moet je je fout erkennen en van daaruit proberen terug te komen waar je was. Kan best betekenen dat het een bouwjaar wordt, maar dat is alleen acceptabel als je de juiste trainer aanstelt en die dan ook de tijd en mogelijkheden geeft. Veel voetbal know-how zit er niet in de directie, dus ze moeten wel vertrouwen op een trainer.
Precies en in dat opzicht heb ik net wat meer vertrouwen in Adriaanse dan in Rutten..
pi_67390701
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vind Adriaanse ook meer capabel dan Rutten, toch zie ik het niet snel gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 14:12:46 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67392203
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:26 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik eigenlijk wel. Je hoort als bestuur gewoon altijd rekening te houden met een jaar geen CL en daarom wat geld achter houden in het geval van. Zeker met de 30 miljoen extra die we de afgelopen twee jaar hebben gehad.
ja maar dan neem je dat niet mee in de begroting van dit jaar Voor een ebgroting uit je reserves peuren is niet echt gezond beleid
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 14:16:22 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67392319
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Zie je nou wel? Dat gezeur/gezeik van Telegraaf lezend Nederland ook altijd.
quote:
[b]Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef rubbereend het volgende:
Ach zolang de Telegraaf met berichten over PSV komt maak ik me nooit zoveel zorgen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 14:19:43 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67392423
quote:

[..]

En anders is Co na een jaar toch wel weer weg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67393238
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]
Mocht Adriaanse trainer worden gaat dat natuurlijk wel veranderen .
pi_67395363
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ja maar zoveel pessimisme zoals jij tentoonspreidt, dat kan nooit gezond zijn.
Ja, in de voetballerij gebeurt het immers noooooooooooooooit dat iemand bijtekent voor jaren en een paar maanden later een breuk forceert met zijn club.

Als je denkt dat dat wel voorkomt ben je een pessimist die het leven gitzwart ziet.

Misschien kijk je wel te negatief tegen mijn uitspraken aan. Ik zeg niet dát ie vertrekt, ik zeg alleen dat in de voetballerij alles mogelijk is. Als je dat ontkent ben je wmb gewoon een naïeve mongool
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67395447
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef ErikT het volgende:
Het lijkt me iig wel verstandig, van zowel directie als supporters, als de volgende trainer een jaar of 3 zijn gang mag gaan.
We zijn allemaal al jaren getuige van het (gebrek aan) resultaat bij Ajax waar ze ook altijd instantaan succes eisen.
Volgend jaar weer een trainer wippen zou idd van de zotte zijn.
pi_67395576
Maandag zat ik ook zo op de bank bij Voetbal International:

pi_67395691
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgend jaar weer een trainer wippen zou idd van de zotte zijn.
Ze stappen juist allemaal zelf op: Hiddink, Koeman, Vergoossen, Stevens. Ongeduld is nog niet het probleem lijkt me.
pi_67397496
quote:
'Schalke 04 breekt met Rutten en Mulder'

25/03/2009 15:31

Fred Rutten moet vertrekken bij Schalke 04, alleen is nog niet duidelijk op welk moment precies. Dat meldt zowel Kicker als Bild. Volgens deze bladen is het wachten op een akkoord over de financiële afwikkeling van het ontslag.

Rutten is met Schalke achterop geraakt in de strijd om Europees voetbal en doet al helemaal niet mee om de landstitel. Bovendien zijn Die Königblauen uitgeschakeld in het UEFA Cup-toernooi en de de strijd om de DFB-Pokal

Na de 2-1 thuisnederlaag van afgelopen zondag tegen Hamburger SV besloot Schalke over te gaan tot het ontslag van de 46-jarige Nederlander, berichten Bild en Kicker. Ruttens zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft vooralsnog niet gereageerd op pogingen van VI.nl om meer duidelijkheid te krijgen.

Naast Rutten zouden ook assistenten Youri Mulder en Mike Büskens moeten opstappen. Zij zullen niet het seizoen als interim-coaches afmaken, zoals ze vorig jaar hadden gedaan na het ontslag van Mirko Slomka. Destijds kwalificeerde Schalke zich onder leiding van dit duo nog voor de voorronde van de Champions League.

Kicker schrijft tevens dat Schalke komende zomer een groot aantal spelers laat vertrekken, terwijl het de doelstellingen naar beneden bijstelt. 'We zullen even niet praten over het kampioenschap en de Champions League', lichtte voorzitter Josef Schnusenberg toe.
Doeg Rutten Ik zie zelf wel liever Adriaanse komen denk ik, maar Rutten is denk ik ook wel een aardige oplossing!
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:33 #178
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67398012
Maar Rutten heeft een spraakgebrek!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 16:45:45 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67398071
Als Youri maar niet meekomt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67398140
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Zapper het volgende:
Daarom kon hij geen trainer worden onder Van Raaij
pi_67399881
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ze stappen juist allemaal zelf op: Hiddink, Koeman, Vergoossen, Stevens. Ongeduld is nog niet het probleem lijkt me.
Mwah, Hiddink, Koeman en Stevens zouden anders wel gewipt zijn. De kliek Timmer wou van Guus af, Koeman was al bijna ontslagen, alleen een mirakel redde hem. Ik zei toen al dat ze hem gewoon hadden moeten wippen omdat we anders gezeik zouden krijgen het jaar erop. Stevens zou ook niet blijven zitten als we 5e worden en/of europees mislopen. De kop van de trainer is altijd de eerste die rolt, 90% dat Stevens eruit was gewerkt. Hij is er nu ook uitgewerkt eigenlijk, door de spelersgroep. Sef was een tussenoplossing.

En staan wij volgend jaar weer laag, dan zal er weer om het hoofd van de trainer geschreeuwd worden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:33 #182
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67401400
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
Als Youri maar niet meekomt
Jawel! Youri is tof
pi_67402255
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef dndiek het volgende:

[..]

Daarom kon hij geen trainer worden onder Van Raaij
Ik zie die gesprekken al helemaal voor mij
pi_67404386
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

Jawel! Youri is tof
Geen hoge pet van op eerlijk gezegd, begint steeds meer op zijn vader te lijken
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 06:10:44 #185
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67418439
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Zapper het volgende:
ja, maar het is wel een goede jongen voor de kleedkamer
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:16:43 #186
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67425150
Ahh, PSV richt na Oooijer de pijlen op Engelaar

Zie ook; \'PSV richt pijlen op Engelaar\'
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:24:55 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67425441
Kan Farfan ook meteen meekomen?

De hand van Rutten wordt al zichtbaar
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:25:17 #188
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67425450
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Ahh, PSV richt na Oooijer de pijlen op Engelaar

Zie ook; \'PSV richt pijlen op Engelaar\'
Goede speler, maar de positie van verdedigende middenvelder is met Simons en Bakkal toch goed bezet?
Als één van de weinige posities.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:26:32 #189
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67425493
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef rubbereend het volgende:
Kan Farfan ook meteen meekomen?

De hand van Rutten wordt al zichtbaar
Haha, ja. Dan zou het toch zomaar kunnen dat Rutten naar PSV komt.
Ik las ergens dat ze Arnautovic ook op de korrel hebben, maar weet niet in hoeverre hier iets van klopt.
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:29:10 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67425578
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef ErikT het volgende:

[..]

Goede speler, maar de positie van verdedigende middenvelder is met Simons en Bakkal toch goed bezet?
Als één van de weinige posities.
Dan kan Bakkal doorschuiven naar de plek van Ibi, die gaat toch wel deze zomer, bovendien hebben we dan wat meer mogelijkheden als er een keer een blessure is. Met de terugkomst van Wuytens ben je dan rond de verdedigende middenvelders in ieder geval voorzien.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:29:43 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67425597
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Haha, ja. Dan zou het toch zomaar kunnen dat Rutten naar PSV komt.
Ik las ergens dat ze Arnautovic ook op de korrel hebben, maar weet niet in hoeverre hier iets van klopt.
dat gerucht ging een paar maanden geleden al, Twente wil veel geld voor hem hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67425639
Alsjeblieft geen Engelaar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67425654
Geen Engelaar en Ooijer, maar die laatste is al rond. Vennegoor zou wel mooi zijn ...
pi_67425682
Laat Farfán ook maar terugkomen, en weer nummer 17 krijgen. Heb een uitshirt gekregen met Farfán en nummer 17 er achterop, en een paar maanden later was 'ie weg
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:33:48 #195
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67425755
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat gerucht ging een paar maanden geleden al, Twente wil veel geld voor hem hebben.
Dat zal best. Ondanks zijn karakter is het een goede speler.
pi_67425990
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef cultheld het volgende:
Alsjeblieft geen Engelaar .
Waarom niet? Ik weet zelf nog niet hoe ik over dat gerucht moet denken...
pi_67426112
Een Engelaar in twente vorm zou opzich een versterking zijn vind ik.

Maar als er nou één linie niet de prioriteit heeft op dit moment is het wel het middenveld. Dat ze maar eerst op zoek gaan naar een goede spits en goede backs.
Patat Friet
pi_67426971
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef ganzenherder het volgende:
Maar als er nou één linie niet de prioriteit heeft op dit moment is het wel het middenveld. Dat ze maar eerst op zoek gaan naar een goede spits en goede backs.
Dit vind ik dus ook. En welke rol past bij Engelaar: die van een aanvallende Afellay of van een meeverdedigende Simons?

Want als Afellay niet vertrekt vraag ik me af of hij zich door Engelaar het een en het ander zou laten vertellen (lijkt me wel een btje des Engelaars)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 13:32:27 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67427902
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef ganzenherder het volgende:
Een Engelaar in twente vorm zou opzich een versterking zijn vind ik.

klopt maar als de kans zich voordoet je ergens anders te versterken moet je dat niet laten gaan. Ik ga ervan uit dat Mendez gaat dus moet je die basisplek opvullen.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:35:25 #200
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67428038
Rutten heeft in Bild inmiddels gemeld dat hij na dit seizoen weg moet.
Het is nog niet duidelijk of hij de laatste wedstrijden bij de Duitse club zal blijven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 13:43:47 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67428340
Nou is al het wachten van de RvC nog ergens goed voor geweest. Zal nu een kwestie van tijd worden voordat hij is binnengehaald........... als Bild gelijk heeft tenminste
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67428389
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik weet zelf nog niet hoe ik over dat gerucht moet denken...
Ik heb hem nooit PSV-waardig gevonden. Toen hij naar Schalke vertrok voorspelde ik dan ook een mislukking.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67428474
Ik had toch liever Adriaanse gezien eigenlijk
Patat Friet
pi_67428536
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik niet; Adriaanse zou een ramp zijn.
pi_67428596
Adriaanse zelfde soort trainer als Stevens, lijkt me niet zo handig 2x achter elkaar.
Rutten zou mooi zijn voor jullie, en die gaat ook wel komen als hij echt weg moet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 13:52:04 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67428666
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik niet; Adriaanse zou een ramp zijn.
inderdaad, binnen een week ruzie met iedereen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67428677
Adriaanse is veel erger dan Stevens. Hij doet uitspraken als 'ik haal er meer dan het maximale uit' en 'ik ben een academicus'. Die eerste uitspraak is ronduit dom en die tweede is een aperte leugen, aangezien Co'tje de ALO heeft doorlopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 13:57:41 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67428910
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef ganzenherder het volgende:
zie Simons, Bakkal en Lazovic al naar huis lopen na een verloren wedstrijd bij NAC?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67429051
Toch heeft hij al aardig wat gepresteerd, zelfs in Portugal waar de spelers normaliter toch een andere aanpak vergt.

Puur naar prestaties in het verleden gekeken wint Adriaanse het gewoon van Rutten. Ook al gaat hij al wat langer mee als hoofdtrainer. Tevens wordt er onder zijn leiding, misschien wel het belangrijkste van alles, meestal goed ingekocht en bovendien ook verzorgd gespeeld. Bovendien heeft Co Adriaanse redelijk weten te presteren bij een echte topclub, iets wat Rutten nog niet heeft gedaan.
Hij heeft eigenlijk maar 1 keer echt hard gefaald, maar dat heeft Rutten nu dus ook.

En die zaken vind ik op dit moment wat harder meetellen dan het feit dat zijn werkwijze wellicht te veel op die van Stevens lijkt. Dat ze misschien een keertje paaseieren moeten gaan zoeken kan me ook gestolen worden, mits er gepresteerd wordt.
Patat Friet
pi_67431373
Als ik het zo lees gaan we dus 30 miljoen uitgeven aan oude lullen die nooit echt top waren, talenten waar de clubs de hoofdprijs voor kunnen vragen en jongens die in het buitenland faalden.

ff azijnpissen, jeweets
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 15:07:00 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67431630
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik het zo lees gaan we dus 30 miljoen uitgeven aan oude lullen die nooit echt top waren, talenten waar de clubs de hoofdprijs voor kunnen vragen en jongens die in het buitenland faalden.

ff azijnpissen, jeweets
Engelaar blonk uit het EK toch?

en waar gaat die 30 miljoen aan op dan?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67431841
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Engelaar blonk uit het EK toch?

en waar gaat die 30 miljoen aan op dan?
Beerens, Arnautovic, Vennegoor, Elia, Engelaar. Ik denk dat je blij mag zijn als je die voor 30 miljoen kán halen eerlijk gezegd, alleen vind ik ze geen 30 miljoen waard
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 15:18:52 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67432024
Vennegoor is voor niks P aflopend contract jeweets en om hem oud en mislukt in het buitenland te noemen

Verder komen niet alle spelers waarover geruchten gaan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67432058
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beerens, Arnautovic, Vennegoor, Elia, Engelaar. Ik denk dat je blij mag zijn als je die voor 30 miljoen kán halen eerlijk gezegd, alleen vind ik ze geen 30 miljoen waard
Met 30 miljoen kom je er niet denk ik.
pi_67432865
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoor is voor niks P aflopend contract jeweets en om hem oud en mislukt in het buitenland te noemen

Verder komen niet alle spelers waarover geruchten gaan
Vennegoor valt in het "net niet top en oud"-rijtje, Engelaar is de mislukte

En ik ben het met je eens, niet al die spelers zullen komen, ik schat dat er misschien 1, hóóguit 2 van komen. Nul zou me ook niks verbazen
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:09:48 #216
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67441760
Nu is het wachten op de presentatie van Rutten bij PSV.

Rutten per direct weg bij Schalke 04
pi_67442035
Wat mij betreft komt hij zsm. Hoe langer hij de tijd krijgt iets op te bouwen des te beter,
Patat Friet
pi_67442117
Interessante ontwikkeling. Ik gok, als het rond komt, dat het pas deze zomer is.
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:23:04 #219
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67442208
Kom naar huus, ex-assistent van koning guus!
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:45:05 #220
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_67445063
Hmm gemengde gevoelens bij Rutten. Aan de ene kant heeft Hiddink hem al naar voren geschoven als nieuwe trainer, en alles wat Hiddink de afgelopen 5 jaar heeft gezegd is waar

Maar aan de andere kant is hij nu wel mislukt bij Schalke. Ergens heb ik meer vertrouwen in Adriaanse, hoe raar dat ook klinkt. Speelt overal waar hij komt mooi voetbal met een filosofie, heeft wel gewoon een goede kijk op het spelletje. En hij presteert overal prima. Zelfs ajax kon succes boeken op de basis die hij gelegd had. Of was dat een andere trainer, ik volg ajax niet zo
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:05:59 #221
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67445891
ajax? wat is ajax? nooit van gehoord.
pi_67448025
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajax? wat is ajax? nooit van gehoord.
Niet? Frappant...

donderdag 26 maart 2009 @ 23:10:55 #223
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67448343
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Niet? Frappant...

Wat een niveau heb jij zeg.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67448382
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Wat een niveau heb jij zeg.
Het was dan ook een inkoppertje
pi_67448430
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het was dan ook een inkoppertje
Die had jij zelfs in kunnen koppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')