Ik heb hem nooit PSV-waardig gevonden. Toen hij naar Schalke vertrok voorspelde ik dan ook een mislukking.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet zelf nog niet hoe ik over dat gerucht moet denken...
Ik niet; Adriaanse zou een ramp zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had toch liever Adriaanse gezien eigenlijk
inderdaad, binnen een week ruzie met iedereenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik niet; Adriaanse zou een ramp zijn.
zie Simons, Bakkal en Lazovic al naar huis lopen na een verloren wedstrijd bij NAC?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had toch liever Adriaanse gezien eigenlijk
Engelaar blonk uit het EK toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik het zo lees gaan we dus 30 miljoen uitgeven aan oude lullen die nooit echt top waren, talenten waar de clubs de hoofdprijs voor kunnen vragen en jongens die in het buitenland faalden.
ff azijnpissen, jeweets
Beerens, Arnautovic, Vennegoor, Elia, Engelaar. Ik denk dat je blij mag zijn als je die voor 30 miljoen kán halen eerlijk gezegd, alleen vind ik ze geen 30 miljoen waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Engelaar blonk uit het EK toch?
en waar gaat die 30 miljoen aan op dan?
Met 30 miljoen kom je er niet denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beerens, Arnautovic, Vennegoor, Elia, Engelaar. Ik denk dat je blij mag zijn als je die voor 30 miljoen kán halen eerlijk gezegd, alleen vind ik ze geen 30 miljoen waard
Vennegoor valt in het "net niet top en oud"-rijtje, Engelaar is de misluktequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoor is voor niks P aflopend contract jeweets en om hem oud en mislukt in het buitenland te noemen
Verder komen niet alle spelers waarover geruchten gaan
Niet? Frappant...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajax? wat is ajax? nooit van gehoord.
Wat een niveau heb jij zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |