Ik heb hem nooit PSV-waardig gevonden. Toen hij naar Schalke vertrok voorspelde ik dan ook een mislukking.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet zelf nog niet hoe ik over dat gerucht moet denken...
Ik niet; Adriaanse zou een ramp zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had toch liever Adriaanse gezien eigenlijk
inderdaad, binnen een week ruzie met iedereenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik niet; Adriaanse zou een ramp zijn.
zie Simons, Bakkal en Lazovic al naar huis lopen na een verloren wedstrijd bij NAC?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had toch liever Adriaanse gezien eigenlijk
Engelaar blonk uit het EK toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik het zo lees gaan we dus 30 miljoen uitgeven aan oude lullen die nooit echt top waren, talenten waar de clubs de hoofdprijs voor kunnen vragen en jongens die in het buitenland faalden.
ff azijnpissen, jeweets
Beerens, Arnautovic, Vennegoor, Elia, Engelaar. Ik denk dat je blij mag zijn als je die voor 30 miljoen kán halen eerlijk gezegd, alleen vind ik ze geen 30 miljoen waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Engelaar blonk uit het EK toch?
en waar gaat die 30 miljoen aan op dan?
Met 30 miljoen kom je er niet denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beerens, Arnautovic, Vennegoor, Elia, Engelaar. Ik denk dat je blij mag zijn als je die voor 30 miljoen kán halen eerlijk gezegd, alleen vind ik ze geen 30 miljoen waard
Vennegoor valt in het "net niet top en oud"-rijtje, Engelaar is de misluktequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoor is voor niks P aflopend contract jeweets en om hem oud en mislukt in het buitenland te noemen
Verder komen niet alle spelers waarover geruchten gaan
Niet? Frappant...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajax? wat is ajax? nooit van gehoord.
Wat een niveau heb jij zeg.quote:
Die had jij zelfs in kunnen koppenquote:
bwheheh.quote:
Nou, tot de volgende keer maar weer danquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
bwheheh.
Maar goed, jullie zeggen weer: Maar wij zijn lekker 4 jaar achter elkaar kampioen.
En dan ben ik weer zo van
geef mij Co maar..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef Fiskus het volgende:
Heeft iedereen hier echt liever Rutten dan Co?
ze kunnen toch lekker reageren met dit filmpje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
bwheheh.
Maar goed, jullie zeggen weer: Maar wij zijn lekker 4 jaar achter elkaar kampioen.
En dan ben ik weer zo van
Je hoeft niet te helpen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
ze kunnen toch lekker reageren met dit filmpje?
en welke buitenlandse coach zat je aan te denken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:14 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een buitenlandse coach.
uhm ja dat is lastig, veel buitenlandse trainers lijken me niet haalbaar, maar denk eens aan Aguirre bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en welke buitenlandse coach zat je aan te denken?
Prima trainer, maar zolang Reker aanblijft, verandert er niet veel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder terug te willen lezen; wat zijn de meningen? Blij met Rutten?
Hoe kun je in godsnaam nou blij zijn met zo'n over het paard getilde ouwe zak?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:41 schreef Jasza het volgende:
Zijn jullie blij met opa Ooijer?
Wel weer iemand om me frustraties op af te reageren, kutvent.
Want?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:41 schreef Jasza het volgende:
Wel weer iemand om me frustraties op af te reageren, kutvent.
Nogal duidelijk laten merken dat hij anti Ajax is, bij de bekerfinale in 2006? werd dat me nog wel eens duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam nou blij zijn met zo'n over het paard getilde ouwe zak?
Stam en Davids zijn natuurlijk wel van een andere orde hè. Waren bovendien beide 33 jaar toen ze de overstap maakte naar Ajax. Ooijer daarentegen is straks alweer 35...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie waren toch ook dolblij met ouwe zakken als Stam, Davids, Urzaiz of Laudrup?
Ow please.quote:Jullie waren toch ook dolblij met ouwe zakken als Urzaiz
Ik heb er iig wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef Fiskus het volgende:
Heeft iedereen hier echt liever Rutten dan Co?
33.. 35, whatever. In het voetbal ben je dan op beide leeftijden een ouwe zak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stam en Davids zijn natuurlijk wel van een andere orde hè. Waren bovendien beide 33 jaar toen ze de overstap maakte naar Ajax. Ooijer daarentegen is straks alweer 35...
is dit een afspraak uit het Ajaxtopic ofzoquote:
quote:Wel weer iemand om me frustraties op af te reageren, kutvent.
quote:Wel weer iemand om me frustraties op af te reageren, kutvent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |