abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67345335
Iedereen wegsturen is een leuk idee, maar wie moet daar dan voor terugkomen?
pi_67345939
Kunnen we dit seizoen niet ff doorspoelen, fast forward? Ben 't nu wel beu.
pi_67348441
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 05:45 schreef Imperatore het volgende:
Kunnen we dit seizoen niet ff doorspoelen, fast forward? Ben 't nu wel beu.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_67348529
Best wel treurig. Het is maart en je bent overal al klaar mee.

Geen Europa, geen beker, 4e word je vast niet, 6e trouwens ook niet. Het is nu uitspelen en maar hopen dat de beker voordelig uitpakt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67348549
De 5e plaats geeft geen recht op Europa?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_67349129
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En dan haalt die bende de volgende loopjongen binnen. Eerst zal die hele Timmer kliek buiten gewerkt moeten worden.

En die scouting, daar is elke euro die je er aan uitgeeft ook één te veel als ze enkel met spelers als Beerens, Elia en VoH aankomen.
Dan kan je nog beter met FM2009 gaan scouten
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij spelen de nummers 5 t/m 8 play-offs voor laatste UEFA-Cup plaats, zeker weet ik het niet omdat ik het voetbal alleen in de krant volg, kijk het nooit.
Get it and Bet it
pi_67350056
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Heerenveen of Twente de beker wint wel geloof ik
Patat Friet
pi_67352571
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En dan haalt die bende de volgende loopjongen binnen. Eerst zal die hele Timmer kliek buiten gewerkt moeten worden.
De "groep Timmer" eruit idd
quote:
En die scouting, daar is elke euro die je er aan uitgeeft ook één te veel als ze enkel met spelers als Beerens, Elia en VoH aankomen.
Hilarisch ja, scouten met het bord op schoot op zondagavond

En Vennegoor, tja, ik ben altijd fan van hem geweest maar dat was vanwege zijn werklust en specifieke kwaliteiten. Niet omdat het zo'n complete en dodelijke spits was.

Ooijer en Vennegoor waren in hun tijd bij PSV in staat om goed te presteren omdat er een paar toppers in het elftal stonden, zélf hebben ze toch echt altijd net onder de top gehangen.

Als dat onze toppers voor komend jaar zijn gaan we echt de weg van Feyenoord. Feyenoord is een mooi voorbeeld van hoe een club volledig afgebroken kan worden. Ze hebben een van de hoogste begrotingen van Nederland en wat heeft dat ze de afgelopen jaren gebracht? Modderen in de middenmoot. Laten we bidden (bidden ja, "hopen" dekt het voor mij niet meer ) dat het met onze club niet zo ver komt maar tot nu toe zie ik geen verbetering.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67352617
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Als Heerenveen of Twente de beker wint wel geloof ik
Volgens mij moeten ze zelfs allebei in de finale staan, anders gaat de verliezend bekerfinalist er met de Uefacupplek vandoor. Dacht ik hoor, er wordt zoveel met die plaatsingsregeltjes voor europees voetbal gekloot dat ik het niet echt meer bij houd....

Edit: daar was ook niet echt veel noodzaak toe de afgelopen jaren, om je met plaatsingregetjes voor de Uefacup bezig te houden

*barst uit in janken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:03:44 #111
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67352653
Tjongejonge zeg, het aantal onheilsprofeten neemt hier met de dag toe.

Vorig jaar was het een zooitje, Stevens was helaas niet de persoon voor continuïteit. Komend jaar weer een nieuw iemand voor de groep. Als die er 3 jaar staat, is de grootste problematiek verleden tijd. Uiteindelijk gaat het nog steeds om voetballen.
Die RvC zat er ook met Van Raaij, en toen stonden we in de halve finale CL. Soms gaat het goed, soms niet. Nu niet. Straks weer wel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_67352896
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef ErikT het volgende:

Vorig jaar was het een zooitje, Stevens was helaas niet de persoon voor continuïteit. Komend jaar weer een nieuw iemand voor de groep. Als die er 3 jaar staat, is de grootste problematiek verleden tijd. Uiteindelijk gaat het nog steeds om voetballen.
Die RvC zat er ook met Van Raaij, en toen stonden we in de halve finale CL. Soms gaat het goed, soms niet. Nu niet. Straks weer wel.
Het gesodemieter begon ook toen ze zich uitdrukkelijk met het dagelijks beleid gingen bemoeien en alles wat naar Hiddink en van Raaij riekte de club uit begonnen te werken.

Analyseer nou eens gewoon wat er is gebeurd en wat er nog steeds gebeurt. Jouw argument is van hetzelfde niveau als "we werden kampioen DUS was het goed". Vind jij het bijvoorbeeld normaal dat de RvC over het hoofd van de directeur naar de nieuwe trainer op zoek gaat? Ik zie het al gebeuren dat bij ons bedrijf de RvC zich komt bemoeien met de benoeming van de nieuwe vestigingsmanager .

Maar schuif het maar af op Stevens, oh wacht, Lodeweges doet het ook kut... Hop! Nóg een nieuwe trainer en als het daar niet mee lukt dan mag Dwight het na de winterstop weer eens proberen
pi_67353148
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef Radegast het volgende:
Iedereen wegsturen is een leuk idee, maar wie moet daar dan voor terugkomen?
Dat is een groot probleem idd. Het heeft alleen zin als je ervoor in de plaats wel competente mensen zet
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:47:40 #114
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67353909
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef mcyodogg het volgende:
Best wel treurig. Het is maart en je bent overal al klaar mee.

Geen Europa, geen beker, 4e word je vast niet, 6e trouwens ook niet. Het is nu uitspelen en maar hopen dat de beker voordelig uitpakt.
Gezien het verloop van dit seizoen lijkt het me zelfs dat dit niet gebeurd.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 13:34:30 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67355561
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef ErikT het volgende:

PSV had in van Raaij een sterke leider, bij andere clubs waar een éénduidige leider is zie je dat de clubs vaak in wat rustiger en stabiel vaarwater zitten. Bijvoorbeeld een AZ, Twente etc.

De RvC greep in de laatste jaren van Van Raaij al steeds nadrukkelijker de macht, ze hadden wel door dat als Van Raaij weg was ze dat machtsvacuum konden vullen......... En dat hebben ze netjes gedaan met uiteindelijk Schuitema nog een jaartje op de stoel van de dagelijkse leiding zelfs. In die tijd is vakkunding een aantal basis waarden van PSV afgebroken;

-De gemoedelijkheid /geslotenheid; de rust en dat er zelden problemen naar buiten kwamen was één van de kenmerken van PSV........ daar is al jaren geen sprake meer van

-Het goede scoutingswerk; het scoutingsnetwerk van PSV ligt volledig op zijn gat. Tropische verrassingen worden nu obligate middelmaat uit de Eredivisie.

-Meedoen in de top, we staqan al zo'n beetje 25 jaar in de top 3, 4 jaar op rij kampioen..... ik snap best dat je de titel best kan kwijtraken na 4 jaar maar ineens ver voor het einde van de competitie geen CL meer kunnen halen en Uefacup voetbal is überhaupt niet eens zeker. Dat is het resultaat van de afbraak van het eerste elftal de afgelopen jaren. Op Europees topniveau houden van de selectie kan niet, dat snap ik ook wel. Maar ik mag toch wel verlangen dat we in de top mee kunnen blijven doen.

De leiding van de club heeft dus gefaald! Het functioneren van Reker lijkt me duideljik niet voldoen. En de RvC is er zogenaamd voor de lange termijn............ dus het beleid wat ze jaren geleden hebben ingezet werkt ook niet.

Houdoe en bedankt!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 13:37:35 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67355695
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is een groot probleem idd. Het heeft alleen zin als je ervoor in de plaats wel competente mensen zet
Er zouden bij voorkeur 3 nieuwe mensen in de RvC moeten komen. Een nieuwe voorzitter, iemand met een voetbal technische achtergrond en het lijkt me goed om er iemand namens de supportersvernigingen aan toe te voegen.

Hiddink was natuurljik perfect geweest voor de technische positie, dat had gekund. Maar dat kan nu niet meer nu hij bij Chelsea zit.

Verder denk ik dat iemand vanuit de topsport werled best een goede toevoeging zou kunnen zijn. Ik noem bijvoorbeeld een Joop Alberda.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 14:35:34 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67357677
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:07:00 #118
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67358666
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gesodemieter begon ook toen ze zich uitdrukkelijk met het dagelijks beleid gingen bemoeien en alles wat naar Hiddink en van Raaij riekte de club uit begonnen te werken.
Wat mij betreft begon het gesodemieter toen er absurde sommen geld naar mensen gingen die niet bij PSV werkzaam waren. En toen deze mensen zich uiteindelijk begonnen te bemoeien met voetbaltechnische zaken. Niet in het belang van PSV, maar in het belang van henzelf.
Dat dat "nu eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal" interesseert me niks. Ik wil niet dat het geld dat supporters neerleggen op dit soort manieren besteed wordt. En ik ben nog steeds blij dat Jan Reker schoon schip heeft gemaakt.
Wat we nu meemaken zijn grotendeels naweeën van die rommel.
quote:
Analyseer nou eens gewoon wat er is gebeurd en wat er nog steeds gebeurt. Jouw argument is van hetzelfde niveau als "we werden kampioen DUS was het goed". Vind jij het bijvoorbeeld normaal dat de RvC over het hoofd van de directeur naar de nieuwe trainer op zoek gaat? Ik zie het al gebeuren dat bij ons bedrijf de RvC zich komt bemoeien met de benoeming van de nieuwe vestigingsmanager .
Jij doet net alsof PSV met een andere RvC nu een Europese topclub was geweest. Als een NL club de halve finale of kwartfinale van de CL bereikt, loopt de selectie leeg. Daar kan niemand iets aan doen.
Dat de RvC zich met de aanstelling van de trainer bemoeit vind ik niet normaal. Natuurlijk niet. Maar alsof dat het grote verschil maakt.
quote:
Maar schuif het maar af op Stevens, oh wacht, Lodeweges doet het ook kut... Hop! Nóg een nieuwe trainer en als het daar niet mee lukt dan mag Dwight het na de winterstop weer eens proberen
Ik schuif helemaal niks af op Stevens. Ik heb Stevens altijd verdedigd. Door de chaos vorig jaar denken sommige spelers nog steeds dat ze de baas zijn. Die hebben een reality check nodig.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:14:29 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67358927
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
PSV had in van Raaij een sterke leider, bij andere clubs waar een éénduidige leider is zie je dat de clubs vaak in wat rustiger en stabiel vaarwater zitten. Bijvoorbeeld een AZ, Twente etc.
Vergelijkingen met dat soort clubs zijn altijd zo makkelijk. Er wordt daar veel minder verwacht. En je kan niet zeggen dat Jan Reker geen sterke leider is.
quote:
De RvC greep in de laatste jaren van Van Raaij al steeds nadrukkelijker de macht, ze hadden wel door dat als Van Raaij weg was ze dat machtsvacuum konden vullen......... En dat hebben ze netjes gedaan met uiteindelijk Schuitema nog een jaartje op de stoel van de dagelijkse leiding zelfs. In die tijd is vakkunding een aantal basis waarden van PSV afgebroken;

-De gemoedelijkheid /geslotenheid; de rust en dat er zelden problemen naar buiten kwamen was één van de kenmerken van PSV........ daar is al jaren geen sprake meer van
Dat ligt volgens mij vooral aan het gebrek aan een goede coach, met als gevolg een losgeslagen selectie. Het zijn iedere keer de spelers geweest die naar de media stapten omdat ze op hun leuter waren getrapt.
quote:
-Het goede scoutingswerk; het scoutingsnetwerk van PSV ligt volledig op zijn gat. Tropische verrassingen worden nu obligate middelmaat uit de Eredivisie.
Het is helaas realiteit dat we zijn bijgehaald door clubs in Engeland, Spanje. De Zuid-Europese toppers gaan tegenwoordig rechtstreeks daarheen. Messi, Pato, Robinho. 10 jaar geleden kwamen die naar PSV, nu gaan ze liever meteen naar de top. Daar kan de scouting niks aan doen. Je hoort vaak zat dat PSV achter dezelfde spelers aanzit als de topclubs. Gek hè, dat we aan het kortste eind trekken?
quote:
-Meedoen in de top, we staqan al zo'n beetje 25 jaar in de top 3, 4 jaar op rij kampioen..... ik snap best dat je de titel best kan kwijtraken na 4 jaar maar ineens ver voor het einde van de competitie geen CL meer kunnen halen en Uefacup voetbal is überhaupt niet eens zeker. Dat is het resultaat van de afbraak van het eerste elftal de afgelopen jaren. Op Europees topniveau houden van de selectie kan niet, dat snap ik ook wel. Maar ik mag toch wel verlangen dat we in de top mee kunnen blijven doen.
Tja, dit is inderdaad een kutseizoen. Maar om dat nou alleen op het conto van de organisatie te schuiven, dat vind ik veel te makkelijk.
quote:
De leiding van de club heeft dus gefaald! Het functioneren van Reker lijkt me duideljik niet voldoen. En de RvC is er zogenaamd voor de lange termijn............ dus het beleid wat ze jaren geleden hebben ingezet werkt ook niet.
Hoezo voor de lange termijn? Dit slaat echt nergens op. Over een paar jaar gaan we het nog eens bekijken.
quote:
Houdoe en bedankt!
Alsjeblieft
pi_67358986
Toch is het duidelijk dat PSV het 'momentum' dat ze hadden in 2006 snel is kwijtgeraakt. Dat is ook hetgene waar Hiddink in de jaren erna zo teleurgesteld over was. Zelfs als PSV belangrijke spelers kwijtraakte, werden die goed opgevangen. Dat is ook het grootste probleem geweest, Koeman, Vergoossen en Hiddink zijn allemaal trainers die iets kunnen, alleen het materiaal werd met het jaar minder.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:16:40 #121
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67359006
rubbereend
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_67359122
Ik zou Hiddink liever terug zien komen dan wie ook, ook met deze selectie.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:25:57 #123
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67359329
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ook hoor, maar de kans is vrijwel te verwaarlozen.
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_67360725
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Guus is een God, dat vooropgesteld. Maar toch vond ik het makkelijk van Hiddink om in een interview met VI te verkondigen dat hij een Ferguson-rol bij PSV had gewild. Achteraf gepraat. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Hiddink helemaal geen buitenlandse avontuurtjes meer had willen doen.
pi_67360798
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wat mij betreft begon het gesodemieter toen er absurde sommen geld naar mensen gingen die niet bij PSV werkzaam waren. En toen deze mensen zich uiteindelijk begonnen te bemoeien met voetbaltechnische zaken. Niet in het belang van PSV, maar in het belang van henzelf.
Dat dat "nu eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal" interesseert me niks. Ik wil niet dat het geld dat supporters neerleggen op dit soort manieren besteed wordt. En ik ben nog steeds blij dat Jan Reker schoon schip heeft gemaakt.
Wat we nu meemaken zijn grotendeels naweeën van die rommel.
[..]
Vreemd dat dat blijkbaar pas echt een probleem werd onder Reker? Zoals van Raaij al zei: dat hebben ze toch zelf laten gebeuren?
quote:
Jij doet net alsof PSV met een andere RvC nu een Europese topclub was geweest. Als een NL club de halve finale of kwartfinale van de CL bereikt, loopt de selectie leeg. Daar kan niemand iets aan doen.
Wat dat betreft: volgens mij zou jij nog een lijstje maken van die zogenaamde leegloop, of was dat iemand anders. PSV heeft jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van Bommel, Alex, Kezman, Farfan en Gomes kunnen genieten. Ibi voetbalt hier ook al weer jaren. Goh, wat worden we toch altijd leeggekocht .

Dat PSV onachtzaam met talenten uit eigen kweek omgaat is een ander verhaal. Huntelaar, Aissati en nu weer het gezeik met Marcellis en de stilstand bij Bakkal. Maar dit rampseizoen afschuiven op het "leegkopen" van PSV is écht onzin.
quote:
Ik schuif helemaal niks af op Stevens. Ik heb Stevens altijd verdedigd. Door de chaos vorig jaar denken sommige spelers nog steeds dat ze de baas zijn. Die hebben een reality check nodig.
Dat een gedeelte van onze spelers een stelletje verwende kutmiljonairs zijn kan ik niet ontkennen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:31:34 #126
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67361786
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vreemd dat dat blijkbaar pas echt een probleem werd onder Reker? Zoals van Raaij al zei: dat hebben ze toch zelf laten gebeuren?
Ja, toen werd het pas echt een probleem. Gek hè? Persoon A laat persoon X belangrijk worden, en heeft hem in de hand. Persoon A vertrekt. Persoon X is belangrijk. En naar wie gaat persoon X dan luisteren? Naar een nieuw iemand? Nee, natuurlijk niet.
quote:
Wat dat betreft: volgens mij zou jij nog een lijstje maken van die zogenaamde leegloop, of was dat iemand anders. PSV heeft jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van Bommel, Alex, Kezman, Farfan en Gomes kunnen genieten. Ibi voetbalt hier ook al weer jaren. Goh, wat worden we toch altijd leeggekocht .
Vorig jaar was de selectie ook al benedenmaats. Sinds de zomer 2007 zijn we Alex, Cocu, Farfán en Gomes kwijt. 3 heel belangrijke spelers, en een topkeeper.
quote:
Dat PSV onachtzaam met talenten uit eigen kweek omgaat is een ander verhaal. Huntelaar, Aissati en nu weer het gezeik met Marcellis en de stilstand bij Bakkal. Maar dit rampseizoen afschuiven op het "leegkopen" van PSV is écht onzin.
Huntelaar was jammer, Kezman stond toen in de spits. Dit is echter nooit een probleem geweest, de jaren erna waren de beste van PSV in 20 jaar. Aissati liep naar mijn mening te zeiken, hij had ook op de nieuwe trainer kunnen wachten. Met Marcellis komt het heus wel goed. Dat Bakkal te weinig speelt meld ik bijna iedere week, dat ben ik dus met je eens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 16:56:11 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67362677
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef ErikT het volgende:

[..]

Vergelijkingen met dat soort clubs zijn altijd zo makkelijk. Er wordt daar veel minder verwacht. En je kan niet zeggen dat Jan Reker geen sterke leider is.
Nee inderdaad, de RvC loopt hem nu over de trainer zelfs voorbij Reker roept vooral veel maar wat daarvan terecht is gekomen Het enige wat hi heeft gedaan wat op sterk leiderschap zou kunnen duiden is Lemic eruit schuppen. Maar de manier waarop dat is gegaan is natuurlijk genant
quote:
[..]

Dat ligt volgens mij vooral aan het gebrek aan een goede coach, met als gevolg een losgeslagen selectie. Het zijn iedere keer de spelers geweest die naar de media stapten omdat ze op hun leuter waren getrapt.
[..]
ach vroeger waren ook zo vaak dat soort incidenten maar dan werd vervolgens het alsnog intern opgelost. En het zijn niet alleen de spelers geweest, er zijn constant dignen vanuit de organisatie gelekt en Reker stond ook regelmatig vooraan om zich met technische dingen te bemoeien. Spelers speeltijd beloven En de spelers die nu ineens lstig zijn waren tot 2 jaar terug nog prima profs onder andere trainers.......
quote:
Het is helaas realiteit dat we zijn bijgehaald door clubs in Engeland, Spanje. De Zuid-Europese toppers gaan tegenwoordig rechtstreeks daarheen. Messi, Pato, Robinho. 10 jaar geleden kwamen die naar PSV, nu gaan ze liever meteen naar de top. Daar kan de scouting niks aan doen. Je hoort vaak zat dat PSV achter dezelfde spelers aanzit als de topclubs. Gek hè, dat we aan het kortste eind trekken?
[..]
Er zijn vrijwel niet eens meer geruchten van redelijk topspelers waarop gejaagd wordt.........
quote:
Tja, dit is inderdaad een kutseizoen. Maar om dat nou alleen op het conto van de organisatie te schuiven, dat vind ik veel te makkelijk.
[..]
de kabouters dan?
quote:
Hoezo voor de lange termijn? Dit slaat echt nergens op. Over een paar jaar gaan we het nog eens bekijken.
[..]
Ik beoordeel nu toch het beleid dat is ingezet een aantal jaar geleden. Dat ik pas nu doen.......... Schuitema heeft nu ongeveer 3 jaar de leiding als hoogste baas dus zijn hand mag zichtbaar zijn lijkt me...... Maargoed onze RvC houdt zich volgens mij nauwelijks bezig met de lange termijn......
quote:
Alsjeblieft
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 16:57:59 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67362736
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, toen werd het pas echt een probleem. Gek hè? Persoon A laat persoon X belangrijk worden, en heeft hem in de hand. Persoon A vertrekt. Persoon X is belangrijk. En naar wie gaat persoon X dan luisteren? Naar een nieuw iemand? Nee, natuurlijk niet.
[..]
De RvC heeft dat allemaal ijskoud lateng ebeuren. Schuitema had zelfs een jaar de dagelijkse leiding en werkte dus mee aan die praktijken. Hoe kan die beste man dan nu de hoogste positie binnen de club bekleden?

Bij Fortis gaan ze toch ook niet alle oud directie leden terug halen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67363643
Volgens het EIndhovens dagblad is de begroting voor komend seizoen met 10 miljoen Euro verlaagd. Van 67 mln naar 57 mln. Dit omdat we de CL mislopen.

http://www.ed.nl/sport/ps(...)rote-schrikbeeld.ece

We gaan echt Feyenoord achterna
pi_67363670
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]
En toen heeft Jan leiderschap getoond
quote:
Vorig jaar was de selectie ook al benedenmaats. Sinds de zomer 2007 zijn we Alex, Cocu, Farfán en Gomes kwijt. 3 heel belangrijke spelers, en een topkeeper.
[..]
Ja, en sinds de zomer van 1988 *insert waslijst*. Dat je beste speler ooit vertrekken is altijd al een gegeven geweest in Nederland. Maar PSV is de laatste 10 jaar niet structureel elk seizoen leeggekocht. Veel toppers hebben jaren bij ons gespeeld, daar kan je het echt niet op gooien. Op beroerde scouting en mensen op de verkeerde plaats zetten, daar kan je het wel op gooien.

Wel fijn dat je toegeeft dat de selectie al 2 jaar benedenmaats is, als je dat ziet is er nog hoop
pi_67363751
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef Blueberrypancake het volgende:
Volgens het EIndhovens dagblad is de begroting voor komend seizoen met 10 miljoen Euro verlaagd. Van 67 mln naar 57 mln. Dit omdat we de CL mislopen.

Geen probleem, de financiën zijn sterk genoeg om 1 jaar CL te missen volgens Jantje. Dat mag dus geen excuus zijn voor tegenvallende prestaties volgend jaar
pi_67363945
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen probleem, de financiën zijn sterk genoeg om 1 jaar CL te missen volgens Jantje. Dat mag dus geen excuus zijn voor tegenvallende prestaties volgend jaar
Ik zie het Jan al helemaal zeggen voor de camera's: "vanwege de financiële problemen waarmee Van Raaij ons opgescheept heeft, konden we niet investeren in de selectie. Daarom lopen we nu de CL mis. Nu we de CL mislopen, moeten we helaas zuinig zijn met de aankopen. Behalve Marcel Meeuwis zal er dan ook niemand meer aangekocht worden voor komend seizoen."

pi_67364764
quote:

Dat is toch niet meer dan logisch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 18:21:18 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67365201
quote:

je had verwacht dat de begroting op hetzelfde niveau zou blijven?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:28:06 #135
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67365404
quote:

Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
pi_67366231
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Laten we hopen van niet, maar Feyenoord is wel het levende bewijs dat je ver kan vallen als topclub dankzij wanbeleid. Er zijn geen natuurwetten die voorkomen dat hetzelfde met PSV gebeurt ofzo
pi_67370077
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het had toch gekund dat de begroting op het zelfde niveau zou blijven door inkomsten vanuit andere bronnen?

Zeg maar wat..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:32:51 #138
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67374558
Lange Jan mag wel komen trouwens...
das wel een speler die op karakter voetbalt.. hebben we misschien wel nodig..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_67375393
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef appelsientje het volgende:
Lange Jan mag wel komen trouwens...
das wel een speler die op karakter voetbalt.. hebben we misschien wel nodig..
Mag wel komen als hij fit is maar er moet wel nog een echte topspits bij. Met alleen voetballers die op karakter voetballen eindigen we zoals Feyenoord.
pi_67379513
Zet mij is bij X in de OP

Ik zit daar haast elke wedstrijd door een kaartje te krijgen via searwave..
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:45:37 #141
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67381624
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mag wel komen als hij fit is maar er moet wel nog een echte topspits bij. Met alleen voetballers die op karakter voetballen eindigen we zoals Feyenoord.
Daar ben ik het mee eens... Goede spelers (duh ) moeten het verschil maken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:26:34 #142
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67381954
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik eigenlijk wel. Je hoort als bestuur gewoon altijd rekening te houden met een jaar geen CL en daarom wat geld achter houden in het geval van. Zeker met de 30 miljoen extra die we de afgelopen twee jaar hebben gehad.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67382654
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jullie zijn wel bang dat er een Feyenoordscenario dreigt of niet?
pi_67382797
Kan niet lang meer duren voordat Rutten op de stoep staat in Eindhoven.

pi_67383458
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:10 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Jullie zijn wel bang dat er een Feyenoordscenario dreigt of niet?
Of een Ajaxscenario

Maar als ik zie hoe het er nu aan toe gaat vind ik het eerder richting Feyenoordscenario gaan ja
pi_67383539
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of een Ajaxscenario

Maar als ik zie hoe het er nu aan toe gaat vind ik het eerder richting Feyenoordscenario gaan ja
Een Ajaxscenario houdt in ieder geval in ieder jaar Europees voetbal
Niet dat ik daar vrede mee heb
pi_67384116
Ooijer nu ook bevestigd. Althans ik had niets eerder op de off. site erover gelezen.

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25414
pi_67384197
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef mcyodogg het volgende:
Ooijer nu ook bevestigd. Althans ik had niets eerder op de off. site erover gelezen.

Gaat die nog van toegevoegde waarde zijn verwachten jullie?
pi_67384261
quote:
Marcellis: Geen problemen met PSV
Uitgegeven: 24 maart 2009 22:14
Laatst gewijzigd: 24 maart 2009 22:48

AMSTERDAM - Dirk Marcellis ziet geen problemen in de onderhandelingen met PSV over een nieuw contract. "Ik wil graag bij PSV blijven en de club wil me graag behouden. We hebben allebei de intentie uitgesproken om bij elkaar te blijven", sprak de verdediger dinsdag na afloop van de training van Oranje.

Marcellis zou ook in de belangstelling staan van Everton.

Afgelopen week berichtten verschillende media dat de verdediger teleurgesteld zou zijn in het aanbod van de club. “We hebben een aantal weken geleden een gesprek met PSV gehad. Het eerste gesprek ging stroef, maar het is niet zo dat de onderhandelingen over zijn”, verduidelijkte de international de situatie. “Over twee weken praten we verder en ik zie geen problemen in die onderhandelingen”, aldus Marcellis.

De verdediger is totaal niet bezig met de mogelijke Engelse belangstelling. “Dat heb ik ook gehoord. Ik weet niet wat er waar van is, maar ik kan er totaal niets mee”, aldus de PSV’er.
Zie je nou wel? Dat gezeur/gezeik van Telegraaf lezend Nederland ook altijd.
pi_67384316
quote:
'Wouters dicht bij assistent-trainerschap FC Utrecht'

Zoals het er nu naar uitziet is Jan Wouters volgend seizoen de assistent van coach Ton du Chatinier bij FC Utrecht. De oud-international, momenteel assistent-trainer bij PSV, is nog maar één gesprek verwijderd van een nieuwe functie bij de Domstedelingen, weet De Telegraaf.

Mocht het laatste gesprek tussen beide partijen naar behoren verlopen, dan zal Wouters een contract tekenen bij FC Utrecht. De duur van de eventuele overeenkomst is vooralsnog onbekend. Wouters had bij FC Utrecht met name concurrentie van Luc Nijholt, de favoriet van aanstaand technisch directeur Foeke Booy. Ook leek de club enige tijd interesse te hebben in Gert Kruys.

Wouters speelde tussen 1980 en 1986 bij FC Utrecht. In 1996 keerde hij al eens terug om als assistent onder trainer Ronald Spelbos te werken. (MH)
http://www.sportweek.nl/v(...)inerschap_FC_Utrecht
pi_67384594
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Morrigun99 het volgende:
[b]
[..]

Ja, Aissati had al zelfs al zijn contract verlengd en toen bleek toch ineens dat het niet zo was

Ik ben er pas gerust op als ik Dirk na het sluiten van de transferperiode nog steeds bij PSV zie. Dat is sowieso verstandig in het voetbalwereldje, al had hij gisteren zijn contract met 10 jaar verlengd.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:49:50 #152
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67385411
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, en sinds de zomer van 1988 *insert waslijst*. Dat je beste speler ooit vertrekken is altijd al een gegeven geweest in Nederland. Maar PSV is de laatste 10 jaar niet structureel elk seizoen leeggekocht. Veel toppers hebben jaren bij ons gespeeld, daar kan je het echt niet op gooien. Op beroerde scouting en mensen op de verkeerde plaats zetten, daar kan je het wel op gooien.
In 2004 werd de voorhoede weggekocht, maar wonder boven wonder had PSV het seizoen erna door goede aankopen weer een heel goed elftal. En omdat een aantal spelers het seizoen van hun leven speelden (Beasley, Lee, Park, Vogel).

In alle opvolgende jaren zijn er basisspelers vertrokken. Op een gegeven moment is het niet meer zo makkelijk direct op te vangen, dan moet je weer gaan bouwen. Dat is nu.
quote:
Wel fijn dat je toegeeft dat de selectie al 2 jaar benedenmaats is, als je dat ziet is er nog hoop
Het verschil zit hem niet in onze meningen over de kwaliteit van de selectie, maar in de oorzaken daarvan. Jij wijst een schuldige aan (de RvC, Jan Reker), ik vind dat het genuanceerder ligt. PSV heeft niet alles in de hand.
Kan het beter? Ja, natuurlijk, ik heb ook kritiek. Maar ik heb niet de illusie dat we met een andere RvC en voorzitter wel het niveau van 2004/2005 - 2006/2007 hadden kunnen vasthouden.
pi_67385574
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]Ik ben er pas gerust op als ik Dirk na het sluiten van de transferperiode nog steeds bij PSV zie. Dat is sowieso verstandig in het voetbalwereldje, al had hij gisteren zijn contract met 10 jaar verlengd.
Ja maar zoveel pessimisme zoals jij tentoonspreidt, dat kan nooit gezond zijn.
pi_67386612
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef ErikT het volgende:

[..]

In 2004 werd de voorhoede weggekocht, maar wonder boven wonder had PSV het seizoen erna door goede aankopen weer een heel goed elftal. En omdat een aantal spelers het seizoen van hun leven speelden (Beasley, Lee, Park, Vogel).

In alle opvolgende jaren zijn er basisspelers vertrokken. Op een gegeven moment is het niet meer zo makkelijk direct op te vangen, dan moet je weer gaan bouwen. Dat is nu.
precies en dan moet je je gaan afvragen is Rutten wel een opbouwtrainer? Van Co weten we dat hij dat is.. en op basis daarvan moet er een keuze gemaakt worden voor een nieuwe trainer..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:32:14 #155
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67386832
Ik zie ook liever Co komen. Ik zag maandag nog een docu over Ernst Happel op de Belg. Daar heeft Co wel wat van weg.
pi_67387320
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

precies en dan moet je je gaan afvragen is Rutten wel een opbouwtrainer? Van Co weten we dat hij dat is.. en op basis daarvan moet er een keuze gemaakt worden voor een nieuwe trainer..
Krijgt Co in Eindhoven te tijd om te bouwen? Als hij binnen een half jaar niet presteert zal ook hij zijn biezen kunnen pakken vrees ik.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:05:31 #157
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67387990
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Krijgt Co in Eindhoven te tijd om te bouwen? Als hij binnen een half jaar niet presteert zal ook hij zijn biezen kunnen pakken vrees ik.
Denk het ook.
Doe mij maar Rutten trouwens.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_67388084
Ik denk dat Rutten daar beter zal liggen.
pi_67388132
quote:

[..]

Zoals wie nog meer dan?

Laatste trainer die PSV ontsloeg was Gerets.
pi_67388472
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zoals wie nog meer dan?

Laatste trainer die PSV ontsloeg was Gerets.
Wil niet zeggen dat ze hem ontslaan maar dan komt er vanzelf een onwerkbare situatie vrees ik. Nu vind iedereen Co fantastisch denk ik, maar zodra de resultaten tegenvallen moet ie eruit.. Dan is het opeens de Amsterdammer die de cultuur niet snapt.
pi_67388637
quote:

[..]

Rutten heeft ook bewezen in zn eerste maanden niks te presteren (zie Twente en nu Schalke) dus dat is eenzelfde verhaal denk ik..
pi_67388647
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef mcyodogg het volgende:

Kunnen ze niet gewoon wachten met berichten hierover tot het echt definitief is

Marcellis
quote:
Van mij mag-ie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67388675
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Rutten heeft ook bewezen in zn eerste maanden niks te presteren (zie Twente en nu Schalke) dus dat is eenzelfde verhaal denk ik..
Maar die heeft een achtergrond bij PSV en kent de 'cultuur'. Denk dat die door de achterban meer wordt gedragen..
pi_67388728
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maar die heeft een achtergrond bij PSV en kent de 'cultuur'. Denk dat die door de achterban meer wordt gedragen..
Mja 'cultuur' Stevens heeft ook een achtergrond bij PSV, kent de cultuur ook, maar na een paar maanden was de achterban ook niet meer echt heel blij met em.. dus dat maakt volgens mij echt geen reet uit..
pi_67388812
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ze hem ontslaan maar dan komt er vanzelf een onwerkbare situatie vrees ik. Nu vind iedereen Co fantastisch denk ik, maar zodra de resultaten tegenvallen moet ie eruit.. Dan is het opeens de Amsterdammer die de cultuur niet snapt.
Het hele uitgangspunt moet anders zijn. PSV begon het seizoen als kampioen. Directie dacht dat het een topselectie was met een geschikte trainer. Nou blijkt dat het allebei niet klopt, dus moet je je fout erkennen en van daaruit proberen terug te komen waar je was. Kan best betekenen dat het een bouwjaar wordt, maar dat is alleen acceptabel als je de juiste trainer aanstelt en die dan ook de tijd en mogelijkheden geeft. Veel voetbal know-how zit er niet in de directie, dus ze moeten wel vertrouwen op een trainer.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:35:22 #166
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67388912
Het lijkt me iig wel verstandig, van zowel directie als supporters, als de volgende trainer een jaar of 3 zijn gang mag gaan.
We zijn allemaal al jaren getuige van het (gebrek aan) resultaat bij Ajax waar ze ook altijd instantaan succes eisen.
pi_67388944
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Het hele uitgangspunt moet anders zijn. PSV begon het seizoen als kampioen. Directie dacht dat het een topselectie was met een geschikte trainer. Nou blijkt dat het allebei niet klopt, dus moet je je fout erkennen en van daaruit proberen terug te komen waar je was. Kan best betekenen dat het een bouwjaar wordt, maar dat is alleen acceptabel als je de juiste trainer aanstelt en die dan ook de tijd en mogelijkheden geeft. Veel voetbal know-how zit er niet in de directie, dus ze moeten wel vertrouwen op een trainer.
Precies en in dat opzicht heb ik net wat meer vertrouwen in Adriaanse dan in Rutten..
pi_67390701
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vind Adriaanse ook meer capabel dan Rutten, toch zie ik het niet snel gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 14:12:46 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67392203
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:26 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik eigenlijk wel. Je hoort als bestuur gewoon altijd rekening te houden met een jaar geen CL en daarom wat geld achter houden in het geval van. Zeker met de 30 miljoen extra die we de afgelopen twee jaar hebben gehad.
ja maar dan neem je dat niet mee in de begroting van dit jaar Voor een ebgroting uit je reserves peuren is niet echt gezond beleid
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 14:16:22 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67392319
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

quote:
[b]Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef rubbereend het volgende:
Ach zolang de Telegraaf met berichten over PSV komt maak ik me nooit zoveel zorgen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 14:19:43 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67392423
quote:

[..]

En anders is Co na een jaar toch wel weer weg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67393238
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]
Mocht Adriaanse trainer worden gaat dat natuurlijk wel veranderen .
pi_67395363
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ja maar zoveel pessimisme zoals jij tentoonspreidt, dat kan nooit gezond zijn.
Ja, in de voetballerij gebeurt het immers noooooooooooooooit dat iemand bijtekent voor jaren en een paar maanden later een breuk forceert met zijn club.

Als je denkt dat dat wel voorkomt ben je een pessimist die het leven gitzwart ziet.

Misschien kijk je wel te negatief tegen mijn uitspraken aan. Ik zeg niet dát ie vertrekt, ik zeg alleen dat in de voetballerij alles mogelijk is. Als je dat ontkent ben je wmb gewoon een naïeve mongool
pi_67395447
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef ErikT het volgende:
Het lijkt me iig wel verstandig, van zowel directie als supporters, als de volgende trainer een jaar of 3 zijn gang mag gaan.
We zijn allemaal al jaren getuige van het (gebrek aan) resultaat bij Ajax waar ze ook altijd instantaan succes eisen.
Volgend jaar weer een trainer wippen zou idd van de zotte zijn.
pi_67395576
Maandag zat ik ook zo op de bank bij Voetbal International:

pi_67395691
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgend jaar weer een trainer wippen zou idd van de zotte zijn.
Ze stappen juist allemaal zelf op: Hiddink, Koeman, Vergoossen, Stevens. Ongeduld is nog niet het probleem lijkt me.
pi_67397496
quote:
'Schalke 04 breekt met Rutten en Mulder'

25/03/2009 15:31

Fred Rutten moet vertrekken bij Schalke 04, alleen is nog niet duidelijk op welk moment precies. Dat meldt zowel Kicker als Bild. Volgens deze bladen is het wachten op een akkoord over de financiële afwikkeling van het ontslag.

Rutten is met Schalke achterop geraakt in de strijd om Europees voetbal en doet al helemaal niet mee om de landstitel. Bovendien zijn Die Königblauen uitgeschakeld in het UEFA Cup-toernooi en de de strijd om de DFB-Pokal

Na de 2-1 thuisnederlaag van afgelopen zondag tegen Hamburger SV besloot Schalke over te gaan tot het ontslag van de 46-jarige Nederlander, berichten Bild en Kicker. Ruttens zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft vooralsnog niet gereageerd op pogingen van VI.nl om meer duidelijkheid te krijgen.

Naast Rutten zouden ook assistenten Youri Mulder en Mike Büskens moeten opstappen. Zij zullen niet het seizoen als interim-coaches afmaken, zoals ze vorig jaar hadden gedaan na het ontslag van Mirko Slomka. Destijds kwalificeerde Schalke zich onder leiding van dit duo nog voor de voorronde van de Champions League.

Kicker schrijft tevens dat Schalke komende zomer een groot aantal spelers laat vertrekken, terwijl het de doelstellingen naar beneden bijstelt. 'We zullen even niet praten over het kampioenschap en de Champions League', lichtte voorzitter Josef Schnusenberg toe.
Doeg Rutten Ik zie zelf wel liever Adriaanse komen denk ik, maar Rutten is denk ik ook wel een aardige oplossing!
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:33 #178
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67398012
Maar Rutten heeft een spraakgebrek!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 maart 2009 @ 16:45:45 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67398071
Als Youri maar niet meekomt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67398140
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Zapper het volgende:
Daarom kon hij geen trainer worden onder Van Raaij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67399881
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ze stappen juist allemaal zelf op: Hiddink, Koeman, Vergoossen, Stevens. Ongeduld is nog niet het probleem lijkt me.
Mwah, Hiddink, Koeman en Stevens zouden anders wel gewipt zijn. De kliek Timmer wou van Guus af, Koeman was al bijna ontslagen, alleen een mirakel redde hem. Ik zei toen al dat ze hem gewoon hadden moeten wippen omdat we anders gezeik zouden krijgen het jaar erop. Stevens zou ook niet blijven zitten als we 5e worden en/of europees mislopen. De kop van de trainer is altijd de eerste die rolt, 90% dat Stevens eruit was gewerkt. Hij is er nu ook uitgewerkt eigenlijk, door de spelersgroep. Sef was een tussenoplossing.

En staan wij volgend jaar weer laag, dan zal er weer om het hoofd van de trainer geschreeuwd worden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:33 #182
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67401400
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
Als Youri maar niet meekomt
Jawel! Youri is tof
pi_67402255
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef dndiek het volgende:

[..]

Daarom kon hij geen trainer worden onder Van Raaij
Ik zie die gesprekken al helemaal voor mij
pi_67404386
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

Jawel! Youri is tof
Geen hoge pet van op eerlijk gezegd, begint steeds meer op zijn vader te lijken
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 06:10:44 #185
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67418439
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Zapper het volgende:
ja, maar het is wel een goede jongen voor de kleedkamer
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:16:43 #186
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67425150
Ahh, PSV richt na Oooijer de pijlen op Engelaar

Zie ook; \'PSV richt pijlen op Engelaar\'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:24:55 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67425441
Kan Farfan ook meteen meekomen?

De hand van Rutten wordt al zichtbaar
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:25:17 #188
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67425450
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Ahh, PSV richt na Oooijer de pijlen op Engelaar

Zie ook; \'PSV richt pijlen op Engelaar\'
Goede speler, maar de positie van verdedigende middenvelder is met Simons en Bakkal toch goed bezet?
Als één van de weinige posities.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:26:32 #189
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67425493
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef rubbereend het volgende:
Kan Farfan ook meteen meekomen?

De hand van Rutten wordt al zichtbaar
Haha, ja. Dan zou het toch zomaar kunnen dat Rutten naar PSV komt.
Ik las ergens dat ze Arnautovic ook op de korrel hebben, maar weet niet in hoeverre hier iets van klopt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:29:10 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67425578
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef ErikT het volgende:

[..]

Goede speler, maar de positie van verdedigende middenvelder is met Simons en Bakkal toch goed bezet?
Als één van de weinige posities.
Dan kan Bakkal doorschuiven naar de plek van Ibi, die gaat toch wel deze zomer, bovendien hebben we dan wat meer mogelijkheden als er een keer een blessure is. Met de terugkomst van Wuytens ben je dan rond de verdedigende middenvelders in ieder geval voorzien.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 12:29:43 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67425597
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Haha, ja. Dan zou het toch zomaar kunnen dat Rutten naar PSV komt.
Ik las ergens dat ze Arnautovic ook op de korrel hebben, maar weet niet in hoeverre hier iets van klopt.
dat gerucht ging een paar maanden geleden al, Twente wil veel geld voor hem hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67425639
Alsjeblieft geen Engelaar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67425654
Geen Engelaar en Ooijer, maar die laatste is al rond. Vennegoor zou wel mooi zijn ...
pi_67425682
Laat Farfán ook maar terugkomen, en weer nummer 17 krijgen. Heb een uitshirt gekregen met Farfán en nummer 17 er achterop, en een paar maanden later was 'ie weg
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:33:48 #195
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67425755
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat gerucht ging een paar maanden geleden al, Twente wil veel geld voor hem hebben.
Dat zal best. Ondanks zijn karakter is het een goede speler.
pi_67425990
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef cultheld het volgende:
Alsjeblieft geen Engelaar .
Waarom niet? Ik weet zelf nog niet hoe ik over dat gerucht moet denken...
pi_67426112
Een Engelaar in twente vorm zou opzich een versterking zijn vind ik.

Maar als er nou één linie niet de prioriteit heeft op dit moment is het wel het middenveld. Dat ze maar eerst op zoek gaan naar een goede spits en goede backs.
Patat Friet
pi_67426971
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef ganzenherder het volgende:
Maar als er nou één linie niet de prioriteit heeft op dit moment is het wel het middenveld. Dat ze maar eerst op zoek gaan naar een goede spits en goede backs.
Dit vind ik dus ook. En welke rol past bij Engelaar: die van een aanvallende Afellay of van een meeverdedigende Simons?

Want als Afellay niet vertrekt vraag ik me af of hij zich door Engelaar het een en het ander zou laten vertellen (lijkt me wel een btje des Engelaars)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 13:32:27 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67427902
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef ganzenherder het volgende:
Een Engelaar in twente vorm zou opzich een versterking zijn vind ik.

klopt maar als de kans zich voordoet je ergens anders te versterken moet je dat niet laten gaan. Ik ga ervan uit dat Mendez gaat dus moet je die basisplek opvullen.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:35:25 #200
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67428038
Rutten heeft in Bild inmiddels gemeld dat hij na dit seizoen weg moet.
Het is nog niet duidelijk of hij de laatste wedstrijden bij de Duitse club zal blijven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 maart 2009 @ 13:43:47 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67428340
Nou is al het wachten van de RvC nog ergens goed voor geweest. Zal nu een kwestie van tijd worden voordat hij is binnengehaald........... als Bild gelijk heeft tenminste
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67428389
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik weet zelf nog niet hoe ik over dat gerucht moet denken...
Ik heb hem nooit PSV-waardig gevonden. Toen hij naar Schalke vertrok voorspelde ik dan ook een mislukking.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')