Amenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah niet iedereen hoeft buiten van mij, maar iemand als Schuitema kan toch met droge ogen in de RvC zitten. Hij heeft aan alle kanten de hand gehad in problemen bij onze club
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 05:45 schreef Imperatore het volgende:
Kunnen we dit seizoen niet ff doorspoelen, fast forward? Ben 't nu wel beu.
Dan kan je nog beter met FM2009 gaan scoutenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan haalt die bende de volgende loopjongen binnen. Eerst zal die hele Timmer kliek buiten gewerkt moeten worden.
En die scouting, daar is elke euro die je er aan uitgeeft ook één te veel als ze enkel met spelers als Beerens, Elia en VoH aankomen.
Volgens mij spelen de nummers 5 t/m 8 play-offs voor laatste UEFA-Cup plaats, zeker weet ik het niet omdat ik het voetbal alleen in de krant volg, kijk het nooit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De 5e plaats geeft geen recht op Europa?
Als Heerenveen of Twente de beker wint wel geloof ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De 5e plaats geeft geen recht op Europa?
De "groep Timmer" eruit iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan haalt die bende de volgende loopjongen binnen. Eerst zal die hele Timmer kliek buiten gewerkt moeten worden.
Hilarisch ja, scouten met het bord op schoot op zondagavondquote:En die scouting, daar is elke euro die je er aan uitgeeft ook één te veel als ze enkel met spelers als Beerens, Elia en VoH aankomen.
Volgens mij moeten ze zelfs allebei in de finale staan, anders gaat de verliezend bekerfinalist er met de Uefacupplek vandoor. Dacht ik hoor, er wordt zoveel met die plaatsingsregeltjes voor europees voetbal gekloot dat ik het niet echt meer bij houd....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Heerenveen of Twente de beker wint wel geloof ik
Het gesodemieter begon ook toen ze zich uitdrukkelijk met het dagelijks beleid gingen bemoeien en alles wat naar Hiddink en van Raaij riekte de club uit begonnen te werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef ErikT het volgende:
Tjongejonge zeg, het aantal onheilsprofeten neemt hier met de dag toe.
Vorig jaar was het een zooitje, Stevens was helaas niet de persoon voor continuïteit. Komend jaar weer een nieuw iemand voor de groep. Als die er 3 jaar staat, is de grootste problematiek verleden tijd. Uiteindelijk gaat het nog steeds om voetballen.
Die RvC zat er ook met Van Raaij, en toen stonden we in de halve finale CL. Soms gaat het goed, soms niet. Nu niet. Straks weer wel.
Dat is een groot probleem idd. Het heeft alleen zin als je ervoor in de plaats wel competente mensen zetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef Radegast het volgende:
Iedereen wegsturen is een leuk idee, maar wie moet daar dan voor terugkomen?
Gezien het verloop van dit seizoen lijkt het me zelfs dat dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef mcyodogg het volgende:
Best wel treurig. Het is maart en je bent overal al klaar mee.
Geen Europa, geen beker, 4e word je vast niet, 6e trouwens ook niet. Het is nu uitspelen en maar hopen dat de beker voordelig uitpakt.
PSV had in van Raaij een sterke leider, bij andere clubs waar een éénduidige leider is zie je dat de clubs vaak in wat rustiger en stabiel vaarwater zitten. Bijvoorbeeld een AZ, Twente etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef ErikT het volgende:
Tjongejonge zeg, het aantal onheilsprofeten neemt hier met de dag toe.
Vorig jaar was het een zooitje, Stevens was helaas niet de persoon voor continuïteit. Komend jaar weer een nieuw iemand voor de groep. Als die er 3 jaar staat, is de grootste problematiek verleden tijd. Uiteindelijk gaat het nog steeds om voetballen.
Die RvC zat er ook met Van Raaij, en toen stonden we in de halve finale CL. Soms gaat het goed, soms niet. Nu niet. Straks weer wel.
Er zouden bij voorkeur 3 nieuwe mensen in de RvC moeten komen. Een nieuwe voorzitter, iemand met een voetbal technische achtergrond en het lijkt me goed om er iemand namens de supportersvernigingen aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem idd. Het heeft alleen zin als je ervoor in de plaats wel competente mensen zet
Wat mij betreft begon het gesodemieter toen er absurde sommen geld naar mensen gingen die niet bij PSV werkzaam waren. En toen deze mensen zich uiteindelijk begonnen te bemoeien met voetbaltechnische zaken. Niet in het belang van PSV, maar in het belang van henzelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gesodemieter begon ook toen ze zich uitdrukkelijk met het dagelijks beleid gingen bemoeien en alles wat naar Hiddink en van Raaij riekte de club uit begonnen te werken.
Jij doet net alsof PSV met een andere RvC nu een Europese topclub was geweest. Als een NL club de halve finale of kwartfinale van de CL bereikt, loopt de selectie leeg. Daar kan niemand iets aan doen.quote:Analyseer nou eens gewoon wat er is gebeurd en wat er nog steeds gebeurt. Jouw argument is van hetzelfde niveau als "we werden kampioen DUS was het goed". Vind jij het bijvoorbeeld normaal dat de RvC over het hoofd van de directeur naar de nieuwe trainer op zoek gaat? Ik zie het al gebeuren dat bij ons bedrijf de RvC zich komt bemoeien met de benoeming van de nieuwe vestigingsmanager.
Ik schuif helemaal niks af op Stevens. Ik heb Stevens altijd verdedigd. Door de chaos vorig jaar denken sommige spelers nog steeds dat ze de baas zijn. Die hebben een reality check nodig.quote:Maar schuif het maar af op Stevens, oh wacht, Lodeweges doet het ook kut... Hop! Nóg een nieuwe trainer en als het daar niet mee lukt dan mag Dwight het na de winterstop weer eens proberen
Vergelijkingen met dat soort clubs zijn altijd zo makkelijk. Er wordt daar veel minder verwacht. En je kan niet zeggen dat Jan Reker geen sterke leider is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
PSV had in van Raaij een sterke leider, bij andere clubs waar een éénduidige leider is zie je dat de clubs vaak in wat rustiger en stabiel vaarwater zitten. Bijvoorbeeld een AZ, Twente etc.
Dat ligt volgens mij vooral aan het gebrek aan een goede coach, met als gevolg een losgeslagen selectie. Het zijn iedere keer de spelers geweest die naar de media stapten omdat ze op hun leuter waren getrapt.quote:De RvC greep in de laatste jaren van Van Raaij al steeds nadrukkelijker de macht, ze hadden wel door dat als Van Raaij weg was ze dat machtsvacuum konden vullen......... En dat hebben ze netjes gedaan met uiteindelijk Schuitema nog een jaartje op de stoel van de dagelijkse leiding zelfs. In die tijd is vakkunding een aantal basis waarden van PSV afgebroken;
-De gemoedelijkheid /geslotenheid; de rust en dat er zelden problemen naar buiten kwamen was één van de kenmerken van PSV........ daar is al jaren geen sprake meer van
Het is helaas realiteit dat we zijn bijgehaald door clubs in Engeland, Spanje. De Zuid-Europese toppers gaan tegenwoordig rechtstreeks daarheen. Messi, Pato, Robinho. 10 jaar geleden kwamen die naar PSV, nu gaan ze liever meteen naar de top. Daar kan de scouting niks aan doen. Je hoort vaak zat dat PSV achter dezelfde spelers aanzit als de topclubs. Gek hè, dat we aan het kortste eind trekken?quote:-Het goede scoutingswerk; het scoutingsnetwerk van PSV ligt volledig op zijn gat. Tropische verrassingen worden nu obligate middelmaat uit de Eredivisie.
Tja, dit is inderdaad een kutseizoen. Maar om dat nou alleen op het conto van de organisatie te schuiven, dat vind ik veel te makkelijk.quote:-Meedoen in de top, we staqan al zo'n beetje 25 jaar in de top 3, 4 jaar op rij kampioen..... ik snap best dat je de titel best kan kwijtraken na 4 jaar maar ineens ver voor het einde van de competitie geen CL meer kunnen halen en Uefacup voetbal is überhaupt niet eens zeker. Dat is het resultaat van de afbraak van het eerste elftal de afgelopen jaren. Op Europees topniveau houden van de selectie kan niet, dat snap ik ook wel. Maar ik mag toch wel verlangen dat we in de top mee kunnen blijven doen.
Hoezo voor de lange termijn? Dit slaat echt nergens op. Over een paar jaar gaan we het nog eens bekijken.quote:De leiding van de club heeft dus gefaald! Het functioneren van Reker lijkt me duideljik niet voldoen. En de RvC is er zogenaamd voor de lange termijn............ dus het beleid wat ze jaren geleden hebben ingezet werkt ook niet.
Alsjeblieftquote:Houdoe en bedankt!
Ik ook hoor, maar de kans is vrijwel te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou Hiddink liever terug zien komen dan wie ook, ook met deze selectie.
Guus is een God, dat vooropgesteld. Maar toch vond ik het makkelijk van Hiddink om in een interview met VI te verkondigen dat hij een Ferguson-rol bij PSV had gewild. Achteraf gepraat. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Hiddink helemaal geen buitenlandse avontuurtjes meer had willen doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou Hiddink liever terug zien komen dan wie ook, ook met deze selectie.
Vreemd dat dat blijkbaar pas echt een probleem werd onder Reker?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat mij betreft begon het gesodemieter toen er absurde sommen geld naar mensen gingen die niet bij PSV werkzaam waren. En toen deze mensen zich uiteindelijk begonnen te bemoeien met voetbaltechnische zaken. Niet in het belang van PSV, maar in het belang van henzelf.
Dat dat "nu eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal" interesseert me niks. Ik wil niet dat het geld dat supporters neerleggen op dit soort manieren besteed wordt. En ik ben nog steeds blij dat Jan Reker schoon schip heeft gemaakt.
Wat we nu meemaken zijn grotendeels naweeën van die rommel.
[..]
Wat dat betreft: volgens mij zou jij nog een lijstje maken van die zogenaamde leegloop, of was dat iemand anders. PSV heeft jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van Bommel, Alex, Kezman, Farfan en Gomes kunnen genieten. Ibi voetbalt hier ook al weer jaren. Goh, wat worden we toch altijd leeggekochtquote:Jij doet net alsof PSV met een andere RvC nu een Europese topclub was geweest. Als een NL club de halve finale of kwartfinale van de CL bereikt, loopt de selectie leeg. Daar kan niemand iets aan doen.
Dat een gedeelte van onze spelers een stelletje verwende kutmiljonairs zijn kan ik niet ontkennen.quote:Ik schuif helemaal niks af op Stevens. Ik heb Stevens altijd verdedigd. Door de chaos vorig jaar denken sommige spelers nog steeds dat ze de baas zijn. Die hebben een reality check nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |