abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 01:20:49 #101
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67345304
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah niet iedereen hoeft buiten van mij, maar iemand als Schuitema kan toch met droge ogen in de RvC zitten. Hij heeft aan alle kanten de hand gehad in problemen bij onze club
[..]
Amen
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_67345335
Iedereen wegsturen is een leuk idee, maar wie moet daar dan voor terugkomen?
pi_67345939
Kunnen we dit seizoen niet ff doorspoelen, fast forward? Ben 't nu wel beu.
pi_67348441
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 05:45 schreef Imperatore het volgende:
Kunnen we dit seizoen niet ff doorspoelen, fast forward? Ben 't nu wel beu.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_67348529
Best wel treurig. Het is maart en je bent overal al klaar mee.

Geen Europa, geen beker, 4e word je vast niet, 6e trouwens ook niet. Het is nu uitspelen en maar hopen dat de beker voordelig uitpakt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67348549
De 5e plaats geeft geen recht op Europa?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_67349129
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En dan haalt die bende de volgende loopjongen binnen. Eerst zal die hele Timmer kliek buiten gewerkt moeten worden.

En die scouting, daar is elke euro die je er aan uitgeeft ook één te veel als ze enkel met spelers als Beerens, Elia en VoH aankomen.
Dan kan je nog beter met FM2009 gaan scouten
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij spelen de nummers 5 t/m 8 play-offs voor laatste UEFA-Cup plaats, zeker weet ik het niet omdat ik het voetbal alleen in de krant volg, kijk het nooit.
Get it and Bet it
pi_67350056
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Heerenveen of Twente de beker wint wel geloof ik
Patat Friet
pi_67352571
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En dan haalt die bende de volgende loopjongen binnen. Eerst zal die hele Timmer kliek buiten gewerkt moeten worden.
De "groep Timmer" eruit idd
quote:
En die scouting, daar is elke euro die je er aan uitgeeft ook één te veel als ze enkel met spelers als Beerens, Elia en VoH aankomen.
Hilarisch ja, scouten met het bord op schoot op zondagavond

En Vennegoor, tja, ik ben altijd fan van hem geweest maar dat was vanwege zijn werklust en specifieke kwaliteiten. Niet omdat het zo'n complete en dodelijke spits was.

Ooijer en Vennegoor waren in hun tijd bij PSV in staat om goed te presteren omdat er een paar toppers in het elftal stonden, zélf hebben ze toch echt altijd net onder de top gehangen.

Als dat onze toppers voor komend jaar zijn gaan we echt de weg van Feyenoord. Feyenoord is een mooi voorbeeld van hoe een club volledig afgebroken kan worden. Ze hebben een van de hoogste begrotingen van Nederland en wat heeft dat ze de afgelopen jaren gebracht? Modderen in de middenmoot. Laten we bidden (bidden ja, "hopen" dekt het voor mij niet meer ) dat het met onze club niet zo ver komt maar tot nu toe zie ik geen verbetering.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67352617
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Als Heerenveen of Twente de beker wint wel geloof ik
Volgens mij moeten ze zelfs allebei in de finale staan, anders gaat de verliezend bekerfinalist er met de Uefacupplek vandoor. Dacht ik hoor, er wordt zoveel met die plaatsingsregeltjes voor europees voetbal gekloot dat ik het niet echt meer bij houd....

Edit: daar was ook niet echt veel noodzaak toe de afgelopen jaren, om je met plaatsingregetjes voor de Uefacup bezig te houden

*barst uit in janken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:03:44 #111
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67352653
Tjongejonge zeg, het aantal onheilsprofeten neemt hier met de dag toe.

Vorig jaar was het een zooitje, Stevens was helaas niet de persoon voor continuïteit. Komend jaar weer een nieuw iemand voor de groep. Als die er 3 jaar staat, is de grootste problematiek verleden tijd. Uiteindelijk gaat het nog steeds om voetballen.
Die RvC zat er ook met Van Raaij, en toen stonden we in de halve finale CL. Soms gaat het goed, soms niet. Nu niet. Straks weer wel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_67352896
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef ErikT het volgende:

Vorig jaar was het een zooitje, Stevens was helaas niet de persoon voor continuïteit. Komend jaar weer een nieuw iemand voor de groep. Als die er 3 jaar staat, is de grootste problematiek verleden tijd. Uiteindelijk gaat het nog steeds om voetballen.
Die RvC zat er ook met Van Raaij, en toen stonden we in de halve finale CL. Soms gaat het goed, soms niet. Nu niet. Straks weer wel.
Het gesodemieter begon ook toen ze zich uitdrukkelijk met het dagelijks beleid gingen bemoeien en alles wat naar Hiddink en van Raaij riekte de club uit begonnen te werken.

Analyseer nou eens gewoon wat er is gebeurd en wat er nog steeds gebeurt. Jouw argument is van hetzelfde niveau als "we werden kampioen DUS was het goed". Vind jij het bijvoorbeeld normaal dat de RvC over het hoofd van de directeur naar de nieuwe trainer op zoek gaat? Ik zie het al gebeuren dat bij ons bedrijf de RvC zich komt bemoeien met de benoeming van de nieuwe vestigingsmanager .

Maar schuif het maar af op Stevens, oh wacht, Lodeweges doet het ook kut... Hop! Nóg een nieuwe trainer en als het daar niet mee lukt dan mag Dwight het na de winterstop weer eens proberen
pi_67353148
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef Radegast het volgende:
Iedereen wegsturen is een leuk idee, maar wie moet daar dan voor terugkomen?
Dat is een groot probleem idd. Het heeft alleen zin als je ervoor in de plaats wel competente mensen zet
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:47:40 #114
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67353909
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef mcyodogg het volgende:
Best wel treurig. Het is maart en je bent overal al klaar mee.

Geen Europa, geen beker, 4e word je vast niet, 6e trouwens ook niet. Het is nu uitspelen en maar hopen dat de beker voordelig uitpakt.
Gezien het verloop van dit seizoen lijkt het me zelfs dat dit niet gebeurd.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 13:34:30 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67355561
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef ErikT het volgende:

PSV had in van Raaij een sterke leider, bij andere clubs waar een éénduidige leider is zie je dat de clubs vaak in wat rustiger en stabiel vaarwater zitten. Bijvoorbeeld een AZ, Twente etc.

De RvC greep in de laatste jaren van Van Raaij al steeds nadrukkelijker de macht, ze hadden wel door dat als Van Raaij weg was ze dat machtsvacuum konden vullen......... En dat hebben ze netjes gedaan met uiteindelijk Schuitema nog een jaartje op de stoel van de dagelijkse leiding zelfs. In die tijd is vakkunding een aantal basis waarden van PSV afgebroken;

-De gemoedelijkheid /geslotenheid; de rust en dat er zelden problemen naar buiten kwamen was één van de kenmerken van PSV........ daar is al jaren geen sprake meer van

-Het goede scoutingswerk; het scoutingsnetwerk van PSV ligt volledig op zijn gat. Tropische verrassingen worden nu obligate middelmaat uit de Eredivisie.

-Meedoen in de top, we staqan al zo'n beetje 25 jaar in de top 3, 4 jaar op rij kampioen..... ik snap best dat je de titel best kan kwijtraken na 4 jaar maar ineens ver voor het einde van de competitie geen CL meer kunnen halen en Uefacup voetbal is überhaupt niet eens zeker. Dat is het resultaat van de afbraak van het eerste elftal de afgelopen jaren. Op Europees topniveau houden van de selectie kan niet, dat snap ik ook wel. Maar ik mag toch wel verlangen dat we in de top mee kunnen blijven doen.

De leiding van de club heeft dus gefaald! Het functioneren van Reker lijkt me duideljik niet voldoen. En de RvC is er zogenaamd voor de lange termijn............ dus het beleid wat ze jaren geleden hebben ingezet werkt ook niet.

Houdoe en bedankt!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 13:37:35 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67355695
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is een groot probleem idd. Het heeft alleen zin als je ervoor in de plaats wel competente mensen zet
Er zouden bij voorkeur 3 nieuwe mensen in de RvC moeten komen. Een nieuwe voorzitter, iemand met een voetbal technische achtergrond en het lijkt me goed om er iemand namens de supportersvernigingen aan toe te voegen.

Hiddink was natuurljik perfect geweest voor de technische positie, dat had gekund. Maar dat kan nu niet meer nu hij bij Chelsea zit.

Verder denk ik dat iemand vanuit de topsport werled best een goede toevoeging zou kunnen zijn. Ik noem bijvoorbeeld een Joop Alberda.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 14:35:34 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67357677
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:07:00 #118
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67358666
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gesodemieter begon ook toen ze zich uitdrukkelijk met het dagelijks beleid gingen bemoeien en alles wat naar Hiddink en van Raaij riekte de club uit begonnen te werken.
Wat mij betreft begon het gesodemieter toen er absurde sommen geld naar mensen gingen die niet bij PSV werkzaam waren. En toen deze mensen zich uiteindelijk begonnen te bemoeien met voetbaltechnische zaken. Niet in het belang van PSV, maar in het belang van henzelf.
Dat dat "nu eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal" interesseert me niks. Ik wil niet dat het geld dat supporters neerleggen op dit soort manieren besteed wordt. En ik ben nog steeds blij dat Jan Reker schoon schip heeft gemaakt.
Wat we nu meemaken zijn grotendeels naweeën van die rommel.
quote:
Analyseer nou eens gewoon wat er is gebeurd en wat er nog steeds gebeurt. Jouw argument is van hetzelfde niveau als "we werden kampioen DUS was het goed". Vind jij het bijvoorbeeld normaal dat de RvC over het hoofd van de directeur naar de nieuwe trainer op zoek gaat? Ik zie het al gebeuren dat bij ons bedrijf de RvC zich komt bemoeien met de benoeming van de nieuwe vestigingsmanager .
Jij doet net alsof PSV met een andere RvC nu een Europese topclub was geweest. Als een NL club de halve finale of kwartfinale van de CL bereikt, loopt de selectie leeg. Daar kan niemand iets aan doen.
Dat de RvC zich met de aanstelling van de trainer bemoeit vind ik niet normaal. Natuurlijk niet. Maar alsof dat het grote verschil maakt.
quote:
Maar schuif het maar af op Stevens, oh wacht, Lodeweges doet het ook kut... Hop! Nóg een nieuwe trainer en als het daar niet mee lukt dan mag Dwight het na de winterstop weer eens proberen
Ik schuif helemaal niks af op Stevens. Ik heb Stevens altijd verdedigd. Door de chaos vorig jaar denken sommige spelers nog steeds dat ze de baas zijn. Die hebben een reality check nodig.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:14:29 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67358927
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
PSV had in van Raaij een sterke leider, bij andere clubs waar een éénduidige leider is zie je dat de clubs vaak in wat rustiger en stabiel vaarwater zitten. Bijvoorbeeld een AZ, Twente etc.
Vergelijkingen met dat soort clubs zijn altijd zo makkelijk. Er wordt daar veel minder verwacht. En je kan niet zeggen dat Jan Reker geen sterke leider is.
quote:
De RvC greep in de laatste jaren van Van Raaij al steeds nadrukkelijker de macht, ze hadden wel door dat als Van Raaij weg was ze dat machtsvacuum konden vullen......... En dat hebben ze netjes gedaan met uiteindelijk Schuitema nog een jaartje op de stoel van de dagelijkse leiding zelfs. In die tijd is vakkunding een aantal basis waarden van PSV afgebroken;

-De gemoedelijkheid /geslotenheid; de rust en dat er zelden problemen naar buiten kwamen was één van de kenmerken van PSV........ daar is al jaren geen sprake meer van
Dat ligt volgens mij vooral aan het gebrek aan een goede coach, met als gevolg een losgeslagen selectie. Het zijn iedere keer de spelers geweest die naar de media stapten omdat ze op hun leuter waren getrapt.
quote:
-Het goede scoutingswerk; het scoutingsnetwerk van PSV ligt volledig op zijn gat. Tropische verrassingen worden nu obligate middelmaat uit de Eredivisie.
Het is helaas realiteit dat we zijn bijgehaald door clubs in Engeland, Spanje. De Zuid-Europese toppers gaan tegenwoordig rechtstreeks daarheen. Messi, Pato, Robinho. 10 jaar geleden kwamen die naar PSV, nu gaan ze liever meteen naar de top. Daar kan de scouting niks aan doen. Je hoort vaak zat dat PSV achter dezelfde spelers aanzit als de topclubs. Gek hè, dat we aan het kortste eind trekken?
quote:
-Meedoen in de top, we staqan al zo'n beetje 25 jaar in de top 3, 4 jaar op rij kampioen..... ik snap best dat je de titel best kan kwijtraken na 4 jaar maar ineens ver voor het einde van de competitie geen CL meer kunnen halen en Uefacup voetbal is überhaupt niet eens zeker. Dat is het resultaat van de afbraak van het eerste elftal de afgelopen jaren. Op Europees topniveau houden van de selectie kan niet, dat snap ik ook wel. Maar ik mag toch wel verlangen dat we in de top mee kunnen blijven doen.
Tja, dit is inderdaad een kutseizoen. Maar om dat nou alleen op het conto van de organisatie te schuiven, dat vind ik veel te makkelijk.
quote:
De leiding van de club heeft dus gefaald! Het functioneren van Reker lijkt me duideljik niet voldoen. En de RvC is er zogenaamd voor de lange termijn............ dus het beleid wat ze jaren geleden hebben ingezet werkt ook niet.
Hoezo voor de lange termijn? Dit slaat echt nergens op. Over een paar jaar gaan we het nog eens bekijken.
quote:
Houdoe en bedankt!
Alsjeblieft
pi_67358986
Toch is het duidelijk dat PSV het 'momentum' dat ze hadden in 2006 snel is kwijtgeraakt. Dat is ook hetgene waar Hiddink in de jaren erna zo teleurgesteld over was. Zelfs als PSV belangrijke spelers kwijtraakte, werden die goed opgevangen. Dat is ook het grootste probleem geweest, Koeman, Vergoossen en Hiddink zijn allemaal trainers die iets kunnen, alleen het materiaal werd met het jaar minder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:16:40 #121
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67359006
rubbereend
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_67359122
Ik zou Hiddink liever terug zien komen dan wie ook, ook met deze selectie.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:25:57 #123
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67359329
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ook hoor, maar de kans is vrijwel te verwaarlozen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_67360725
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Guus is een God, dat vooropgesteld. Maar toch vond ik het makkelijk van Hiddink om in een interview met VI te verkondigen dat hij een Ferguson-rol bij PSV had gewild. Achteraf gepraat. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Hiddink helemaal geen buitenlandse avontuurtjes meer had willen doen.
pi_67360798
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wat mij betreft begon het gesodemieter toen er absurde sommen geld naar mensen gingen die niet bij PSV werkzaam waren. En toen deze mensen zich uiteindelijk begonnen te bemoeien met voetbaltechnische zaken. Niet in het belang van PSV, maar in het belang van henzelf.
Dat dat "nu eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal" interesseert me niks. Ik wil niet dat het geld dat supporters neerleggen op dit soort manieren besteed wordt. En ik ben nog steeds blij dat Jan Reker schoon schip heeft gemaakt.
Wat we nu meemaken zijn grotendeels naweeën van die rommel.
[..]
Vreemd dat dat blijkbaar pas echt een probleem werd onder Reker? Zoals van Raaij al zei: dat hebben ze toch zelf laten gebeuren?
quote:
Jij doet net alsof PSV met een andere RvC nu een Europese topclub was geweest. Als een NL club de halve finale of kwartfinale van de CL bereikt, loopt de selectie leeg. Daar kan niemand iets aan doen.
Wat dat betreft: volgens mij zou jij nog een lijstje maken van die zogenaamde leegloop, of was dat iemand anders. PSV heeft jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van Bommel, Alex, Kezman, Farfan en Gomes kunnen genieten. Ibi voetbalt hier ook al weer jaren. Goh, wat worden we toch altijd leeggekocht .

Dat PSV onachtzaam met talenten uit eigen kweek omgaat is een ander verhaal. Huntelaar, Aissati en nu weer het gezeik met Marcellis en de stilstand bij Bakkal. Maar dit rampseizoen afschuiven op het "leegkopen" van PSV is écht onzin.
quote:
Ik schuif helemaal niks af op Stevens. Ik heb Stevens altijd verdedigd. Door de chaos vorig jaar denken sommige spelers nog steeds dat ze de baas zijn. Die hebben een reality check nodig.
Dat een gedeelte van onze spelers een stelletje verwende kutmiljonairs zijn kan ik niet ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')