abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:31:34 #126
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67361786
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vreemd dat dat blijkbaar pas echt een probleem werd onder Reker? Zoals van Raaij al zei: dat hebben ze toch zelf laten gebeuren?
Ja, toen werd het pas echt een probleem. Gek hè? Persoon A laat persoon X belangrijk worden, en heeft hem in de hand. Persoon A vertrekt. Persoon X is belangrijk. En naar wie gaat persoon X dan luisteren? Naar een nieuw iemand? Nee, natuurlijk niet.
quote:
Wat dat betreft: volgens mij zou jij nog een lijstje maken van die zogenaamde leegloop, of was dat iemand anders. PSV heeft jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van Bommel, Alex, Kezman, Farfan en Gomes kunnen genieten. Ibi voetbalt hier ook al weer jaren. Goh, wat worden we toch altijd leeggekocht .
Vorig jaar was de selectie ook al benedenmaats. Sinds de zomer 2007 zijn we Alex, Cocu, Farfán en Gomes kwijt. 3 heel belangrijke spelers, en een topkeeper.
quote:
Dat PSV onachtzaam met talenten uit eigen kweek omgaat is een ander verhaal. Huntelaar, Aissati en nu weer het gezeik met Marcellis en de stilstand bij Bakkal. Maar dit rampseizoen afschuiven op het "leegkopen" van PSV is écht onzin.
Huntelaar was jammer, Kezman stond toen in de spits. Dit is echter nooit een probleem geweest, de jaren erna waren de beste van PSV in 20 jaar. Aissati liep naar mijn mening te zeiken, hij had ook op de nieuwe trainer kunnen wachten. Met Marcellis komt het heus wel goed. Dat Bakkal te weinig speelt meld ik bijna iedere week, dat ben ik dus met je eens.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 16:56:11 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67362677
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef ErikT het volgende:

[..]

Vergelijkingen met dat soort clubs zijn altijd zo makkelijk. Er wordt daar veel minder verwacht. En je kan niet zeggen dat Jan Reker geen sterke leider is.
Nee inderdaad, de RvC loopt hem nu over de trainer zelfs voorbij Reker roept vooral veel maar wat daarvan terecht is gekomen Het enige wat hi heeft gedaan wat op sterk leiderschap zou kunnen duiden is Lemic eruit schuppen. Maar de manier waarop dat is gegaan is natuurlijk genant
quote:
[..]

Dat ligt volgens mij vooral aan het gebrek aan een goede coach, met als gevolg een losgeslagen selectie. Het zijn iedere keer de spelers geweest die naar de media stapten omdat ze op hun leuter waren getrapt.
[..]
ach vroeger waren ook zo vaak dat soort incidenten maar dan werd vervolgens het alsnog intern opgelost. En het zijn niet alleen de spelers geweest, er zijn constant dignen vanuit de organisatie gelekt en Reker stond ook regelmatig vooraan om zich met technische dingen te bemoeien. Spelers speeltijd beloven En de spelers die nu ineens lstig zijn waren tot 2 jaar terug nog prima profs onder andere trainers.......
quote:
Het is helaas realiteit dat we zijn bijgehaald door clubs in Engeland, Spanje. De Zuid-Europese toppers gaan tegenwoordig rechtstreeks daarheen. Messi, Pato, Robinho. 10 jaar geleden kwamen die naar PSV, nu gaan ze liever meteen naar de top. Daar kan de scouting niks aan doen. Je hoort vaak zat dat PSV achter dezelfde spelers aanzit als de topclubs. Gek hè, dat we aan het kortste eind trekken?
[..]
Er zijn vrijwel niet eens meer geruchten van redelijk topspelers waarop gejaagd wordt.........
quote:
Tja, dit is inderdaad een kutseizoen. Maar om dat nou alleen op het conto van de organisatie te schuiven, dat vind ik veel te makkelijk.
[..]
de kabouters dan?
quote:
Hoezo voor de lange termijn? Dit slaat echt nergens op. Over een paar jaar gaan we het nog eens bekijken.
[..]
Ik beoordeel nu toch het beleid dat is ingezet een aantal jaar geleden. Dat ik pas nu doen.......... Schuitema heeft nu ongeveer 3 jaar de leiding als hoogste baas dus zijn hand mag zichtbaar zijn lijkt me...... Maargoed onze RvC houdt zich volgens mij nauwelijks bezig met de lange termijn......
quote:
Alsjeblieft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 16:57:59 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67362736
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, toen werd het pas echt een probleem. Gek hè? Persoon A laat persoon X belangrijk worden, en heeft hem in de hand. Persoon A vertrekt. Persoon X is belangrijk. En naar wie gaat persoon X dan luisteren? Naar een nieuw iemand? Nee, natuurlijk niet.
[..]
De RvC heeft dat allemaal ijskoud lateng ebeuren. Schuitema had zelfs een jaar de dagelijkse leiding en werkte dus mee aan die praktijken. Hoe kan die beste man dan nu de hoogste positie binnen de club bekleden?

Bij Fortis gaan ze toch ook niet alle oud directie leden terug halen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67363643
Volgens het EIndhovens dagblad is de begroting voor komend seizoen met 10 miljoen Euro verlaagd. Van 67 mln naar 57 mln. Dit omdat we de CL mislopen.

http://www.ed.nl/sport/ps(...)rote-schrikbeeld.ece

We gaan echt Feyenoord achterna
pi_67363670
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]
En toen heeft Jan leiderschap getoond
quote:
Vorig jaar was de selectie ook al benedenmaats. Sinds de zomer 2007 zijn we Alex, Cocu, Farfán en Gomes kwijt. 3 heel belangrijke spelers, en een topkeeper.
[..]
Ja, en sinds de zomer van 1988 *insert waslijst*. Dat je beste speler ooit vertrekken is altijd al een gegeven geweest in Nederland. Maar PSV is de laatste 10 jaar niet structureel elk seizoen leeggekocht. Veel toppers hebben jaren bij ons gespeeld, daar kan je het echt niet op gooien. Op beroerde scouting en mensen op de verkeerde plaats zetten, daar kan je het wel op gooien.

Wel fijn dat je toegeeft dat de selectie al 2 jaar benedenmaats is, als je dat ziet is er nog hoop
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67363751
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef Blueberrypancake het volgende:
Volgens het EIndhovens dagblad is de begroting voor komend seizoen met 10 miljoen Euro verlaagd. Van 67 mln naar 57 mln. Dit omdat we de CL mislopen.

Geen probleem, de financiën zijn sterk genoeg om 1 jaar CL te missen volgens Jantje. Dat mag dus geen excuus zijn voor tegenvallende prestaties volgend jaar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67363945
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen probleem, de financiën zijn sterk genoeg om 1 jaar CL te missen volgens Jantje. Dat mag dus geen excuus zijn voor tegenvallende prestaties volgend jaar
Ik zie het Jan al helemaal zeggen voor de camera's: "vanwege de financiële problemen waarmee Van Raaij ons opgescheept heeft, konden we niet investeren in de selectie. Daarom lopen we nu de CL mis. Nu we de CL mislopen, moeten we helaas zuinig zijn met de aankopen. Behalve Marcel Meeuwis zal er dan ook niemand meer aangekocht worden voor komend seizoen."

pi_67364764
quote:

Dat is toch niet meer dan logisch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 18:21:18 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67365201
quote:

je had verwacht dat de begroting op hetzelfde niveau zou blijven?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:28:06 #135
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67365404
quote:

Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_67366231
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Laten we hopen van niet, maar Feyenoord is wel het levende bewijs dat je ver kan vallen als topclub dankzij wanbeleid. Er zijn geen natuurwetten die voorkomen dat hetzelfde met PSV gebeurt ofzo
pi_67370077
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het had toch gekund dat de begroting op het zelfde niveau zou blijven door inkomsten vanuit andere bronnen?

Zeg maar wat..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:32:51 #138
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67374558
Lange Jan mag wel komen trouwens...
das wel een speler die op karakter voetbalt.. hebben we misschien wel nodig..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_67375393
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef appelsientje het volgende:
Lange Jan mag wel komen trouwens...
das wel een speler die op karakter voetbalt.. hebben we misschien wel nodig..
Mag wel komen als hij fit is maar er moet wel nog een echte topspits bij. Met alleen voetballers die op karakter voetballen eindigen we zoals Feyenoord.
pi_67379513
Zet mij is bij X in de OP

Ik zit daar haast elke wedstrijd door een kaartje te krijgen via searwave..
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:45:37 #141
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67381624
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mag wel komen als hij fit is maar er moet wel nog een echte topspits bij. Met alleen voetballers die op karakter voetballen eindigen we zoals Feyenoord.
Daar ben ik het mee eens... Goede spelers (duh ) moeten het verschil maken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:26:34 #142
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67381954
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik eigenlijk wel. Je hoort als bestuur gewoon altijd rekening te houden met een jaar geen CL en daarom wat geld achter houden in het geval van. Zeker met de 30 miljoen extra die we de afgelopen twee jaar hebben gehad.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67382654
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jullie zijn wel bang dat er een Feyenoordscenario dreigt of niet?
pi_67382797
Kan niet lang meer duren voordat Rutten op de stoep staat in Eindhoven.

pi_67383458
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:10 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Jullie zijn wel bang dat er een Feyenoordscenario dreigt of niet?
Of een Ajaxscenario

Maar als ik zie hoe het er nu aan toe gaat vind ik het eerder richting Feyenoordscenario gaan ja
pi_67383539
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of een Ajaxscenario

Maar als ik zie hoe het er nu aan toe gaat vind ik het eerder richting Feyenoordscenario gaan ja
Een Ajaxscenario houdt in ieder geval in ieder jaar Europees voetbal
Niet dat ik daar vrede mee heb
pi_67384116
Ooijer nu ook bevestigd. Althans ik had niets eerder op de off. site erover gelezen.

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25414
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67384197
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef mcyodogg het volgende:
Ooijer nu ook bevestigd. Althans ik had niets eerder op de off. site erover gelezen.

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25414
Gaat die nog van toegevoegde waarde zijn verwachten jullie?
pi_67384261
quote:
Marcellis: Geen problemen met PSV
Uitgegeven: 24 maart 2009 22:14
Laatst gewijzigd: 24 maart 2009 22:48

AMSTERDAM - Dirk Marcellis ziet geen problemen in de onderhandelingen met PSV over een nieuw contract. "Ik wil graag bij PSV blijven en de club wil me graag behouden. We hebben allebei de intentie uitgesproken om bij elkaar te blijven", sprak de verdediger dinsdag na afloop van de training van Oranje.

Marcellis zou ook in de belangstelling staan van Everton.

Afgelopen week berichtten verschillende media dat de verdediger teleurgesteld zou zijn in het aanbod van de club. “We hebben een aantal weken geleden een gesprek met PSV gehad. Het eerste gesprek ging stroef, maar het is niet zo dat de onderhandelingen over zijn”, verduidelijkte de international de situatie. “Over twee weken praten we verder en ik zie geen problemen in die onderhandelingen”, aldus Marcellis.

De verdediger is totaal niet bezig met de mogelijke Engelse belangstelling. “Dat heb ik ook gehoord. Ik weet niet wat er waar van is, maar ik kan er totaal niets mee”, aldus de PSV’er.
Zie je nou wel? Dat gezeur/gezeik van Telegraaf lezend Nederland ook altijd.
pi_67384316
quote:
'Wouters dicht bij assistent-trainerschap FC Utrecht'

Zoals het er nu naar uitziet is Jan Wouters volgend seizoen de assistent van coach Ton du Chatinier bij FC Utrecht. De oud-international, momenteel assistent-trainer bij PSV, is nog maar één gesprek verwijderd van een nieuwe functie bij de Domstedelingen, weet De Telegraaf.

Mocht het laatste gesprek tussen beide partijen naar behoren verlopen, dan zal Wouters een contract tekenen bij FC Utrecht. De duur van de eventuele overeenkomst is vooralsnog onbekend. Wouters had bij FC Utrecht met name concurrentie van Luc Nijholt, de favoriet van aanstaand technisch directeur Foeke Booy. Ook leek de club enige tijd interesse te hebben in Gert Kruys.

Wouters speelde tussen 1980 en 1986 bij FC Utrecht. In 1996 keerde hij al eens terug om als assistent onder trainer Ronald Spelbos te werken. (MH)
http://www.sportweek.nl/v(...)inerschap_FC_Utrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')