Wat moet hij doen als zij zich op hem werpt? Haar voor haar bek stompen voordat ze op z'n schoot landt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Niet al te slim van Laurens trouwens dat ie nu constant met die Buurmantroela op schoot in beeld is.
Aan het eind zaten ze weer bovenop elkaar.
Dat moet Stacey hem snel afleren ivm smsjes van verliefde pubers en cute heaumeaus
Nou ja doe effe normaal! Je doet net of homo's buitenaardse wezens zijnquote:
Je hebt wel erg het gevoel dat je jezelf moet bewijzen of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
a) hij is 18, een leeftijdsverschil van 9 jaar maakt het nog geen pedofielie
b)ook nog EENS homo
c) rot toch lekker een eind op met je homofobie, sukkel.
Jij bent 3 jaar jonger dan ik en vindt hem te jong.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
d'r zijn dit jaar niet echt lekkere mannen op het podium; laurens is een beetje te jong om op te geilen
![]()
Ref 'n ros mogen d'r wezen;! net roan![]()
Jamal vind ik trouwens een schatje;
Je zou ook kunnen zeggen dat ze nu nog allemaal 3 kandidaten hebben, dus dan is het niet zo erg om er 1 ten bate van de kwaliteit van het programma te verliezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige keer was een van de juryleden vrij snel al z'n kandidaten kwijt als ik me kan herinneren.
Dat willn ze geheid nu niet, dus stemmen ze in 1e instantie zeker op zichzelf
Ik houd gewoon niet zo van verkeerd taalgebruik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je hebt wel erg het gevoel dat je jezelf moet bewijzen of niet?
Oke, sorry trutjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet zo van verkeerd taalgebruik.
wow !!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan nog backstage kijken trouwens
quote:
Tienermeisjes hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Cee het volgende:
Maar men vergeet even de grootste desillusie van de avond:
Whatever
Laurens
...door?
Daar heb je een punt. Die Eva (?) is een ongeleid projectiel natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat moet hij doen als zij zich op hem werpt? Haar voor haar bek stompen voordat ze op z'n schoot landt?
Niet dat het een slecht idee zou zijn om dat vreselijk irritante kind een gebroken kaak te bezorgen.
Waarom een foto van Laurensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Treezz het volgende:
hier verderr...
[ afbeelding ]
Dames hier een plaatje van laurens;
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet vervelend eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen de chickies.Niet dat ik gestemd heb, maar volgens mij ben ik wel de enige op Fok die heel blij is dat Laurens volgende week weer met z'n lekkere bekkie op de televisie is.
Hahhahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Dakota het volgende:
ja 18, zonde, mag ie over 10 jaar terugkomen
35/ 28 kan dan weer wel
offtopicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
Ik schaam me echt zo voor whatever. Iedereen denk nu zeker dat alle brabo's zulke mongolen zijn
.
Dat dacht iedereen alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
Ik schaam me echt zo voor whatever. Iedereen denk nu zeker dat alle brabo's zulke mongolen zijn
.
Ik werk met een Brabo, ze doen echt niks wat mij verbaast.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
.
Leuk dat er in de eerste post staat "Voor de dames", en dat het tot nu toe alleen de heren zijn die zwakke knieën krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet vervelend eigenlijk
[..]
Ik vind Brabo's leuk en schattig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
.
Jullie doen net alsof er iemand een subtropische Oroegeese parapiri papegaai heeft gekocht en jullie allemaal kennissen, vrienden of verre familie hebben die ook iemand kennen die zo'n papegaai heeft en dat dat hele leuke beesten zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Brabo's leuk en schattig.
Ik had een vriendje die er vandaan kwam, en ik moest glimlachen als hij ging praten omdat ik dat zo lief en schattig vond klinken
Dus ik denk niet dat brabo's mongolen zijn.
Jullie zijn best apart. Ik probeer al een eeuwigheid de zachte G uit m'n collega te meppen, en het woord 'kei' kan ik niet meer horen. Ik heb een Limburgse vriendin, en bij haar hoor ik het accent echt helemaal niet meer, maar bij een andere Brabo vriend zit het accent er na 15 jaar in de Randstad nog steeds in...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof er iemand een subtropische Oroegeese parapiri papegaai heeft gekocht en jullie allemaal kennissen, vrienden of verre familie hebben die ook iemand kennen die zo'n papegaai heeft en dat dat hele leuke beesten zijn!
Zo'n exclusief volkje zijn we toch niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof er iemand een subtropische Oroegeese parapiri papegaai heeft gekocht en jullie allemaal kennissen, vrienden of verre familie hebben die ook iemand kennen die zo'n papegaai heeft en dat dat hele leuke beesten zijn!
Zo'n exclusief volkje zijn we toch niet.
Precies. Gewoon kijkersstemmen tellen dus (al is dat ook niet geheel subjectief want alleen bakvissen stemmen, maar soit), degene met de minste stemmen vliegt eruit. Punt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef cygnusx het volgende:
Dit is nou het nadeel van een jurylid koppelen aan een bepaalde categorie.
De jury is hierdoor deels subjectief aan het oordelen. Erik zei zelf ook dat hij opkwam voor 'zijn groep' om hen te steunen. Daarmee zegt hij dus dat hij geen subjectieve keus maakt. Dan snap ik JUIST niet waarom ze de jury in principe laten beslissen wie er van de 2 door gaat en wie niet....
Maar het hele idee achter X-Factor is nou juist de coaching door de juryleden (keuze van nummers, etc) en dat ze voor hun eigen categorie op komen. Anders was het gewoon Idols.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon kijkersstemmen tellen dus (al is dat ook niet geheel subjectief want alleen bakvissen stemmen, maar soit), degene met de minste stemmen vliegt eruit. Punt.
Ach, het is nu toch in elk geval al zo dat de twee acts met de minste stemmen er uit gegooid kunnen worden? Dus als het niet de - volgens het publiek - slechtste is, dan in elk geval de één na slechtstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon kijkersstemmen tellen dus (al is dat ook niet geheel subjectief want alleen bakvissen stemmen, maar soit), degene met de minste stemmen vliegt eruit. Punt.
Die G lukt echt niet. Dan verloochen ik m'n afkomst, klink ik niet cute en niet-dreigend meer en krijg ik keelpijn. Hoe jullie het flikken is me een raadsel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jullie zijn best apart. Ik probeer al een eeuwigheid de zachte G uit m'n collega te meppen, en het woord 'kei' kan ik niet meer horen. Ik heb een Limburgse vriendin, en bij haar hoor ik het accent echt helemaal niet meer, maar bij een andere Brabo vriend zit het accent er na 15 jaar in de Randstad nog steeds in...
Inderdaad, dan zou het enige verschil tussen X-factor en Idols nog zijn dat er groepen en ouderen aan mee mogen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar het hele idee achter X-Factor is nou juist de coaching door de juryleden (keuze van nummers, etc) en dat ze voor hun eigen categorie op komen. Anders was het gewoon Idols.
De meeste brabanders zijn een beetje boers en een groot gedeelte woont daar toch op het platteland?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry maar ik vind dat echt zo. Lieve, schattige en gezellige mensjes
Maar dat idee is stom!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar het hele idee achter X-Factor is nou juist de coaching door de juryleden (keuze van nummers, etc) en dat ze voor hun eigen categorie op komen. Anders was het gewoon Idols.
Haha de aflevering is leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Southpark op Comedy Central waarin Cartman afgericht wordt door Cesar die hondenkerel
Is dat niet gewoon een van de factoren die het programma minder op al die andere talentenshows doet lijken? Het uiteindelijke doel is toch het vinden van een nieuw talent (lees: melkkoe voor producers/platenmaatschappij), wat speciaal is aan X-Factor is dat er ouderen en groepen mee kunnen doen. Het feit dat de jury de verschillende categoriën tot zich nemen en er een onderlinge strijd van maken staat lager op de lijst van principes en zou zeker niet zo ontzettend de overhand moeten nemen op het programma als dat het nu doet. Tenminste, het zal me aan m'n reet roesten of Gordon verliest van Angela of Eric wint van Stacey want die juryleden persoonlijk interesseren me geen hol. Ik wil weten welke blaatschaap van welke valse kraai wint en of het verdiend is of niet. Daarom vind ik die jury-vetes misschien eventjes grappig, maar het wordt al zo gauw zo ontzettend vermoeiend.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe het niet, ik vind het juist zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Die G lukt echt niet. Dan verloochen ik m'n afkomst, klink ik niet cute en niet-dreigend meer en krijg ik keelpijn. Hoe jullie het flikken is me een raadsel.
Inderdaad, denk dat ie dan HEEL kinderachtig zal gaan reageren als zoiets zou gebeurenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:09 schreef Woelli het volgende:
Gordon zoooo kinderachtig![]()
Zou lachen zijn als volgende week Jennifer vs Hester is.
De rol van de jury IS ondergeschikt aan het vinden van het beste talent. Uiteindelijk zullen de mensen die door het Nederlandse volk als beste worden bevonden zonder veel problemen verder komen (zie Sharon, X6 en Richie bij de vorige editie), en als het eenmaal tot de top 3 ofzo aankomt heeft de jury geen enkele inspraak meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een van de factoren die het programma minder op al die andere talentenshows doet lijken? Het uiteindelijke doel is toch het vinden van een nieuw talent (lees: melkkoe voor producers/platenmaatschappij), wat speciaal is aan X-Factor is dat er ouderen en groepen mee kunnen doen. Het feit dat de jury de verschillende categoriën tot zich nemen en er een onderlinge strijd van maken staat lager op de lijst van principes en zou zeker niet zo ontzettend de overhand moeten nemen op het programma als dat het nu doet. Tenminste, het zal me aan m'n reet roesten of Gordon verliest van Angela of Eric wint van Stacey want die juryleden persoonlijk interesseren me geen hol. Ik wil weten welke blaatschaap van welke valse kraai wint en of het verdiend is of niet. Daarom vind ik die jury-vetes misschien eventjes grappig, maar het wordt al zo gauw zo ontzettend vermoeiend.
Oja, was Witchie dat megatalent alweer vergeten....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De rol van de jury IS ondergeschikt aan het vinden van het beste talent. Uiteindelijk zullen de mensen die door het Nederlandse volk als beste worden bevonden zonder veel problemen verder komen (zie Sharon, X6 en Richie bij de vorige editie), en als het eenmaal tot de top 3 ofzo aankomt heeft de jury geen enkele inspraak meer.
Ik vond hem niks, maar Nederland zag blijkbaar wel wat in z'n middelmatig zingende Downs syndroom hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja, was Witchie dat megatalent alweer vergeten....
hij leek op een koala beerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond hem niks, maar Nederland zag blijkbaar wel wat in z'n middelmatig zingende Downs syndroom hoofd.
Een koala beer met Down's.quote:
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk dat er in de eerste post staat "Voor de dames", en dat het tot nu toe alleen de heren zijn die zwakke knieën krijgen.
Zondag op RTL 4?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Karina het volgende:
Is het stukje van het jurycommentaar nog ergens te bekijken? Op uitzending gemist zie ik alleen maar de uitslag, ik ben wel benieuwd wat er tijdens het commentaar allemaal werd gezegd (ik kon gisteren het laatste deel niet kijken).
Zoek es op Adlibsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:03 schreef Naamah het volgende:
Ze hadden het gisteravond de hele tijd over elipsen (?) in de zang, wat zijn dat? Kan het nergens vinden..
Heu! Dat hielp! Ik kwam ook nog dit filmpje tegen over vaktermen van Eric en Stacey: http://www.rtl.nl/compone(...)termen.avi_plain.xmlquote:
Eindhovenaren zijn geen Brabo'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
.
Op teletekst X Factor 22.22 tot 00.15quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat dan, in mijn gids staat het niet.
quote:
Nu je het zegtquote:
Kijk je toch online?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Steve het volgende:
Ik kan vanavond niet meekijken, omdat de buren een 'geheimzinnige' kabel zomaar hebben doorgestoken.![]()
Dat vrees ik ook, en dat geldt ook voor Luciano (ofzo), aan die twee zitten we wrs nog wel even vast.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, Laurens mag oprotten van mij, maar vrees dat dolle-hormonen-hebbend-Nederland daar nog niet aan toe is
Oh wat hip! Sinds wanneer kan datquote:
oh dat weet ik allemaal niet, ik weet alleen dat ik vorige week mensen hier over 'online kijken' hoorde... maar de details zou ik zo niet weten hoor!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen backstage online kon kijken.
nee, nog nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
alhoewel, favo-lijstje moet ik nog ff kijken
Nee, dat wordt bewust niet bekend gemaakt. Vorige week moesten ze wel, maar anders zouden ze zelfs dat niet gedaan hebben. Maar 3% is best wel weinig.... van de 12 kandidaten? Als alles eerlijk verdeeld zou zijn zou het 8,3% zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
is er trouwens niet ergens te zien wie hoeveel procent van de stemmen heeft gekregen per liveshow?
van Hester weten we dat ze 3,nogwat had en KLEM 2,9, maar de rest?
dat zou wel wat zeggen over hoe men stemt
het überhaupt hébben van fans is daarvoor natuurlijk wel van belang!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:53 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat Hester vandaag genoeg stemmen krijgt om veilig te zijn, haar fans zijn even wakker geschud dat ze nu al nodig zijn en niet later pas.
Hester had 3.2 dacht ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet wel zeker dat hij niet naar huis gaat.. denk dat we nog wel minimaal 4 liveshows van hem mogen 'genieten'
is er trouwens niet ergens te zien wie hoeveel procent van de stemmen heeft gekregen per liveshow?
van Hester weten we dat ze 3,nogwat had en KLEM 2,9, maar de rest?
dat zou wel wat zeggen over hoe men stemt
Nou ja, in de favorieten_lijstjes op Fok staat ze wel 5x op 1 en 5 keer op 2. Van de zeg maar 30 stemmers. Dat is toch wel genoeg om niet naar huis te hoeven lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef babette21 het volgende:
het überhaupt hébben van fans is daarvoor natuurlijk wel van belang!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef babette21 het volgende:
Ros & Rev kunnen samen wel leuk Nick en Simon doen![]()
![]()
Driekwart van haar repetoire zijn covers, dus als ze zo'n nummer als 'Nederlands product' doen vind ik 't nogal een poging om onder het thema uit te komen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat dacht ik ook al..
zolang ze maar geen Trijntje Oosterhuis meuk gaan zingenik heb zo iets ontzettends tégen die vrouw
![]()
Hij zingt net zo lelijk als ie eruit ziet....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef ranja het volgende:
Lucky Fonz III bij DWDDDie zou echt zo ontzettend afgemaakt worden bij de audities van Idols of X-Factor
Ongelovelijk dat die wel platen uitbrengt. En nog verkoopt ook blijkbaar.
kunnen ze die camera niet beter in de greenroom of hoe dat ook heet zetten?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan trouwens al backstage meekijken
ik zal je even op de hoogte brengen:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn computer loopt al zowat vast als ik YouTube dus backstage ga ik al helemaal niet proberen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
mn enchilada's sausje is bijna klaar, dus dan kan ik weer naar de bank
sta nu in de keuken met de laptop(daar stond 't recept op
)
mag ik proevenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
mn enchilada's sausje is bijna klaar, dus dan kan ik weer naar de bank
sta nu in de keuken met de laptop(daar stond 't recept op
)
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een échte![]()
[..]
http://www.dekooktips.com/2-recepten/enchilada-saus.htm
ik heb gisteren gedronken, voel me ook niet helemaal puikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whoohoo
Ik houd het bij cola light vanavond, aangezien mn maag nogal van streek is na drie dagen slecht eten
Haha ik ben een dag in Disneyland geweest met een kater, na elke achtbaan voelde ik me echt beroerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb gisteren gedronken, voel me ook niet helemaal puik
ik dacht dat hij bas heette majaquote:
hehe das ook vet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha ik ben een dag in Disneyland geweest met een kater, na elke achtbaan voelde ik me echt beroerd
oh het begint
Ik zie het.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:30 schreef babette21 het volgende:
backstagefilmpje loopt gewoon door (hoewel met tijdverschil van ong. 20 sec. dus Steve/ATB: hier kun je terecht hoor!!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef Cee het volgende:
- tv, check
- laptop, check
- thee: zet ik in de pauze
- ananas: slacht ik in de pauze
- cynisme: check
- spuwvuur: check
- Wendy-haat: check
- lange baas en frans bauer-haat: check
Ik zit er klaar voor.
Seriously!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:30 schreef Steve het volgende:
Nooit was het niveau zo hoog.
Een van de eerste keren dat ik het daar wel mee eens ben.
Niet zo gek met 0,1% lichaamsvet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:31 schreef sbientje het volgende:
wendy ziet eruit alsof ze het heel koud heeft
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
Heerlijk trouwens hoe Lange Frans en B nu heel de media aan het aflopen zijn met hun OMG WTF schokkende break-up nieuws, alsof het iemand ook maar enigszins boeit.
Lekker warm op je schoot zo'n grote laptop.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
*binnen valt...
Mijn EEEtje wilde geen verbinding maken met het modem.
Nu maar met de grote laptop dus!
Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Wendy er weer leuk uitzien.
Computer je vanuit een stapelbed?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga nekpijn krijgen
[..] computer
x ik
[...] televisie
Precies mijn opstellingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga nekpijn krijgen
[..] computer
x ik
[...] televisie
edit: hij pakt geen grote spaties.
Dat probleem heb ik ook, ik moet een hoger laptoptafeltje hebben, maar ik kan niets vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga nekpijn krijgen
[..] computer
x ik
[...] televisie
en daar ging de sinas alweerquote:
had ze beter voor 'mijn lieve oma' ofzo van Jan Smit kunnen kiezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heel geloofwaardig om dit te laten zingen door een jochie van 16.
ik mis het bier in deze mooie situatieschetsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..] computer_________[...] televisie
x ik!
Ja ze bracht het best leuk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:34 schreef Svensational het volgende:
Geen pauzes in haar aankondigingen!
hij heeft die pijn en al die shit ook meegemaakt joh!! jeweettoch?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heel geloofwaardig om dit te laten zingen door een jochie van 16.
oh je was me weer voorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:36 schreef Cee het volgende:
Oh dit haat ik zo, die mode van bloesje half-uit, half-in.
Stacey Komt.
In zijn geval eerder iets van 'Mamaaaaaaaa'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had ze beter voor 'mijn lieve oma' ofzo van Jan Smit kunnen kiezen
ja ik vind het ook echt iets voor jou om goed te vindenquote:
Ik geloof dat André Hazes dat ooit bedacht heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Dat hoedje. Wie verzint dat nou steeds, die bespottelijke hoedjes bij hem?
oh, die van 'je bent de liefste van de hele wereld?'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In zijn geval eerder iets van 'Mamaaaaaaaa'
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij doet me denken aan Webster
Ik drink geen bier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mis het bier in deze mooie situatieschets
zoals altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:36 schreef sbientje het volgende:
stacey komt alweer bijna klaar.. men...
Maar dat was om een pafferige kop te verdoezelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat André Hazes dat ooit bedacht heeft.
symphatie tranen...quote:
Bij KLEM lukte dat wel aardig vorige week....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag de jury wel kritisch zijn dit jaar of wat?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat was om een pafferige kop te verdoezelen.
Deze heeft een fris muiltje!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:38 schreef babette21 het volgende:
die knul krijgt trouwens elke week 'n grotere plofkop!
*kuch*coke*kuch*
Garpjequote:
Ik hou genoten/genieten wel bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef Cee het volgende:
"Lieve"
"Gossie"
"Genoten"
Wie doet mee met de telling?
Lieve: 2
Mwah denk dat Stacy eerder kwijlt op Laurensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef borisz het volgende:
Luigiano slaapt vanavond bij Rookhuizen denk ik.
Dat zou Laurens niet leuk vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef borisz het volgende:
Luigiano slaapt vanavond bij Rookhuizen denk ik.
Ja precies!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stacey klinkt altijd of ze al haar teksten van tevoren heeft uitgeschreven en uit haar hoofd heeft geleerd!
Jij bent van de rozee toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Garpje. Maar ik heb net m'n koffie op
!
Ik ga 'liefie' tellenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hou genoten/genieten wel bij!
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan dat gedoe over Wendy elke keer eens ophouden?
hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
ja, zodra zij ophoudt met presenterenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als zij es fatsoenlijk zinnen gaat leren uitspreken ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, zodra zij ophoudt met presenteren
SPOILER: liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
JenniferZij kan er echt iets van maken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:42 schreef Chell het volgende:
Laurens en Luigiano passen toch wel samen bij Stacey in bed in Stacey
Jenniferdie haaaaalt het niet bij Silencio...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had 'n ballad bij haar verwacht (iets van Floortje ofzo), dus vind dit wel verrassend!
JenniferWat een piepnummerSPOILER: liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Jenniferik versta dan altijd maarSPOILER: liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..... O
lalalalalalalala O
....blablablabla O
etc.
misschien kan zij 't wel verstaanbaar zingen
Ja doei.
Jenniferhahaha wat een boutnummer is dat toch! alleen leuk in de kroegSPOILER: liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben wel benieuwd wat ze ervan maakt. Ik denk dat ze nederlandstalig niet zo goed is, ze heeft een beetje een accentje...Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
JenniferNee!SPOILER: liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daardoor gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er uit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Daardoor gingNiet want die zong een ander lied van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er uit!
!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Nou Mo, kappen!
Ik zit hier echt ongelofelijk te kloten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |