Nee, dat wordt bewust niet bekend gemaakt. Vorige week moesten ze wel, maar anders zouden ze zelfs dat niet gedaan hebben. Maar 3% is best wel weinig.... van de 12 kandidaten? Als alles eerlijk verdeeld zou zijn zou het 8,3% zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
is er trouwens niet ergens te zien wie hoeveel procent van de stemmen heeft gekregen per liveshow?
van Hester weten we dat ze 3,nogwat had en KLEM 2,9, maar de rest?
dat zou wel wat zeggen over hoe men stemt
het überhaupt hébben van fans is daarvoor natuurlijk wel van belang!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:53 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat Hester vandaag genoeg stemmen krijgt om veilig te zijn, haar fans zijn even wakker geschud dat ze nu al nodig zijn en niet later pas.
Hester had 3.2 dacht ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet wel zeker dat hij niet naar huis gaat.. denk dat we nog wel minimaal 4 liveshows van hem mogen 'genieten'
is er trouwens niet ergens te zien wie hoeveel procent van de stemmen heeft gekregen per liveshow?
van Hester weten we dat ze 3,nogwat had en KLEM 2,9, maar de rest?
dat zou wel wat zeggen over hoe men stemt
Nou ja, in de favorieten_lijstjes op Fok staat ze wel 5x op 1 en 5 keer op 2. Van de zeg maar 30 stemmers. Dat is toch wel genoeg om niet naar huis te hoeven lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef babette21 het volgende:
het überhaupt hébben van fans is daarvoor natuurlijk wel van belang!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef babette21 het volgende:
Ros & Rev kunnen samen wel leuk Nick en Simon doen![]()
![]()
Driekwart van haar repetoire zijn covers, dus als ze zo'n nummer als 'Nederlands product' doen vind ik 't nogal een poging om onder het thema uit te komen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat dacht ik ook al..
zolang ze maar geen Trijntje Oosterhuis meuk gaan zingenik heb zo iets ontzettends tégen die vrouw
![]()
Hij zingt net zo lelijk als ie eruit ziet....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef ranja het volgende:
Lucky Fonz III bij DWDDDie zou echt zo ontzettend afgemaakt worden bij de audities van Idols of X-Factor
Ongelovelijk dat die wel platen uitbrengt. En nog verkoopt ook blijkbaar.
kunnen ze die camera niet beter in de greenroom of hoe dat ook heet zetten?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan trouwens al backstage meekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |