Pedo, en ook nog is homoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen de chickies.Niet dat ik gestemd heb, maar volgens mij ben ik wel de enige op Fok die heel blij is dat Laurens volgende week weer met z'n lekkere bekkie op de televisie is.
18? Ik denk steeds dat hij ouder is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik zei net nog..was ik nog maar 18
als ie zijn mond maar houdt
Sirieus? Laurens! ? volgens mij weet dat menneke dat ie er best wezen mag.. straalt ie ook uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen de chickies.Niet dat ik gestemd heb, maar volgens mij ben ik wel de enige op Fok die heel blij is dat Laurens volgende week weer met z'n lekkere bekkie op de televisie is.
Ik heb mijn Prono helemaal verknaltquote:
Tuurlijk, maar je verwacht van zulke muziekliefhebbers dat ze kwaliteit toch nog boven concurrentie kiezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook de strijd tussen de categorieen en de juryleden is, echt niet alleen muziek
Nou als je zo wil winnen.... lekker een plaat maken met dat soort grut. Daar gaat je geloofwaardigheid. Hij kan toch gewoon voor Rev 'n Ros gaan. Je kunt geen 3 winnaars hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook de strijd tussen de categorieen en de juryleden is, echt niet alleen muziek
FC Groningenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar het belangrijkste.. Roan is door! Ik vind hem echt zo goed
Ik vind dat arrogante juist wel leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Treezz het volgende:
[..]
Sirieus? Laurens! ? volgens mij weet dat menneke dat ie er best wezen mag.. straalt ie ook uit
vind d'r niks an![]()
Ref 'n ros; leuk dat ie door zijn trouwens!, die moeten een rustig liedje zingen zo met z'n 2'en
nederlands; iets van replay
Volgens mij snap je het concept nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Ccake het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je verwacht van zulke muziekliefhebbers dat ze kwaliteit toch nog boven concurrentie kiezen.
quote:
Jouw vooroordelen zijn triest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet omdat hij goed is dus maar omdat hij een van * hun * is..... zo triest
Gordon is de enige met een enorme ego!! zo bang dat ie hester moest verliezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Cee het volgende:
Daarom vind ik dit concept van de juryleden vs juryleden ook helemaal niks. Stond me bij de vorige X-Factor ook al tegen en was (buiten het feit dat het niveau zo laag was, daar kon de beste limbodanser nog niet eens onderdoor) voor mij toen de reden om halverwege af te haken.
Die mega-ego's van de jury willen koste wat kost winnen (waarom? Geldbedrag, bonusje aan verbonden?), ongeacht het feit of een kandidaat van een ander jurylid hoorbaar (zelfs voor doven) kilometers beter is. Pure zelfzucht, borstklopperij en niets meer te maken met het zoeken naar een talent.
Gelukkig horen we uiteindelijk net zo weinig van de winnaar als van de verliezers dus niemand wint er.
a) hij is 18, een leeftijdsverschil van 9 jaar maakt het nog geen pedofieliequote:
Vorige keer was een van de juryleden vrij snel al z'n kandidaten kwijt als ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou als je zo wil winnen.... lekker een plaat maken met dat soort grut. Daar gaat je geloofwaardigheid. Hij kan toch gewoon voor Rev 'n Ros gaan. Je kunt geen 3 winnaars hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |