Wat moet hij doen als zij zich op hem werpt? Haar voor haar bek stompen voordat ze op z'n schoot landt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Niet al te slim van Laurens trouwens dat ie nu constant met die Buurmantroela op schoot in beeld is.
Aan het eind zaten ze weer bovenop elkaar.
Dat moet Stacey hem snel afleren ivm smsjes van verliefde pubers en cute heaumeaus
Nou ja doe effe normaal! Je doet net of homo's buitenaardse wezens zijnquote:
Je hebt wel erg het gevoel dat je jezelf moet bewijzen of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
a) hij is 18, een leeftijdsverschil van 9 jaar maakt het nog geen pedofielie
b)ook nog EENS homo
c) rot toch lekker een eind op met je homofobie, sukkel.
Jij bent 3 jaar jonger dan ik en vindt hem te jong.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
d'r zijn dit jaar niet echt lekkere mannen op het podium; laurens is een beetje te jong om op te geilen
![]()
Ref 'n ros mogen d'r wezen;! net roan![]()
Jamal vind ik trouwens een schatje;
Je zou ook kunnen zeggen dat ze nu nog allemaal 3 kandidaten hebben, dus dan is het niet zo erg om er 1 ten bate van de kwaliteit van het programma te verliezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige keer was een van de juryleden vrij snel al z'n kandidaten kwijt als ik me kan herinneren.
Dat willn ze geheid nu niet, dus stemmen ze in 1e instantie zeker op zichzelf
Ik houd gewoon niet zo van verkeerd taalgebruik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je hebt wel erg het gevoel dat je jezelf moet bewijzen of niet?
Oke, sorry trutjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet zo van verkeerd taalgebruik.
wow !!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan nog backstage kijken trouwens
quote:
Tienermeisjes hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Cee het volgende:
Maar men vergeet even de grootste desillusie van de avond:
Whatever
Laurens
...door?
Daar heb je een punt. Die Eva (?) is een ongeleid projectiel natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat moet hij doen als zij zich op hem werpt? Haar voor haar bek stompen voordat ze op z'n schoot landt?
Niet dat het een slecht idee zou zijn om dat vreselijk irritante kind een gebroken kaak te bezorgen.
Waarom een foto van Laurensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Treezz het volgende:
hier verderr...
[ afbeelding ]
Dames hier een plaatje van laurens;
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet vervelend eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen de chickies.Niet dat ik gestemd heb, maar volgens mij ben ik wel de enige op Fok die heel blij is dat Laurens volgende week weer met z'n lekkere bekkie op de televisie is.
Hahhahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Dakota het volgende:
ja 18, zonde, mag ie over 10 jaar terugkomen
35/ 28 kan dan weer wel
offtopicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
Ik schaam me echt zo voor whatever. Iedereen denk nu zeker dat alle brabo's zulke mongolen zijn
.
Dat dacht iedereen alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
Ik schaam me echt zo voor whatever. Iedereen denk nu zeker dat alle brabo's zulke mongolen zijn
.
Ik werk met een Brabo, ze doen echt niks wat mij verbaast.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
.
Leuk dat er in de eerste post staat "Voor de dames", en dat het tot nu toe alleen de heren zijn die zwakke knieën krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet vervelend eigenlijk
[..]
Ik vind Brabo's leuk en schattig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
.
Jullie doen net alsof er iemand een subtropische Oroegeese parapiri papegaai heeft gekocht en jullie allemaal kennissen, vrienden of verre familie hebben die ook iemand kennen die zo'n papegaai heeft en dat dat hele leuke beesten zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Brabo's leuk en schattig.
Ik had een vriendje die er vandaan kwam, en ik moest glimlachen als hij ging praten omdat ik dat zo lief en schattig vond klinken
Dus ik denk niet dat brabo's mongolen zijn.
Jullie zijn best apart. Ik probeer al een eeuwigheid de zachte G uit m'n collega te meppen, en het woord 'kei' kan ik niet meer horen. Ik heb een Limburgse vriendin, en bij haar hoor ik het accent echt helemaal niet meer, maar bij een andere Brabo vriend zit het accent er na 15 jaar in de Randstad nog steeds in...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof er iemand een subtropische Oroegeese parapiri papegaai heeft gekocht en jullie allemaal kennissen, vrienden of verre familie hebben die ook iemand kennen die zo'n papegaai heeft en dat dat hele leuke beesten zijn!
Zo'n exclusief volkje zijn we toch niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof er iemand een subtropische Oroegeese parapiri papegaai heeft gekocht en jullie allemaal kennissen, vrienden of verre familie hebben die ook iemand kennen die zo'n papegaai heeft en dat dat hele leuke beesten zijn!
Zo'n exclusief volkje zijn we toch niet.
Precies. Gewoon kijkersstemmen tellen dus (al is dat ook niet geheel subjectief want alleen bakvissen stemmen, maar soit), degene met de minste stemmen vliegt eruit. Punt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef cygnusx het volgende:
Dit is nou het nadeel van een jurylid koppelen aan een bepaalde categorie.
De jury is hierdoor deels subjectief aan het oordelen. Erik zei zelf ook dat hij opkwam voor 'zijn groep' om hen te steunen. Daarmee zegt hij dus dat hij geen subjectieve keus maakt. Dan snap ik JUIST niet waarom ze de jury in principe laten beslissen wie er van de 2 door gaat en wie niet....
Maar het hele idee achter X-Factor is nou juist de coaching door de juryleden (keuze van nummers, etc) en dat ze voor hun eigen categorie op komen. Anders was het gewoon Idols.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon kijkersstemmen tellen dus (al is dat ook niet geheel subjectief want alleen bakvissen stemmen, maar soit), degene met de minste stemmen vliegt eruit. Punt.
Ach, het is nu toch in elk geval al zo dat de twee acts met de minste stemmen er uit gegooid kunnen worden? Dus als het niet de - volgens het publiek - slechtste is, dan in elk geval de één na slechtstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon kijkersstemmen tellen dus (al is dat ook niet geheel subjectief want alleen bakvissen stemmen, maar soit), degene met de minste stemmen vliegt eruit. Punt.
Die G lukt echt niet. Dan verloochen ik m'n afkomst, klink ik niet cute en niet-dreigend meer en krijg ik keelpijn. Hoe jullie het flikken is me een raadsel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jullie zijn best apart. Ik probeer al een eeuwigheid de zachte G uit m'n collega te meppen, en het woord 'kei' kan ik niet meer horen. Ik heb een Limburgse vriendin, en bij haar hoor ik het accent echt helemaal niet meer, maar bij een andere Brabo vriend zit het accent er na 15 jaar in de Randstad nog steeds in...
Inderdaad, dan zou het enige verschil tussen X-factor en Idols nog zijn dat er groepen en ouderen aan mee mogen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar het hele idee achter X-Factor is nou juist de coaching door de juryleden (keuze van nummers, etc) en dat ze voor hun eigen categorie op komen. Anders was het gewoon Idols.
De meeste brabanders zijn een beetje boers en een groot gedeelte woont daar toch op het platteland?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry maar ik vind dat echt zo. Lieve, schattige en gezellige mensjes
Maar dat idee is stom!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar het hele idee achter X-Factor is nou juist de coaching door de juryleden (keuze van nummers, etc) en dat ze voor hun eigen categorie op komen. Anders was het gewoon Idols.
Haha de aflevering is leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Southpark op Comedy Central waarin Cartman afgericht wordt door Cesar die hondenkerel
Is dat niet gewoon een van de factoren die het programma minder op al die andere talentenshows doet lijken? Het uiteindelijke doel is toch het vinden van een nieuw talent (lees: melkkoe voor producers/platenmaatschappij), wat speciaal is aan X-Factor is dat er ouderen en groepen mee kunnen doen. Het feit dat de jury de verschillende categoriën tot zich nemen en er een onderlinge strijd van maken staat lager op de lijst van principes en zou zeker niet zo ontzettend de overhand moeten nemen op het programma als dat het nu doet. Tenminste, het zal me aan m'n reet roesten of Gordon verliest van Angela of Eric wint van Stacey want die juryleden persoonlijk interesseren me geen hol. Ik wil weten welke blaatschaap van welke valse kraai wint en of het verdiend is of niet. Daarom vind ik die jury-vetes misschien eventjes grappig, maar het wordt al zo gauw zo ontzettend vermoeiend.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe het niet, ik vind het juist zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Die G lukt echt niet. Dan verloochen ik m'n afkomst, klink ik niet cute en niet-dreigend meer en krijg ik keelpijn. Hoe jullie het flikken is me een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |