Inderdaad, denk dat ie dan HEEL kinderachtig zal gaan reageren als zoiets zou gebeurenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:09 schreef Woelli het volgende:
Gordon zoooo kinderachtig![]()
Zou lachen zijn als volgende week Jennifer vs Hester is.
De rol van de jury IS ondergeschikt aan het vinden van het beste talent. Uiteindelijk zullen de mensen die door het Nederlandse volk als beste worden bevonden zonder veel problemen verder komen (zie Sharon, X6 en Richie bij de vorige editie), en als het eenmaal tot de top 3 ofzo aankomt heeft de jury geen enkele inspraak meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een van de factoren die het programma minder op al die andere talentenshows doet lijken? Het uiteindelijke doel is toch het vinden van een nieuw talent (lees: melkkoe voor producers/platenmaatschappij), wat speciaal is aan X-Factor is dat er ouderen en groepen mee kunnen doen. Het feit dat de jury de verschillende categoriën tot zich nemen en er een onderlinge strijd van maken staat lager op de lijst van principes en zou zeker niet zo ontzettend de overhand moeten nemen op het programma als dat het nu doet. Tenminste, het zal me aan m'n reet roesten of Gordon verliest van Angela of Eric wint van Stacey want die juryleden persoonlijk interesseren me geen hol. Ik wil weten welke blaatschaap van welke valse kraai wint en of het verdiend is of niet. Daarom vind ik die jury-vetes misschien eventjes grappig, maar het wordt al zo gauw zo ontzettend vermoeiend.
Oja, was Witchie dat megatalent alweer vergeten....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De rol van de jury IS ondergeschikt aan het vinden van het beste talent. Uiteindelijk zullen de mensen die door het Nederlandse volk als beste worden bevonden zonder veel problemen verder komen (zie Sharon, X6 en Richie bij de vorige editie), en als het eenmaal tot de top 3 ofzo aankomt heeft de jury geen enkele inspraak meer.
Ik vond hem niks, maar Nederland zag blijkbaar wel wat in z'n middelmatig zingende Downs syndroom hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja, was Witchie dat megatalent alweer vergeten....
hij leek op een koala beerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond hem niks, maar Nederland zag blijkbaar wel wat in z'n middelmatig zingende Downs syndroom hoofd.
Een koala beer met Down's.quote:
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk dat er in de eerste post staat "Voor de dames", en dat het tot nu toe alleen de heren zijn die zwakke knieën krijgen.
Zondag op RTL 4?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Karina het volgende:
Is het stukje van het jurycommentaar nog ergens te bekijken? Op uitzending gemist zie ik alleen maar de uitslag, ik ben wel benieuwd wat er tijdens het commentaar allemaal werd gezegd (ik kon gisteren het laatste deel niet kijken).
Zoek es op Adlibsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:03 schreef Naamah het volgende:
Ze hadden het gisteravond de hele tijd over elipsen (?) in de zang, wat zijn dat? Kan het nergens vinden..
Heu! Dat hielp! Ik kwam ook nog dit filmpje tegen over vaktermen van Eric en Stacey: http://www.rtl.nl/compone(...)termen.avi_plain.xmlquote:
Eindhovenaren zijn geen Brabo'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
Ik schaam me echt zo voor whatever. Iedereen denk nu zeker dat alle brabo's zulke mongolen zijn
.
Op teletekst X Factor 22.22 tot 00.15quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat dan, in mijn gids staat het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |