abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67526383
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef bendk het volgende:
Ik denk zelfs als Wilders aan de macht komt en hij maakt waar wat hij zegt, dat Nederlandse emigranten weer terugkomen.

Vergis je niet, sinds 2000 gaan er jaarlijks er 110.000 nederlanders het land uit. En dat zijn wel mensen met pit en lef en goed opgeleid. (24% van de pas academisch afgestudeerden gaan vrijwel direct het land uit)
Ik ga juist het land uit als Wilders aan de macht komt.

Aan de andere kant ga ik ook het land wel uit als Wilders niet aan de macht komt.

Maar Wilders komt toch niet aan de macht. Als hij zo doorgaat komt zijn partij niet eens in het kabinet.
pi_67526635
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat ze als trieste huilerige randdebielen weglopen uit een debat. Zielig stelletje beledigde neo-nazi's...
Het zit je hoog he?
pi_67526681
Wat ik ook zo goed vind is dat Wilders te pas en te onpas met z'n film Fitna komt aanzetten, waarin hij waarschuwt voor het gevaan dat MOSLIMTERRORISME heet!

Maar als hij dan de kans heeft om iets aan de enge Moslims te doen, bijvoorbeeld door Barack Obama te steunen in zijn strijd tegen die MOSLIMTERRORISTEN in Afghanistan, doet Wilders dat NIET! Nee, dan moeten we onze soldaten terugtrekken van Wilders. Nou, daar worden die Moslimterroristen vast heel bang van, als wij onze soldaten TERUGTREKKEN.

Dat vind ik dus zo goed aan de PVV. Die tegenstrijdigheid in woorden en daden.
pi_67526728
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:58 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Het zit je hoog he?
Nee hoor.

Gelukkig is de VVD gewoon gebleven en gaat het kabinet nu kijken naar het VVD plan omtrent de jeugdwerkloosheid. Toont dus het ongelijk van Wilders aan. Jammer dat alle neo-nazi's die op Wilders stemmen dat niet zien.
pi_67526745
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat ze als trieste huilerige randdebielen weglopen uit een debat. Zielig stelletje beledigde neo-nazi's...

Wat een domme ondoordachte uitspraak van een linkse rakker,als je oma wist wat jij uitkraamt,had ze geroepen: ga jij je mond wassen met groene zeep.

De oude politiek zijn de randdebielen gozer!!
Die moeten opzouten,weg ermee!
Stem PVV.
pi_67526771
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef bendk het volgende:
Ik denk zelfs als Wilders aan de macht komt en hij maakt waar wat hij zegt, dat Nederlandse emigranten weer terugkomen.
En er niet inkomen vanwege het strenge asielbeleid.
pi_67526882
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef detlevico het volgende:

[..]

Wat een domme ondoordachte uitspraak van een linkse rakker,als je oma wist wat jij uitkraamt,had ze geroepen: ga jij je mond wassen met groene zeep.

Stem PVV.
het zit je hoog he

Bovendien ben ik niet links, maar centrum-rechts. Ik zal echter nooit op het extreem-rechtse neo-nazistische PVV stemmen. Fijn voor je dat jij dat wel gaat doen.
pi_67526949
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee hoor.

Gelukkig is de VVD gewoon gebleven en gaat het kabinet nu kijken naar het VVD plan omtrent de jeugdwerkloosheid. Toont dus het ongelijk van Wilders aan. Jammer dat alle neo-nazi's die op Wilders stemmen dat niet zien.
VVD gewoon gebleven? Ze zijn meer dan ooit de hoer van het grote geld. Ik weet niet waar ik minder graag op zou stemmen, PVV of VVD...
  zondag 29 maart 2009 @ 20:11:44 #184
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67527066
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

VVD gewoon gebleven? Ze zijn meer dan ooit de hoer van het grote geld. Ik weet niet waar ik minder graag op zou stemmen, PVV of VVD...
De VVD wil gewoon mensen met succes belonen. Dus de bankiers in tijd van nood rianter steunen omdat we daar zo afhankelijk van zijn, maar dat betalen dmv bezuinigingen op uitkeringen.

Het is een visie, laat ik het daar op houden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67527104
quote:

[..]

Stem PVV.
"de oude politiek", zoals geert wilders die al sinds de jaren '90 mee loopt
pi_67527119
quote:

[..]

Stem PVV.

Het wordt hier een zandbak vol met schreeuwende kinderen. De inhoudelijkheid ontbreekt, al is dat natuurlijk niet zo heel verbazingwekkend in een topic waarin Wilders en zijn fanaten het hoogtij vieren.
pi_67527283
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Gewoon bij het debat gebleven bedoel ik, itt die josti's van de PVV.
pi_67527358
Ik vind het trouwens ook goed dat de PVV de Penguin uit Batman Returns in de 2de Kamer heeft neergezet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2009 20:22:25 ]
pi_67527366
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De VVD wil gewoon mensen met succes belonen. Dus de bankiers in tijd van nood rianter steunen omdat we daar zo afhankelijk van zijn, maar dat betalen dmv bezuinigingen op uitkeringen.

Ik snap ook wel waarom ze meer invloed hebben, en ik geloof ook niet in het 'bestraffen' van succesvolle mensen, maar er zijn grenzen. Als grote bedrijven zelf geen maatschappelijke verantwoordelijkheid willen tonen, moet de overheid ze daar maar toe dwingen. Ook ik wil de welvaart die dergelijke bedrijven met zich meenemen niet graag kwijt, maar niet tegen elke prijs.

Het zijn ook niet alleen de armen die genaaid worden; ik maak me persoonlijk vooral druk om dieren, milieu en natuur die door de VVD zo gemakkelijk aan de kant geschoven worden.
pi_67527411
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gewoon bij het debat gebleven bedoel ik, itt die josti's van de PVV.
Ahzo, ja daar heb je wel gelijk in. Maar je reageerde zo fel aanvankelijk, het is maar politiek.
pi_67527444
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Verluste het volgende:

[..]

Er is geen linkse kliek. Het zit in je hoofd.
Ja het zit in je hoofd.

De rode hersenspoeling begint op UW eigen TV!
Kijk kritisch!
En niet alleen via de tv,ook via de andere media,het onderwijs vliegt de rode hersenspoeling je tegemoet.
En alles beetje bij beetje zodat men het niet merkt.
En andersdenkenden zoals Fortuyn en Wilders verketteren.
Word wakker!!
pi_67527498
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef detlevico het volgende:

[..]

ook via de andere media,het onderwijs vliegt de rode hersenspoeling je tegemoet.

Hoe weet jij dat nou weer?
pi_67528121
quote:

[..]

Het is vuig antiliberaal corporatisme, gesteund door vrijwel elke partij in de tweede kamer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67528387
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef detlevico het volgende:

[..]

En alles beetje bij beetje zodat men het niet merkt.
als je het niet merkt, hoe weet jij dan dat het beetje bij beetje gaat.
pi_67529500
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik ga juist het land uit als Wilders aan de macht komt.

Angst ?
nothing will change without a rebel
  zondag 29 maart 2009 @ 21:40:48 #196
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67530096
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik snap ook wel waarom ze meer invloed hebben, en ik geloof ook niet in het 'bestraffen' van succesvolle mensen, maar er zijn grenzen. Als grote bedrijven zelf geen maatschappelijke verantwoordelijkheid willen tonen, moet de overheid ze daar maar toe dwingen. Ook ik wil de welvaart die dergelijke bedrijven met zich meenemen niet graag kwijt, maar niet tegen elke prijs.

Het zijn ook niet alleen de armen die genaaid worden; ik maak me persoonlijk vooral druk om dieren, milieu en natuur die door de VVD zo gemakkelijk aan de kant geschoven worden.
Heel lang was hun redenering natuurlijk sluitend omdat het hebben van succes gelijk werd gesteld aan 'veel verdienen'. Nu blijkt dat de vermeend succesvollen er een puinhoop van hebben gemaakt is hun redenering niet meer zo sluitend.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67530143
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:22 schreef bendk het volgende:

[..]

Angst ?
Ja, angst! En nu? Nu ga je vertellen dat alle Nederlanders dusdanig angstig zijn dat men collectief naar het immer geprezen Noorden verhuizen?
pi_67536882
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, angst! En nu? Nu ga je vertellen dat alle Nederlanders dusdanig angstig zijn dat men collectief naar het immer geprezen Noorden verhuizen?
Die intergratie zal niet lukken, hier wonen mensen met beschaving die respect hebben voor andere mensen
nothing will change without a rebel
pi_67537533
quote:

[..]

Waar is je bron?

Zover ik weet heeft juist Mark Rutte dit aangekaart bij Wouter Bos als zijnde een gemiste kans. Bij mijn weten is VVD net zo verontwaardigt als alle andere partijen over de bonussen en salaris van bankiers.

Wel heeft VVD gezegd dat ze 'brandweerman' Bos volledig steunden in de periode dat de banken dreigden om te vallen. Maar dat is iets heel anders.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  maandag 30 maart 2009 @ 09:05:21 #200
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67537969
quote:
Op maandag 30 maart 2009 06:41 schreef bendk het volgende:

[..]

Die intergratie zal niet lukken, hier wonen mensen met beschaving die respect hebben voor andere mensen
Dus is het logisch dat mensen die niks van Wilders moeten hebben weggaan uit Nederland. Wilders is nu niet het toonbeeld van een respectvol mens (om over zijn aanhangers maar niet te spreken), dus degenen die weggaan zullen dat waarschijnlijk wel zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')