Ik ga juist het land uit als Wilders aan de macht komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef bendk het volgende:
Ik denk zelfs als Wilders aan de macht komt en hij maakt waar wat hij zegt, dat Nederlandse emigranten weer terugkomen.
Vergis je niet, sinds 2000 gaan er jaarlijks er 110.000 nederlanders het land uit. En dat zijn wel mensen met pit en lef en goed opgeleid. (24% van de pas academisch afgestudeerden gaan vrijwel direct het land uit)
Het zit je hoog he?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat ze als trieste huilerige randdebielen weglopen uit een debat. Zielig stelletje beledigde neo-nazi's...
Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat ze als trieste huilerige randdebielen weglopen uit een debat. Zielig stelletje beledigde neo-nazi's...
En er niet inkomen vanwege het strenge asielbeleid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef bendk het volgende:
Ik denk zelfs als Wilders aan de macht komt en hij maakt waar wat hij zegt, dat Nederlandse emigranten weer terugkomen.
het zit je hoog hequote:Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een domme ondoordachte uitspraak van een linkse rakker,als je oma wist wat jij uitkraamt,had ze geroepen: ga jij je mond wassen met groene zeep.
De oude politiek zijn de randdebielen gozer!!
Die moeten opzouten,weg ermee!
Stem PVV.
VVD gewoon gebleven? Ze zijn meer dan ooit de hoer van het grote geld. Ik weet niet waar ik minder graag op zou stemmen, PVV of VVD...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gelukkig is de VVD gewoon gebleven en gaat het kabinet nu kijken naar het VVD plan omtrent de jeugdwerkloosheid. Toont dus het ongelijk van Wilders aan. Jammer dat alle neo-nazi's die op Wilders stemmen dat niet zien.
De VVD wil gewoon mensen met succes belonen. Dus de bankiers in tijd van nood rianter steunen omdat we daar zo afhankelijk van zijn, maar dat betalen dmv bezuinigingen op uitkeringen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
VVD gewoon gebleven? Ze zijn meer dan ooit de hoer van het grote geld. Ik weet niet waar ik minder graag op zou stemmen, PVV of VVD...
"de oude politiek", zoals geert wilders die al sinds de jaren '90 mee looptquote:Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een domme ondoordachte uitspraak van een linkse rakker,als je oma wist wat jij uitkraamt,had ze geroepen: ga jij je mond wassen met groene zeep.
Stem PVV.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stem PVV.
Gewoon bij het debat gebleven bedoel ik, itt die josti's van de PVV.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
VVD gewoon gebleven? Ze zijn meer dan ooit de hoer van het grote geld. Ik weet niet waar ik minder graag op zou stemmen, PVV of VVD...
Ik snap ook wel waarom ze meer invloed hebben, en ik geloof ook niet in het 'bestraffen' van succesvolle mensen, maar er zijn grenzen. Als grote bedrijven zelf geen maatschappelijke verantwoordelijkheid willen tonen, moet de overheid ze daar maar toe dwingen. Ook ik wil de welvaart die dergelijke bedrijven met zich meenemen niet graag kwijt, maar niet tegen elke prijs.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VVD wil gewoon mensen met succes belonen. Dus de bankiers in tijd van nood rianter steunen omdat we daar zo afhankelijk van zijn, maar dat betalen dmv bezuinigingen op uitkeringen.
Het is een visie, laat ik het daar op houden.
Ahzo, ja daar heb je wel gelijk in. Maar je reageerde zo fel aanvankelijk, het is maar politiek.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gewoon bij het debat gebleven bedoel ik, itt die josti's van de PVV.
Ja het zit in je hoofd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Verluste het volgende:
[..]
Er is geen linkse kliek. Het zit in je hoofd.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef detlevico het volgende:
[..]
ook via de andere media,het onderwijs vliegt de rode hersenspoeling je tegemoet.
Het is vuig antiliberaal corporatisme, gesteund door vrijwel elke partij in de tweede kamer.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VVD wil gewoon mensen met succes belonen. Dus de bankiers in tijd van nood rianter steunen omdat we daar zo afhankelijk van zijn, maar dat betalen dmv bezuinigingen op uitkeringen.
als je het niet merkt, hoe weet jij dan dat het beetje bij beetje gaat.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef detlevico het volgende:
[..]
En alles beetje bij beetje zodat men het niet merkt.
Angst ?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ga juist het land uit als Wilders aan de macht komt.
Heel lang was hun redenering natuurlijk sluitend omdat het hebben van succes gelijk werd gesteld aan 'veel verdienen'. Nu blijkt dat de vermeend succesvollen er een puinhoop van hebben gemaakt is hun redenering niet meer zo sluitend.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waarom ze meer invloed hebben, en ik geloof ook niet in het 'bestraffen' van succesvolle mensen, maar er zijn grenzen. Als grote bedrijven zelf geen maatschappelijke verantwoordelijkheid willen tonen, moet de overheid ze daar maar toe dwingen. Ook ik wil de welvaart die dergelijke bedrijven met zich meenemen niet graag kwijt, maar niet tegen elke prijs.
Het zijn ook niet alleen de armen die genaaid worden; ik maak me persoonlijk vooral druk om dieren, milieu en natuur die door de VVD zo gemakkelijk aan de kant geschoven worden.
Ja, angst! En nu? Nu ga je vertellen dat alle Nederlanders dusdanig angstig zijn dat men collectief naar het immer geprezen Noorden verhuizen?quote:
Die intergratie zal niet lukken, hier wonen mensen met beschaving die respect hebben voor andere mensenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, angst! En nu? Nu ga je vertellen dat alle Nederlanders dusdanig angstig zijn dat men collectief naar het immer geprezen Noorden verhuizen?
Waar is je bron?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus is het logisch dat mensen die niks van Wilders moeten hebben weggaan uit Nederland. Wilders is nu niet het toonbeeld van een respectvol mens (om over zijn aanhangers maar niet te spreken), dus degenen die weggaan zullen dat waarschijnlijk wel zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 06:41 schreef bendk het volgende:
[..]
Die intergratie zal niet lukken, hier wonen mensen met beschaving die respect hebben voor andere mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |