Ik zal van de week even proberen je nederlandse visie en persoonlijke approach aan mijn Deens vrienden uit te leggen. Als dat lukt dan zal ik je dat even laten weten.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus is het logisch dat mensen die niks van Wilders moeten hebben weggaan uit Nederland. Wilders is nu niet het toonbeeld van een respectvol mens (om over zijn aanhangers maar niet te spreken), dus degenen die weggaan zullen dat waarschijnlijk wel zijn.
Het is een gangbare uitdrukking om de nivelleringsdrang in Nederland mee te typeren. DK zou qua mentaliteit, heb ik ooit een keer gelezen, Nederland hierin naar de kroon steken.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef bendk het volgende:
[..]
Normaal in welke zin, sociaal,commercieel, politiek, rationeel, emotioneel en meer ?
Hoezo denk je dat de menselijke beschaving in Nederland niet meer belangrijk is???quote:Ik ben het contact met nl nogal kwijt, hier is de menselijke beschaving belangrijk en ik denk dat nl dat niet/nauwelijks meer heeft
Dat is helaas ook waar. En ze zijn ook belangrijk voor onze economie, maar het is jammer dat de grote bedrijven zo'n prioriteit hebben gekregen boven al het andere.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is vuig antiliberaal corporatisme, gesteund door vrijwel elke partij in de tweede kamer.
Ik kan er niets mee, het blijft vaag, suggestief en ontwijkend. Ik zou zeggen, verblijf eens een tijdje in Denemarken, je kunt je eigen vraag dan beter beantwoordenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een gangbare uitdrukking om de nivelleringsdrang in Nederland mee te typeren. DK zou qua mentaliteit, heb ik ooit een keer gelezen, Nederland hierin naar de kroon steken.
[..]
Hoezo denk je dat de menselijke beschaving in Nederland niet meer belangrijk is???
Maar je kent die uitdrukking niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:26 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee, het blijft vaag, suggestief en ontwijkend. Ik zou zeggen, verblijf eens een tijdje in Denemarken, je kunt je eigen vraag dan beter beantwoorden
Je antwoord is vaag en ontwijkend. Je diepgewortelde aversie richting Nederland die je nogal destructief uit komt me zo eerlijk gezegd de keel uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:26 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee, het blijft vaag, suggestief en ontwijkend. Ik zou zeggen, verblijf eens een tijdje in Denemarken, je kunt je eigen vraag dan beter beantwoorden
Je bent een erg onduidelijke poster moet ik zeggen. Bijna niks wat je post is echt duidelijk te begrijpen want je blijft veel te onduidelijk en vaag.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:10 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik zal van de week even proberen je nederlandse visie en persoonlijke approach aan mijn Deens vrienden uit te leggen. Als dat lukt dan zal ik je dat even laten weten.
Slecht nieuws voor je. De Dansk Folkeparti - vergelijkbaar met de PVV - is haar al jaren geleden gekozen in de regering tijdens de verkiezingen en weer herkozen vorig jaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat er goed is aan de PVV? Eigenlijk weinig. Alhoewel, voor gedragsbiologen is het wel materloos interessant om te zien hoe een politieke "partij" functioneert die vooral lijkt te zijn geïnspireerd op een mierenkolonie (of naakte molratten is misschien beter). Immers, ook daar is er één individu die de lijnen uitzet/ alles reguleert en verder wordt omringd door werksters die alles, zonder te protesteren uitvoeren.
oja, je kunt je niet vinden in Wilders en je moet maar gelijk naar Cuba! Intelligente observatie!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:40 schreef bendk het volgende:
Maar je kunt zelf natuurlijk ook emigreren en als ik je tekst lees: Cuba bv zou je wel passen, deal ?
Er du sikker for det ? Måske kan jeg godt være en rigtige klown !quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:40 schreef bendk het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor je. De Dansk Folkeparti - vergelijkbaar met de PVV - is haar al jaren geleden gekozen in de regering tijdens de verkiezingen en weer herkozen vorig jaar.
Het is de een na grootste partij en zeer actief en vernieuwend bezig.
Wen er maar vast aan, strakjes in Nederland ! ! !
Maar je kunt zelf natuurlijk ook emigreren en als ik je tekst lees: Cuba bv zou je wel passen, deal ?
quote:In the 2007 parliamentary election, it took 25 seats in the 179-member Folketinget (an unexpected increase of 1 seat), with 13.8% of the vote, remaining the third largest party in Denmark.
Voor iemand die beweert in Denemarken te wonen ben je wel erg slecht op de hoogte van de politiek daar als je zulke basisfeitjes al fout neerzet hier. Of probeer je gewoon je voorkeur beter uit de verf te laten komen door te liegen?quote:Since 2001 the party has supported a government consisting of the Liberal and Conservative parties. While not being a part of the cabinet, the Danish People's Party maintains a close cooperation with the government parties on most issues.
Heb zo even een enkeltje voor je geboekt. Vraag even naar Fidel als je er aankomt, kennen ze daar wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:48 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
oja, je kunt je niet vinden in Wilders en je moet maar gelijk naar Cuba! Intelligente observatie!.
je bent een erg matige trol.Neem eens een voorbeeld aan JohnDope, die is tenminste nog vermakelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef bendk het volgende:
[..]
Heb zo even een enkeltje voor je geboekt. Vraag even naar Fidel als je er aankomt, kennen ze daar wel.
En zeg bij de douane dat je naam is: El Nuevo Salvador
Komt alles wel goed.
Stuur je nog even een Fokje naar ons ?
Ja inderdaad was de derde, maar is namelijk gegroeid, vandaar mijn insteekquote:Op maandag 30 maart 2009 15:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Voor iemand die beweert in Denemarken te wonen ben je wel erg slecht op de hoogte van de politiek daar als je zulke basisfeitjes al fout neerzet hier. Of probeer je gewoon je voorkeur beter uit de verf te laten komen door te liegen?
Knap, je capaciteiten als trol zijn zelfs nog lager als je inhoudelijk kennis van het land waar je blijkbaar woont (je werd ten minste zwaar ge-owned door Eritaseth! wat betreft kennis over Denemarken). Goed; genoeg energie aan jou verspild. Succes met je carrierre in Denemarken.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef bendk het volgende:
[..]
Heb zo even een enkeltje voor je geboekt. Vraag even naar Fidel als je er aankomt, kennen ze daar wel.
En zeg bij de douane dat je naam is: El Nuevo Salvador
Komt alles wel goed.
Stuur je nog even een Fokje naar ons ?
Carriere? Kom op man, mijn 2 uitkeringen komen iedere maand vanuit nederland keurig netjes binnen, 1 voor mijzelf en 1 voor mijn hond, de heer D. Herder, heeft wat last van zijn heupen.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:38 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Knap, je capaciiteiten als trol zijn zelfs nog lager als je inhoudelijk kennis van het land waar je blijkbaar woont getolereerd ( je werd ten minste zwaar ge-owned door Eritaseth! wat betrft kennis over denemarken). Goed; genoeg energie aan jou verspild. Succes met je carrierre in Denemarken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:04 schreef bendk het volgende:
Nou vooruit dan maar, wat laatste nieuws over hoogopgeleiden en Wilders...
Is 1 en 1 toch 2 ?
http://www.ad.nl/binnenla(...)emmen_verdwijnt.html
quote:Volgens prof. Wouter van der Brug van de Universiteit van Amsterdam laten kiezers zich meer en meer leiden door hun opvattingen over de aanwezigheid van buitenlanders in Nederland.
,,Ook hoogopgeleide Nederlanders zijn kritisch over het migrantenbeleid en hebben angst voor de politieke islam,’’ zegt hij
Nee hoor, zoals ik al zei zullen we sowieso het land uitgaan. Maar als het verlaten van Nederland samenvalt met het aan de macht komen van Wilders is dat alleen maar een meevaller.quote:
Bang zijn voor een idee, dan ben je toch helemaal dolgedraaid?quote:
Gelijk heb je, waar ga je heen ?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al zei zullen we sowieso het land uitgaan. Maar als het verlaten van Nederland samenvalt met het aan de macht komen van Wilders is dat alleen maar een meevaller.
Het plan is om naar de VS te gaan, maar pas nadat m'n vriendin is gepromoveerd. Ik verwacht trouwens ooit wel weer terug te keren naar Utreg.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Bang zijn voor een idee, dan ben je toch helemaal dolgedraaid?
Triest maar waar. Nederland zakt steeds verder af naar corrupte angelsaksische toestanden c.q. zuid-europese toestanden.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat de PVV nu echt doorbreekt om een echte (brede) volkspartij gaat worden.....
Was het bij Bos niet meer zijn toenmalige charisma dan zijn visie?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Triest maar waar. Nederland zakt steeds verder af naar corrupte angelsaksische toestanden c.q. zuid-europese toestanden.
Nog maar 3 jaar geleden had Bos met zijn 'Scandinavische visie' 60 zetels in de peilingen.
Tsja, de SP heeft haar vaart verloren zonder Marijnissen, dus dat zou best kunnen. Ooit deden CDA en PvdA het goed als volkspartijen, helaas lijkt de gemiddelde Nederlander zijn nuchterheid verloren te hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat de PVV nu echt doorbreekt om een echte (brede) volkspartij gaat worden.....
En wat als daar net een Republikein aan de macht komt?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het plan is om naar de VS te gaan, maar pas nadat m'n vriendin is gepromoveerd. Ik verwacht trouwens ooit wel weer terug te keren naar Utreg.
Zijn visie zette hij uiteen in 'dit land kan zoveel beter'. Dat werd over het algemeen goed onthaald (vooral hoe hij moeilijke zaken in begrijpelijke taal uitlegde zonder de noodzakelijke details te verwaarlozen werden gewaardeerd). Zelfs op de Telegraaf kon Bos niet stuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:50 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Was het bij Bos niet meer zijn toenmalige charisma dan zijn visie?
De enige remedie lijkt te zijn: laat ze het maar een keer proberen, laat ze maar een keer verantwoordelijkheid dragen. Kijken hoe lang Geert het volhoudt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Triest maar waar. Nederland zakt steeds verder af naar corrupte angelsaksische toestanden c.q. zuid-europese toestanden.
Nog maar 3 jaar geleden had Bos met zijn 'Scandinavische visie' 60 zetels in de peilingen.
Dan wat? Denk je nou echt dat we ons geluk gaan laten afhangen van wie er aan de macht is?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
En wat als daar net een Republikein aan de macht komt?
Die indruk heb ik dus totaal niet, ik zou eerder stellen dat Wilders het goed doet ondanks dat het hem ontbreekt aan visie, intelligentie en charisma. Het gaat mensen volgens mij veel meer om zijn boodschap dan zijn persoon.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zijn visie zette hij uiteen in 'dit land kan zoveel beter'. Dat werd over het algemeen goed onthaald (vooral hoe hij moeilijke zaken in begrijpelijke taal uitlegde zonder de noodzakelijke details te verwaarlozen werden gewaardeerd). Zelfs op de Telegraaf kon Bos niet stuk.
Hoe snel kan het verkeren.
En inderdaad: zijn charisma, waar wel wat aan schort, is later zijn neergang gebleken.
Trouwens: moet Wilders het ook niet van zijn 'charisma' hebben?
Je zegt dat je wilt vertrekken uit NL als Wilders aan de macht komtquote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan wat? Denk je nou echt dat we ons geluk gaan laten afhangen van wie er aan de macht is?
Het electoraat is op drift, Klopkoek. Dat alleen al verontrust mij ten zeerste.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zeiden de optimisten met de LPF ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:55 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
De enige remedie lijkt te zijn: laat ze het maar een keer proberen, laat ze maar een keer verantwoordelijkheid dragen. Kijken hoe lang Geert het volhoudt.
Was dat niet wat Wilders over de Islam zei?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zeiden de optimisten met de LPF ook.
Ze kregen gelijk.
En kijk eens waar we nu zitten. Het begint van voren af aan.
Ik ga nu een zwaar woord gebruiken: het lijkt wel een onuitroeibaar kankergezwel.
veel mensen zijn ook meelopers. Wilders is nu gewoon een hype, netzoals die koe van een Verdonk recentelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dus totaal niet, ik zou eerder stellen dat Wilders het goed doet ondanks dat het hem ontbreekt aan visie, intelligentie en charisma. Het gaat mensen volgens mij veel meer om zijn boodschap dan zijn persoon.
Het is iig geen Fortuyn.
Ja, daarom heb ik er ook over na moeten denken of ik het wel moet typen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Was dat niet wat Wilders over de Islam zei?
Alleen houdt Wilders het wel wat langer vol. Ik ben het wel met je eens dat het binnen de kortste keren voorbij kan zijn, maar ook de stem van meelopers telt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
veel mensen zijn ook meelopers. Wilders is nu gewoon een hype, netzoals die koe van een Verdonk recentelijk.
Dat is ook wel fenomeen wat gevaarlijk kan worden. Het selectieve geheugen in de samenleving. Bepaalde zaken ijlen jaaaarem door, andere zijn de volgende dag alweer vergeten waaronder bovenstaand fragment.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef Klopkoek het volgende:
Herinneren we trouwens ook deze FAIL
Bij de PVV mogen ze gewoon vrij schieten. Hebben ze gelijk dan zegt men "zie je wel". Klopt er niks van dan is het zo weer vergeten.
ik denk dat veel PVVstemmers niet beseffen dat vooral zij onder een Wildersregering gaan lijden. want ook zij profiteren van de "linkse hobbies".quote:Op maandag 30 maart 2009 23:11 schreef Provinciaal het volgende:
Hoeveel PVV stemmer kijken naar kamerdebatten? Ik zou al verbaasd zijn als een klein deel verder was gekomen dan een Telegraaf-kop.
RTLnieuws wordt wel goed bekeken daarquote:Op maandag 30 maart 2009 23:11 schreef Provinciaal het volgende:
Hoeveel PVV stemmer kijken naar kamerdebatten?
Zo erg zal het nu ook weer niet gesteld zijn. Ze lezen vast wel een krantenartikeltje uit. Hamvraag is hoe groot en of De Telegraaf 'mislukkingen' van de heer Wilders meldt.quote:Ik zou al verbaasd zijn als een klein deel verder was gekomen dan een Telegraaf-kop.
Economische issues komen ook niet zo meer in het nieuws. Vroeger was dat dé scheidslijn. Nu is het cultuur geworden.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik denk dat veel PVVstemmers niet beseffen dat vooral zij onder een Wildersregering gaan lijden. want ook zij profiteren van de "linkse hobbies".
In New York vond ik de vrije markt zo duidelijk naar voren komen, gewoon zichtbaar in gedrag en benadering van de mensen, great country !quote:Op maandag 30 maart 2009 21:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het plan is om naar de VS te gaan, maar pas nadat m'n vriendin is gepromoveerd. Ik verwacht trouwens ooit wel weer terug te keren naar Utreg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |