quote:Op maandag 2 maart 2009 08:30 schreef Juicyhil het volgende:
Huisregels:
- Geen slowchat in dit topic a.u.b..
- Een tvp is oké.
En verder:quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Igen's server/provider doet af en toe gek, vandaar dat het de laatste tijd wat langer duurt voordat de cijfers er zijn, maar treur niet, ze komen eraan!
Nee, dit keer is er wéér een andere oorzaak:quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Igen's server/provider doet af en toe gek, vandaar dat het de laatste tijd wat langer duurt voordat de cijfers er zijn, maar treur niet, ze komen eraan!
Schuld ligt dus niet bij mij, dit keer.quote:Pagina 1 ophalen...en ontcijferen...Fok!Fout 5 - De database is overbelast.
We wachten 60 seconden en proberen het dan nog eens...Pagina 1 ophalen(poging 2)...en ontcijferen...Fok!Fout 5 - De database is overbelast.
We wachten 60 seconden en proberen het dan nog eens...Pagina 1 ophalen(poging 3)...en ontcijferen...Fok!Fout 5 - De database is overbelast.
Niiieet normaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Lauriette91 het volgende:
001. 497 Lauriette91
002. 309 Hyman
Ja hoor, even tot morgen wachten, dan staan de nieuwe stats erquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef blckbb het volgende:
Zat ik er toch niet in
en ik maar denken dat ik gisteren dik 60 posts had gemaakt
Kan je ook bekijken hoeveel posts je vandaag hebt gemaakt?
ahaha okee,quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor, even tot morgen wachten, dan staan de nieuwe stats er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:14 schreef Noortje. het volgende:
Lau, heb je de 10000 al gehaald?Jaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestje!
Volgend jaar gewoon met je verjaardag bezig zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:07 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja. Erg.
Vanaf nu gaat de afkickmodus aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |