Heb ik gedownload en gelezenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef MASD het volgende:
Daar is een boek over geschreven. Heel tof, zeker de moeite waard.
[ afbeelding ]
U is een badass.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
M'n shotgun van stal halen.
quote:
Eigenlijk moet je gewoon naar België gaan, daar verhongeren ze bij gebrek aan hersenen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Heb ik gedownload en gelezen
Niet helemaal maar de interessantere stukjes wel
Want gelukkig kunnen ze niet via de Sinaï naar Afrika strompelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef Samsonneke het volgende:
De auto pakken en met volle vaart naar Portugal rijden, alwaar ik de zee oversteek en in Afrika ga schuilen. Zombies kunnen niet zwemmen toch?
Nee, maar iedereen wet dat negers in de film altijd als eerste dood gaan. Afrika heeft nogal wat negers, dus dat geeft je even wat tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Want gelukkig kunnen ze niet via de Sinaï naar Afrika strompelen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zou me een militia oprichten en afgeladen met shotguns in Hummers ze opzoeken om af te slachten
En als dan bijna al mijn kameraden gevallen zijn en de ammo er doorheen zit terwijl we omsingeld zijn door duizenden zombies grijp ik mijn zwaard en ga al strijdend ten onder.
[ afbeelding ]
Verstopt gaan zitten is voor watjes.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen wet dat negers in de film altijd als eerste dood gaan. Afrika heeft nogal wat negers, dus dat geeft je even wat tijd.
Nee joh, het zijn de "sterke en snelle" zombies en niet de "slimme" varianten! Ik denk niet dat die zombies vanuit Friesland heel toevallig via de Sinai naar Afrika strompelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Want gelukkig kunnen ze niet via de Sinaï naar Afrika strompelen.
Die armorquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:34 schreef Syb-rund. het volgende:
plaatje
gelukkig liggen die wel voor het oprapenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Biefstuk het volgende:
Zonder wapens is het een stuk minder leuk
Maar een ticket kopen is ook niet slimJe zal niet de enige zijn met dat idee en mensen zullen rellen om tickets. En een vrachtschip is te groot
Gewoon een middelmatige jacht
[ afbeelding ]
Gaat ook wat sneller en je hebt geen bemanning nodig om de motoren te starten ed
Random haventjequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gelukkig liggen die wel voor het oprapen
het is nu een fantasie topiquequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
ik zou eerder naar de alpen gaan, toch iets beter weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
het is niet alsof er een mp5 dealer op elke hoek van de straat staat.
laat staan wat je gaat doen when shit hits the fan. dan zijn alle wapens die in de omloop zijn gelijk 5x zo duur en kunnen alleen de elite een wapen en ammo kopen.
serieus gezien zou ik :
1 een ticket richting een tropische eiland kopen
2 naar zweden gaan en daar lekker een hutje diep diep diep in het bos maken en daar rondkomen van jagen en verzamelen (en de shit die je nog kan kopen in de winkels maar waarschijnlijk is dat ook nog erg karig)
Kan je mooi de zombies omverskienquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou eerder naar de alpen gaan, toch iets beter weer.
iddquote:
Hier heb je gelijk in en daar komt bij dat vuurwapens erg inefficient zijn als je er niet mee getrained bent. Kogels zullen ook flink schaars worden (.301 ammo voor een M1A1 Karabijn is nu al schaars en rete duur...)quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
laat staan wat je gaat doen when shit hits the fan. dan zijn alle wapens die in de omloop zijn gelijk 5x zo duur en kunnen alleen de elite een wapen en ammo kopen.
serieus gezien zou ik :
2 naar zweden gaan en daar lekker een hutje diep diep diep in het bos maken en daar rondkomen van jagen en verzamelen (en de shit die je nog kan kopen in de winkels maar waarschijnlijk is dat ook nog erg karig)
Appie H, hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
ik ben op dit moment bezig een KA-BAR te kopenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in en daar komt bij dat vuurwapens erg inefficient zijn als je er niet mee getrained bent. Kogels zullen ook flink schaars worden (.301 ammo voor een M1A1 Karabijn is nu al schaars en rete duur...)
Als de zombie shit uitbreekt pak ik gewoon mijn koppelriem met daaraan een 16" Kukri en mijn Ka-Bar. Alle vreetbare shit en drink meuk die ik mee kan nemen stou ik bij me. Gedurende de tijd dat er nog internet en tv of radio is maak ik plannen gebasseerd op de schaal van de uitbraak.
vluchten:
Een auto pakken heeft weinig zin omdat de wegen grotendeels geblokkeerd zullen zijn door gestrande auto's. Een fiets is een erg efficiente keuze.
Vluchtplek:
Iedere plek met een lage populatie
Bombiequote:Op donderdag 19 maart 2009 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
jullie zijn allemaal newbies. In donald duck kan bombie de zombie gewoon onderwater lopen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben op dit moment bezig een KA-BAR te kopen
verder heb ik een bail out bag klaar liggen..
machete mee en klaar
thanks voor de tip!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een Ka-Bar is echt een goede keuze, ik heb die van mij al een aantal jaren. Dat ding weerstaat zowat alle misbruik.. ik heb hem gebruikt om tentharingen de grond in te meppen tot aan blikopener. Ik heb alleen een paar bramen in het lemmet van een paar spijkers die ik in een pallet tegenkwam.
Edit: Als je de Ka-Bar met Kydex hoes hebt besteld, flikker die hoes meteen weg het is een onhandig klote ding. Een betere keuze is de Blackhawk Airborne Extreme hoes.
Ik heb de serrated versie. Handig om door touw te snijden maar een hel om te slijpenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
heb je de straight version of de serrated versie?
Klaatu Barada Niktoquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:46 schreef Phoenix78 het volgende:
Wapens: Kettingzaag en Shotgun
Sidekick: Ash uit Evil Dead
Battly Hymn: Klaatu Verada Nikto
Als we de necronomicon maar kunnen vinden kom ik volgens mij zo wel een heel eind.
Fail.. het is niktuquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Klaatu Barada Nikto
[ afbeelding ]
Leuk een of andere vage tekst staat op een bord? en nu?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Klaatu Barada Nikto
[ afbeelding ]
ken je klassiekers...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Leuk een of andere vage tekst staat op een bord? en nu?
ik denk dat ik de straight ga halen. mn smith and wesson swat is al serratedquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb de serrated versie. Handig om door touw te snijden maar een hel om te slijpen
ik moest lachen toen ik makro zagquote:
Dat is degene uit The Day The Earth Stood Still... Evil Dead is een net iets andere... dus Klaatu Verada Nikto.quote:Klaatu Barada Nikto
Die heb ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef MASD het volgende:
Daar is een boek over geschreven. Heel tof, zeker de moeite waard.
[ afbeelding ]
Helaasch... de meeste energie van een thermo nuclear wapen zit in de schokgolf en niet in de geproduceerde hitte. Het gevolg van zo'n actie is dat je een klein gedeelte vernietigt maar een boel willekeurig rondlopende radioactieve zombies creert.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:13 schreef valek het volgende:
De zombies te lijf gaan met iedereen die nog niet veranderd is in een zombie. De zombies verdrijven naar een gebied, Rotterdam/Amsterdam of zo. En dan NUKEN. Weg zombies. Hierna zijn ze als het goed is allemaal verdwenen. Maar voor de zekerheid een medicijn ontwikkelen zodat de mensen nooit meer besmet kunnen raken.
Da's nog best een goed idee. Of ze naar een legerbasis lokken en de scherpschutters ze onder handen laten nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:54 schreef mr.happy het volgende:
Dan is het wellicht een beter idee om de zombies met zijn allen de Flevopolders in te drijven en die vol te laten lopen voor de grootste palingkwekerij ooit..
Een karabijn dan. Je moet niet gaan denken dat ik helemaal scherp ben om kwart voor drie het 's nachts. Het feit dat ik zulke schema's ga invullen moet daar genoeg bewijs voor zijnquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef bijdehand het volgende:
O ja, zombies kunnen niet zwemmen, maar ze kunnen wel een oceaan oversteken door te lopen
Staat ook in the Guidequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat kloptDeed Bombie de Zombie ook..
[ afbeelding ]
Gewoon 'n MP5 downloaden. Oh wacht dit is wel heel slecht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
serieus gezien zou ik :
En ze doen het in Land Of The Deadquote:
Zie al dat je hem hebt aangepast, nevermind.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
http://xs137.xs.to/xs137/09124/672tdt2766.jpg
Waarom zou je een mes hebben?quote:
ik vond hem toch wel leuk!quote:
Maar dan zit je dus in je eentje of misschien met een paar mensen in een groot, eng, donker, verlaten kasteel. Alsof je dan kan chillen? Je moet de hele dag op je hoede zijn en op de uitkijk staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik ben sportschutter en in bezit van legaal wapentuig & munitie. Ik zou een rustig kasteeltje in de buurt uitzoeken met slotgracht, dikke muren en veel te kleine raampjes en me daar eens een paar maanden opsluiten.
Die dingen zijn gebouwd om middeleeuws gepeupel buiten te houden, dus zombies hebben al helemaal geen schijn van kans natuurlijk. Zeker niet tegen mn sig 551-2 .223 met leupold tactical scope.
En natuurlijk niet die obvious stomme fouten maken die mensen alleen in films maken!
goed planquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:44 schreef mirved het volgende:
Naar rotterdam rijden en daar zo'n groot schip pakken wat ik vol geladen heb met vreten. Zombies kunnen niet zwemmen
Waarom zou je je shotgun verstoppen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
Mij lijkt een mooie groot jacht ook wel wat. En dan gewoon naar een Caribisch eiland varen en daar vlak voor de kust ankeren. Beetje chillen, en in geval van nood haal ik wel even de shotgun tevoorschijn die ik achter mijn bierkoelkast heb verstopt.
anders wordt je neergeschoten in je slaap door je sexslaven, duhquote:
mja... kijk het is allemaal maar hoever je fantasie rekt.. want met 1 geweer 1 oud kasteel....daar hou je geen 3000 zombies mee tegen.. die kunnen dan een menselijke trap maken door de slotgrachtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus in je eentje of misschien met een paar mensen in een groot, eng, donker, verlaten kasteel. Alsof je dan kan chillen? Je moet de hele dag op je hoede zijn en op de uitkijk staan.
Vond het idee van TS wel tof, maar zou wel een parachute meenemen voor het geval je de liften nooit meer aan de praat krijgt.
Ik zou me verder zeker wel verstoppen, maar dat mag, want ik ben een meisje.
Ik vraag me af waar jij zombies vandaan haalt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:33 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om het officiële door het Ministerie van Binnenlandse Zaken goedgekeurde noodpakket tevoorschijn te halen een heel hard op het fluitje te blazen!
je moet hun hoofd eraf schieten, niet een klein gaatje erinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef vipergts het volgende:
Hoofdwapen: FN P90
secundary: FN Five Seven
Ach, dat heeft alleen maar voordelen. Dan kan je eeuwig blijven FOKken, zonder naar de wc te hoeven gaan of te gaan eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:31 schreef Kerol het volgende:
Jammer genoeg wordt toch iedere FOK-ker zonder het door te hebben achter de PC gebeten
Gattling Shotgun dude!quote:
Tsjah, no=rmaal ben ik hemelaa vol soft targets.. Maar als er eentje gebeten wordt is het net alsof je in een videogame zit.. Enemies die spawnen waar je bij staat. Dus of dat nu zo slim is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef vipergts het volgende:
armor: een groep mensen die denken dat ik ze bescherm
Na 5 meter rennen, verschrompelen zequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vlammenwerper heeft toch geen zin, dan word je aangevallen door flamingzombies
Echt niet. Het zijn nasty motherfuckers hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Na 5 meter rennen, verschrompelen ze
Die muziek is ook wel goed eigenlijk, om erbij te zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet niet of hij al geweest is.
Maar ik laat me gewoon bijten en ga jullie dan opzoeken.
Het lijkt me echt tof om zombie te zijn.
[ afbeelding ]
Dat was een minieserie, maar inderdaad erg goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 05:40 schreef Fetai het volgende:
Naar het big brother huis... kijk eens "Dead Set" als je van een goede zombie film houdt, super film is dat.
Oké, dan doe ik een kwart seconde de deur open van mijn Disney World kasteel en dan werp ik vlammen, doe ik de deur weer dicht en wacht tot dat ze uitgebrand en verkoold zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Echt niet. Het zijn nasty motherfuckers hoor.
Hmm daar zeg je zowat. Dan neem ik een legertje T-X en en dan blijf ik lekker thuis terwijl zij de zombies afknallen ga ik lekker relaxen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, no=rmaal ben ik hemelaa vol soft targets.. Maar als er eentje gebeten wordt is het net alsof je in een videogame zit.. Enemies die spawnen waar je bij staat. Dus of dat nu zo slim is..
Hey vriend, maak hier eens snel een ONZ-topic voor aan. Dat is best een goede.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:35 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ach, dat heeft alleen maar voordelen. Dan kan je eeuwig blijven FOKken, zonder naar de wc te hoeven gaan of te gaan eten.
[KLB]Geen BRAAAAAAAAAAINS meer online te bestellen.
[R&P]M'n lul is weggerot, wat nu?
[GC]Hoe hou je vliegen weg?
[GC]wat zou jij doen als er nog mensen waren
[ONZ]Galgenhumor
etc etc
Done.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey vriend, maak hier eens snel een ONZ-topic voor aan. Dat is best een goede.
.22LR is veel leuker die gaat bij een headshot er niet door heen maar stuitert rond in de schedelquote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Nebeorx het volgende:
ik zou zeker gebruik maken van dum-dum munitie
Nou ik zou gewoon lekker buiten blijven, want de zombies kunnen toch niet tegen daglicht. als het nacht is fix ik wat bouwlampen en klaar is kees.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Biefstuk het volgende:
De situatie:
We hebben het over sterke en snelle zombies, net zoals in de film 'I am Legend'. Na een beet zal de geïnfecteerde binnen 24 uur veranderen en het is niet te stoppen. Je weet dat de zombies eraan komen omdat de uitbraak 2 dagen geleden in Leeuwarden begon, Friesland en Groningen zijn verloren.
bouwlampen mieteren ze om, waar haal je je stroom vandaan, hoe kun jij slapen met 24 uur per dag licht en: wat als de stroom op is?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef Devo het volgende:
[..]
Nou ik zou gewoon lekker buiten blijven, want de zombies kunnen toch niet tegen daglicht. als het nacht is fix ik wat bouwlampen en klaar is kees.
Nu jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |