gelukkig liggen die wel voor het oprapenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Biefstuk het volgende:
Zonder wapens is het een stuk minder leuk
Maar een ticket kopen is ook niet slimJe zal niet de enige zijn met dat idee en mensen zullen rellen om tickets. En een vrachtschip is te groot
Gewoon een middelmatige jacht
[ afbeelding ]
Gaat ook wat sneller en je hebt geen bemanning nodig om de motoren te starten ed
Random haventjequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gelukkig liggen die wel voor het oprapen
het is nu een fantasie topiquequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
ik zou eerder naar de alpen gaan, toch iets beter weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
het is niet alsof er een mp5 dealer op elke hoek van de straat staat.
laat staan wat je gaat doen when shit hits the fan. dan zijn alle wapens die in de omloop zijn gelijk 5x zo duur en kunnen alleen de elite een wapen en ammo kopen.
serieus gezien zou ik :
1 een ticket richting een tropische eiland kopen
2 naar zweden gaan en daar lekker een hutje diep diep diep in het bos maken en daar rondkomen van jagen en verzamelen (en de shit die je nog kan kopen in de winkels maar waarschijnlijk is dat ook nog erg karig)
Kan je mooi de zombies omverskienquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou eerder naar de alpen gaan, toch iets beter weer.
iddquote:
Hier heb je gelijk in en daar komt bij dat vuurwapens erg inefficient zijn als je er niet mee getrained bent. Kogels zullen ook flink schaars worden (.301 ammo voor een M1A1 Karabijn is nu al schaars en rete duur...)quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
het is niet alsof er een mp5 dealer op elke hoek van de straat staat.
laat staan wat je gaat doen when shit hits the fan. dan zijn alle wapens die in de omloop zijn gelijk 5x zo duur en kunnen alleen de elite een wapen en ammo kopen.
serieus gezien zou ik :
1 een ticket richting een tropische eiland kopen
2 naar zweden gaan en daar lekker een hutje diep diep diep in het bos maken en daar rondkomen van jagen en verzamelen (en de shit die je nog kan kopen in de winkels maar waarschijnlijk is dat ook nog erg karig)
Appie H, hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
ik ben op dit moment bezig een KA-BAR te kopenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in en daar komt bij dat vuurwapens erg inefficient zijn als je er niet mee getrained bent. Kogels zullen ook flink schaars worden (.301 ammo voor een M1A1 Karabijn is nu al schaars en rete duur...)
Als de zombie shit uitbreekt pak ik gewoon mijn koppelriem met daaraan een 16" Kukri en mijn Ka-Bar. Alle vreetbare shit en drink meuk die ik mee kan nemen stou ik bij me. Gedurende de tijd dat er nog internet en tv of radio is maak ik plannen gebasseerd op de schaal van de uitbraak.
vluchten:
Een auto pakken heeft weinig zin omdat de wegen grotendeels geblokkeerd zullen zijn door gestrande auto's. Een fiets is een erg efficiente keuze.
Vluchtplek:
Iedere plek met een lage populatie
Bombiequote:Op donderdag 19 maart 2009 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
jullie zijn allemaal newbies. In donald duck kan bombie de zombie gewoon onderwater lopen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben op dit moment bezig een KA-BAR te kopen
verder heb ik een bail out bag klaar liggen..
machete mee en klaar
thanks voor de tip!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een Ka-Bar is echt een goede keuze, ik heb die van mij al een aantal jaren. Dat ding weerstaat zowat alle misbruik.. ik heb hem gebruikt om tentharingen de grond in te meppen tot aan blikopener. Ik heb alleen een paar bramen in het lemmet van een paar spijkers die ik in een pallet tegenkwam.
Edit: Als je de Ka-Bar met Kydex hoes hebt besteld, flikker die hoes meteen weg het is een onhandig klote ding. Een betere keuze is de Blackhawk Airborne Extreme hoes.
Ik heb de serrated versie. Handig om door touw te snijden maar een hel om te slijpenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
heb je de straight version of de serrated versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |