Heb ik gedownload en gelezenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef MASD het volgende:
Daar is een boek over geschreven. Heel tof, zeker de moeite waard.
[ afbeelding ]
U is een badass.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
M'n shotgun van stal halen.
quote:
Eigenlijk moet je gewoon naar België gaan, daar verhongeren ze bij gebrek aan hersenen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Heb ik gedownload en gelezen
Niet helemaal maar de interessantere stukjes wel
Want gelukkig kunnen ze niet via de Sinaï naar Afrika strompelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef Samsonneke het volgende:
De auto pakken en met volle vaart naar Portugal rijden, alwaar ik de zee oversteek en in Afrika ga schuilen. Zombies kunnen niet zwemmen toch?
Nee, maar iedereen wet dat negers in de film altijd als eerste dood gaan. Afrika heeft nogal wat negers, dus dat geeft je even wat tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Want gelukkig kunnen ze niet via de Sinaï naar Afrika strompelen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zou me een militia oprichten en afgeladen met shotguns in Hummers ze opzoeken om af te slachten
En als dan bijna al mijn kameraden gevallen zijn en de ammo er doorheen zit terwijl we omsingeld zijn door duizenden zombies grijp ik mijn zwaard en ga al strijdend ten onder.
[ afbeelding ]
Verstopt gaan zitten is voor watjes.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen wet dat negers in de film altijd als eerste dood gaan. Afrika heeft nogal wat negers, dus dat geeft je even wat tijd.
Nee joh, het zijn de "sterke en snelle" zombies en niet de "slimme" varianten! Ik denk niet dat die zombies vanuit Friesland heel toevallig via de Sinai naar Afrika strompelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Want gelukkig kunnen ze niet via de Sinaï naar Afrika strompelen.
Die armorquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:34 schreef Syb-rund. het volgende:
plaatje
gelukkig liggen die wel voor het oprapenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Biefstuk het volgende:
Zonder wapens is het een stuk minder leuk
Maar een ticket kopen is ook niet slimJe zal niet de enige zijn met dat idee en mensen zullen rellen om tickets. En een vrachtschip is te groot
Gewoon een middelmatige jacht
[ afbeelding ]
Gaat ook wat sneller en je hebt geen bemanning nodig om de motoren te starten ed
Random haventjequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gelukkig liggen die wel voor het oprapen
het is nu een fantasie topiquequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
ik zou eerder naar de alpen gaan, toch iets beter weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
het is niet alsof er een mp5 dealer op elke hoek van de straat staat.
laat staan wat je gaat doen when shit hits the fan. dan zijn alle wapens die in de omloop zijn gelijk 5x zo duur en kunnen alleen de elite een wapen en ammo kopen.
serieus gezien zou ik :
1 een ticket richting een tropische eiland kopen
2 naar zweden gaan en daar lekker een hutje diep diep diep in het bos maken en daar rondkomen van jagen en verzamelen (en de shit die je nog kan kopen in de winkels maar waarschijnlijk is dat ook nog erg karig)
Kan je mooi de zombies omverskienquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zou eerder naar de alpen gaan, toch iets beter weer.
iddquote:
Hier heb je gelijk in en daar komt bij dat vuurwapens erg inefficient zijn als je er niet mee getrained bent. Kogels zullen ook flink schaars worden (.301 ammo voor een M1A1 Karabijn is nu al schaars en rete duur...)quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
laat staan wat je gaat doen when shit hits the fan. dan zijn alle wapens die in de omloop zijn gelijk 5x zo duur en kunnen alleen de elite een wapen en ammo kopen.
serieus gezien zou ik :
2 naar zweden gaan en daar lekker een hutje diep diep diep in het bos maken en daar rondkomen van jagen en verzamelen (en de shit die je nog kan kopen in de winkels maar waarschijnlijk is dat ook nog erg karig)
Appie H, hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
ik ben op dit moment bezig een KA-BAR te kopenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in en daar komt bij dat vuurwapens erg inefficient zijn als je er niet mee getrained bent. Kogels zullen ook flink schaars worden (.301 ammo voor een M1A1 Karabijn is nu al schaars en rete duur...)
Als de zombie shit uitbreekt pak ik gewoon mijn koppelriem met daaraan een 16" Kukri en mijn Ka-Bar. Alle vreetbare shit en drink meuk die ik mee kan nemen stou ik bij me. Gedurende de tijd dat er nog internet en tv of radio is maak ik plannen gebasseerd op de schaal van de uitbraak.
vluchten:
Een auto pakken heeft weinig zin omdat de wegen grotendeels geblokkeerd zullen zijn door gestrande auto's. Een fiets is een erg efficiente keuze.
Vluchtplek:
Iedere plek met een lage populatie
Bombiequote:Op donderdag 19 maart 2009 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
jullie zijn allemaal newbies. In donald duck kan bombie de zombie gewoon onderwater lopen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben op dit moment bezig een KA-BAR te kopen
verder heb ik een bail out bag klaar liggen..
machete mee en klaar
thanks voor de tip!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een Ka-Bar is echt een goede keuze, ik heb die van mij al een aantal jaren. Dat ding weerstaat zowat alle misbruik.. ik heb hem gebruikt om tentharingen de grond in te meppen tot aan blikopener. Ik heb alleen een paar bramen in het lemmet van een paar spijkers die ik in een pallet tegenkwam.
Edit: Als je de Ka-Bar met Kydex hoes hebt besteld, flikker die hoes meteen weg het is een onhandig klote ding. Een betere keuze is de Blackhawk Airborne Extreme hoes.
Ik heb de serrated versie. Handig om door touw te snijden maar een hel om te slijpenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
heb je de straight version of de serrated versie?
Klaatu Barada Niktoquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:46 schreef Phoenix78 het volgende:
Wapens: Kettingzaag en Shotgun
Sidekick: Ash uit Evil Dead
Battly Hymn: Klaatu Verada Nikto
Als we de necronomicon maar kunnen vinden kom ik volgens mij zo wel een heel eind.
Fail.. het is niktuquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Klaatu Barada Nikto
[ afbeelding ]
Leuk een of andere vage tekst staat op een bord? en nu?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Klaatu Barada Nikto
[ afbeelding ]
ken je klassiekers...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Leuk een of andere vage tekst staat op een bord? en nu?
ik denk dat ik de straight ga halen. mn smith and wesson swat is al serratedquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb de serrated versie. Handig om door touw te snijden maar een hel om te slijpen
ik moest lachen toen ik makro zagquote:
Dat is degene uit The Day The Earth Stood Still... Evil Dead is een net iets andere... dus Klaatu Verada Nikto.quote:Klaatu Barada Nikto
Die heb ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef MASD het volgende:
Daar is een boek over geschreven. Heel tof, zeker de moeite waard.
[ afbeelding ]
Helaasch... de meeste energie van een thermo nuclear wapen zit in de schokgolf en niet in de geproduceerde hitte. Het gevolg van zo'n actie is dat je een klein gedeelte vernietigt maar een boel willekeurig rondlopende radioactieve zombies creert.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:13 schreef valek het volgende:
De zombies te lijf gaan met iedereen die nog niet veranderd is in een zombie. De zombies verdrijven naar een gebied, Rotterdam/Amsterdam of zo. En dan NUKEN. Weg zombies. Hierna zijn ze als het goed is allemaal verdwenen. Maar voor de zekerheid een medicijn ontwikkelen zodat de mensen nooit meer besmet kunnen raken.
Da's nog best een goed idee. Of ze naar een legerbasis lokken en de scherpschutters ze onder handen laten nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:54 schreef mr.happy het volgende:
Dan is het wellicht een beter idee om de zombies met zijn allen de Flevopolders in te drijven en die vol te laten lopen voor de grootste palingkwekerij ooit..
Een karabijn dan. Je moet niet gaan denken dat ik helemaal scherp ben om kwart voor drie het 's nachts. Het feit dat ik zulke schema's ga invullen moet daar genoeg bewijs voor zijnquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef bijdehand het volgende:
O ja, zombies kunnen niet zwemmen, maar ze kunnen wel een oceaan oversteken door te lopen
Staat ook in the Guidequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat kloptDeed Bombie de Zombie ook..
[ afbeelding ]
Gewoon 'n MP5 downloaden. Oh wacht dit is wel heel slecht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen hoe komen jullie aan wapens?
![]()
serieus gezien zou ik :
En ze doen het in Land Of The Deadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |