Zie al dat je hem hebt aangepast, nevermind.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
http://xs137.xs.to/xs137/09124/672tdt2766.jpg
Waarom zou je een mes hebben?quote:
ik vond hem toch wel leuk!quote:
Maar dan zit je dus in je eentje of misschien met een paar mensen in een groot, eng, donker, verlaten kasteel. Alsof je dan kan chillen? Je moet de hele dag op je hoede zijn en op de uitkijk staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik ben sportschutter en in bezit van legaal wapentuig & munitie. Ik zou een rustig kasteeltje in de buurt uitzoeken met slotgracht, dikke muren en veel te kleine raampjes en me daar eens een paar maanden opsluiten.
Die dingen zijn gebouwd om middeleeuws gepeupel buiten te houden, dus zombies hebben al helemaal geen schijn van kans natuurlijk. Zeker niet tegen mn sig 551-2 .223 met leupold tactical scope.
En natuurlijk niet die obvious stomme fouten maken die mensen alleen in films maken!
goed planquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:44 schreef mirved het volgende:
Naar rotterdam rijden en daar zo'n groot schip pakken wat ik vol geladen heb met vreten. Zombies kunnen niet zwemmen
Waarom zou je je shotgun verstoppen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
Mij lijkt een mooie groot jacht ook wel wat. En dan gewoon naar een Caribisch eiland varen en daar vlak voor de kust ankeren. Beetje chillen, en in geval van nood haal ik wel even de shotgun tevoorschijn die ik achter mijn bierkoelkast heb verstopt.
anders wordt je neergeschoten in je slaap door je sexslaven, duhquote:
mja... kijk het is allemaal maar hoever je fantasie rekt.. want met 1 geweer 1 oud kasteel....daar hou je geen 3000 zombies mee tegen.. die kunnen dan een menselijke trap maken door de slotgrachtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus in je eentje of misschien met een paar mensen in een groot, eng, donker, verlaten kasteel. Alsof je dan kan chillen? Je moet de hele dag op je hoede zijn en op de uitkijk staan.
Vond het idee van TS wel tof, maar zou wel een parachute meenemen voor het geval je de liften nooit meer aan de praat krijgt.
Ik zou me verder zeker wel verstoppen, maar dat mag, want ik ben een meisje.
Ik vraag me af waar jij zombies vandaan haalt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:33 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om het officiële door het Ministerie van Binnenlandse Zaken goedgekeurde noodpakket tevoorschijn te halen een heel hard op het fluitje te blazen!
je moet hun hoofd eraf schieten, niet een klein gaatje erinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef vipergts het volgende:
Hoofdwapen: FN P90
secundary: FN Five Seven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |