Ach, dat heeft alleen maar voordelen. Dan kan je eeuwig blijven FOKken, zonder naar de wc te hoeven gaan of te gaan eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:31 schreef Kerol het volgende:
Jammer genoeg wordt toch iedere FOK-ker zonder het door te hebben achter de PC gebeten
Gattling Shotgun dude!quote:
Tsjah, no=rmaal ben ik hemelaa vol soft targets.. Maar als er eentje gebeten wordt is het net alsof je in een videogame zit.. Enemies die spawnen waar je bij staat. Dus of dat nu zo slim is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef vipergts het volgende:
armor: een groep mensen die denken dat ik ze bescherm
Na 5 meter rennen, verschrompelen zequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vlammenwerper heeft toch geen zin, dan word je aangevallen door flamingzombies
Echt niet. Het zijn nasty motherfuckers hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Na 5 meter rennen, verschrompelen ze
Die muziek is ook wel goed eigenlijk, om erbij te zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet niet of hij al geweest is.
Maar ik laat me gewoon bijten en ga jullie dan opzoeken.
Het lijkt me echt tof om zombie te zijn.
[ afbeelding ]
Dat was een minieserie, maar inderdaad erg goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 05:40 schreef Fetai het volgende:
Naar het big brother huis... kijk eens "Dead Set" als je van een goede zombie film houdt, super film is dat.
Oké, dan doe ik een kwart seconde de deur open van mijn Disney World kasteel en dan werp ik vlammen, doe ik de deur weer dicht en wacht tot dat ze uitgebrand en verkoold zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Echt niet. Het zijn nasty motherfuckers hoor.
Hmm daar zeg je zowat. Dan neem ik een legertje T-X en en dan blijf ik lekker thuis terwijl zij de zombies afknallen ga ik lekker relaxen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, no=rmaal ben ik hemelaa vol soft targets.. Maar als er eentje gebeten wordt is het net alsof je in een videogame zit.. Enemies die spawnen waar je bij staat. Dus of dat nu zo slim is..
Hey vriend, maak hier eens snel een ONZ-topic voor aan. Dat is best een goede.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:35 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ach, dat heeft alleen maar voordelen. Dan kan je eeuwig blijven FOKken, zonder naar de wc te hoeven gaan of te gaan eten.
[KLB]Geen BRAAAAAAAAAAINS meer online te bestellen.
[R&P]M'n lul is weggerot, wat nu?
[GC]Hoe hou je vliegen weg?
[GC]wat zou jij doen als er nog mensen waren
[ONZ]Galgenhumor
etc etc
Done.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey vriend, maak hier eens snel een ONZ-topic voor aan. Dat is best een goede.
.22LR is veel leuker die gaat bij een headshot er niet door heen maar stuitert rond in de schedelquote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Nebeorx het volgende:
ik zou zeker gebruik maken van dum-dum munitie
Nou ik zou gewoon lekker buiten blijven, want de zombies kunnen toch niet tegen daglicht. als het nacht is fix ik wat bouwlampen en klaar is kees.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Biefstuk het volgende:
De situatie:
We hebben het over sterke en snelle zombies, net zoals in de film 'I am Legend'. Na een beet zal de geïnfecteerde binnen 24 uur veranderen en het is niet te stoppen. Je weet dat de zombies eraan komen omdat de uitbraak 2 dagen geleden in Leeuwarden begon, Friesland en Groningen zijn verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |