abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 maart 2009 @ 11:56:36 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67202021
@ Wennie wat leuk een broer en een zus voor Robin (toch?) erbij Renzo erbij

[ Bericht 51% gewijzigd door Ynske op 19-03-2009 12:05:36 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:02:43 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_67202232
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:

@ Wennie wat leuk een tweeling voor Robin (toch?) erbij
Da's een andere Wennie

Zwangerschap en geboorte deel 461
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:03:26 #153
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67202264
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Chocolade is natuurlijk alleen maar geschikt voor de wat oudere kinderen
Hij zit in een wat oudere groep dus dat wordt chocolade ;-) bedankt voor de tip
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:04:35 #154
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67202323
quote:

@ Wennie wat leuk een tweeling voor Robin (toch?) erbij
2 jaar geleden was ik " sweaty" op het forum, ik heb toen een zoontje gekregen dat wel, maar die heet Renzo. Begint allebei met een " r" dat wel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 maart 2009 @ 12:05:48 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67202371
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:04 schreef wennie29 het volgende:

[..]

2 jaar geleden was ik " sweaty" op het forum, ik heb toen een zoontje gekregen dat wel, maar die heet Renzo. Begint allebei met een " r" dat wel
Leuk joh!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:08:18 #156
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67202439
quote:
@ Wennie wat leuk een broer en een zus voor Robin (toch?) erbij Renzo erbij
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:12:17 #157
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67202561
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Hij zit in een wat oudere groep dus dat wordt chocolade ;-) bedankt voor de tip
Nou ik kom uit Delft, en op het KDV bij ons waren geen 2lingen in de planning dus dat zal wel niet inderdaad.
Mijn vader is banketbakker die kon ze wel bakken die kleine beschuiten maar vind ik zo'n gedoe voor hem en lange vingers vinden kinderen altijd lekker, vooral met chocolade en muisjes
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:15:26 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_67202647
In plaats van een beschuitje zou je ook een (volkoren) biscuitje kunnen nemen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:16:52 #159
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67202687
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:12 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Nou ik kom uit Delft, en op het KDV bij ons waren geen 2lingen in de planning dus dat zal wel niet inderdaad.
Mijn vader is banketbakker die kon ze wel bakken die kleine beschuiten maar vind ik zo'n gedoe voor hem en lange vingers vinden kinderen altijd lekker, vooral met chocolade en muisjes
Ik woon in Utrecht en voor zover bij mij bekend, ook daar geen andere tweelingen in aantocht.
Nee, het worden lange vingers, echt een super tip van je!
Kan ook de ene kant blauwe muisjes doen en de andere kant roze muisjes
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:19:32 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67202749
Wennie, je staat in het lijstje hoor
Procentueel een hoog aantal tweelingen zo! Ik vind het geweldig!

Ik heb vanochtend een nieuwe afspraak gemaakt voor de 2e echo: 1 april
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:20:16 #161
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67202769
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef Troel het volgende:
In plaats van een beschuitje zou je ook een (volkoren) biscuitje kunnen nemen
Ja ook een goed idee, normaal gesproken ben ik erg creatief, maar op het moment is het heeeeeeeeeel ver te zoeken
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:31:27 #162
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67203078
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat Noah op school moet trakteren. Hij las in een boekje over beschuit met muisjes trakteren, en nu wil ie dus perse beschuit met muisjes trakteren. Ik dacht eigenlijk ook dat er wel mini beschuitjes waren.... Zo'n grote lijkt me voor de kleuters zo'n gedoe en de juf is vast ook niet blij met al dat gekruimel en geknoei Maar Noah kan nogal kopppig zijn laatste tijd, dus als ie iets anders moet trakteren kan dat nog een heel drama worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:44:41 #163
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67203516
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Wennie, je staat in het lijstje hoor
Procentueel een hoog aantal tweelingen zo! Ik vind het geweldig!

Ik heb vanochtend een nieuwe afspraak gemaakt voor de 2e echo: 1 april
Dankjewel Rockabella. Leuk joh de 2e echo, en lekker snel al ;-)
De tijd vliegt echt voorbij, het is alweer bijna april.
pi_67203533
Tex, muisjes zijn lekker. Ik ben al 2 weken aan de beschuit met muisjes. Ik "moet" gewoon. Maar wel lastig om de kleur te kiezen, mensen trekken er gelijk conclusies uit en ik weet zelf nog niet eens wat het is... Maar goed, de roze muizen zijn een cent goedkoper dan blauw, dus ik hou het maar even bij roze voorlopig .

Wennie/Tex van haust hebben ze krokante toastjes, die zijn klein en rond en hebben wel wat weg van beschuitjes. Misschien is dat een idee?
Fake it till you make it...
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:45:26 #165
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67203537
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:31 schreef texelonia het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat Noah op school moet trakteren. Hij las in een boekje over beschuit met muisjes trakteren, en nu wil ie dus perse beschuit met muisjes trakteren. Ik dacht eigenlijk ook dat er wel mini beschuitjes waren.... Zo'n grote lijkt me voor de kleuters zo'n gedoe en de juf is vast ook niet blij met al dat gekruimel en geknoei Maar Noah kan nogal kopppig zijn laatste tijd, dus als ie iets anders moet trakteren kan dat nog een heel drama worden
Zeggen dat beschuitjes tijdelijk niet meer verkocht worden helpt zeker niet
pi_67203550
Haha, we posten tegelijk
pi_67203619
Tex en een muffin waarvan de bovenkant gedoopt in chocolade of dat andere waarmee ze worden versierd en dan dippen in de muisjes. Is minder rotzooi lijkt me.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:48:00 #168
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67203625
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:45 schreef Nijna het volgende:
Tex, muisjes zijn lekker. Ik ben al 2 weken aan de beschuit met muisjes. Ik "moet" gewoon. Maar wel lastig om de kleur te kiezen, mensen trekken er gelijk conclusies uit en ik weet zelf nog niet eens wat het is... Maar goed, de roze muizen zijn een cent goedkoper dan blauw, dus ik hou het maar even bij roze voorlopig .

Wennie/Tex van haust hebben ze krokante toastjes, die zijn klein en rond en hebben wel wat weg van beschuitjes. Misschien is dat een idee?
Oh ja dat is waar, ik heb nog heel even, wat leuk is van lange vingers, dat je in het midden een kaartje met een strikje kunt knopen. Krijg spontaan zin om ze nu al te maken, maar ja dan zijn we heel oud als hij ze uit moet delen
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:53:49 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67203818
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:45 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Zeggen dat beschuitjes tijdelijk niet meer verkocht worden helpt zeker niet
Denk het niet nee, vooral niet als we thuis wel gewoon beschuiten hebben voor de kraamvisite

Op de site van bolletje staan trouwens wel deze:

Is misschien ook wel een idee.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:54:53 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67203849
Volgende week is Noah vrij van school, dus heb ik nog even uitstel mocht de baby snel geboren worden
©Dumbo
pi_67203866
Even uittesten wat het lekkerst is met muisjes .
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:01:51 #172
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67204075
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef Nijna het volgende:
Even uittesten wat het lekkerst is met muisjes .
Ja, ik kan natuurlijk een proeverij partijtje gaan houden, ik maak alles wat is voorgesteld en dan mag iedereen zijn mening geven, en uiteraard wat ik het lekkerste vind wordt het
pi_67204220
Welkom nieuwe mama's

DuchessX. Veel plezier met je echo! Ik heb een zwangerschaps sieraad (balletje) gekregen van mn schoonmoeder zij had hem bij de prenetal gekocht.

Tex, wij hadden met mn vriend zn verjaardag slagroomsoesjes laten glazuren en muisje erop bij de bakker vandaan. Kost wel wat (geloof 0.85 per soesje) maar het zag er wel super leuk uit, en was nog lekker ook
pi_67204243
Welkom nieuwe zwangeren!

Zo, en ik sta even wat lager in de lijst.
pi_67204270
Wennie van Robin post niet meer op Fok.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67204302
Van harte welkom tweelingmama's en inderdaad wat zijn het er veel nu, vind het altijd wel mooi om te zien 2 wondertjes tegelijk, het blijft apart

Rocka wat fijn 1 april al, al had je 'm liever gisteren gehad natuurlijk.

BE bellen hé als je iets niet vertrouwt je hebt er niks aan om te gaan zitten piekeren en er dan het weekend mee in te moeten gaan. Een beetje vk krijgt heel wat meer telefoontjes verwacht ik zo die over heel wat minder urgents gaan
Mama van Isa en Ties
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:30:31 #177
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67205046
Nog meer tweelingen? Welcome to the club !

Gisteren weer "even" naar het fertiliteitscentrum geweest voor het afsluitende gesprek met de arts. Natuurlijk eerst een echo : Knabbel was wakker maar Babbel lag nog te , maar nadat ik "Wakker worden!" tegen de buik had gezegd, was die ook weer bij de les .

De arts heeft toen alles bekeken en vond het er mooi uitzien. Desondanks raadde hij toch een punctie aan, vanwege Silly haar leeftijd. Wij twijfelen, omdat het risico op eventuele complicaties toch vrij hoog en we hebben veel moeten doorstaan om deze in wording te krijgen. Hij heeft ons toen naar de genetisch adviseuse gestuurd, die twee uur op zich liet wachten (waarbij onze jongste zoon van 2 uiteindelijk duidelijk zijn geduld had verloren ). Uit dat gesprek kwam eigenlijk niks nieuws ...

We hebben besloten om de komende echo (a.s. zondag, controle van de organen) af te wachten. Als die laat zien dat alles in orde is (hetgeen natuurlijk geen garantie is), nemen we geen extra risico. Mocht die iets laten zien wat reden tot verder onderzoek zou geven, zullen we nog eens even hard moeten nadenken. Lastig toch allemaal ... en dat nog voordat je met het daadwerkelijke opvoeden van dat grut begint .

Verder gaat het goed en weigert ze nog altijd jullie advies (dat ze met een grote glimlach gelezen heeft) op te volgen om maar gewoon al positiekleding aan te trekken. Momenteel draagt ze gemakkelijke jurken waar nog genoeg rek in zit (gisteren kreeg ze in het ziekenhuis een compliment van een andere dame die vond dat ze er mooi en vrouwelijk uitzag, netjes gekleed en met een trotse buik).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:31:11 #178
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67205067
Volgens mij had ET toen ook slagroomsoesjes met muisjes, maar dan zelf gemaakt.
Van die diepvriesdingen en dan met poedersuiker en wat water glazuur maken en muisjes erop. Volgens mij had zij ze vantevoren gemaakt en weer in de diepvries gedaan tot het moment dat ze ze konden trakteren.

Ik denk dat ik dat idee maar eens ga misgebruiken..
(nu kan het, ik weet nu welke kleur ik kan/mag gebruiken.. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:41:58 #179
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67205397
Tja maar het gaat er dus om dat Noah het ook een goed idee vindt om te trakteren. Hij kan nogal moeilijk doen om minder de laatste tijd Geen zin dat ie drama gaat schoppen, en sowieso moet het voor hem ook wel leuk zijn om te trakteren, anders kan ie net zo goed niet trakteren
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:45:55 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67205559
Ik had trouwens een voedingsbh en een paar voedingstops besteld bij de H&M die net bezorgd zijn. Maar dat kan dus mooi geruild worden Zit nu al krap en m'n borsten zullen natuurlijk alleen maar groter worden als de borstvoeding op gang komt....

Vooral die tops vind ik stom. De top zelf past zelfs nu met dikke buik gewoon goed, alleen zit er aan de binnenkant een soort bh-ding en dát is dus te krap. Maar met een grotere maat loop ik straks met een slobberding om m'n buik...
©Dumbo
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 13:48:41 #181
5428 crew  miss_sly
pi_67205663
Wij hebben ons eindelijk opgegeven voor de cursus samen bevallen. En we waren nog niet te laat en er was nog plek. Weer een zorg minder.

Ik heb net ook een nieuwe bh gekocht, een meegroei van Anita. Wat zit dat ding lekker en hij is nog mooi ook, met een beugel die je echt niet voelt of ziet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:08:07 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67206269
Karin wat een mooie echo!!!! Ik ben helemaal jaloerssssss, bij mij was het profiel van het gezicht heel duidelijk, maar de benen niet echt!!!

Over die cursussen? Doet iedereen hier ook een cursus? Ik heb daar eigenlijk nog helemaal geen trek in
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:15:06 #183
248986 MamaNik
pi_67206492
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht en voor zover bij mij bekend, ook daar geen andere tweelingen in aantocht.
Nee, het worden lange vingers, echt een super tip van je!
Kan ook de ene kant blauwe muisjes doen en de andere kant roze muisjes
Zo ik lig even een uurtje op bed (nou ja uur en 3 kwartier kan er ook niks aan doen dat zoontje zolang sliep vandaag) en moet gelijk helemaal bijlezen, dat wordt wat op de dagen dat ik werk.

Graag gedaan hoor van de tip! Wij gaan dat denk ik ook doen voor de kids op de kraamborrel die we gaan geven.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:17:01 #184
248986 MamaNik
pi_67206542
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:08 schreef marlieske het volgende:
Van harte welkom tweelingmama's en inderdaad wat zijn het er veel nu, vind het altijd wel mooi om te zien 2 wondertjes tegelijk, het blijft apart
thanks Marlieske, het zijn er ineens 4 ja zag ik in het lijstje
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:17:23 #185
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67206552
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:08 schreef Takkembah het volgende:
Karin wat een mooie echo!!!! Ik ben helemaal jaloerssssss, bij mij was het profiel van het gezicht heel duidelijk, maar de benen niet echt!!!

Over die cursussen? Doet iedereen hier ook een cursus? Ik heb daar eigenlijk nog helemaal geen trek in
Nou hier niet hoor, ik ben daar gewoon absoluut geen type voor. Ook nu heb ik er niet de behoefte aan, en bij de eerste ook niet. Het is misschien best fijn om ademshaling oefeningen te leren om de weeen e.d. te verlichten, maar ik denk dat een lichaam van nature wel weet wat hij moet doen. Bovendien staat er meestal een verloskundige of gynaecologe naast je bed die je zegt wat je moet doen en hoe en wanneer je moet puffen. Uiteraard is dit voor iedereen anders. Sommige vrouwen vinden het leuk om met andere zwangere vrouwen de cursus te volgen en daarna dan afspreken bij elkaar om baby's te bekijken/vergelijken. Ik moet hier dus absoluut niet aan denken, maar dat is dus voor iedereen verschillend.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:20:25 #186
248986 MamaNik
pi_67206649
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:17 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Nou hier niet hoor, ik ben daar gewoon absoluut geen type voor. Ook nu heb ik er niet de behoefte aan, en bij de eerste ook niet. Het is misschien best fijn om ademshaling oefeningen te leren om de weeen e.d. te verlichten, maar ik denk dat een lichaam van nature wel weet wat hij moet doen. Bovendien staat er meestal een verloskundige of gynaecologe naast je bed die je zegt wat je moet doen en hoe en wanneer je moet puffen. Uiteraard is dit voor iedereen anders. Sommige vrouwen vinden het leuk om met andere zwangere vrouwen de cursus te volgen en daarna dan afspreken bij elkaar om baby's te bekijken/vergelijken. Ik moet hier dus absoluut niet aan denken, maar dat is dus voor iedereen verschillend.
Nou ik begin er ook niet meer aan, heb het bij de eerste gedaan omdat iedereen dan zegt dat je dat MOET doen nou bij les 2 was ik er al uit dat het niks voor mij was, heb de cursus voor de bevalling netjes gedaan maar na de bevalling, nog 8 lessen, ben ik echt niet meer geweest!
Ook dit keer dus geen cursus voor mij
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:20:43 #187
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67206654
Misschien een beetje persoonlijke vraag voor de aanstaande tweelingouders, maar hebben jullie allemaal spontaan een tweelingzwangerschap of d.m.v. vruchtbaarheidsbehandelingen. Valt me namelijk op (en is mij al een paar keer gevraagd) dat mensen ervanuit gaan dat een tweelingzwangerschap altijd het gevolg is van een vruchtbaarheidsbehandeling. (niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, want het blijft een wonder 2 of meer tegelijk)
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:29:04 #188
248986 MamaNik
pi_67206891
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:20 schreef wennie29 het volgende:
Misschien een beetje persoonlijke vraag voor de aanstaande tweelingouders, maar hebben jullie allemaal spontaan een tweelingzwangerschap of d.m.v. vruchtbaarheidsbehandelingen. Valt me namelijk op (en is mij al een paar keer gevraagd) dat mensen ervanuit gaan dat een tweelingzwangerschap altijd het gevolg is van een vruchtbaarheidsbehandeling. (niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, want het blijft een wonder 2 of meer tegelijk)
Nou die vraag had ik dus inderdaad heel vaak verwacht, want wat je mensen vaak hoort roepen oh een tweeling zeker IVF of zo. Maar ik heb hem geen 1x gesteld gekregen tot nu toe.
Vriendin van mij wel als zij het vertelde tegen mensen zeiden mensen wel oh met Ivf of??
Maar ik ben spontaan zwanger geworden van de tweeling. Daarom was het ook zo schrikken de eerste echo ging er totaal niet vanuit. Komt bij ons in de familie niet voor, dan denk je toch we gaan kijken of het nog een keer lukt 1 erbij, maar dat werden er 2! Toen schrikken nu helemaal SUPER!!
pi_67206996
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:08 schreef Takkembah het volgende:
Ik doe het wel, ten eerste omdat ik het wel leuk vind om wat ademhalingstechnieken enzo te leren, baat het niet dan schaadt het niet enzo. Ten tweede omdat ik in deze stad nog steeds bijna niemand ken na twee jaar, en ik gewoon mensen wil ontmoeten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:33:37 #190
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207014
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:29 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Nou die vraag had ik dus inderdaad heel vaak verwacht, want wat je mensen vaak hoort roepen oh een tweeling zeker IVF of zo. Maar ik heb hem geen 1x gesteld gekregen tot nu toe.
Vriendin van mij wel als zij het vertelde tegen mensen zeiden mensen wel oh met Ivf of??
Maar ik ben spontaan zwanger geworden van de tweeling. Daarom was het ook zo schrikken de eerste echo ging er totaal niet vanuit. Komt bij ons in de familie niet voor, dan denk je toch we gaan kijken of het nog een keer lukt 1 erbij, maar dat werden er 2! Toen schrikken nu helemaal SUPER!!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik dacht (vraag me niet waarom) dat het bij de 2e veel langer zou duren dan bij Renzo, maar binnen 2 maanden was het weer raak. Ze zeggen dat het een generatie overslaat, mijn oma heeft een tweeling gekregen dus in dat opzicht is het erfelijk, echter sta je (ik niet) er niet bij stil dat het jou ook kan " overkomen" Eerst inderdaad schrik je je het *&%&* en nu vind ik het helemaal super. En hebben we dalijk 3 blonde kindjes, i.p.v. 2
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:36:15 #191
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207085
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:32 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik doe het wel, ten eerste omdat ik het wel leuk vind om wat ademhalingstechnieken enzo te leren, baat het niet dan schaadt het niet enzo. Ten tweede omdat ik in deze stad nog steeds bijna niemand ken na twee jaar, en ik gewoon mensen wil ontmoeten
Ja tuurlijk Innepin, dat is zeker een goede gelegenheid om mensen te leren kennen. Ik heb denk ik helemaal geen sociaal leven meer haha dus voor mij niet,. Ik hoop dat je er wat aan zult hebben en leuke vrouwen/mannen leert kennen.
pi_67207170
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:36 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk Innepin, dat is zeker een goede gelegenheid om mensen te leren kennen. Ik heb denk ik helemaal geen sociaal leven meer haha dus voor mij niet,. Ik hoop dat je er wat aan zult hebben en leuke vrouwen/mannen leert kennen.
Dankje Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het niet willen hoor! Ik vraag me ook wel af of ik het leuk ga vinden, maar hoop er gewoon wat contacten aan over te houden. Ik ben sowieso de enige in mijn vriendengroep en leeftijdsgroep die zwanger is En ik merk op Fok! dat het toch wel leuk is om met andere zwangeren te kletsen
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:40:33 #193
190853 RockabeIIa
pi_67207202
Boehoe, nou wil ik ook een tweeling!
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:42:05 #194
248986 MamaNik
pi_67207244
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik dacht (vraag me niet waarom) dat het bij de 2e veel langer zou duren dan bij Renzo, maar binnen 2 maanden was het weer raak. Ze zeggen dat het een generatie overslaat, mijn oma heeft een tweeling gekregen dus in dat opzicht is het erfelijk, echter sta je (ik niet) er niet bij stil dat het jou ook kan " overkomen" Eerst inderdaad schrik je je het *&%&* en nu vind ik het helemaal super. En hebben we dalijk 3 blonde kindjes, i.p.v. 2
Precies ons zoontje van bijna 2 is nou niet blond maar wit zeg maar en knal blauwe ogen hahaha dus ben benieuwd wat voor haar en oogkleur er nu weer uit gaat komen. Zou het blond/blauwe ogen van mijn man echt zo sterk zijn dat die de 2eiige ook zo kan beïnvloeden??
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:42:31 #195
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207257
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:40 schreef RockabeIIa het volgende:
haha tja helaas
Misschien de volgende????
pi_67207286
quote:
Ik ook, al deze tweelingpraat is alleen al zo leuk!
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:43:51 #197
190853 RockabeIIa
pi_67207310
Reken daar maar niet op
Maarreh, je bent een flinke inhaalslag aan het maken qua posts Rest mij de vraag waar je nou toch was al die tijd!
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:44:32 #198
248986 MamaNik
pi_67207332
quote:
hahahahaha dat riep ik ook altijd maar toen het zo bleek te zijn op de echo was het toch even slikken! Klinkt misschien heel stom maar had echt een paar dagen nodig om het te laten bezinken. En nu heb ik het nog af en toe, de tweelingenwagen is vorige week gekomen en kan me nog steeds niet voorstellen dat er straks 2 mini's in liggen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:45:28 #199
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207359
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:42 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Precies ons zoontje van bijna 2 is nou niet blond maar wit zeg maar en knal blauwe ogen hahaha dus ben benieuwd wat voor haar en oogkleur er nu weer uit gaat komen. Zou het blond/blauwe ogen van mijn man echt zo sterk zijn dat die de 2eiige ook zo kan beïnvloeden??
Renzo is ook super blond en grote blauwe ogen (goh van wie zou hij dat nou hebben), mijn man heeft ook blauwe ogen en donkerblond haar, 1 dng weet ik wel het zullen echt 3 oerhollandse kindertjes worden, of rood dat kan ook geloof ik met een blonde man en een blonde vrouw.

Ik word zo nieuwsgierig naar ze... het duurt nog maar even en de angst wordt steeds groter over de bevalling, daarna enz. Kan me ook nu nog niet goed voorstellen dat ik net zoveel van ze zal houden als van Renzo.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:52:00 #200
248986 MamaNik
pi_67207560
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Renzo is ook super blond en grote blauwe ogen (goh van wie zou hij dat nou hebben), mijn man heeft ook blauwe ogen en donkerblond haar, 1 dng weet ik wel het zullen echt 3 oerhollandse kindertjes worden, of rood dat kan ook geloof ik met een blonde man en een blonde vrouw.

Ik word zo nieuwsgierig naar ze... het duurt nog maar even en de angst wordt steeds groter over de bevalling, daarna enz. Kan me ook nu nog niet goed voorstellen dat ik net zoveel van ze zal houden als van Renzo.
Joh niet druk maken over die bevalling er is er nog nooit 1 blijven zitten hoor!
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:00:43 #201
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207805
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Reken daar maar niet op
Maarreh, je bent een flinke inhaalslag aan het maken qua posts Rest mij de vraag waar je nou toch was al die tijd!
Ja, ik heb heel wat in te halen he, haha en aangezien ik nu nog tijd heb...

Ik weet niet, zoals jullie allemaal had ik het gewoon erg druk, 4 dagen werken, huishouden, Renzo, sociale contacten, ik zat amper nog op internet. Toen kreeg ik een keer een melding dat ik van Fok was gegooid, ik dacht prima ik heb er toch geen tijd voor. Totdat ik laatst een link kreeg van een vriend met een nieuwsberichtje wat van Fok kwam en dacht " oh ja, Fok, dat was leuk toen (en verslavend). Vroeg me eerst af of ik me aan zou melden, het is natuurlijk nog maar kort tot de bevalling, en wat zouden jullie wel niet vinden van iemand die zolang niets van zich had laten horen.

Maar heb toen zoveel steun van jullie gehad nadat we erachter kwamen dat Renzo een herseninfarct bij de geboorte had gehad, dat ik gewoon de gok waagde en ik moet zeggen het is weer als vanouds. Ik doe ook vandaag de hele dag niets want heb gisteren teveel gedaan en dat voelde ik overal. Vandaag dus rustig aan en morgen weer aan de schoonmaak e.d. Ik heb vandaag dus aaaaaaaaaaaalle tijd om te posten! zal morgen wel minder zijn hoor
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:03:36 #202
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207884
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:44 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hahahahaha dat riep ik ook altijd maar toen het zo bleek te zijn op de echo was het toch even slikken! Klinkt misschien heel stom maar had echt een paar dagen nodig om het te laten bezinken. En nu heb ik het nog af en toe, de tweelingenwagen is vorige week gekomen en kan me nog steeds niet voorstellen dat er straks 2 mini's in liggen.
Een paar dagen wennen???? ik heb er stiekem een paar maanden aan moeten wennen. Heb ook heel vroeg de tweelingwagen gekocht, zodat elke keer als ik hem zie ik er even aan word herinnerd dat er dalijk 2 kleine hummeltjes in liggen. En tevens ook voor Renzo gedaan zodat hij kan wennen!
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:05:30 #203
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67207944
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:52 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Joh niet druk maken over die bevalling er is er nog nooit 1 blijven zitten hoor!
Nee dat weet ik ook wel, maar wil het zo graag zelf doen (misschien te graag) en de vorige bevalling was best een hel eigenlijk, dus zie er behoorlijk tegenop.
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:08:02 #204
248986 MamaNik
pi_67208017
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Een paar dagen wennen???? ik heb er stiekem een paar maanden aan moeten wennen. Heb ook heel vroeg de tweelingwagen gekocht, zodat elke keer als ik hem zie ik er even aan word herinnerd dat er dalijk 2 kleine hummeltjes in liggen. En tevens ook voor Renzo gedaan zodat hij kan wennen!
hahahaha nou een paar dagen in de zin van het is echt zo en nu kunnen we het gaan vertellen tegen mensen.
Maar inderdaad nu 26 weken en soms kan ik het me nog niet voorstellen
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:09:36 #205
248986 MamaNik
pi_67208065
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Nee dat weet ik ook wel, maar wil het zo graag zelf doen (misschien te graag) en de vorige bevalling was best een hel eigenlijk, dus zie er behoorlijk tegenop.
oke, ja dat heb ik niet zo heb zoiets moet het zo dan maar zo maar gebruik de stippellijn maar die er zit
Al zouden ze nu zeggen je MOET natuurlijk bevallen dan zou ik er wel tegen op zien en nog wel even 10x slikken maar ga er eigenlijk stiekem vanuit dat het een keizersnee wordt
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:15:37 #206
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67208244
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:09 schreef MamaNik het volgende:

[..]

oke, ja dat heb ik niet zo heb zoiets moet het zo dan maar zo maar gebruik de stippellijn maar die er zit
Al zouden ze nu zeggen je MOET natuurlijk bevallen dan zou ik er wel tegen op zien en nog wel even 10x slikken maar ga er eigenlijk stiekem vanuit dat het een keizersnee wordt
Haha en zo hoop ik dus niet op een keizersnede, ik wil het perse zelf doen (vraag me niet waarom). Het is wel makkelijker geloof ik he als je al een keizersnede hebt gehad? Renzo was een normale bevalling en hij was 10 pond, dus deze " kleintjes" gaan ook wel passen
pi_67208567
Vanmorgen weer helemaal goedgekeurd bij de vk, hartje klopt goed en baarmoeder is het normale formaat voor de termijn Ben helemaal trots op mn baby De hartslag was 140 trouwens, dat zou goed passen bij mijn gevoel dat het een jongetje is Over een week en 5 dagen weten we als het goed is écht het geslacht
Ben wel meteen doorgestuurd naar een fysiotherapeut, de vk vond het toch ook niet helemaal normaal dat ik bijna niet meer kan lopen van de pijn af en toe. En ik dacht nog wel dat ik me aanstelde..

Wat leuk zoveel aanstaande tweelingmama's en papa's Ben wel een beetje jaloers hoor, aangezien mijn 2e vruchtzak onbewoond is.
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:34:04 #208
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67208811
Chan, wat fijn dat alles goed was! Ik had een ook beetje last van mijn rug. Ben naar naar mensen-dieck therapeut geweest die tevens haptonoom is en gespecialiseerd in zwangerschappen. Dat vond ik erg fijn. Hopelijk ben je ook snel van je pijn af

En tjee wat gaat dit topic weer als een tiet man!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:38:15 #209
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67208929
Chan, wat fijn dat je weer goedgekeurd bent. Ik ben altijd gerustgesteld na een bezoekje aan de verloskundige/gynaecoloog, ook al zegt mijn gevoel dat er niets aan de hand is, toch weer even een extra bevestiging.

IK moet morgen voor het eerst een ctg filmpje e.d. laten maken. Hoop dat ik dan ook hoor tot hoelang ze me door laten lopen, want de 40 weken... dat ga ik echt niet trekken
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:00:25 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67209597
Gezien de update en idd het linkje in de sig...

Troel! Gefeliciteerd!
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:02:59 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67209672
Troel gefeliciteerd Je kwam ook al verdacht veel in Z&G ineens
©Dumbo
pi_67209739
Jeetje, je moet nog scherp blijven wil je dat ontdekken
Anyway, gefeliciteerd natuurlijk Troel!

[ Bericht 16% gewijzigd door innepin op 19-03-2009 16:18:33 (het stond er zo on-enthousiast :D ) ]
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 16:14:09 #213
5428 crew  miss_sly
pi_67210035
Troeleke Wat goed, gefeliciteerd
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2009 @ 16:21:32 #214
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67210268
Yay voor 2.2
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_67210285
Troel! Gefeliciteerd zeg!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:22:38 #216
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67210309
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:20 schreef wennie29 het volgende:
Bij ons is het dit keer via IVF gegaan. Onze vorige drie waren geheel natuurlijk tot stand gekomen en toen wilde 't ineens niet meer vanzelf.

Mijn vrouw droomde al jaaaaaren van een tweeling en sprong bijna van het bed af toen tijdens de eerste echo bleek dat er twee waren blijven 'plakken'. En ik? Ik wist van haar droom en ik wist dat de kans op een tweeling bestond. Ik kan niet zeggen dat het mijn droom is, maar ik ben wel dolgelukkig dat het er twee zijn, dus het is ook zeker niet mijn nachtmerrie!.

BTW, eergisteren de gyn ingelicht die we weer graag de KS willen laten doen. Vandaag belden ze al van de kraamafdeling om de afspraak te maken . We zitten nog maar in week 15! Soms duren dingen hier heel lang, maar andere dingen gaan dan weer gesmeerder dan gedacht en dan nodig. Prima, nu nog de verzekering inlichten die het straks allemaal moet betalen .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_67210344
Wow Troel!! Gefeliciteerd!!!

Spannend hoor SilkTie, om NU al een datum te hebben om écht naar toe te kunnen leven! Bij hoeveel weken willen de de keizersnede in gaan plannen? ook 38, of eerder?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67210443
Troel, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67210495
Troel, gefeliciteerd met purkie 2.2
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:35:12 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67210648
Heee... lees ik daar toch helemaal overheen....??!! Mamanik en Wennie!
Ik zie twee nieuwe tweelingmama's in spe! Wat leuk! Toch wel fijn om ook met jullie ervaringen te kunnen delen. Ik blijf nog 1 weekje doorwerken (ben met 18 weken al overgestapt naar halve dagen), en ik ga op advies van mijn gyn. met 26 weken stoppen.
pi_67210675
Troel gefeliciteerd

Ik lag net op mijn rug op de bank en toen zag ik ineens mijn buik bewegen van het schoppen
pi_67210836
ooh Troel , yesss wat goed zeg! Wat super! Van harte gefeliciteerd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:44:57 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67210953
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:44 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Helemaal herkenbaar! Ook wij hadden eventjes nodig om aan het idee te wennen, maar nu kan ik me helemaaaaaaal niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen..
Aan mij hebben verschillende mensen wel gevraagd of er soms tweelingen in de familie voorkomen (en ik vind dat toch eigenlijk een beetje een verkapte vraag of je 'natuurlijk' aan de tweeling bent gekomen). Mijn oma was een tweeling, dus in die zin, ja het komt in de familie voor. Thanx oma! Oh, ze zou het echt geweldig gevonden hebben....

Oh dat schoppen FTM, mooooi he??
Troel: gefeli!!!
pi_67211000
troel gefeliciteerd!
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:54:14 #225
248986 MamaNik
pi_67211244
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik zie twee nieuwe tweelingmama's in spe! Wat leuk! Toch wel fijn om ook met jullie ervaringen te kunnen delen. Ik blijf nog 1 weekje doorwerken (ben met 18 weken al overgestapt naar halve dagen), en ik ga op advies van mijn gyn. met 26 weken stoppen.
Ik ben met 22 weken gestopt met de koopavond werkte op vrijdag van 9 tot 9 en dan de zaterdag nog erachteraan, dat trok ik echt niet meer dus daar toen mee gestopt en nu sinds van de week werk ik alleen nog 3 ochtenden, en waarschijnlijk ergens rond de 30 stoppen
Leuk dat er zoveel tweelingen zijn! Inderdaad fijn om wat ervaringen mee te kunnen delen.

Hoever ben jij nu mikoxx???
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:58:02 #226
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67211348
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef Poppedein het volgende:
Wow Troel!! Gefeliciteerd!!!

Spannend hoor SilkTie, om NU al een datum te hebben om écht naar toe te kunnen leven! Bij hoeveel weken willen de de keizersnede in gaan plannen? ook 38, of eerder?
Ja, 38 weken.
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:58:27 #227
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67211366
Ik ben morgen officieel 25 weken onderweg. En jij?
pi_67211390
Troel woehoe van harte!
pi_67211450
@ Mikoxx, ja echt geweldig, om te voelen is al super maar als je het ook kan zien en dat terwijl ik helemaal nog niet echt een grote buik heb, je kan bij mij nog steeds duidelijk zien dat mijn baarmoeder op gelijke hoogte met mijn navel zit.

Ik zag trouwens dat jullie het hadden over de hartslag maar dat heeft mijn verloskundige nooit gezegd. Op mijn kaart staat bij de 1e controle een + boven, bij de 2e een + beneden en de laatste controle een + boven en beneden. Volgende keer eens vragen waar dat voor staat!

Voor degenen die eens een lunchcurve hebben moeten laten prikken, moet je daar een afspraak voor maken in het ziekenhuis of kan je er gewoon zo heen?
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:27:58 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67212107
Proficiat Troel.
pi_67212191
Hier ook gefeliciteerd Troel.

Wat leuk dat er zoveel tweelingen komen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_67212704
Jaaaa Troeliewoelie!

Chan fijn dat alles goed was!

Ik ben benieuwd hoe het met de echo van Duchess was, die was vandaag toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67212933
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Voor degenen die eens een lunchcurve hebben moeten laten prikken, moet je daar een afspraak voor maken in het ziekenhuis of kan je er gewoon zo heen?
Ik moest om 14:00 gewoon naar het lab gaan, dus niet eerst het lab gebeld ofzo.

Overigens was die van mij niet goed en ik heb morgen een glucosetolerantietest.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:10:54 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_67213081
Dank

Hier vooral blijdschap dat we het hartje gezien hebben, maar toch ook wel een beetje angst, omdat ik gisteren van mijn arts begreep dat mijn bloedwaardes niet zo denderend zijn. Heb geen zin om er heel erg over uit te weiden, maar de kans is groot dat het een kopietje van de zwangerschap van Ruben gaat worden met de daarbijbehorende nadelen. Hopelijk komt er uiteindelijk ook zo'n mooi kindje uit
In ieder geval is het natuurlijk nog afwachten, we zijn nog lang niet uit de gevarenzone, maar het voelt goed en dat hartje deed het super
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:14:14 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67213157
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef Troel het volgende:
Dank

Hier vooral blijdschap dat we het hartje gezien hebben, maar toch ook wel een beetje angst, omdat ik gisteren van mijn arts begreep dat mijn bloedwaardes niet zo denderend zijn. Heb geen zin om er heel erg over uit te weiden, maar de kans is groot dat het een kopietje van de zwangerschap van Ruben gaat worden met de daarbijbehorende nadelen. Hopelijk komt er uiteindelijk ook zo'n mooi kindje uit
In ieder geval is het natuurlijk nog afwachten, we zijn nog lang niet uit de gevarenzone, maar het voelt goed en dat hartje deed het super
En wanneer mogen we purk2.2 verwachten?
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:15:12 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_67213174
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

En wanneer mogen we purk2.2 verwachten?
Oja, 3 november

Purk 2.2 van Bert en Troel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67213212
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik moest om 14:00 gewoon naar het lab gaan, dus niet eerst het lab gebeld ofzo.

Overigens was die van mij niet goed en ik heb morgen een glucosetolerantietest.
Hoefde jij alleen maar om 14.00 uur? Ik mag na 10.00uur niks meer eten of drinken en dan om half 12 prikken, dan tussen 12.00 en 12.15 eten en dan om 13.00uur en 13.30 prikken.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:31:17 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67213518
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Oja, 3 november

Purk 2.2 van Bert en Troel
Dan is mijn moeder jarig
Haha goede dag!
pi_67213598
Oh, en een verlate reactie maarre Karin, wat een mooie duidelijke echo, en super dat alles goed leek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:58:27 #240
190853 RockabeIIa
pi_67214260
Gefeliciteerd Troel. Ik hoop voor je dat een een gezonde zwangerschap hebt dit keer.
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:11:53 #241
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67214677
Gefeliciteerd Troel . Nog zo'n knapperd onderweg .
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:12:30 #242
248986 MamaNik
pi_67214697
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:58 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben morgen officieel 25 weken onderweg. En jij?
Morgen 26 weken en 2 dagen. Officieel 24 juni uitgerekend.
pi_67214809
JAHOE

We kunnen een eigen tweelingclub starten op FOK! Wat onwijs leuk, zeg.
Jullie gaan wrs veel aan elkaar hebben ! Helemaal leuk !!

ik heb ooit een topic geopend over 2-lingen...zal eens kijken of ik die kan vinden!

[ Bericht 7% gewijzigd door kapitein_pannekoek op 19-03-2009 19:24:43 ]
pi_67215246
We krijgen een meisje!!!!

Een meisje! Een dochter! Wow

Ze lag trouwens in stuit en mijn placenta ligt niet meer voor maar achter dus wrs heb ik haar gisteravond voor het eerst gevoeld!!!!

Ik ben zoooo blij!!!!

Troeleke, gefeliciteerd met Purk 2.2!!!!!!!!!!!!
#geen
pi_67215316
Meisjes zijn het leukste! En dat is keigaaf Duchess.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_67215648
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
JAHOE

We kunnen een eigen tweelingclub starten op FOK! Wat onwijs leuk, zeg.
Jullie gaan wrs veel aan elkaar hebben ! Helemaal leuk !!

ik heb ooit een topic geopend over 2-lingen...zal eens kijken of ik die kan vinden!

[ afbeelding ]
Je zal dit topic wel bedoelen
Wat grappig zeg, al die meerlingen ineens. Sinds een maandje heb ik 1 kleine, en ik moet zeggen dat ik aan haar al een dagtaak heb, laat staan dat ik een tweeling zou hebben!
Maar wel ontzettend gaaf, een tweeling

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!! Toen BE hier heel vaak postte ineens dacht ik, die is vast zwanger.. ja hoor! En nu dacht ik datzelfde met Troel.. en ja hoor! Hahaha.
Sterkte met de laatste loodjes Tex, is je hoofdpijn alweer wat minder?
Duchess wat leuk dat je een meisje krijgt!
En McLaura, volgens mij "ken" ik jou.. ik zag je posten over aquasportief.. dat doe je op maandagavond in Leeuwarden, of niet? Ik heb dat ook gedaan, samen met een vriendin.. totdat ik een week of wat (weet niet meer) zwanger was, en toen ben ik gestopt. Wil er wel weer mee beginnen later, als dat lukt.

Nouja, ik zal me zo rustig aan maar eens verplaatsen naar het volgende topic, al blijf ik hier zeker meelezen
pi_67215713
Duchess, een meiske leuk hoor!

Troel, spannend! Wel fijn dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:46:30 #248
190853 RockabeIIa
pi_67215752
DuchessX Jammer hoor, geen jongen Maar wel een meiske! En die zijn NET ZO GAAF!!!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:47:23 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67215782
Gefeliciteerd met je meisje DuchessX!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:48:38 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67215828
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef DuchessX het volgende:

Ze lag trouwens in stuit en mijn placenta ligt niet meer voor maar achter dus wrs heb ik haar gisteravond voor het eerst gevoeld!!!!

Ik ben zoooo blij!!!!

Ohohohoohooh meisjes zijn het aller aller leukste (sorry mama's van jongens )
ik ben erg blij voor jullie!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:54:55 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_67216021
Héééé Troel! Wat fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd!
quote:

Ik ben zoooo blij!!!!

Aaaaah... Wat lekker dat je zo blij bent Duch!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_67216327
troel wat leuk! gefeliciteerd! oh duch, wat leuk een meid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67216401
Lamaar

[ Bericht 86% gewijzigd door Vicky op 19-03-2009 20:13:41 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:31:29 #254
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67217322
Dutchess! Gefeliciteerd
Niet mieten! Door gieten!
  Jubileum moderator donderdag 19 maart 2009 @ 20:32:59 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67217382
Duch en Juup gefeliciteerd, een dochter is zooo leuk

Troel van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat deze zwangerschap minder heftig is voor jou dan de vorige.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67217464
Duchess!!! Een klein meiske in je buik, een dochter voor jullie, wow!! Wat ontzettend leuk! Wat een meisjesboom al in augustus!
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:38:27 #257
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67217578
Troel van harte gefeliciteerd zeg met Purk 2.2. Ik wens je een hele goede zwangerschap toe

Dutchess, wat geweldig een meid gefeliciteerd
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:43:33 #258
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67217754
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:35 schreef mikoxx het volgende:
Hey Mikoxx, ja het valt me op dat hier procentueel gezien veel tweelingmama's zitten, LEUK

Ik moest ook op verzoek van de gynaecoloog doorwerken t/m 26 weken. Ik vond het niet erg nodig, maar ja wilde Jip & Janneke niet in gevaar brengen. Inmiddels is dit al mijn 9e week thuis en heb het nu wel gezien en ben het wachten zat. Ik kan nog heel veel schoonmaken als ik wil, maar heb er gewoon geen puf meer voor. Bovendien voel ik ze alleen als ik heel rustig ga zitten en niets doe.

Hoop dat we nog wat aan elkaar zullen hebben de komende tijd.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:57:57 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67218213
DuchessX wat leuk en meisje!

Ik bedenk me net, morgen de laatste kans voor een Vissen-dochter, anders wordt het een Ram
©Dumbo
pi_67218293
Rammetjes zijn veeeeeeeeeel leuker Tex!! Lekkere eigewijze meisjes!
pi_67218456
Leuk Troel, Purk 2.2 in aantocht, van harte gefeliciteerd!

En Duchess, een meisje....leuk hoor!

Texelonia, nog eventjes.....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67218708
Allemaal goed nieuws!
Troel, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Duchess, gefeliciteerd met je meisje!

Hier gaat het langzaamaan de goede kant op! Misselijkheid is aardig verminderd, overgeven vooral tijdens het overgieten van mijn plasje naar de MvM potten. Dus als iemand daar nog een goed idee voor heeft!!!
En morgen hebben we weer een echo... brrr vind het weer vreselijk spannend.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:16:19 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67218882
sproet-je, als ik het goed heb zijn er meiden die de dop eraf draaiden, dan een stukje verderop gingen piesen en dan overgieten. Op die manier kan die lucht een beetje wegwaaien voor je er met je snuffert op staat.
En anders je plasje de hele dag bewaren tot je man/vriend het 's avonds in die fles kan doen?
pi_67219214
Sproetje, wat irritant dat je daar zo van moet overgeven. Het stinkt ook echt, maar overgeven hoef ik dan weer niet. * afklopt*
Ben er nu alweer flauw van hoor, dat gepies boven die opvangkan....
Als ik op visite ben bij iemand geniet ik er gewoon van dat ik gewoon op de wc kan plassen haha
Maar het is voor het goede doel....
Was het nou tot, of tot en met de 16e week?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:42:33 #265
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67219964
Troel van harte!

Duchess gefeliciteerd! Een meisje!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:59:51 #266
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67220770
Wat gebeurt er hier toch veel als je er even niet bent

Troel gefeliciteerd met je zwangerschap
en Duch wat leuk een meisje

En nog meer zwangere dames die zich hebben gemeld
waarvan ook een aantal, die ineens nog vóór mij in het rijtje plaats nemen

Ik zit morgen alweer op 31 weken, deze week ging het ietsje minder, vanmorgen vk maar eens gebeld. Vanmiddag langs geweest, mijn bloeddruk is ietsje aan de hoge kant en mijn ijzergehalte te laag. Dus deze dame moet het wat rustiger aan doen en aan de staalpillen
Maar met de kleine gaat het goed, heb gelukkig het hartje weer gehoord
No more games, no more drama...
pi_67220899
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef Poppedein het volgende:
Rammetjes zijn veeeeeeeeeel leuker Tex!! Lekkere eigewijze meisjes!
als ze een beetje eigenwijs is blijft ze inderdaad gewoon lekker zitten tot ze een sterrenbeeld heeft wat erbij past

Duchess gefeliciteerd met jullie meisje!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67221340
quote:

Ik ben zoooo blij!!!!

Dan kan de account van Mini-Juup ook wel door de shredder
pi_67221384
quote:

...wrs heb ik haar gisteravond voor het eerst gevoeld!!!!

En vanavond weer
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:16:02 #270
190853 RockabeIIa
pi_67221436
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dan kan de account van Mini-Juup ook wel door de shredder
Ik vind het wel vrouwelijk klinken, hoor!
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:17:07 #271
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67221479
Troel
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67221488
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik vind het wel vrouwelijk klinken, hoor!

pi_67221781
Sproet-je veel plezier morgen, geniet ervan
Ik vond het ook zo vies ruiken dat ik er misselijk van werd, dat gepies in die opvangkan en dan het overgieten, dus liet ik het in de kan (met geïmproviseerd deksel) en dan goot Juup© het over voor me. Hij luchtte de kannen trouwens ook buiten (dop eraf) voor gebruik. Al vond ik ze dan nog stinken hoor.

BE hoe gaat het nu met je? Ik heb niets meer gezien of ik heb erover heen gelezen of je met de vk gebeld hebt... Anyway beter te veel gebeld als te lang gewacht
#geen
pi_67221823
Troel van harte meid, ik hoop echt dat je een hele fijne en goede zwangerschap mag hebben

Duch en Juup van harte een meid, en ach Juup het word vast papa's meisje en dat is zoooooo vertederend om te zien als mama

Sproetje wat wel helpt bij die potten is om 's avonds een nieuwe pot te nemen en daar vast een plasje in te doen en die pot dan te nemen voor de volgende ochtend, de stank is dan echt heeel veel minder.

Hier vandaag veel harde buiken eigenlijk gewoon continu geen idee of het kwaad kan ??? iemand die er meer van weet, bij Isa had ik het iig niet zo vaak en ook niet zo erg maar om nou te gaan bellen.... misschien morgen als ik het dan nog heb, ben vandaag natuurlijk wel wezen werken.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:24:46 #275
190853 RockabeIIa
pi_67221828
Maar die kannen stinken toch niet voor niets zo
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:36:37 #276
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67222390
marlieske, continu harde buiken is volgens mij niet de bedoeling... als het morgen nog zo is, zou ik zeker even de vk bellen
No more games, no more drama...
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:44:42 #277
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67222751
Marlieske mij werd altijd verteld dat als er geen regelmaat in zit, en ze niet pijnlijk zijn het geen kwaad kan. Maar het wel een teken is dat je het rustiger aan moet doen.
©Dumbo
pi_67223258
hmmz ze zijn wel pijnlijk en tja regelmaat heb het vanaf vanmorgen 8.30 uur tot 17.00 gehad.
naja morgenvroeg maar eens kijken of het op een dag thuis ook zo is, en anders ga ik a.s. maandag bellen als ik het dan weer heb op mijn werk. We zullen zien.
Zou er wel een hekel aan hebben als ik niet meer mocht gaan werken, hoef nog maar een paar weken en de tijd lijkt dan toch sneller te gaan. Heb vorige keer zo lang thuis gezeten en dat vond ik maar niets.
Mama van Isa en Ties
pi_67226638
tvp
en tevens de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!!
pi_67228713
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Je zal dit topic wel bedoelen
Wat grappig zeg, al die meerlingen ineens. Sinds een maandje heb ik 1 kleine, en ik moet zeggen dat ik aan haar al een dagtaak heb, laat staan dat ik een tweeling zou hebben!
Maar wel ontzettend gaaf, een tweeling
Ja! Bedankt!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 07:14:31 #281
248986 MamaNik
pi_67228780
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Hey Mikoxx, ja het valt me op dat hier procentueel gezien veel tweelingmama's zitten, LEUK

Ik moest ook op verzoek van de gynaecoloog doorwerken t/m 26 weken. Ik vond het niet erg nodig, maar ja wilde Jip & Janneke niet in gevaar brengen. Inmiddels is dit al mijn 9e week thuis en heb het nu wel gezien en ben het wachten zat. Ik kan nog heel veel schoonmaken als ik wil, maar heb er gewoon geen puf meer voor. Bovendien voel ik ze alleen als ik heel rustig ga zitten en niets doe.

Hoop dat we nog wat aan elkaar zullen hebben de komende tijd.
Wat een verschil dan he tussen de gynen. Ik heb het gevraagd en het zou wel raadzaam zijn om minder te gaan werken en ik moest lekker bezig blijven zolang ik het kon volhouden, dus toen vroeg ik werken de meeste tot 34 weken dan?? Nou zei die meestal tot een week of 30/32 maar ligt ook aan wat voor werk je hebt en hoe sterk en wat voor een doorzetter jezelf bent, je lijf geeft het zelf wel aan. Maar thuis zitten vanaf 26 weken heb je ook niks aan, dan zit je ook maar zo thuis en na een paar weken ben je dat ook zat en dan denk je kwamen ze maar alvast hahaha. Nou kon ik me eigenlijk wel in vinden, dus ik werk nog denk ik tot 30 weken en dan vind ik het wel mooi geweest vooral omdat ik staand werk heb.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 07:50:34 #282
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67228955
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef marlieske het volgende:
hmmz ze zijn wel pijnlijk en tja regelmaat heb het vanaf vanmorgen 8.30 uur tot 17.00 gehad.
naja morgenvroeg maar eens kijken of het op een dag thuis ook zo is, en anders ga ik a.s. maandag bellen als ik het dan weer heb op mijn werk. We zullen zien.
Zou er wel een hekel aan hebben als ik niet meer mocht gaan werken, hoef nog maar een paar weken en de tijd lijkt dan toch sneller te gaan. Heb vorige keer zo lang thuis gezeten en dat vond ik maar niets.
Als ze pijnlijk en regelmatig zijn zouden het (voor)weeën kunnen zijn. En aangezien Isa aan de vroege kant was is het misschien wel handig om in de gaten te houden? En anders gewoon bellen voor de zekerheid
©Dumbo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 07:58:49 #283
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67229010
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 07:14 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Wat een verschil dan he tussen de gynen. Ik heb het gevraagd en het zou wel raadzaam zijn om minder te gaan werken en ik moest lekker bezig blijven zolang ik het kon volhouden, dus toen vroeg ik werken de meeste tot 34 weken dan?? Nou zei die meestal tot een week of 30/32 maar ligt ook aan wat voor werk je hebt en hoe sterk en wat voor een doorzetter jezelf bent, je lijf geeft het zelf wel aan. Maar thuis zitten vanaf 26 weken heb je ook niks aan, dan zit je ook maar zo thuis en na een paar weken ben je dat ook zat en dan denk je kwamen ze maar alvast hahaha. Nou kon ik me eigenlijk wel in vinden, dus ik werk nog denk ik tot 30 weken en dan vind ik het wel mooi geweest vooral omdat ik staand werk heb.
Zeker een verschil dan, nou moet ook zeggen dat er een verschil is tussen de verloskundige en de gynaecologe, ik loop nog steeds bij een verloskundige omdat het zo goed gaat en heel af en toe moet ik voor controle naar de gynaecologe, viel me op dat zij ook erg verschillen. In principe zei mijn verloskundige ook," kijk maar, je lichaam geeft het zelf wel aan", maar de gynaecologe wilde echt dat ik ging stoppen. Aangezien ik geen risico wilde nemen, er maar naar geluisterd, moet zeggen dat de weken wel voorbij zijn gevlogen, nu zijn het gewoon de laatste loodjes.

Dalijk voor het eerst een ctg film laten maken, kan ik gelijk even vragen tot wanneer ze me door laten lopen.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:38:55 #284
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67229415
Troel wat gaaf, van harte en hopelijk word het toch een zorgeloze zwangerschap

wennie29, ik wilde je een pm sturen maar je hebt het niet aanstaan, zou je je pm box kunnen activeren?

DuchessX, een dochter Joepie!!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:46:21 #285
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67229541
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:38 schreef Fruppel het volgende:
Troel wat gaaf, van harte en hopelijk word het toch een zorgeloze zwangerschap

wennie29, ik wilde je een pm sturen maar je hebt het niet aanstaan, zou je je pm box kunnen activeren?

DuchessX, een dochter Joepie!!
EH eh hoe doe ik dat? Ben sinds 3 dagen weer actief, ik ga wel even zoeken.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:48:21 #286
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67229579
zie je dat envelopje rechtsboven bij je posts? Zo kom je bij je inbox en die moet je dan even activeren!
dank je wel alvast haha!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:50:53 #287
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67229626
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:48 schreef Fruppel het volgende:
zie je dat envelopje rechtsboven bij je posts? Zo kom je bij je inbox en die moet je dan even activeren!
dank je wel alvast haha!
Nu gelukt? haha digibeet
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:52:31 #288
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67229652
Ja gelukt! Ik ga je PM-en!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:54:05 #289
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67229684
[quote]Op vrijdag 20 maart 2009 08:52 schreef Fruppel het volgende:
Ja gelukt! Ik ga je PM-en!
[/quote

Oke ;-) ik ben wel om 09:00 uur offline, moet dalijk naar het ziekenhuis, en anders lees ik het daarna wel ;-)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:03:40 #290
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67229868
OMG! Ik heb die Babystrology teller op m'n hyves. Gisteren stond er 40 weeks 0 days so far, 0 days to go. Vandaag staat er 40 weeks 1 days so far, 1 days to go. Hij gaat gewoon weer terug tellen
©Dumbo
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 09:09:48 #291
5428 crew  miss_sly
pi_67229985
Fijn dat alles weer goed wsa, Chan

En Troel, het hartje al gezien, wat heerlijk

Duchess, een meisje Al onze juli-augustus dochters kunnen straks heerlijk spelen op meets
Bij ons lag Senna ook in stuit toen de -weken echo begon, maar tegen het einde lag ze helemaal andersom
pi_67230051
Troel, gefeliciteerd!
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt

Alle andere nieuwen hier ook gefeliciteerd , Mijn schoonzusje heeft ook een tweeling (inmiddels 16 jaar), was heel druk maar ook erg leuk .

En DuchessX, leuk, een meisje
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_67230077
Gefeliciteerd Troel, wat leuk.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:11:49 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67231453
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat alles weer goed wsa, Chan

En Troel, het hartje al gezien, wat heerlijk

Duchess, een meisje Al onze juli-augustus dochters kunnen straks heerlijk spelen op meets
Bij ons lag Senna ook in stuit toen de -weken echo begon, maar tegen het einde lag ze helemaal andersom
Moeten de jongetjes dan aan de kant blijven staan?

DuchessX, ik heb niet meer gebeld. Ik ga toch maar uit van bandenpijn want het is alleen als ik stevig doorloop, verder niet...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:14:06 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_67231508
En toch vind ik het best jammer dat je niet mee mag doen aan MvM na een blodtransfusie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67231948
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Moeten de jongetjes dan aan de kant blijven staan?

DuchessX, ik heb niet meer gebeld. Ik ga toch maar uit van bandenpijn want het is alleen als ik stevig doorloop, verder niet...
Gelukkig worden er ook nog wel jongetjes geboren hoor
Ik heb dat ook een tijdje heel erg gehad BE, een paar weken terug, elke keer als ik liep, en dan liep ik nog niet eens hard ofzo, zo'n stekende pijn. Was volgens mijn VK idd gewoon bandenpijn. Zolang het overgaat als je stilstaat is het niet erg zei ze.

Troel, gefeliciteerd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:34:45 #297
190853 RockabeIIa
pi_67232198
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:14 schreef Troel het volgende:
En toch vind ik het best jammer dat je niet mee mag doen aan MvM na een blodtransfusie
Wees blij! Met al jouw ongemakken dat er nog bij is misschien wat teveel van het goeie
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 10:34:45 #298
5428 crew  miss_sly
pi_67232200
Tuurlijk niet BE, zo bedoelde ik het niet
Ik vind het gewoon grappig dat er veel meisjes in de planning lijken te zitten, maar ik hoop dat ze allemaal samen gezellig kunnen spelen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:37:54 #299
190853 RockabeIIa
pi_67232304
Heppiedepeppiemodus:
De 12 weken zijn om. Officieus vandaag, officieel morgen.
Nu ben ik dubbel zo gelukkig!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:53:37 #300
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67232783
Fijn Rocka dat die 12 weken voorbij zijn! Vond ik zelf ook een hele geruststelling

Nieuwe zwangeren in dit topic: gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')