ik dnek ook een jongetje..quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en wat wordt het dan dus?????
Want ik denk wel dat je een jongetje bedoelt, maar helemaal zeker weten doe ik niet!
Wel jammer als je het echt geheim had willen houden...
Bedankt voor je welkom DuchessX, spannend straks je echo!!! Heel veel succes hopen dat het kindje een beetje gunstig ligt! Geniet ervan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef DuchessX het volgende:
Welkom tweelingmama's!![]()
Tex ik vind het zo spannend! Ik moest meteen aan jou denken vanmorgen toen ik opstond
Noli ik kan me voorstellen dat je even helemaal van je stuk bent zeg![]()
Nog 2,5 uur en dan weten we (hopelijk) wat het wordt...what shall it be...een jongen of een meisje... Ben ook wel een beetje benauwd dat de baby het niet wil laten zien of dat het gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is om het geslacht te bepalen...ik wil het gewoon zo graag weten!
Ik las dat baby's vanaf 17 weken geluiden buiten de baarmoeder kunnen horenMeteen vanalles dat geluid maakt tegen mijn buik gehouden (Juup©, katten, een muziekdoosje met Kortjakje...
)
Oh ja nog 2 vragen aan jullie.
Zo'n belletje op je buik dat geluid maakt, is dat iets en zo ja waar is dat te koop?
Ik twijfel over een wiegje naast mijn bed voor de eerste 3 maanden. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Is het voor het kindje niet moeilijk als het na een aantal maanden verhuisd naar zijn/haar eigen kamer? Is het beter om het kindje meteen op de eigen kamer te leggen? Pfff ik weet het allemaal niet...meningen graag!
Tex zou idd fijn zijn als je wat laat weten als 'het' begintSucces alvast, je weet maar nooit!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef DuchessX het volgende:
Tex ik vind het zo spannend! Ik moest meteen aan jou denken vanmorgen toen ik opstond
Oh ja nog 2 vragen aan jullie.
Zo'n belletje op je buik dat geluid maakt, is dat iets en zo ja waar is dat te koop?
Ik twijfel over een wiegje naast mijn bed voor de eerste 3 maanden. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Is het voor het kindje niet moeilijk als het na een aantal maanden verhuisd naar zijn/haar eigen kamer? Is het beter om het kindje meteen op de eigen kamer te leggen? Pfff ik weet het allemaal niet...meningen graag!
Tex zou idd fijn zijn als je wat laat weten als 'het' begintSucces alvast, je weet maar nooit!
Haha herkenbaar, ik zit ook de laatste dagen aan de beschuit met muisjes. Over beschuit met muisjes gesproken, weet iemand waar je die mini beschuitjes kunt krijgen? Ik wil die namelijk uitdelen bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf, en zie zo'n groot beschuitje voor de kinderen niet zitten (en de leidsters waarschijnlijk nog minderquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik zit vast aan een boterham met roze muisjesWe hadden het alvast in huis en had er zo'n zin in ineens
Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik zit ook de laatste dagen aan de beschuit met muisjes. Over beschuit met muisjes gesproken, weet iemand waar je die mini beschuitjes kunt krijgen? Ik wil die namelijk uitdelen bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf, en zie zo'n groot beschuitje voor de kinderen niet zitten (en de leidsters waarschijnlijk nog minder)
Dat meen je niet! ik heb weer eens een ideequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef Troel het volgende:
Zijn niet meer verkrijgbaarBE heeft geloof ik bij de geboorte van Sasha nog contact gehad met Bolletje daarover?
Haha goed idee, je vindt het vast niet erg dat ik je idee even jat ??? ;-) tenzij ze naar hetzelfde kinderdagverblijf gaan, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeeeel toevallig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.
of chocolade smelten daar even de lange vinger een stukje doorheen en dan gelijk in de muisjes.
1 van die 2 wordt onze traktatie voor het KDV als de twins geboren is.
Chocolade is natuurlijk alleen maar geschikt voor de wat oudere kinderenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.
of chocolade smelten daar even de lange vinger een stukje doorheen en dan gelijk in de muisjes.
1 van die 2 wordt onze traktatie voor het KDV als de twins geboren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |