abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:25:21 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67198730
Ja, en wat wordt het dan dus?????
Want ik denk wel dat je een jongetje bedoelt, maar helemaal zeker weten doe ik niet!

Wel jammer als je het echt geheim had willen houden...
pi_67198766
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en wat wordt het dan dus?????
Want ik denk wel dat je een jongetje bedoelt, maar helemaal zeker weten doe ik niet!

Wel jammer als je het echt geheim had willen houden...
ik dnek ook een jongetje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:29:26 #128
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67198871
Ja dat dachten wij dus ook we hebben alle spullen dus dat komt wel goed.
Maar de "oude" kinderwagen is verkocht. Toch maar 2 wiegjes gekocht zodat ze de eerste tijd bij ons op de kamer kunnen ( ook ik ben overstag gegaan al riep ik bij de eerste dat nooit! ) 2 nieuwe ledikantjes een nieuwe tweelingenwagen pff er komt wat bij kijken.

Nee ik vind het zelf nog wel meevallen, ben tot nu toe 26+1 8,5 kg aangekomen veel minder dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar goed ik moet nog een week of 11/12. Bij de eerste was ik uiteindelijk 31 kg aangekomen geen idee hoe ik het heb mee kunnen sjouwen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:29:56 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67198882
Oh wel lullig om er op die manier onbedoeld achter te komen Noli

Maar nu kun je het net zo goed hier ook zeggen toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:32:38 #130
248986 MamaNik
pi_67198971
Ik mag ook in het lijstje hoor, uitgerekend 24 juni van een tweeling!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:48:17 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67199474
Je staat erbij!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:49:03 #132
248986 MamaNik
pi_67199498
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij!
thanks!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:17:28 #133
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67200459
wenie welkom en wat een verhaal... en nog 2 wondertjes.. over paar weken kun je ze in je armen sluiten...

Karin mooie echo... al een echt minimensje
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:24:00 #134
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67200719
rocka leuk dat je toch nog eerder voor echo moogt gaan

En wat een opmerking van die winkeldame.. Mijn mama zei altijd dat een 2ling veel gemakkelijker was dan 2 kort bij één...
pi_67201001
Welkom tweelingmama's!

Tex ik vind het zo spannend! Ik moest meteen aan jou denken vanmorgen toen ik opstond

Noli ik kan me voorstellen dat je even helemaal van je stuk bent zeg

Nog 2,5 uur en dan weten we (hopelijk) wat het wordt...what shall it be...een jongen of een meisje... Ben ook wel een beetje benauwd dat de baby het niet wil laten zien of dat het gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is om het geslacht te bepalen...ik wil het gewoon zo graag weten!

Ik las dat baby's vanaf 17 weken geluiden buiten de baarmoeder kunnen horen Meteen vanalles dat geluid maakt tegen mijn buik gehouden (Juup©, katten, een muziekdoosje met Kortjakje... )

Oh ja nog 2 vragen aan jullie.
Zo'n belletje op je buik dat geluid maakt, is dat iets en zo ja waar is dat te koop?
Ik twijfel over een wiegje naast mijn bed voor de eerste 3 maanden. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Is het voor het kindje niet moeilijk als het na een aantal maanden verhuisd naar zijn/haar eigen kamer? Is het beter om het kindje meteen op de eigen kamer te leggen? Pfff ik weet het allemaal niet...meningen graag!

Tex zou idd fijn zijn als je wat laat weten als 'het' begint Succes alvast, je weet maar nooit!
#geen
pi_67201032
Ik ben zoooo moe Mikael is nu naar zijn vader dus ik duik het bed nog weer even in. Deur van het balkon lekker open. Nog even een uurtje (of 2) lekker slapen. Vind zwanger zijn met dit weer extra leuk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67201126
Truste MeNicole
#geen
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:33:52 #138
248986 MamaNik
pi_67201128
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef DuchessX het volgende:
Welkom tweelingmama's!

Tex ik vind het zo spannend! Ik moest meteen aan jou denken vanmorgen toen ik opstond

Noli ik kan me voorstellen dat je even helemaal van je stuk bent zeg

Nog 2,5 uur en dan weten we (hopelijk) wat het wordt...what shall it be...een jongen of een meisje... Ben ook wel een beetje benauwd dat de baby het niet wil laten zien of dat het gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is om het geslacht te bepalen...ik wil het gewoon zo graag weten!

Ik las dat baby's vanaf 17 weken geluiden buiten de baarmoeder kunnen horen Meteen vanalles dat geluid maakt tegen mijn buik gehouden (Juup©, katten, een muziekdoosje met Kortjakje... )

Zo'n belletje op je buik dat geluid maakt, is dat iets en zo ja waar is dat te koop?
Ik twijfel over een wiegje naast mijn bed voor de eerste 3 maanden. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Is het voor het kindje niet moeilijk als het na een aantal maanden verhuisd naar zijn/haar eigen kamer? Is het beter om het kindje meteen op de eigen kamer te leggen? Pfff ik weet het allemaal niet...meningen graag!

Tex zou idd fijn zijn als je wat laat weten als 'het' begint Succes alvast, je weet maar nooit!
Bedankt voor je welkom DuchessX, spannend straks je echo!!! Heel veel succes hopen dat het kindje een beetje gunstig ligt! Geniet ervan!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:35:19 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67201202
Van harte nieuwe a.s. mamma's, en nog een fijne zwangerschap gewenst!

Be zoals ik het lees, is het eerste wat in mij opkomt ook bandenpijn.

Noli dat zal idd raar geweest zijn, nu weten jullie het al. hopelijk zijn jullie er snel overheen

Me Nicole slaap lekker.

Duschexx heel veel plezier bij de echo straks !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:36:31 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67201252
DuchessX, ik weet nog dat toen die balletjes helemaal hot waren, dat er toen wat geluiden opgingen dat veel vrouwen hem te hoog hadden hangen en dat kindjes daardoor in een stuit zouden komen te liggen omdat ze naar het geluid toe draaiden. Of dat echt zo is of dat dat alleen maar een hoop geklets was weet ik niet. Je zou het evt. aan je vk kunnen vragen.
Ze zijn volgens mij wel te koop bij chinese winkeltjes dacht ik.

Veel plezier bij de echo strakjes!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:41:10 #141
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201435
Bedankt DuchessX voor je welkom, en de andere ook natuurlijk en succes dalijk bij de echo.
Jammer dat ik zolaat in de zwangerschap weer hier terecht kom, merk dat het heel erg verslavend is

Mag ik ook nog voor een paar weekjes in het lijstje??? Uitgerekende datum: 22 april van een tweeling

Oh voor wat betreft die balletjes, ik heb er hier ook eentje liggen, maar omdat ik zo lang ben gebruik ik hem eigenlijk niet. Ik word zelf trouwens ook een beetje horendol van het gerinkel, maar manlief heeft hem gegeven dus af en toe doe ik hem om. Ik weet inderdaad niet of het waar is dat ze dan juist in stuit gaan liggen, lijkt me niet, anders zouden er toch niet zoveel verkocht worden?

Chinese winkeltjes hebben ze inderdaad en op internet zijn ze ook te krijgen, ben alleen even de naam kwijt van die kettingen.

[ Bericht 13% gewijzigd door wennie29 op 19-03-2009 11:47:38 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:46:30 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67201628
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef DuchessX het volgende:

ik vind het ook wel spannend worden nu En de omgeving ook merk ik, ie-der-een vraagt ernaar enzow Ik hoop alleen niet dat ze morgen geboren wordt, dan is een achternichtje jarig, en hoewel die niet heel vaak zien, is het toch minder leuk vind ik. Maar ja, wie weet denkt onze dochter daar wl heel anders over

Spannend, bijna echo! Ben ook heel benieuwd wat jullie krijgen! En als ze het niet kunnen zien mag je meestal wel een andere keer terug komen voor een herkansing. Moet je alleen wel weer iets langer wachten...

Wij hebben wel een wieg op onze slaapkamer voor de eerste maanden. Voordeel bij ons is dat de babykamer boven is en onze slaapkamer beneden. Als je elk uur wakker wordt scheelt dat een hoop geloop De woonkamer is ook boven, dus overdag leggen we d'r voor d'r slaapjes wel gewoon op d'r kamertje. Op die manier verwacht ik niet dat dat een probleem zal opleveren.
Verder vinden sommigen het gewoon een prettiger idee dat je kindje zo dichtbij is. De wieg staat al naast ons bed, en het lijkt me ook wel heel gezellig dat je alleen maar even naast je hoeft te kijken om je kindje te zien
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:47:41 #143
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67201689
Oh en ik zit vast aan een boterham met roze muisjes We hadden het alvast in huis en had er zo'n zin in ineens
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:49:50 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67201780
laat het je smaken Tex
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:50:00 #145
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201789
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik zit vast aan een boterham met roze muisjes We hadden het alvast in huis en had er zo'n zin in ineens
Haha herkenbaar, ik zit ook de laatste dagen aan de beschuit met muisjes. Over beschuit met muisjes gesproken, weet iemand waar je die mini beschuitjes kunt krijgen? Ik wil die namelijk uitdelen bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf, en zie zo'n groot beschuitje voor de kinderen niet zitten (en de leidsters waarschijnlijk nog minder )
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:51:45 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_67201844
Zijn niet meer verkrijgbaar BE heeft geloof ik bij de geboorte van Sasha nog contact gehad met Bolletje daarover?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:54:02 #147
248986 MamaNik
pi_67201923
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar, ik zit ook de laatste dagen aan de beschuit met muisjes. Over beschuit met muisjes gesproken, weet iemand waar je die mini beschuitjes kunt krijgen? Ik wil die namelijk uitdelen bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf, en zie zo'n groot beschuitje voor de kinderen niet zitten (en de leidsters waarschijnlijk nog minder )
Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.
of chocolade smelten daar even de lange vinger een stukje doorheen en dan gelijk in de muisjes.
1 van die 2 wordt onze traktatie voor het KDV als de twins geboren is.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:54:24 #148
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201936
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef Troel het volgende:
Zijn niet meer verkrijgbaar BE heeft geloof ik bij de geboorte van Sasha nog contact gehad met Bolletje daarover?
Dat meen je niet! ik heb weer eens een idee , ik kan natuurlijk aan de plaatselijke bakker vragen of hij ze kan maken, maar ja of hij
dat doet??? Tja dan moet ik maar iets anders verzinnen?
Bedankt Troel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:56:01 #149
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201990
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.
of chocolade smelten daar even de lange vinger een stukje doorheen en dan gelijk in de muisjes.
Haha goed idee, je vindt het vast niet erg dat ik je idee even jat ??? ;-) tenzij ze naar hetzelfde kinderdagverblijf gaan, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeeeel toevallig.

Waar zet je die lange vingers dan in? Met boter wordt het dan niet zacht?
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:56:28 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_67202009
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Chocolade is natuurlijk alleen maar geschikt voor de wat oudere kinderen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')