abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67188031
Oh wat gaan jullie hard

Karin wat een prachtige echo, met zo'n lief buikje

Morgen om 14.00 geslachtsbepaling...ik ben nieuwsgieriger naar het kindje zelf als naar het geslacht merk ik. Gewoon fijn om het weer te zien Ben nu ook wel een tikkie nerveus hoor... Of ik het hier bekendmaak weet ik nog niet. Maar de kans is heel groot dat ik me verspreek dus mss kan ik het het best maar gewoon zeggen

En ik voelde vanavond ineens 2 hele zachte "duwtjes" onderin mijn buik. Zoiets had ik nog niet eerder gevoeld Zou het de baby kunnen zijn?! Met 12 weken zeiden ze nog dat mijn placenta aan de voorkant lag, dus dan zou dat nu toch nog niet kunnen? Of kan zo'n ding ook nog van positie veranderen? Nou ja ik vraag het morgen wel, waar mijn placenta nu zit. Of mss heeft onze baby gewoon heel grote voeten ofzo

Oh en kocht ik eerst heel veel kleertjes voor de baby, nu ben ik heel erg positiekleding aan het shoppen Het is bijna schandalig maar ik wil hebbuh hebbuh hebbuh Gelukkig hoeft niet alles van een duurder merk te zijn, dat scheelt dan wel weer

Ow en ik was vandaag een hormonster Arme Juup© Hij vindt mij trouwens wel vaker een hormonster maar ik weet van niks
#geen
pi_67188656
Wat leuk duchess dat je de geslachtsbepaling toch ineens nog op zo'n korte termijn hebt kunnen regelen!! Ik ben heeeeeeeeel benieuwd of er een klein meisje óf een klein jongetje in je buik zit! Mocht je t toch niet vertellen hier, dan mag je je ook altijd verspreken in een PM hoor

Ennuh..duwtjes die je eerder niet voelde maar er nu ineens wel zijn kunnen maar 1 verklaring hebben: je voelt 'm!! Misschien dat t net even een lucky shot was en t weer even duurt voordat je t nog eens voelt, maar een placenta aan de voorkant hoeft écht niet te betekenen dat je m sowieso later voelt! Het kindje moet alleen net iets krachtiger schoppen alvorens je dat ervaart,.. dus als hij nu al krachtig genoeg schopt dan is t m helemaal echt!

Ik geniet er nu ook van dat ik 'r toch steeds vaker eventjes langs voel komen... heeel voorzichtigjes nog, maar inderdaad, iets wat er eerder niet was, dat kan dus maar 1 verklaring hebben!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67188727
Karin moooooi!
Fake it till you make it...
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:53:25 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67189684
Poppedein, soms hoor je wel eens over dat de snelheid van de hartslag verteld wat voor geslacht het kindje heeft. En soms lees je dat het allemaal nonsens is wat daarover gezegd wordt. Kun jij daar wat meer over zeggen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67189962
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag met een heel simpel stukje wandelen toch ineens een heel erg nare pijnlijke kramp onderin mijn buik. Is dat dan een harde buik? Iig ben ik daarna over gegaan op bejaardentempo en toen zakte het wel weer weg.
Maar even in de gaten houden...
Komt me bekent voor en ja hoor dat is dan een harde buik, net of er iemand je een mep verkoopt in je buik
Mama van Isa en Ties
pi_67195333
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppedein, soms hoor je wel eens over dat de snelheid van de hartslag verteld wat voor geslacht het kindje heeft. En soms lees je dat het allemaal nonsens is wat daarover gezegd wordt. Kun jij daar wat meer over zeggen?
had ik ook gelezen ja, of het waar is weet ik niet maar bij ons kindje was de hartslag bij de 14 wkn controle 165 ongeveer en eergister bij 18 weken zaten er pieken tussen van 173. En we krijgen dus een meisje. Dus bij ons gaat die vlieger van boven de 150 in ieder geval wél op.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67195403
Tsja...het is natuurlijk de categorie bakerpraatjes en volgens sommige mensen kloppen die alllllllllltijd... maar volgens mij lekker niet Het zegt net zoveel als naar voren dragen, misselijk zijn, mooiere huid hebben etc...

Ik leg altijd aan de mensen uit dat t sowieso niet eerlijk is op de manier waarop wij luisteren.. Wij frummelen eerst aan die buik om te voelen hoe t kind ligt, schudden t wakker, hartslag omhoog en dan maar luisteren... tsja, dan zouden er toch heel wat meer meisjes dan jongens geboren moeten worden...
pi_67195529
ha! Dat verklaard die hoge hartslag bij ons

Ja bakerpraatjes schmakerpraatjes. Ik geloof er over het algemeen weinig van. Er was er ook eentje met de hoeveelheid haargroei enzo geloof ik. Als het sneller zou groeien zou het zeker weten een jongetje zijn enzo. Nou hier niet hoor...

Hoe is het met jou verder Poppedein? Is je lief al helemaal verliefd op jullie meiske? mijn lief spreekt me tegenwoordig aan met 'mijn meisjes' zo schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:39:26 #84
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67195560
Nou bakerpraatjes om gek van te worden, iedereen heeft wel zijn mening klaar.

Toen ik 2 jaar geleden zwanger was van mijn zoontje.
Heb alles gehoord van rond dragen het is een jongen tot rond dragen het is een meisje.
Heel erg misselijk was weer dat.. slechte huid was weer dat.
Brede heupen nou dat zou geen probleem zijn om te baren, nou vergeet het maar werd toch echt een mooi luikje gemaakt na 20 uur weeën en 2 uur persweeën omdat meneer niet door mijn bekken heen zou kunnen.

Nu ben ik weer zwanger en ik was 3x zo misselijk als bij mijn zoontje nou wat had dat dan moeten zijn haha
Draag nu heel anders dus iedereen heeft zijn meningen alweer klaar over het geslacht.
Om het moeilijk te maken voor iedereen het is 2 eiig dus kan alle kanten op maar wij houden lekker ons mond!

Het belangrijkste blijft volgens mij toch dat de kinderen gezond op de wereld komen
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:43:46 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67195583
Juist mijn haar is heel anders nu. De vorige keer verloor ik geen enkele haar en nu valt het er nog steeds met bosjes uit. En toch twee knullen.
Ik vind het wel jammer dat ik hem niet (meer?) voel. Maar goed, volgens mij heb ik Sasha ook pas echt laat gevoeld en die was sowieso heel rustig in mijn buik ook. Vooralsnog lijken ze op elkaar dus.

Zo lief, nu mijn buikje groter wordt aait F. me steeds vaker over mijn buik. Zo leuk vind ik dat.

Wat schattig Huup!

Bijna op de helft hier... zo bekeken gaat het ineens superhard.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 19-03-2009 08:00:10 ]
pi_67195611
Ja lag het maar aan het haar op mn hoofd hahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.

Ooooh MamaNik, die van die bevalling heb ik ook gehad ja! Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67195630
Gek en grappig hè BE..dat dat toch zo verschillend kan zijn!

Mijn lief heeft het hier ook steeds over "zijn 2 meissies" Huup, ik wordt er helemaal verliefd van als ik m dat hoor zeggen! Gister moest ik een lange autorit maken en belde ik m halvewege dat ik me verveelde.. Kreeg ik lekker droog als antwoord "hoe kan dat nou met 2 vrouwen in de auto"... toen ik zei dat die ene nog niet zoveel terugzegt op dit moment, moest ik me volgens hem toch maar zorgen gaan maken of ze bij de 20 weken echo dan niet tóch zouden zien dat t een jongetje zou zijn dan
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:57:25 #88
248986 MamaNik
pi_67195684
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 07:49 schreef huuphuup het volgende:
Ja lag het maar aan het haar op mn hoofd hahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.

Ooooh MamaNik, die van die bevalling heb ik ook gehad ja! Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt
Nou huup huup ik ben er ondertussen wel achter dat die brede heupen nergens goed voor zijn hahaha.
Zij het tegen de gyn en die begon zo hard te lachen, heeft er dus helemaal niks mee te maken je heupen kunnen wel breed zijn maar als je bekken smal is en je krijgt een groot kind dan houd het toch op.
Ons zoontje bleek 57 cm te zijn en 8 pond.
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:59:54 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67195709
Oh ja, haartjes op mijn buik heb ik ook idd. Maar vooralsnog lijkt dat dus ook wel minder dan bij Sasha. Blijkbaar hebben die hormonen dus invloed op alle haartjes.
En ja. Het verdwijnt na de bevalling (nou ja, niet meteen) vanzelf.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:04:49 #90
248986 MamaNik
pi_67195759
Hai, ja leuk nog een aankomende tweelingmama. Eh eerlijk gezegd ben ik er lichamelijk helemaal klaar mee. Het is gewoon zo anders dan de vorige keer. Toen liep ik wel bijna 2 weken overtijd en was mijn zoontje bij de geboorte 10 pond! Nu ben ik dan vandaag 35 weken en wegen Jip & Janneke samen al 11 pond plus ik heb heel veel vruchtwater.

De pijn uit mijn onderbuik straalt nu door naar mijn linkerbovenbeen, erg pijnlijk bij het lopen. Gisteren teveel gedaan (dan gaat mijn zoontje niet naar het kinderdagverblijf en tja die kan ook niet de hele dag binnen zitten met dat mooie weer) , vandaag dan weer rustig aan doen.

Ik hoop maar dat ik gewoon kan bevallen, wil geen keizersnede.

Hoe is het met jou? hoever ben je nu? Weet je de geslachten al?

De verhuizing ingezet van buikfototopic naar hier.

Wennie29:
Met mij gaat het goed hoor, beter als bij mijn eerste zwangerschap toen lag ik met 17 weken in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. En nu lijkt die onder controle te zijn al heb ik van de week 1 pilletje erbij gekregen om hem laag te houden, merk wel dat het zwaarder is en vooral drukker binnen hahaha plus er loopt er nog 1 rond die in mei pas 2 wordt.
Was even schrikken de eerste echo want je rekent er toch niet op dat het er 2 kunnen zijn vooral niet omdat het bij ons in de familie helemaal niet voorkomt.
Ben nu 26+ 1en ja we weten de geslachten al maar we houden ze nog even geheim.
Hebben ze nog niks gezegd over een eventuele bevalling??
Ik begin er af en toe gewoon zelf over hahaha ik wil juist liever niet natuurlijk bevallen mijn eerste bevalling was niet leuk 20 uur tot volledige ontsluiting toen 2 uur persweeën en toen uiteindelijk een keizersnede omdat hij niet bleek te passen door mijn bekken.
Dus wat mij betreft gebruiken ze het bestaande luikje en waarschijnlijk gaat dat dus ook wel gebeuren.
pi_67195872
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 06:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

had ik ook gelezen ja, of het waar is weet ik niet maar bij ons kindje was de hartslag bij de 14 wkn controle 165 ongeveer en eergister bij 18 weken zaten er pieken tussen van 173. En we krijgen dus een meisje. Dus bij ons gaat die vlieger van boven de 150 in ieder geval wél op.
En onze knul zit steeds onder de 150
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:22:54 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67195917
Tex, waar zit jij trouwens? Vandaag niet vroeg je bed uit? Offeh....

* Brighteyes ziet nu pas dat je sinds gisteren half 11 niet meer geweest bent...
Heeft de fysio toch iets los kunnen rommelen?
pi_67195960
Wauw Karin wat een mooie echo!!

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames

Ik kwam met zelf tellen op 152 uit, beetje een twijfelgeval dus. Maar zonder eerst in mn buik te porren, dus geen opgevoerde hartslag. Straks naar de vk, ben benieuwd of zij het ook even gaat tellen. Ben sowieso benieuwd hoe dat gaat dit keer, de vorige keer had ik het gevoel dat ze me binnen een minuut weer buiten wilde hebben en ik was zo overdonderd van het geluid van het hartje dat ik het pas door had toen ik buiten stond. Dit keer dus maar een lijstje gemaakt van alles wat ik vragen wil.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:33:21 #94
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196071
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:04 schreef MamaNik het volgende:
Hai, ja leuk nog een aankomende tweelingmama. Eh eerlijk gezegd ben ik er lichamelijk helemaal klaar mee. Het is gewoon zo anders dan de vorige keer. Toen liep ik wel bijna 2 weken overtijd en was mijn zoontje bij de geboorte 10 pond! Nu ben ik dan vandaag 35 weken en wegen Jip & Janneke samen al 11 pond plus ik heb heel veel vruchtwater.

De pijn uit mijn onderbuik straalt nu door naar mijn linkerbovenbeen, erg pijnlijk bij het lopen. Gisteren teveel gedaan (dan gaat mijn zoontje niet naar het kinderdagverblijf en tja die kan ook niet de hele dag binnen zitten met dat mooie weer) , vandaag dan weer rustig aan doen.

Ik hoop maar dat ik gewoon kan bevallen, wil geen keizersnede.

Hoe is het met jou? hoever ben je nu? Weet je de geslachten al?

De verhuizing ingezet van buikfototopic naar hier.

Wennie29:
Met mij gaat het goed hoor, beter als bij mijn eerste zwangerschap toen lag ik met 17 weken in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. En nu lijkt die onder controle te zijn al heb ik van de week 1 pilletje erbij gekregen om hem laag te houden, merk wel dat het zwaarder is en vooral drukker binnen hahaha plus er loopt er nog 1 rond die in mei pas 2 wordt.
Was even schrikken de eerste echo want je rekent er toch niet op dat het er 2 kunnen zijn vooral niet omdat het bij ons in de familie helemaal niet voorkomt.
Ben nu 26+ 1en ja we weten de geslachten al maar we houden ze nog even geheim.
Hebben ze nog niks gezegd over een eventuele bevalling??
Ik begin er af en toe gewoon zelf over hahaha ik wil juist liever niet natuurlijk bevallen mijn eerste bevalling was niet leuk 20 uur tot volledige ontsluiting toen 2 uur persweeën en toen uiteindelijk een keizersnede omdat hij niet bleek te passen door mijn bekken.
Dus wat mij betreft gebruiken ze het bestaande luikje en waarschijnlijk gaat dat dus ook wel gebeuren.
Zo, dan is je eerste zwangerschap niet echt lekker verlopen dan. De reden dat wij gewacht hebben met een 2e was ook de zware bevalling van mijn zoontje, hoop dingen waarvan ik nu zeg, " nee, dat had niet gemogen" maar ja dat is achteraf gepraat. Ik mag medisch gezien niet klagen, mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest, en ondanks de bekende kwaaltjes (x 2, dus ook de hormonen ) mag ik niet klagen. In principe mochten ze vanaf vorige week komen zonder dat er dan weeenremmers aan te pas zouden komen. Ik probeer in ieder geval de 37 weken te halen, met 38 weken mogen ze inleiden. Ik heb geen idee over hoe en wat. Vrijdag zal ik wel meer horen dan moet ik voor het eerst een ctg filmpje gaan maken.

Werk je ook nog? Ik ben met 26 weken (op advies) gestopt.

Sorry andere dames, we zullen niet het hele topic gaan " vervuilen" met onze verhalen hoor
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:34:33 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196092
Dat laatste is natuurlijk onzin. Jullie mogen toch net zo goed over je zwangerschap praten als elke andere zwangere? Je plaatst jezelf nu echt onnodig buiten het geheel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:36:36 #96
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196118
Weet niet of de bakerpraatjes kloppen, bij mij wel in geval van geslacht betreft. Bij mij is nu duidelijk verschil te merken tussen Jip & Janneke qua hartslag. Kan toeval zijn natuurlijk, maar wel leuk dat het klopt.

Donshaartjes... eh ik zie ze niet, maar voel ze wel. Voel me steeds minder vrouwelijk , maar inderdaad dat gaat vast en zeker na de bevalling weer over.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:43:48 #97
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196239
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat laatste is natuurlijk onzin. Jullie mogen toch net zo goed over je zwangerschap praten als elke andere zwangere? Je plaatst jezelf nu echt onnodig buiten het geheel.
Ja oke, je hebt gelijk Ben gewoon helemaal hyper de pieper dat ik eindelijk eens een toekomstige tweelingmama tegenkom, het is toch net even anders dan bij een eerste zwangerschap zeg maar
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:45:32 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196265
Er zitten er hier nog 2, kijk maar in de lijst bovenin.
pi_67196284
er zitten hier meer tweelingmama's en aanstaande tweelingmama's dus dan zit je goed
gewoon mee blijven kletsen, gezellig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:47:35 #100
248986 MamaNik
pi_67196294
Zo, dan is je eerste zwangerschap niet echt lekker verlopen dan. De reden dat wij gewacht hebben met een 2e was ook de zware bevalling van mijn zoontje, hoop dingen waarvan ik nu zeg, " nee, dat had niet gemogen" maar ja dat is achteraf gepraat. Ik mag medisch gezien niet klagen, mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest, en ondanks de bekende kwaaltjes (x 2, dus ook de hormonen ) mag ik niet klagen. In principe mochten ze vanaf vorige week komen zonder dat er dan weeenremmers aan te pas zouden komen. Ik probeer in ieder geval de 37 weken te halen, met 38 weken mogen ze inleiden. Ik heb geen idee over hoe en wat. Vrijdag zal ik wel meer horen dan moet ik voor het eerst een ctg filmpje gaan maken.

Werk je ook nog? Ik ben met 26 weken (op advies) gestopt.

Sorry andere dames, we zullen niet het hele topic gaan " vervuilen" met onze verhalen hoor
[/quote]

Ja ach de hormonen, heb ze redelijk onder controle maar af en toe pfff.
Ik ben toevallig van de week minder gaan werken werk nu nog 3 dagen 3 uurtjes om toch nog een beetje onder de mensen te zijn ben er ook nog niet helemaal aan toe om al thuis te zitten, maar is wel al gezegd dat het rond de 30 weken waarschijnlijk klaar is.
De kids zijn ook nu al behoorlijk aan de maat heb van de week gehoord dat ze tot nu toe voorlopen op de eenlingencurve, moet ik me zorgen maken vroeg ik nog gyn lachen komt goed zei die je hebt je lengte mee
je kan wat dragen was zijn antwoord hahaha
Vind jij het ook nog steeds een raar idee dat je ineens 3 kinderen hebt??
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:56:13 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67196425
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, waar zit jij trouwens? Vandaag niet vroeg je bed uit? Offeh....

* Brighteyes ziet nu pas dat je sinds gisteren half 11 niet meer geweest bent...
Heeft de fysio toch iets los kunnen rommelen?
Nee helaas, nog niks aan het handje hier Meestal kom ik pas online als ik Noah naar school heb gebracht. Heel soms al iets eerder spieken op m'n telefoon

Vandaag 40 weken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:57:11 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67196439
Alle 'nieuwe' zwangeren welkom trouwens
Wat leuk weer 2 tweelingen op komst. Zijn er al 4 in totaal dus, je zou bijna denken dat het besmettelijk is
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:57:13 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196440
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee helaas, nog niks aan het handje hier Meestal kom ik pas online als ik Noah naar school heb gebracht. Heel soms al iets eerder spieken op m'n telefoon

Vandaag 40 weken
Jammer, ik had gehoopt dat je goed nieuws had.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:59:33 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67196489
Ik ook, maar ja wat doe je eraan
Ik denk trouwens dat als er *iets* begint ik het toch niet kan laten om te posten hoor Dus een 'stiekeme' bevalling zal wel niet zo snel gebeuren denk ik.

en 22 maart, verjaardag van mijn oma waar de baby ook naar vernoemd wordt, lijkt me nog steeds een mooie datum
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:01:31 #105
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196525
Ik ben ook 1.85m lang en vrij fors van mijzelf, dus ik kan wel wat hebben . Ik heb altijd gezegd, ALS we kinderen mogen krijgen dan niet meer dan 2, qua financien, vrijheid, opvang e.d. en tja dan is het even omschakelen als je hoort dat je er " ineens" 3 hebt dalijk. Ik ben er wel van overtuigd dat als het er bij 2 waren gebleven, ik 2 jochies zou hebben. Ook heel erg leuk hoor, maar stiekem heb ik altijd ook heel graag een meisje gewild, ik zie dit meisje dus echt als een kadotje.

Mijn zoontje is 2 geworden in november en zal dus als Jip & Janneke geboren worden bijna 2,5 zijn. Best een moeilijke leeftijd nu ook en lig dan ook best te piekeren hoe ik het in godsnaam allemaal moet gaan doen. Ik hoop maar dat we snel een ritme als gezin kunnen vinden en dalijk ook als ik weer ga werken. Heb nu wel ouderschapsverlof opgenomen na de bevalling, want bij mijn werkgever krijg je niet dubbel verlof als je gaat bevallen van een tweeling. 10 weken vind ik dan echt te kort. De eerste 5 maanden blijf ik thuis, daarna ga ik weer werken.

Ook met de aanschaf van alle spulletjes moest ineens anders. Ik dacht gewoon de oude kinderwagen e.d. van mijn zoontje te gebruiken, maar die vlieger ging dus mooi niet op.

Ben jij al veel aangekomen? Ik tot nu toe 23 kg , maar ja als je het deelt door 2 valt het best mee

Oh ja nog meer aankomende tweelingmama's, wat leuk! Wat ik al eerder zei, ben 2 jaar niet op FoK geweest, dus moet nog heel veel bijlezen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:02:12 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196546
Ik hou niet van stiekem.

Net bij het door de gang lopen hier weer die pijnlijke kramp onderin mijn buik. Het is geen bandenpijn volgens mij, dat ken ik wel en voelt heel anders. Wanneer moet je zoiets nou melden bij de vk? Kan gewoon met mijn afspraak over 2 weken toch wel?
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:18:51 #107
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196894
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef texelonia het volgende:
Alle 'nieuwe' zwangeren welkom trouwens
Wat leuk weer 2 tweelingen op komst. Zijn er al 4 in totaal dus, je zou bijna denken dat het besmettelijk is
Dankjewel voor je welkom, ik zie buiten op straat wel " ineens" heel veel tweeligen ja. Besmettelijk? haha in ons geval gewoon erfelijk voor een deel ;-)

Sta ik gisteren in het kruidvat, zegt de cassiere " nou je hoeft zeker niet lang meer" ik zeg nou dat lijkt zo, het zijn er 2. Zij " ja erg he, ik ben ook net zwanger van een tweeling, ik vind het verschrikkelijk" !!! hoe kan je dat in godsnaam zeggen. Ja ook ik moest aan het idee wennen, maar er zijn zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen, wees toch dankbaar! Ik kon haar wel over de toonbank trekken, maar had er de puf niet voor. Haar woorden spoken steeds door mijn hoofd " een tweeling, wat erg he" ggggrrr

Oh, kan iemand mij nog toevoegen aan het lijstje, het is dan wel niet lang meer, maar toch
Uitgerekend op 22 april, maar het blijft een tweeling dus het zal wel begin april worden.
Oh van een jongen en een meisje
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:20:53 #108
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196949
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou niet van stiekem.

Net bij het door de gang lopen hier weer die pijnlijke kramp onderin mijn buik. Het is geen bandenpijn volgens mij, dat ken ik wel en voelt heel anders. Wanneer moet je zoiets nou melden bij de vk? Kan gewoon met mijn afspraak over 2 weken toch wel?
Als jij je zorgen maakt, moet je gewoon contact opnemen met je VK hoor. 2 weken duren dan nog heel erg lang als jij je elke keer met die pijn afvraagd wat het is, of het kwaad kan enz.

Ik voelde ze gisteren ook niet meer, heb gelijk gebeld hoor en kon gelijk een echo laten maken.

Twijfel = bellen bij mij, daar zijn ze toch voor?

Sterkte ermee.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:24:11 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67197028
Wie weet haal je mij nog wel in dan wennie, ik ben vandaag 40 weken
©Dumbo
pi_67197123
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef wennie29 het volgende:

Sta ik gisteren in het kruidvat, zegt de cassiere " nou je hoeft zeker niet lang meer" ik zeg nou dat lijkt zo, het zijn er 2. Zij " ja erg he, ik ben ook net zwanger van een tweeling, ik vind het verschrikkelijk" !!! hoe kan je dat in godsnaam zeggen. Ja ook ik moest aan het idee wennen, maar er zijn zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen, wees toch dankbaar! Ik kon haar wel over de toonbank trekken, maar had er de puf niet voor. Haar woorden spoken steeds door mijn hoofd " een tweeling, wat erg he" ggggrrr
Verschrikkelijk nog wel Ik snap dat ook niet zo goed...
Mijn ene schoonzusje heeft een tweeling van 14 maanden en die roept ook altijd "Nou ik gun niemand een tweeling, het is zo zwaar blablabla" en nóóit iets positiefs over die twee leuke jochies. Snap ik ook niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:34:55 #111
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197325
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef texelonia het volgende:
Wie weet haal je mij nog wel in dan wennie, ik ben vandaag 40 weken
Haha nou het zou kunnen, maar stel jij loopt 2 weken overtijd, dan ben ik 37 weken, ja nou vooruit haha, maar hoop voor jou en mij dat jij gewoon lekker eerder gaat bevallen en Jip en Janneke nog gewoon lekker bij me blijven.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:37:03 #112
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197389
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Verschrikkelijk nog wel Ik snap dat ook niet zo goed...
Mijn ene schoonzusje heeft een tweeling van 14 maanden en die roept ook altijd "Nou ik gun niemand een tweeling, het is zo zwaar blablabla" en nóóit iets positiefs over die twee leuke jochies. Snap ik ook niet
Wat erg toch zeg, die kinderen krijgen dat ook mee! Die voelen dat toch aan (mijn mening).
Ik snap ook wel dat het heeeeeeeeeeeeeel veel aanpassen is, veel tijd kost, een hoop frustraties, ik moet geduld leren opbrengen (aaaahhhh) , maar ik denk dat wat je ervoor terug krijgt (als ik kijk naar mijn oudste zoon) al het vorige teniet doet en ik dalijk 3 prachtige kinderen heb.
pi_67197692
BE, voelt het als steken van binnen?

Hoeveel paracetamol mag je ook al weer maximaal? Gister sinds lange tijd weer eens een migraine gehad en ik mag mijn medicijnen niet innemen, gelukkig viel het uiteindelijk allemaal wel mee maar ik heb wel behoorlijke koppijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:49:34 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67197750
Mijn vk zei van de week dat je paracetamol beter 2 tegelijk in kan nemen, en dat mag dan 3 keer op een dag.
©Dumbo
pi_67197771
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:49 schreef texelonia het volgende:
Mijn vk zei van de week dat je paracetamol beter 2 tegelijk in kan nemen, en dat mag dan 3 keer op een dag.
ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:53:16 #116
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67197857
Hee leuk Sweaty/Wennie! (ik was ooit Jonnetje of had ik toen al deze nick? )
En MamaNik ook welkom hier. Wat grappig zeg al die tweelingingen ineens hier.

Karin mooie echo!

En Rocka fijn dat je nog een echo mag!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:53:48 #117
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197869
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.
Oh Vicky wat rot voor je die migraine, volgens mij inderdaad 3 x 2 paracetamol.
Doe maar lekker rustig aan
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:53:53 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67197871
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

Yep, hopelijk helpt een beetje. Hoofdpijn is zo verrot... Ik heb er wonderwel al een paar dagen *ineens* geen last meer van (afkloppen)!
©Dumbo
pi_67197908
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef texelonia het volgende:
Yep, hopelijk helpt een beetje. Hoofdpijn is zo verrot... Ik heb er wonderwel al een paar dagen *ineens* geen last meer van (afkloppen)!
houden zo!! Ik heb er gelukkig de laatste weken ook niet veel last van... tot gister..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:55:24 #120
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197926
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef Noli. het volgende:
Hee leuk Sweaty/Wennie! (ik was ooit Jonnetje of had ik toen al deze nick? )
En MamaNik ook welkom hier. Wat grappig zeg al die tweelingingen ineens hier.

Karin mooie echo!

En Rocka fijn dat je nog een echo mag!
Hoi Noli, het zal wel mijn zwangerschapsdementie zijn, maar kan me je niet meer herinneren.
Bedankt voor je welkom, ja de tweelingen schieten als paddenstoelen uit de grond.
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 09:55:50 #121
5428 crew  miss_sly
pi_67197941
Rocka, lieve vk heb je

Karin, prachtige echo

welkom nieuwe tweelingmama's. Wat zijn er veel ineens
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67197983
BE, als ik hoor van de VK waar vrouwen voor bellen, dan mag je zeker voor krampen in je buik bellen hoor!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:12:52 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67198388
Thanks meiden.
Vicky, het zijn geen steken, het is echt een naar soort kramp. Net boven mijn schaambeen.
Mss is het toch ook wel bandenpijn hoor, geen idee. Voel tegelijk ook wel mijn bekken/heupen/onderrug.

Het is niet zo zeer dat ik me echt zorgen maak, maar het lijkt me dat ze het wel moeten weten voor het totaalplaatje. Ik ben zelf nu al nl. ernstig rekening aan het houden met dat ik mss wel niet mee kan met de snoepreisjes dit jaar. Dat is nl. erg veel lopen en staan en die zijn pas over een week of 4-8. En als ik dit nu al voel, dan kan dat nooit echt een goed idee zijn.
pi_67198452
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks meiden.
Vicky, het zijn geen steken, het is echt een naar soort kramp. Net boven mijn schaambeen.
Mss is het toch ook wel bandenpijn hoor, geen idee. Voel tegelijk ook wel mijn bekken/heupen/onderrug.

Het is niet zo zeer dat ik me echt zorgen maak, maar het lijkt me dat ze het wel moeten weten voor het totaalplaatje. Ik ben zelf nu al nl. ernstig rekening aan het houden met dat ik mss wel niet mee kan met de snoepreisjes dit jaar. Dat is nl. erg veel lopen en staan en die zijn pas over een week of 4-8. En als ik dit nu al voel, dan kan dat nooit echt een goed idee zijn.
zou best bandenpijn kunnen zijn, maar al sje het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!!
ik heb met lopen behoorlijke bandenpijn, vooral aan d elinkerkant en soms ook van die verschrikkelijke steken van binnen, alsof er iemand lekke rmet een mes aan het prikken is..
En ik heb een paar billen die weer lekker aan het draaien zijn, zo tegen mijn ribben aan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:22:15 #125
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67198648
Oi Vicky, migraine.. Ik zat er laatst ook dicht tegenaan.
(al heb ik meestal alleen maar lichte migraine, de echte zware aanvallen zijn gelukkig alwer heel lang geleden dat ik die gehad heb. *afklopt* )

Wij weten per ongeluk ook wat 'het' wordt ! ! !
Ja verdikkie, dat was dus helemaal de bedoeling niet! Maar eergisteren hadden we dus die groeiecho. Hanne en Wilyan erbij, laatste kon er wel wat in zien maar Hanne kon er geloof ik geen soep van koken. Gisteren kwam ze dus met mijn agenda waar een echofoto van de baby op/inzit dus ik zeg dat we ook de baby op tv/dvd konden kijken. Vond ze wel interessant dus zo gezegd, zo gedaan.
Tralilatralielee. De echomeneer heeft bij ons toen nog even extra de navelstreng bekeken en daar kwam 'het' ineens VOL in beeld! De vorige keer was ik natuurlijk vol op die navelstreng gefixeerd dus heb ik dat nooit gezien. Nu was ik hier ook met wat andere dingetjes bezig en zie ik dat ineens.. Echt duidelijker dan dit heb ik het nog nooit gezien, zo scherp en eigenlijk NIET te missen. Zelfs het moment (even later op de dvd) dat de echomeneer het zelfs nog 'expres' aan ons liet zien "Hier zit 't met de kont op de plaat" kon ik er geen soep van koken.
Ik zat er eigenlijk even best wel mee dat ik het nu toch gezien heb. Lief vond me zielig en zat sneaky ook wel wat te vissen dus gewoon die dvd er weer in gepropt en hem laten zien. Eerst even het verschil laten zien met googggggleë'enen op afbeeldingen van ultrasound boy en ultrasound girl. Nou moet hij meestal even twee keer kijken bij een echo maar hij zat meteen met de kin op de grond.

Ter vergelijking het "kontje op de plaat"-sukje laten zien. En zelfs hij vond het verschil in duidelijkheid wel heel erg groot. Hij vond het dus ook niet raar dat ik het bij dat navelstrengloeren nu wel herkend heb want hij zag het zelfs overduidelijk.

Hij vind het eigenlijk -al was het nog niet de bedoeling- wel leuk dat hij het nu al weet. Ik moet nog even wennen dat ik het weet maar stiekem zijn we eigenlijk nu ook wel een beetje hyper.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:25:21 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67198730
Ja, en wat wordt het dan dus?????
Want ik denk wel dat je een jongetje bedoelt, maar helemaal zeker weten doe ik niet!

Wel jammer als je het echt geheim had willen houden...
pi_67198766
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en wat wordt het dan dus?????
Want ik denk wel dat je een jongetje bedoelt, maar helemaal zeker weten doe ik niet!

Wel jammer als je het echt geheim had willen houden...
ik dnek ook een jongetje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:29:26 #128
248986 MamaNik
pi_67198871
Ja dat dachten wij dus ook we hebben alle spullen dus dat komt wel goed.
Maar de "oude" kinderwagen is verkocht. Toch maar 2 wiegjes gekocht zodat ze de eerste tijd bij ons op de kamer kunnen ( ook ik ben overstag gegaan al riep ik bij de eerste dat nooit! ) 2 nieuwe ledikantjes een nieuwe tweelingenwagen pff er komt wat bij kijken.

Nee ik vind het zelf nog wel meevallen, ben tot nu toe 26+1 8,5 kg aangekomen veel minder dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar goed ik moet nog een week of 11/12. Bij de eerste was ik uiteindelijk 31 kg aangekomen geen idee hoe ik het heb mee kunnen sjouwen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:29:56 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67198882
Oh wel lullig om er op die manier onbedoeld achter te komen Noli

Maar nu kun je het net zo goed hier ook zeggen toch?
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:32:38 #130
248986 MamaNik
pi_67198971
Ik mag ook in het lijstje hoor, uitgerekend 24 juni van een tweeling!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:48:17 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67199474
Je staat erbij!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:49:03 #132
248986 MamaNik
pi_67199498
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij!
thanks!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:17:28 #133
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67200459
wenie welkom en wat een verhaal... en nog 2 wondertjes.. over paar weken kun je ze in je armen sluiten...

Karin mooie echo... al een echt minimensje
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:24:00 #134
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67200719
rocka leuk dat je toch nog eerder voor echo moogt gaan

En wat een opmerking van die winkeldame.. Mijn mama zei altijd dat een 2ling veel gemakkelijker was dan 2 kort bij één...
pi_67201001
Welkom tweelingmama's!

Tex ik vind het zo spannend! Ik moest meteen aan jou denken vanmorgen toen ik opstond

Noli ik kan me voorstellen dat je even helemaal van je stuk bent zeg

Nog 2,5 uur en dan weten we (hopelijk) wat het wordt...what shall it be...een jongen of een meisje... Ben ook wel een beetje benauwd dat de baby het niet wil laten zien of dat het gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is om het geslacht te bepalen...ik wil het gewoon zo graag weten!

Ik las dat baby's vanaf 17 weken geluiden buiten de baarmoeder kunnen horen Meteen vanalles dat geluid maakt tegen mijn buik gehouden (Juup©, katten, een muziekdoosje met Kortjakje... )

Oh ja nog 2 vragen aan jullie.
Zo'n belletje op je buik dat geluid maakt, is dat iets en zo ja waar is dat te koop?
Ik twijfel over een wiegje naast mijn bed voor de eerste 3 maanden. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Is het voor het kindje niet moeilijk als het na een aantal maanden verhuisd naar zijn/haar eigen kamer? Is het beter om het kindje meteen op de eigen kamer te leggen? Pfff ik weet het allemaal niet...meningen graag!

Tex zou idd fijn zijn als je wat laat weten als 'het' begint Succes alvast, je weet maar nooit!
#geen
pi_67201032
Ik ben zoooo moe Mikael is nu naar zijn vader dus ik duik het bed nog weer even in. Deur van het balkon lekker open. Nog even een uurtje (of 2) lekker slapen. Vind zwanger zijn met dit weer extra leuk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67201126
Truste MeNicole
#geen
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:33:52 #138
248986 MamaNik
pi_67201128
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef DuchessX het volgende:
Welkom tweelingmama's!

Tex ik vind het zo spannend! Ik moest meteen aan jou denken vanmorgen toen ik opstond

Noli ik kan me voorstellen dat je even helemaal van je stuk bent zeg

Nog 2,5 uur en dan weten we (hopelijk) wat het wordt...what shall it be...een jongen of een meisje... Ben ook wel een beetje benauwd dat de baby het niet wil laten zien of dat het gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is om het geslacht te bepalen...ik wil het gewoon zo graag weten!

Ik las dat baby's vanaf 17 weken geluiden buiten de baarmoeder kunnen horen Meteen vanalles dat geluid maakt tegen mijn buik gehouden (Juup©, katten, een muziekdoosje met Kortjakje... )

Zo'n belletje op je buik dat geluid maakt, is dat iets en zo ja waar is dat te koop?
Ik twijfel over een wiegje naast mijn bed voor de eerste 3 maanden. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Is het voor het kindje niet moeilijk als het na een aantal maanden verhuisd naar zijn/haar eigen kamer? Is het beter om het kindje meteen op de eigen kamer te leggen? Pfff ik weet het allemaal niet...meningen graag!

Tex zou idd fijn zijn als je wat laat weten als 'het' begint Succes alvast, je weet maar nooit!
Bedankt voor je welkom DuchessX, spannend straks je echo!!! Heel veel succes hopen dat het kindje een beetje gunstig ligt! Geniet ervan!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:35:19 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67201202
Van harte nieuwe a.s. mamma's, en nog een fijne zwangerschap gewenst!

Be zoals ik het lees, is het eerste wat in mij opkomt ook bandenpijn.

Noli dat zal idd raar geweest zijn, nu weten jullie het al. hopelijk zijn jullie er snel overheen

Me Nicole slaap lekker.

Duschexx heel veel plezier bij de echo straks !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:36:31 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67201252
DuchessX, ik weet nog dat toen die balletjes helemaal hot waren, dat er toen wat geluiden opgingen dat veel vrouwen hem te hoog hadden hangen en dat kindjes daardoor in een stuit zouden komen te liggen omdat ze naar het geluid toe draaiden. Of dat echt zo is of dat dat alleen maar een hoop geklets was weet ik niet. Je zou het evt. aan je vk kunnen vragen.
Ze zijn volgens mij wel te koop bij chinese winkeltjes dacht ik.

Veel plezier bij de echo strakjes!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:41:10 #141
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201435
Bedankt DuchessX voor je welkom, en de andere ook natuurlijk en succes dalijk bij de echo.
Jammer dat ik zolaat in de zwangerschap weer hier terecht kom, merk dat het heel erg verslavend is

Mag ik ook nog voor een paar weekjes in het lijstje??? Uitgerekende datum: 22 april van een tweeling

Oh voor wat betreft die balletjes, ik heb er hier ook eentje liggen, maar omdat ik zo lang ben gebruik ik hem eigenlijk niet. Ik word zelf trouwens ook een beetje horendol van het gerinkel, maar manlief heeft hem gegeven dus af en toe doe ik hem om. Ik weet inderdaad niet of het waar is dat ze dan juist in stuit gaan liggen, lijkt me niet, anders zouden er toch niet zoveel verkocht worden?

Chinese winkeltjes hebben ze inderdaad en op internet zijn ze ook te krijgen, ben alleen even de naam kwijt van die kettingen.

[ Bericht 13% gewijzigd door wennie29 op 19-03-2009 11:47:38 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:46:30 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67201628
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef DuchessX het volgende:

ik vind het ook wel spannend worden nu En de omgeving ook merk ik, ie-der-een vraagt ernaar enzow Ik hoop alleen niet dat ze morgen geboren wordt, dan is een achternichtje jarig, en hoewel die niet heel vaak zien, is het toch minder leuk vind ik. Maar ja, wie weet denkt onze dochter daar wl heel anders over

Spannend, bijna echo! Ben ook heel benieuwd wat jullie krijgen! En als ze het niet kunnen zien mag je meestal wel een andere keer terug komen voor een herkansing. Moet je alleen wel weer iets langer wachten...

Wij hebben wel een wieg op onze slaapkamer voor de eerste maanden. Voordeel bij ons is dat de babykamer boven is en onze slaapkamer beneden. Als je elk uur wakker wordt scheelt dat een hoop geloop De woonkamer is ook boven, dus overdag leggen we d'r voor d'r slaapjes wel gewoon op d'r kamertje. Op die manier verwacht ik niet dat dat een probleem zal opleveren.
Verder vinden sommigen het gewoon een prettiger idee dat je kindje zo dichtbij is. De wieg staat al naast ons bed, en het lijkt me ook wel heel gezellig dat je alleen maar even naast je hoeft te kijken om je kindje te zien
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:47:41 #143
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67201689
Oh en ik zit vast aan een boterham met roze muisjes We hadden het alvast in huis en had er zo'n zin in ineens
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:49:50 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67201780
laat het je smaken Tex
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:50:00 #145
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201789
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik zit vast aan een boterham met roze muisjes We hadden het alvast in huis en had er zo'n zin in ineens
Haha herkenbaar, ik zit ook de laatste dagen aan de beschuit met muisjes. Over beschuit met muisjes gesproken, weet iemand waar je die mini beschuitjes kunt krijgen? Ik wil die namelijk uitdelen bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf, en zie zo'n groot beschuitje voor de kinderen niet zitten (en de leidsters waarschijnlijk nog minder )
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:51:45 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_67201844
Zijn niet meer verkrijgbaar BE heeft geloof ik bij de geboorte van Sasha nog contact gehad met Bolletje daarover?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:54:02 #147
248986 MamaNik
pi_67201923
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar, ik zit ook de laatste dagen aan de beschuit met muisjes. Over beschuit met muisjes gesproken, weet iemand waar je die mini beschuitjes kunt krijgen? Ik wil die namelijk uitdelen bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf, en zie zo'n groot beschuitje voor de kinderen niet zitten (en de leidsters waarschijnlijk nog minder )
Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.
of chocolade smelten daar even de lange vinger een stukje doorheen en dan gelijk in de muisjes.
1 van die 2 wordt onze traktatie voor het KDV als de twins geboren is.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:54:24 #148
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201936
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef Troel het volgende:
Zijn niet meer verkrijgbaar BE heeft geloof ik bij de geboorte van Sasha nog contact gehad met Bolletje daarover?
Dat meen je niet! ik heb weer eens een idee , ik kan natuurlijk aan de plaatselijke bakker vragen of hij ze kan maken, maar ja of hij
dat doet??? Tja dan moet ik maar iets anders verzinnen?
Bedankt Troel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:56:01 #149
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67201990
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Waarom doe je niet gewoon lange vingers met een beetje boter aan het eind en ze dan in de muisjes dopen.
of chocolade smelten daar even de lange vinger een stukje doorheen en dan gelijk in de muisjes.
Haha goed idee, je vindt het vast niet erg dat ik je idee even jat ??? ;-) tenzij ze naar hetzelfde kinderdagverblijf gaan, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeeeel toevallig.

Waar zet je die lange vingers dan in? Met boter wordt het dan niet zacht?
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:56:28 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_67202009
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Chocolade is natuurlijk alleen maar geschikt voor de wat oudere kinderen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')