abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:56:13 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67196425
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, waar zit jij trouwens? Vandaag niet vroeg je bed uit? Offeh....

* Brighteyes ziet nu pas dat je sinds gisteren half 11 niet meer geweest bent...
Heeft de fysio toch iets los kunnen rommelen?
Nee helaas, nog niks aan het handje hier Meestal kom ik pas online als ik Noah naar school heb gebracht. Heel soms al iets eerder spieken op m'n telefoon

Vandaag 40 weken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:57:11 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67196439
Alle 'nieuwe' zwangeren welkom trouwens
Wat leuk weer 2 tweelingen op komst. Zijn er al 4 in totaal dus, je zou bijna denken dat het besmettelijk is
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:57:13 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196440
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee helaas, nog niks aan het handje hier Meestal kom ik pas online als ik Noah naar school heb gebracht. Heel soms al iets eerder spieken op m'n telefoon

Vandaag 40 weken
Jammer, ik had gehoopt dat je goed nieuws had.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:59:33 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67196489
Ik ook, maar ja wat doe je eraan
Ik denk trouwens dat als er *iets* begint ik het toch niet kan laten om te posten hoor Dus een 'stiekeme' bevalling zal wel niet zo snel gebeuren denk ik.

en 22 maart, verjaardag van mijn oma waar de baby ook naar vernoemd wordt, lijkt me nog steeds een mooie datum
©Dumbo
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:01:31 #105
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196525
Ik ben ook 1.85m lang en vrij fors van mijzelf, dus ik kan wel wat hebben . Ik heb altijd gezegd, ALS we kinderen mogen krijgen dan niet meer dan 2, qua financien, vrijheid, opvang e.d. en tja dan is het even omschakelen als je hoort dat je er " ineens" 3 hebt dalijk. Ik ben er wel van overtuigd dat als het er bij 2 waren gebleven, ik 2 jochies zou hebben. Ook heel erg leuk hoor, maar stiekem heb ik altijd ook heel graag een meisje gewild, ik zie dit meisje dus echt als een kadotje.

Mijn zoontje is 2 geworden in november en zal dus als Jip & Janneke geboren worden bijna 2,5 zijn. Best een moeilijke leeftijd nu ook en lig dan ook best te piekeren hoe ik het in godsnaam allemaal moet gaan doen. Ik hoop maar dat we snel een ritme als gezin kunnen vinden en dalijk ook als ik weer ga werken. Heb nu wel ouderschapsverlof opgenomen na de bevalling, want bij mijn werkgever krijg je niet dubbel verlof als je gaat bevallen van een tweeling. 10 weken vind ik dan echt te kort. De eerste 5 maanden blijf ik thuis, daarna ga ik weer werken.

Ook met de aanschaf van alle spulletjes moest ineens anders. Ik dacht gewoon de oude kinderwagen e.d. van mijn zoontje te gebruiken, maar die vlieger ging dus mooi niet op.

Ben jij al veel aangekomen? Ik tot nu toe 23 kg , maar ja als je het deelt door 2 valt het best mee

Oh ja nog meer aankomende tweelingmama's, wat leuk! Wat ik al eerder zei, ben 2 jaar niet op FoK geweest, dus moet nog heel veel bijlezen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:02:12 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196546
Ik hou niet van stiekem.

Net bij het door de gang lopen hier weer die pijnlijke kramp onderin mijn buik. Het is geen bandenpijn volgens mij, dat ken ik wel en voelt heel anders. Wanneer moet je zoiets nou melden bij de vk? Kan gewoon met mijn afspraak over 2 weken toch wel?
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:18:51 #107
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196894
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef texelonia het volgende:
Alle 'nieuwe' zwangeren welkom trouwens
Wat leuk weer 2 tweelingen op komst. Zijn er al 4 in totaal dus, je zou bijna denken dat het besmettelijk is
Dankjewel voor je welkom, ik zie buiten op straat wel " ineens" heel veel tweeligen ja. Besmettelijk? haha in ons geval gewoon erfelijk voor een deel ;-)

Sta ik gisteren in het kruidvat, zegt de cassiere " nou je hoeft zeker niet lang meer" ik zeg nou dat lijkt zo, het zijn er 2. Zij " ja erg he, ik ben ook net zwanger van een tweeling, ik vind het verschrikkelijk" !!! hoe kan je dat in godsnaam zeggen. Ja ook ik moest aan het idee wennen, maar er zijn zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen, wees toch dankbaar! Ik kon haar wel over de toonbank trekken, maar had er de puf niet voor. Haar woorden spoken steeds door mijn hoofd " een tweeling, wat erg he" ggggrrr

Oh, kan iemand mij nog toevoegen aan het lijstje, het is dan wel niet lang meer, maar toch
Uitgerekend op 22 april, maar het blijft een tweeling dus het zal wel begin april worden.
Oh van een jongen en een meisje
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:20:53 #108
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196949
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou niet van stiekem.

Net bij het door de gang lopen hier weer die pijnlijke kramp onderin mijn buik. Het is geen bandenpijn volgens mij, dat ken ik wel en voelt heel anders. Wanneer moet je zoiets nou melden bij de vk? Kan gewoon met mijn afspraak over 2 weken toch wel?
Als jij je zorgen maakt, moet je gewoon contact opnemen met je VK hoor. 2 weken duren dan nog heel erg lang als jij je elke keer met die pijn afvraagd wat het is, of het kwaad kan enz.

Ik voelde ze gisteren ook niet meer, heb gelijk gebeld hoor en kon gelijk een echo laten maken.

Twijfel = bellen bij mij, daar zijn ze toch voor?

Sterkte ermee.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:24:11 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67197028
Wie weet haal je mij nog wel in dan wennie, ik ben vandaag 40 weken
©Dumbo
pi_67197123
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef wennie29 het volgende:

Sta ik gisteren in het kruidvat, zegt de cassiere " nou je hoeft zeker niet lang meer" ik zeg nou dat lijkt zo, het zijn er 2. Zij " ja erg he, ik ben ook net zwanger van een tweeling, ik vind het verschrikkelijk" !!! hoe kan je dat in godsnaam zeggen. Ja ook ik moest aan het idee wennen, maar er zijn zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen, wees toch dankbaar! Ik kon haar wel over de toonbank trekken, maar had er de puf niet voor. Haar woorden spoken steeds door mijn hoofd " een tweeling, wat erg he" ggggrrr
Verschrikkelijk nog wel Ik snap dat ook niet zo goed...
Mijn ene schoonzusje heeft een tweeling van 14 maanden en die roept ook altijd "Nou ik gun niemand een tweeling, het is zo zwaar blablabla" en nóóit iets positiefs over die twee leuke jochies. Snap ik ook niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:34:55 #111
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197325
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef texelonia het volgende:
Wie weet haal je mij nog wel in dan wennie, ik ben vandaag 40 weken
Haha nou het zou kunnen, maar stel jij loopt 2 weken overtijd, dan ben ik 37 weken, ja nou vooruit haha, maar hoop voor jou en mij dat jij gewoon lekker eerder gaat bevallen en Jip en Janneke nog gewoon lekker bij me blijven.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:37:03 #112
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197389
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Verschrikkelijk nog wel Ik snap dat ook niet zo goed...
Mijn ene schoonzusje heeft een tweeling van 14 maanden en die roept ook altijd "Nou ik gun niemand een tweeling, het is zo zwaar blablabla" en nóóit iets positiefs over die twee leuke jochies. Snap ik ook niet
Wat erg toch zeg, die kinderen krijgen dat ook mee! Die voelen dat toch aan (mijn mening).
Ik snap ook wel dat het heeeeeeeeeeeeeel veel aanpassen is, veel tijd kost, een hoop frustraties, ik moet geduld leren opbrengen (aaaahhhh) , maar ik denk dat wat je ervoor terug krijgt (als ik kijk naar mijn oudste zoon) al het vorige teniet doet en ik dalijk 3 prachtige kinderen heb.
pi_67197692
BE, voelt het als steken van binnen?

Hoeveel paracetamol mag je ook al weer maximaal? Gister sinds lange tijd weer eens een migraine gehad en ik mag mijn medicijnen niet innemen, gelukkig viel het uiteindelijk allemaal wel mee maar ik heb wel behoorlijke koppijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:49:34 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67197750
Mijn vk zei van de week dat je paracetamol beter 2 tegelijk in kan nemen, en dat mag dan 3 keer op een dag.
©Dumbo
pi_67197771
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:49 schreef texelonia het volgende:
Mijn vk zei van de week dat je paracetamol beter 2 tegelijk in kan nemen, en dat mag dan 3 keer op een dag.
ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:53:16 #116
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67197857
Hee leuk Sweaty/Wennie! (ik was ooit Jonnetje of had ik toen al deze nick? )
En MamaNik ook welkom hier. Wat grappig zeg al die tweelingingen ineens hier.

Karin mooie echo!

En Rocka fijn dat je nog een echo mag!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:53:48 #117
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197869
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.
Oh Vicky wat rot voor je die migraine, volgens mij inderdaad 3 x 2 paracetamol.
Doe maar lekker rustig aan
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:53:53 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67197871
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

Yep, hopelijk helpt een beetje. Hoofdpijn is zo verrot... Ik heb er wonderwel al een paar dagen *ineens* geen last meer van (afkloppen)!
©Dumbo
pi_67197908
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef texelonia het volgende:
Yep, hopelijk helpt een beetje. Hoofdpijn is zo verrot... Ik heb er wonderwel al een paar dagen *ineens* geen last meer van (afkloppen)!
houden zo!! Ik heb er gelukkig de laatste weken ook niet veel last van... tot gister..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:55:24 #120
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67197926
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef Noli. het volgende:
Hee leuk Sweaty/Wennie! (ik was ooit Jonnetje of had ik toen al deze nick? )
En MamaNik ook welkom hier. Wat grappig zeg al die tweelingingen ineens hier.

Karin mooie echo!

En Rocka fijn dat je nog een echo mag!
Hoi Noli, het zal wel mijn zwangerschapsdementie zijn, maar kan me je niet meer herinneren.
Bedankt voor je welkom, ja de tweelingen schieten als paddenstoelen uit de grond.
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 09:55:50 #121
5428 crew  miss_sly
pi_67197941
Rocka, lieve vk heb je

Karin, prachtige echo

welkom nieuwe tweelingmama's. Wat zijn er veel ineens
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67197983
BE, als ik hoor van de VK waar vrouwen voor bellen, dan mag je zeker voor krampen in je buik bellen hoor!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:12:52 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67198388
Thanks meiden.
Vicky, het zijn geen steken, het is echt een naar soort kramp. Net boven mijn schaambeen.
Mss is het toch ook wel bandenpijn hoor, geen idee. Voel tegelijk ook wel mijn bekken/heupen/onderrug.

Het is niet zo zeer dat ik me echt zorgen maak, maar het lijkt me dat ze het wel moeten weten voor het totaalplaatje. Ik ben zelf nu al nl. ernstig rekening aan het houden met dat ik mss wel niet mee kan met de snoepreisjes dit jaar. Dat is nl. erg veel lopen en staan en die zijn pas over een week of 4-8. En als ik dit nu al voel, dan kan dat nooit echt een goed idee zijn.
pi_67198452
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks meiden.
Vicky, het zijn geen steken, het is echt een naar soort kramp. Net boven mijn schaambeen.
Mss is het toch ook wel bandenpijn hoor, geen idee. Voel tegelijk ook wel mijn bekken/heupen/onderrug.

Het is niet zo zeer dat ik me echt zorgen maak, maar het lijkt me dat ze het wel moeten weten voor het totaalplaatje. Ik ben zelf nu al nl. ernstig rekening aan het houden met dat ik mss wel niet mee kan met de snoepreisjes dit jaar. Dat is nl. erg veel lopen en staan en die zijn pas over een week of 4-8. En als ik dit nu al voel, dan kan dat nooit echt een goed idee zijn.
zou best bandenpijn kunnen zijn, maar al sje het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!!
ik heb met lopen behoorlijke bandenpijn, vooral aan d elinkerkant en soms ook van die verschrikkelijke steken van binnen, alsof er iemand lekke rmet een mes aan het prikken is..
En ik heb een paar billen die weer lekker aan het draaien zijn, zo tegen mijn ribben aan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:22:15 #125
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67198648
Oi Vicky, migraine.. Ik zat er laatst ook dicht tegenaan.
(al heb ik meestal alleen maar lichte migraine, de echte zware aanvallen zijn gelukkig alwer heel lang geleden dat ik die gehad heb. *afklopt* )

Wij weten per ongeluk ook wat 'het' wordt ! ! !
Ja verdikkie, dat was dus helemaal de bedoeling niet! Maar eergisteren hadden we dus die groeiecho. Hanne en Wilyan erbij, laatste kon er wel wat in zien maar Hanne kon er geloof ik geen soep van koken. Gisteren kwam ze dus met mijn agenda waar een echofoto van de baby op/inzit dus ik zeg dat we ook de baby op tv/dvd konden kijken. Vond ze wel interessant dus zo gezegd, zo gedaan.
Tralilatralielee. De echomeneer heeft bij ons toen nog even extra de navelstreng bekeken en daar kwam 'het' ineens VOL in beeld! De vorige keer was ik natuurlijk vol op die navelstreng gefixeerd dus heb ik dat nooit gezien. Nu was ik hier ook met wat andere dingetjes bezig en zie ik dat ineens.. Echt duidelijker dan dit heb ik het nog nooit gezien, zo scherp en eigenlijk NIET te missen. Zelfs het moment (even later op de dvd) dat de echomeneer het zelfs nog 'expres' aan ons liet zien "Hier zit 't met de kont op de plaat" kon ik er geen soep van koken.
Ik zat er eigenlijk even best wel mee dat ik het nu toch gezien heb. Lief vond me zielig en zat sneaky ook wel wat te vissen dus gewoon die dvd er weer in gepropt en hem laten zien. Eerst even het verschil laten zien met googggggleë'enen op afbeeldingen van ultrasound boy en ultrasound girl. Nou moet hij meestal even twee keer kijken bij een echo maar hij zat meteen met de kin op de grond.

Ter vergelijking het "kontje op de plaat"-sukje laten zien. En zelfs hij vond het verschil in duidelijkheid wel heel erg groot. Hij vond het dus ook niet raar dat ik het bij dat navelstrengloeren nu wel herkend heb want hij zag het zelfs overduidelijk.

Hij vind het eigenlijk -al was het nog niet de bedoeling- wel leuk dat hij het nu al weet. Ik moet nog even wennen dat ik het weet maar stiekem zijn we eigenlijk nu ook wel een beetje hyper.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')