Nee helaas, nog niks aan het handje hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, waar zit jij trouwens? Vandaag niet vroeg je bed uit? Offeh....
* Brighteyes ziet nu pas dat je sinds gisteren half 11 niet meer geweest bent...
Heeft de fysio toch iets los kunnen rommelen?
Jammer, ik had gehoopt dat je goed nieuws had.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:56 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee helaas, nog niks aan het handje hierMeestal kom ik pas online als ik Noah naar school heb gebracht. Heel soms al iets eerder spieken op m'n telefoon
Vandaag 40 weken
Dankjewel voor je welkom, ik zie buiten op straat wel " ineens" heel veel tweeligen ja. Besmettelijk? haha in ons geval gewoon erfelijk voor een deel ;-)quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef texelonia het volgende:
Alle 'nieuwe' zwangeren welkom trouwens
Wat leuk weer 2 tweelingen op komst. Zijn er al 4 in totaal dus, je zou bijna denken dat het besmettelijk is
Als jij je zorgen maakt, moet je gewoon contact opnemen met je VK hoor. 2 weken duren dan nog heel erg lang als jij je elke keer met die pijn afvraagd wat het is, of het kwaad kan enz.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:02 schreef Brighteyes het volgende:Ik hou niet van stiekem.
Net bij het door de gang lopen hier weer die pijnlijke kramp onderin mijn buik. Het is geen bandenpijn volgens mij, dat ken ik wel en voelt heel anders. Wanneer moet je zoiets nou melden bij de vk? Kan gewoon met mijn afspraak over 2 weken toch wel?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef wennie29 het volgende:
Sta ik gisteren in het kruidvat, zegt de cassiere " nou je hoeft zeker niet lang meer" ik zeg nou dat lijkt zo, het zijn er 2. Zij " ja erg he, ik ben ook net zwanger van een tweeling, ik vind het verschrikkelijk" !!!hoe kan je dat in godsnaam zeggen. Ja ook ik moest aan het idee wennen, maar er zijn zoveel stellen die geen kinderen kunnen krijgen, wees toch dankbaar! Ik kon haar wel over de toonbank trekken, maar had er de puf niet voor. Haar woorden spoken steeds door mijn hoofd " een tweeling, wat erg he" ggggrrr
Haha nou het zou kunnen, maar stel jij loopt 2 weken overtijd, dan ben ik 37 weken, ja nou vooruit haha, maar hoop voor jou en mij dat jij gewoon lekker eerder gaat bevallen en Jip en Janneke nog gewoon lekker bij me blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef texelonia het volgende:
Wie weet haal je mij nog wel in dan wennie, ik ben vandaag 40 weken
Wat erg toch zeg, die kinderen krijgen dat ook mee! Die voelen dat toch aan (mijn mening).quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:27 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Verschrikkelijk nog wel
Ik snap dat ook niet zo goed...
Mijn ene schoonzusje heeft een tweeling van 14 maanden en die roept ook altijd "Nou ik gun niemand een tweeling, het is zo zwaar blablabla" en nóóit iets positiefs over die twee leuke jochies. Snap ik ook niet
ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:49 schreef texelonia het volgende:
Mijn vk zei van de week dat je paracetamol beter 2 tegelijk in kan nemen, en dat mag dan 3 keer op een dag.
Oh Vicky wat rot voor je die migraine, volgens mij inderdaad 3 x 2 paracetamol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.
Yep, hopelijk helpt een beetje. Hoofdpijn is zo verrot... Ik heb er wonderwel al een paar dagen *ineens* geen last meer van (afkloppen)!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ok, thanx. Heb er vanmorgen al 2 genomen, dus vanmiddag eventueel nog en vanavond voor het slapen.
houden zo!! Ik heb er gelukkig de laatste weken ook niet veel last van... tot gister..quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef texelonia het volgende:
Yep, hopelijk helpt een beetje. Hoofdpijn is zo verrot... Ik heb er wonderwel al een paar dagen *ineens* geen last meer van (afkloppen)!
Hoi Noli, het zal wel mijn zwangerschapsdementie zijn, maar kan me je niet meer herinneren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef Noli. het volgende:
Hee leuk Sweaty/Wennie! (ik was ooit Jonnetje of had ik toen al deze nick?)
En MamaNik ook welkom hier. Wat grappig zeg al die tweelingingen ineens hier.
Karin mooie echo!
En Rocka fijn dat je nog een echo mag!
zou best bandenpijn kunnen zijn, maar al sje het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks meiden.
Vicky, het zijn geen steken, het is echt een naar soort kramp. Net boven mijn schaambeen.
Mss is het toch ook wel bandenpijn hoor, geen idee. Voel tegelijk ook wel mijn bekken/heupen/onderrug.
Het is niet zo zeer dat ik me echt zorgen maak, maar het lijkt me dat ze het wel moeten weten voor het totaalplaatje. Ik ben zelf nu al nl. ernstig rekening aan het houden met dat ik mss wel niet mee kan met de snoepreisjes dit jaar.Dat is nl. erg veel lopen en staan en die zijn pas over een week of 4-8. En als ik dit nu al voel, dan kan dat nooit echt een goed idee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |