Oh wat gaan jullie hard
  Oh wat gaan jullie hard 

Ben nu ook wel een tikkie nerveus hoor... Of ik het hier bekendmaak weet ik nog niet. Maar de kans is heel groot dat ik me verspreek
  Ben nu ook wel een tikkie nerveus hoor... Of ik het hier bekendmaak weet ik nog niet. Maar de kans is heel groot dat ik me verspreek   dus mss kan ik het het best maar gewoon zeggen
  dus mss kan ik het het best maar gewoon zeggen   
  Zou het de baby kunnen zijn?! Met 12 weken zeiden ze nog dat mijn placenta aan de voorkant lag, dus dan zou dat nu toch nog niet kunnen? Of kan zo'n ding ook nog van positie veranderen? Nou ja ik vraag het morgen wel, waar mijn placenta nu zit. Of mss heeft onze baby gewoon heel grote voeten ofzo
 Zou het de baby kunnen zijn?! Met 12 weken zeiden ze nog dat mijn placenta aan de voorkant lag, dus dan zou dat nu toch nog niet kunnen? Of kan zo'n ding ook nog van positie veranderen? Nou ja ik vraag het morgen wel, waar mijn placenta nu zit. Of mss heeft onze baby gewoon heel grote voeten ofzo   
  Het is bijna schandalig maar ik wil hebbuh hebbuh hebbuh
  Het is bijna schandalig maar ik wil hebbuh hebbuh hebbuh  Gelukkig hoeft niet alles van een duurder merk te zijn, dat scheelt dan wel weer
 Gelukkig hoeft niet alles van een duurder merk te zijn, dat scheelt dan wel weer 
 Arme Juup©
  Arme Juup©  Hij vindt mij trouwens wel vaker een hormonster maar ik weet van niks
 Hij vindt mij trouwens wel vaker een hormonster maar ik weet van niks   

Komt me bekent voor en ja hoor dat is dan een harde buik, net of er iemand je een mep verkoopt in je buikquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag met een heel simpel stukje wandelen toch ineens een heel erg nare pijnlijke kramp onderin mijn buik. Is dat dan een harde buik? Iig ben ik daarna over gegaan op bejaardentempo en toen zakte het wel weer weg.
Maar even in de gaten houden...

had ik ook gelezen ja, of het waar is weet ik niet maar bij ons kindje was de hartslag bij de 14 wkn controle 165 ongeveer en eergister bij 18 weken zaten er pieken tussen van 173. En we krijgen dus een meisje. Dus bij ons gaat die vlieger van boven de 150 in ieder geval wél op.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppedein, soms hoor je wel eens over dat de snelheid van de hartslag verteld wat voor geslacht het kindje heeft. En soms lees je dat het allemaal nonsens is wat daarover gezegd wordt. Kun jij daar wat meer over zeggen?

Het zegt net zoveel als naar voren dragen, misselijk zijn, mooiere huid hebben etc...
 Het zegt net zoveel als naar voren dragen, misselijk zijn, mooiere huid hebben etc... 

ha! Dat verklaard die hoge hartslag bij ons
 ha! Dat verklaard die hoge hartslag bij ons  

mijn lief spreekt me tegenwoordig aan met 'mijn meisjes' zo schattig
 mijn lief spreekt me tegenwoordig aan met 'mijn meisjes' zo schattig  

En toch twee knullen.
 En toch twee knullen. 

hahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik
 hahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik  maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.
 maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.  Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh
 Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh  zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt
 zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt  

Nou huup huup ik ben er ondertussen wel achter dat die brede heupen nergens goed voor zijn hahaha.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:49 schreef huuphuup het volgende:
Ja lag het maar aan het haar op mn hoofdhahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik
maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.
Ooooh MamaNik, die van die bevalling heb ik ook gehad ja!Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh
zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt

Maar vooralsnog lijkt dat dus ook wel minder dan bij Sasha. Blijkbaar hebben die hormonen dus invloed op alle haartjes.
 Maar vooralsnog lijkt dat dus ook wel minder dan bij Sasha. Blijkbaar hebben die hormonen dus invloed op alle haartjes.  

En onze knul zit steeds onder de 150quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had ik ook gelezen ja, of het waar is weet ik niet maar bij ons kindje was de hartslag bij de 14 wkn controle 165 ongeveer en eergister bij 18 weken zaten er pieken tussen van 173. En we krijgen dus een meisje. Dus bij ons gaat die vlieger van boven de 150 in ieder geval wél op.

Zo, dan is je eerste zwangerschap niet echt lekker verlopen dan. De reden dat wij gewacht hebben met een 2e was ook de zware bevalling van mijn zoontje, hoop dingen waarvan ik nu zeg, " nee, dat had niet gemogen" maar ja dat is achteraf gepraat. Ik mag medisch gezien niet klagen, mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest, en ondanks de bekende kwaaltjes (x 2, dus ook de hormonenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:04 schreef MamaNik het volgende:
Hai, ja leuk nog een aankomende tweelingmama. Eh eerlijk gezegd ben ik er lichamelijk helemaal klaar mee. Het is gewoon zo anders dan de vorige keer. Toen liep ik wel bijna 2 weken overtijd en was mijn zoontje bij de geboorte 10 pond! Nu ben ik dan vandaag 35 weken en wegen Jip & Janneke samen al 11 pond plus ik heb heel veel vruchtwater.
De pijn uit mijn onderbuik straalt nu door naar mijn linkerbovenbeen, erg pijnlijk bij het lopen. Gisteren teveel gedaan (dan gaat mijn zoontje niet naar het kinderdagverblijf en tja die kan ook niet de hele dag binnen zitten met dat mooie weer) , vandaag dan weer rustig aan doen.
Ik hoop maar dat ik gewoon kan bevallen, wil geen keizersnede.
Hoe is het met jou? hoever ben je nu? Weet je de geslachten al?
De verhuizing ingezet van buikfototopic naar hier.
Wennie29:
Met mij gaat het goed hoor, beter als bij mijn eerste zwangerschap toen lag ik met 17 weken in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. En nu lijkt die onder controle te zijn al heb ik van de week 1 pilletje erbij gekregen om hem laag te houden, merk wel dat het zwaarder is en vooral drukker binnen hahaha plus er loopt er nog 1 rond die in mei pas 2 wordt.
Was even schrikken de eerste echo want je rekent er toch niet op dat het er 2 kunnen zijn vooral niet omdat het bij ons in de familie helemaal niet voorkomt.
Ben nu 26+ 1en ja we weten de geslachten al maar we houden ze nog even geheim.
Hebben ze nog niks gezegd over een eventuele bevalling??
Ik begin er af en toe gewoon zelf over hahaha ik wil juist liever niet natuurlijk bevallen mijn eerste bevalling was niet leuk 20 uur tot volledige ontsluiting toen 2 uur persweeën en toen uiteindelijk een keizersnede omdat hij niet bleek te passen door mijn bekken.
Dus wat mij betreft gebruiken ze het bestaande luikje en waarschijnlijk gaat dat dus ook wel gebeuren.
 ) mag ik niet klagen. In principe mochten ze vanaf vorige week komen zonder dat er dan weeenremmers aan te pas zouden komen. Ik probeer in ieder geval de 37 weken te halen, met 38 weken mogen ze inleiden. Ik heb geen idee over hoe en wat. Vrijdag zal ik wel meer horen dan moet ik voor het eerst een ctg filmpje gaan maken.
 ) mag ik niet klagen. In principe mochten ze vanaf vorige week komen zonder dat er dan weeenremmers aan te pas zouden komen. Ik probeer in ieder geval de 37 weken te halen, met 38 weken mogen ze inleiden. Ik heb geen idee over hoe en wat. Vrijdag zal ik wel meer horen dan moet ik voor het eerst een ctg filmpje gaan maken. 

, maar inderdaad dat gaat vast en zeker na de bevalling weer over.
 , maar inderdaad dat gaat vast en zeker na de bevalling weer over.

Ja oke, je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat laatste is natuurlijk onzin. Jullie mogen toch net zo goed over je zwangerschap praten als elke andere zwangere? Je plaatst jezelf nu echt onnodig buiten het geheel.
 Ben gewoon helemaal hyper de pieper dat ik eindelijk eens een toekomstige tweelingmama tegenkom, het is toch net even anders dan bij een eerste zwangerschap zeg maar
  Ben gewoon helemaal hyper de pieper dat ik eindelijk eens een toekomstige tweelingmama tegenkom, het is toch net even anders dan bij een eerste zwangerschap zeg maar   

moet ik me zorgen maken vroeg ik nog gyn lachen komt goed zei die je hebt je lengte mee
 moet ik me zorgen maken vroeg ik nog gyn lachen komt goed zei die je hebt je lengte mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |