abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67170284
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:12 schreef innepin het volgende:

[..]

En dat helpt dan weer enorm om te horen

Huup, jeuj, babyvoelen!
En dat verhaal van jou is wel heel extreem Verschrikkelijk zeg. Nee, ik ben niet bang dat het zó erg zal zijn, een beetje common sense zit er vast wel in
Ja common sense dat is daar onbekend hoor

Nijna wat belachelijk heul vroeger moesten wij wel eens in de auto wachten als papa een pak koffie ging halen, maar toen was ik 8 of 9 ofzo. Zulke jonge kinderen zou ik nóóit (zolang) alleen in een auto laten zitten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:40:06 #52
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67170707
Karin hoe is het gegaan???

Ik heb steeds minder zin in mijn werk echt heel erg. Terwijl ik het normaal leuk vind....!!!! Maar ik ben het liefste gewoon thuis, hebben meer mensen dat?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67170808
Hier ook hoor Takkembah Heeft er ook mee te maken dat ik extreem moe ben en nog heel veel voor school moet ook.
komt vast vanzelf wel weer goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67170928
Ik heb ook helemaal geen zin in mijn werk, maar heb ook geen leuke collega´s ofzo...En ben doodmoe. Gelukkig hoef ik maar halve dagen te werken. Zit al af te tellen naar mijn verlof, nog maar een maand en een week!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67170954
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:27 schreef huuphuup het volgende:

Nijna wat belachelijk heul vroeger moesten wij wel eens in de auto wachten als papa een pak koffie ging halen, maar toen was ik 8 of 9 ofzo. Zulke jonge kinderen zou ik nóóit (zolang) alleen in een auto laten zitten
Ben blij dat ik niet de enige ben die het raar vindt...
Ik ga theeleuten bij mn ouders
Fake it till you make it...
pi_67173092
Kijk daar zou ik me dan weer wel zorgen om maken, ik laat Isa eigenlijk nooit in de auto zitten of ik moet er zicht op hebben bv bij het tanken, ze zou het trouwens ook niet pikken ook

Fijn dat alles weer goed was Karin

Vandaag bij de gyn geweest, Isa vond het maar niets dat gevoel en geduw aan mijn buik en zette een keel op, opera zangeres in de dop dat mag duidelijk zijn al klonk het minder fraai
Van de week had ik al mijn twijfels aan hoe onze kerel zou liggen en jawel hoor hij ligt weer in stuit, vandaar dat ik zo'n last van maagzuur heb sinds vorige week
Naja kan er niet wakker van liggen er staat een mooie stippellijn mocht het nodig zijn, van de vorige keer
Verder was alles prima en jahoor voor de verandering nu geen foto van de dwarsdoorsnede van de hersenen maar een mooie foto van de buik een fotograaf is onze gyn iig niet, maar het is 'm vergeven hij is verder precies goed
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:31:36 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67174501
Heb net van de lieve vk die ik nu heb een verwijsbriefje gekregen zodat ik nog een echo mag maken
En dat ga ik zsm doen!

Ohja, en de zwangerschapsverklaring natuurlijk. Ik heb nl mijn verlof al aangegeven op mijn werk ivm bezetting. En ook wil ik na mijn verlof gelijk ouderschapsverlof gaan opnemen eerst rustig aan beginnnen met 2 dagen in de week en daarna 3 dagen in de week werken voor een tijdje lijkt me heel ideaal.

* RockabeIIa is weer zo blij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67175565
damn deze topics gaan snel...

Tof Rocka dat je nog een echo krijgt, ik kan ook niet wachten tot mijn eerste.

Enne, kinderen in de auto achterlaten lijkt me niet echt de bedoeling inderdaad. Heb er vaak al problemen mee om de hond effe vijf minuutjes te laten zitten voor een snelle boodschap. (en dan mag de zon niet schijnen, anders doe ik het helemaal niet) Laat staan dat je twee van die kleintjes dik 20 minuten laat zitten...
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:08:34 #59
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67175591
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net van de lieve vk die ik nu heb een verwijsbriefje gekregen zodat ik nog een echo mag maken
En dat ga ik zsm doen!

Oh jij geluksvogel!!!!

En qua werk heb je goed geregeld eigenlijk. Een goede constructie om er weer helemaal in te komen. Ik heb nu al geen zin, laat staan als me frummel er is....

* Takkie jubelt lekker met Rocka mee

Iemand Karin al gesignaleerd ??
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67176163
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me lastig innepin.

hier overlaatst een vriendin,ik was enthousiast aan het vertellen over de zwangerschap (wat zelden voorkomt dat ik er spontaan enthousiast over kan praten)
meld zei me tussendoor doodleuk,
dat je je jezelf dat nog een keertje gaat aandoen...
Je lijkt wel gek...
en je denkt dat je dat zomaar weer even doet...

Sommige mensen je hebt die er altijd wel tussen zitten, en je doet er weinig aan.
Jezus, wat een lomp mens.
Zoiets slaat echt nergens op.
Als mijn ouders het niet nog een keer keer hadden geprobeerd waren mijn broertje en ik er nooit geweest.
Bar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67183425
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:52 schreef marlieske het volgende:

Fijn dat alles weer goed was Karin

Helderziend? Ik had me nog niet gemeld hier

Sorry Takkembah, dat ik je zolang liet wachten....we zijn na het eten even langs mijn schoonouders gegaan...

Het was allemaal goed! We hadden de leukste baby van de ochtend aldus de echoscopist. Toen baby in beeld kwam zag ik meteen dat hij/zij goed was gegroeid tov de grijze vlek bij 8,5 week, en geen halve seconde later sprong hij/zij in het rond. Blij om papa en mama te zien haha
De termijn klopte precies met wat we zelf dachten, dus de datum blijft onveranderd.
Wel leuk, want we hadden alles bekeken, toen beeb het nog niet genoeg vond, die draaide eens even op de zij, en toen zagen we de ruggegraat ook mooi lopen. Ik ben weer helemaal onder de indruk hoor, zo klein en alles zit eraan....heel wonderlijk en bijzonder mooi.

Hier is dan.....onze superbaby!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67183523
Ha gelukkig Karin daar ben je! Wat een prachtige echo zeg! Dat lieve bolle buikje
pi_67183559

wat een mooie duidelijke echo zo zeg!
Fijn dat alles goed was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67183877
Mooie echo Karin!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:20:05 #65
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67184986
2 jaar geleden zat ik hier ook op het forum, maar toen onder de naam Sweaty. Ik heb toen veel aan iedereen gehad, vooral toen een dag na de bevalling van onze zoon Renzo bleek dat hij een herseninfarct had gehad waardoor hij heel veel stuiptrekkingen kreeg e.d. Uiteindelijk is alles goed afgelopen en probeer die tijd (de bevalling en de 2 weken erna) te vergeten. Nu ben ik weer zwanger, eerst was er een miskraam geconstateerd en ben ik met een vriendin op vakantie gegaan zodat ik alles van me af kon zetten en het verdriet kon verwerken. Toch knaagde er nog iets bij thuiskomst en mijn zwangerschapstesten bleven positief. Na toch maar weer en afspraak met een verloskundige gemaakt te hebben, kon ik na 2 weken eindelijk terecht voor een echo. " toevallig" had ik het 3 weken daarvoor gedroomd.....en ik zag het gelijk op de echo. We waren nog steeds zwanger, sterker nog ik was al 3 maanden zwanger van een tweeling! Het was even schrikken en ook raar omdat we ook veel verdriet om de miskraam hadden gehad (die later dus geen miskraam bleek).

Inmiddels ben ik morgen al 35 weken zwanger. Het worden een jongen en een meisje, ben er helemaal gelukkig mee. Ik heb nog een hoop bij te lezen denk ik, en wellicht zie ik nog " oude bekenden" voorbij komen. Iedereen in ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst.
pi_67185246
Jeetje wennie, wat een verhaal Denk je dat er niks zit, blijken het er twee
In elk geval gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:33:59 #67
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67185732
Dankjewel, had wel een paar maanden nodig om te wennen aan het idee hoor... ik was de eerste 3 maanden natuurlijk ook al " kwijt " , nu alleen nog een kwestie van wachten en wachten en wachten...
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:36:48 #68
190853 RockabeIIa
pi_67185855
Mooie duidelijke echo, Karin!

Sweaty! Wat leuk! We waren de vorige keer bijna op dezelfde datum uitgerekend. Ik had toen ook een andere nick.
En wat fijn dat het goed gaat met deze zwangerschap. Verrassing ook dat we nog eens van je horen. Ik vroeg vorige week toevallig nog aan iemand naar je maar helaas... Maar leuk dat je je weer es meldt
pi_67186143
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Helderziend? Ik had me nog niet gemeld hier

Sorry in de war met Nijna denk ik? avatars lijken qua kleur denk ik op elkaar en tja mijn lenzen wilden niet in vandaag

Wel een mooie echo

Wennie soooh dat moet inderdaad ff schrikken zijn geweest maar dan in de positieve zin van het woord, van harte en ik hoop dat de laatste weken van je zwangerschap fijn zullen verlopen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:48:34 #70
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67186396
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie duidelijke echo, Karin!

Sweaty! Wat leuk! We waren de vorige keer bijna op dezelfde datum uitgerekend. Ik had toen ook een andere nick.
En wat fijn dat het goed gaat met deze zwangerschap. Verrassing ook dat we nog eens van je horen. Ik vroeg vorige week toevallig nog aan iemand naar je maar helaas... Maar leuk dat je je weer es meldt
Ik ben echt al 2 jaar niet meer op fok geweest haha dus ben nog een beetje alles aan het uitzoeken, kan bijvoorbeeld nergens vinden waar ik mijn onderschrift kan wijzigen haha. Gelukkig zit ik thuis nu dus heb morgen alle tijd van de wereld om dat eens op mijn gemakje te bekijken.

Ja, ik kan me jou nog wel herinneren, was jij niet die meid met die mooie tatoo's ???? Hoe is het met jouw zoontje?

Grappig dat je toevallig vorige week nog naar me gevraagd had (voel me vereerd )
pi_67186494
Karin! Wat fijn dat alles weer goed was vandaag en wat heerlijk dat jullie zo van jullie kleine uk hebben mogen genieten! Je echo is werkelijk prachtig! Was je bij Rieks? Mijn leermeester Superkerel vind ik dat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:56:53 #72
190853 RockabeIIa
pi_67186777
Wennie, yeps heel mooie
En een heel mooie zoon vol babbels en streken. Kom je ook mee babbelen in het peutertopic?
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:04:13 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67187107
Mooi Karin...
pi_67187629
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Poppedein het volgende:
Karin! Wat fijn dat alles weer goed was vandaag en wat heerlijk dat jullie zo van jullie kleine uk hebben mogen genieten! Je echo is werkelijk prachtig! Was je bij Rieks? Mijn leermeester Superkerel vind ik dat!
Ja inderdaad, leuke man. Neemt ook goed de tijd ervoor, en strooit complimentjes in het rond aan het adres van de baby....ben ik helemaal niet vatbaar voor natuurlijk ahum
Guh wat leuk dat hij je het heeft mogen leren!
Er is ook een 3D gemaakt, maar die was niet zo duidelijk dat ik hem heb ingescand. Daar kan je het gezichtje niet goed op zien, wel de romp en de beentjes en armpjes.

Leuk de reacties hier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:22:30 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67187989
Fijn dat alles goed was Karin!

Ik had vandaag met een heel simpel stukje wandelen toch ineens een heel erg nare pijnlijke kramp onderin mijn buik. Is dat dan een harde buik? Iig ben ik daarna over gegaan op bejaardentempo en toen zakte het wel weer weg.
Maar even in de gaten houden...
pi_67188031
Oh wat gaan jullie hard

Karin wat een prachtige echo, met zo'n lief buikje

Morgen om 14.00 geslachtsbepaling...ik ben nieuwsgieriger naar het kindje zelf als naar het geslacht merk ik. Gewoon fijn om het weer te zien Ben nu ook wel een tikkie nerveus hoor... Of ik het hier bekendmaak weet ik nog niet. Maar de kans is heel groot dat ik me verspreek dus mss kan ik het het best maar gewoon zeggen

En ik voelde vanavond ineens 2 hele zachte "duwtjes" onderin mijn buik. Zoiets had ik nog niet eerder gevoeld Zou het de baby kunnen zijn?! Met 12 weken zeiden ze nog dat mijn placenta aan de voorkant lag, dus dan zou dat nu toch nog niet kunnen? Of kan zo'n ding ook nog van positie veranderen? Nou ja ik vraag het morgen wel, waar mijn placenta nu zit. Of mss heeft onze baby gewoon heel grote voeten ofzo

Oh en kocht ik eerst heel veel kleertjes voor de baby, nu ben ik heel erg positiekleding aan het shoppen Het is bijna schandalig maar ik wil hebbuh hebbuh hebbuh Gelukkig hoeft niet alles van een duurder merk te zijn, dat scheelt dan wel weer

Ow en ik was vandaag een hormonster Arme Juup© Hij vindt mij trouwens wel vaker een hormonster maar ik weet van niks
#geen
pi_67188656
Wat leuk duchess dat je de geslachtsbepaling toch ineens nog op zo'n korte termijn hebt kunnen regelen!! Ik ben heeeeeeeeel benieuwd of er een klein meisje óf een klein jongetje in je buik zit! Mocht je t toch niet vertellen hier, dan mag je je ook altijd verspreken in een PM hoor

Ennuh..duwtjes die je eerder niet voelde maar er nu ineens wel zijn kunnen maar 1 verklaring hebben: je voelt 'm!! Misschien dat t net even een lucky shot was en t weer even duurt voordat je t nog eens voelt, maar een placenta aan de voorkant hoeft écht niet te betekenen dat je m sowieso later voelt! Het kindje moet alleen net iets krachtiger schoppen alvorens je dat ervaart,.. dus als hij nu al krachtig genoeg schopt dan is t m helemaal echt!

Ik geniet er nu ook van dat ik 'r toch steeds vaker eventjes langs voel komen... heeel voorzichtigjes nog, maar inderdaad, iets wat er eerder niet was, dat kan dus maar 1 verklaring hebben!
pi_67188727
Karin moooooi!
Fake it till you make it...
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:53:25 #79
190853 RockabeIIa
pi_67189684
Poppedein, soms hoor je wel eens over dat de snelheid van de hartslag verteld wat voor geslacht het kindje heeft. En soms lees je dat het allemaal nonsens is wat daarover gezegd wordt. Kun jij daar wat meer over zeggen?
pi_67189962
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag met een heel simpel stukje wandelen toch ineens een heel erg nare pijnlijke kramp onderin mijn buik. Is dat dan een harde buik? Iig ben ik daarna over gegaan op bejaardentempo en toen zakte het wel weer weg.
Maar even in de gaten houden...
Komt me bekent voor en ja hoor dat is dan een harde buik, net of er iemand je een mep verkoopt in je buik
Mama van Isa en Ties
pi_67195333
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppedein, soms hoor je wel eens over dat de snelheid van de hartslag verteld wat voor geslacht het kindje heeft. En soms lees je dat het allemaal nonsens is wat daarover gezegd wordt. Kun jij daar wat meer over zeggen?
had ik ook gelezen ja, of het waar is weet ik niet maar bij ons kindje was de hartslag bij de 14 wkn controle 165 ongeveer en eergister bij 18 weken zaten er pieken tussen van 173. En we krijgen dus een meisje. Dus bij ons gaat die vlieger van boven de 150 in ieder geval wél op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67195403
Tsja...het is natuurlijk de categorie bakerpraatjes en volgens sommige mensen kloppen die alllllllllltijd... maar volgens mij lekker niet Het zegt net zoveel als naar voren dragen, misselijk zijn, mooiere huid hebben etc...

Ik leg altijd aan de mensen uit dat t sowieso niet eerlijk is op de manier waarop wij luisteren.. Wij frummelen eerst aan die buik om te voelen hoe t kind ligt, schudden t wakker, hartslag omhoog en dan maar luisteren... tsja, dan zouden er toch heel wat meer meisjes dan jongens geboren moeten worden...
pi_67195529
ha! Dat verklaard die hoge hartslag bij ons

Ja bakerpraatjes schmakerpraatjes. Ik geloof er over het algemeen weinig van. Er was er ook eentje met de hoeveelheid haargroei enzo geloof ik. Als het sneller zou groeien zou het zeker weten een jongetje zijn enzo. Nou hier niet hoor...

Hoe is het met jou verder Poppedein? Is je lief al helemaal verliefd op jullie meiske? mijn lief spreekt me tegenwoordig aan met 'mijn meisjes' zo schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:39:26 #84
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67195560
Nou bakerpraatjes om gek van te worden, iedereen heeft wel zijn mening klaar.

Toen ik 2 jaar geleden zwanger was van mijn zoontje.
Heb alles gehoord van rond dragen het is een jongen tot rond dragen het is een meisje.
Heel erg misselijk was weer dat.. slechte huid was weer dat.
Brede heupen nou dat zou geen probleem zijn om te baren, nou vergeet het maar werd toch echt een mooi luikje gemaakt na 20 uur weeën en 2 uur persweeën omdat meneer niet door mijn bekken heen zou kunnen.

Nu ben ik weer zwanger en ik was 3x zo misselijk als bij mijn zoontje nou wat had dat dan moeten zijn haha
Draag nu heel anders dus iedereen heeft zijn meningen alweer klaar over het geslacht.
Om het moeilijk te maken voor iedereen het is 2 eiig dus kan alle kanten op maar wij houden lekker ons mond!

Het belangrijkste blijft volgens mij toch dat de kinderen gezond op de wereld komen
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:43:46 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67195583
Juist mijn haar is heel anders nu. De vorige keer verloor ik geen enkele haar en nu valt het er nog steeds met bosjes uit. En toch twee knullen.
Ik vind het wel jammer dat ik hem niet (meer?) voel. Maar goed, volgens mij heb ik Sasha ook pas echt laat gevoeld en die was sowieso heel rustig in mijn buik ook. Vooralsnog lijken ze op elkaar dus.

Zo lief, nu mijn buikje groter wordt aait F. me steeds vaker over mijn buik. Zo leuk vind ik dat.

Wat schattig Huup!

Bijna op de helft hier... zo bekeken gaat het ineens superhard.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 19-03-2009 08:00:10 ]
pi_67195611
Ja lag het maar aan het haar op mn hoofd hahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.

Ooooh MamaNik, die van die bevalling heb ik ook gehad ja! Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67195630
Gek en grappig hè BE..dat dat toch zo verschillend kan zijn!

Mijn lief heeft het hier ook steeds over "zijn 2 meissies" Huup, ik wordt er helemaal verliefd van als ik m dat hoor zeggen! Gister moest ik een lange autorit maken en belde ik m halvewege dat ik me verveelde.. Kreeg ik lekker droog als antwoord "hoe kan dat nou met 2 vrouwen in de auto"... toen ik zei dat die ene nog niet zoveel terugzegt op dit moment, moest ik me volgens hem toch maar zorgen gaan maken of ze bij de 20 weken echo dan niet tóch zouden zien dat t een jongetje zou zijn dan
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:57:25 #88
248986 MamaNik
pi_67195684
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 07:49 schreef huuphuup het volgende:
Ja lag het maar aan het haar op mn hoofd hahaha ik krijg donshaartjes op mn onderbuik maar goed als het goed is verdwijnt het ook vanzelf weer dus ik blijf er maar vanaf voordat ik het erger maak enzo.

Ooooh MamaNik, die van die bevalling heb ik ook gehad ja! Mn schoonmoeder keek me es twee keer aan, toen ik 7 weken was ofzo en toen zei ze zo heel stellig "ja jij gaat heel makkelijk bevallen" En tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds van eh zomaar... Nouja, laten we hopen dat ze gelijk krijgt
Nou huup huup ik ben er ondertussen wel achter dat die brede heupen nergens goed voor zijn hahaha.
Zij het tegen de gyn en die begon zo hard te lachen, heeft er dus helemaal niks mee te maken je heupen kunnen wel breed zijn maar als je bekken smal is en je krijgt een groot kind dan houd het toch op.
Ons zoontje bleek 57 cm te zijn en 8 pond.
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:59:54 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67195709
Oh ja, haartjes op mijn buik heb ik ook idd. Maar vooralsnog lijkt dat dus ook wel minder dan bij Sasha. Blijkbaar hebben die hormonen dus invloed op alle haartjes.
En ja. Het verdwijnt na de bevalling (nou ja, niet meteen) vanzelf.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:04:49 #90
248986 MamaNik
pi_67195759
Hai, ja leuk nog een aankomende tweelingmama. Eh eerlijk gezegd ben ik er lichamelijk helemaal klaar mee. Het is gewoon zo anders dan de vorige keer. Toen liep ik wel bijna 2 weken overtijd en was mijn zoontje bij de geboorte 10 pond! Nu ben ik dan vandaag 35 weken en wegen Jip & Janneke samen al 11 pond plus ik heb heel veel vruchtwater.

De pijn uit mijn onderbuik straalt nu door naar mijn linkerbovenbeen, erg pijnlijk bij het lopen. Gisteren teveel gedaan (dan gaat mijn zoontje niet naar het kinderdagverblijf en tja die kan ook niet de hele dag binnen zitten met dat mooie weer) , vandaag dan weer rustig aan doen.

Ik hoop maar dat ik gewoon kan bevallen, wil geen keizersnede.

Hoe is het met jou? hoever ben je nu? Weet je de geslachten al?

De verhuizing ingezet van buikfototopic naar hier.

Wennie29:
Met mij gaat het goed hoor, beter als bij mijn eerste zwangerschap toen lag ik met 17 weken in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. En nu lijkt die onder controle te zijn al heb ik van de week 1 pilletje erbij gekregen om hem laag te houden, merk wel dat het zwaarder is en vooral drukker binnen hahaha plus er loopt er nog 1 rond die in mei pas 2 wordt.
Was even schrikken de eerste echo want je rekent er toch niet op dat het er 2 kunnen zijn vooral niet omdat het bij ons in de familie helemaal niet voorkomt.
Ben nu 26+ 1en ja we weten de geslachten al maar we houden ze nog even geheim.
Hebben ze nog niks gezegd over een eventuele bevalling??
Ik begin er af en toe gewoon zelf over hahaha ik wil juist liever niet natuurlijk bevallen mijn eerste bevalling was niet leuk 20 uur tot volledige ontsluiting toen 2 uur persweeën en toen uiteindelijk een keizersnede omdat hij niet bleek te passen door mijn bekken.
Dus wat mij betreft gebruiken ze het bestaande luikje en waarschijnlijk gaat dat dus ook wel gebeuren.
pi_67195872
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 06:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

had ik ook gelezen ja, of het waar is weet ik niet maar bij ons kindje was de hartslag bij de 14 wkn controle 165 ongeveer en eergister bij 18 weken zaten er pieken tussen van 173. En we krijgen dus een meisje. Dus bij ons gaat die vlieger van boven de 150 in ieder geval wél op.
En onze knul zit steeds onder de 150
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:22:54 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67195917
Tex, waar zit jij trouwens? Vandaag niet vroeg je bed uit? Offeh....

* Brighteyes ziet nu pas dat je sinds gisteren half 11 niet meer geweest bent...
Heeft de fysio toch iets los kunnen rommelen?
pi_67195960
Wauw Karin wat een mooie echo!!

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames

Ik kwam met zelf tellen op 152 uit, beetje een twijfelgeval dus. Maar zonder eerst in mn buik te porren, dus geen opgevoerde hartslag. Straks naar de vk, ben benieuwd of zij het ook even gaat tellen. Ben sowieso benieuwd hoe dat gaat dit keer, de vorige keer had ik het gevoel dat ze me binnen een minuut weer buiten wilde hebben en ik was zo overdonderd van het geluid van het hartje dat ik het pas door had toen ik buiten stond. Dit keer dus maar een lijstje gemaakt van alles wat ik vragen wil.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:33:21 #94
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196071
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:04 schreef MamaNik het volgende:
Hai, ja leuk nog een aankomende tweelingmama. Eh eerlijk gezegd ben ik er lichamelijk helemaal klaar mee. Het is gewoon zo anders dan de vorige keer. Toen liep ik wel bijna 2 weken overtijd en was mijn zoontje bij de geboorte 10 pond! Nu ben ik dan vandaag 35 weken en wegen Jip & Janneke samen al 11 pond plus ik heb heel veel vruchtwater.

De pijn uit mijn onderbuik straalt nu door naar mijn linkerbovenbeen, erg pijnlijk bij het lopen. Gisteren teveel gedaan (dan gaat mijn zoontje niet naar het kinderdagverblijf en tja die kan ook niet de hele dag binnen zitten met dat mooie weer) , vandaag dan weer rustig aan doen.

Ik hoop maar dat ik gewoon kan bevallen, wil geen keizersnede.

Hoe is het met jou? hoever ben je nu? Weet je de geslachten al?

De verhuizing ingezet van buikfototopic naar hier.

Wennie29:
Met mij gaat het goed hoor, beter als bij mijn eerste zwangerschap toen lag ik met 17 weken in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. En nu lijkt die onder controle te zijn al heb ik van de week 1 pilletje erbij gekregen om hem laag te houden, merk wel dat het zwaarder is en vooral drukker binnen hahaha plus er loopt er nog 1 rond die in mei pas 2 wordt.
Was even schrikken de eerste echo want je rekent er toch niet op dat het er 2 kunnen zijn vooral niet omdat het bij ons in de familie helemaal niet voorkomt.
Ben nu 26+ 1en ja we weten de geslachten al maar we houden ze nog even geheim.
Hebben ze nog niks gezegd over een eventuele bevalling??
Ik begin er af en toe gewoon zelf over hahaha ik wil juist liever niet natuurlijk bevallen mijn eerste bevalling was niet leuk 20 uur tot volledige ontsluiting toen 2 uur persweeën en toen uiteindelijk een keizersnede omdat hij niet bleek te passen door mijn bekken.
Dus wat mij betreft gebruiken ze het bestaande luikje en waarschijnlijk gaat dat dus ook wel gebeuren.
Zo, dan is je eerste zwangerschap niet echt lekker verlopen dan. De reden dat wij gewacht hebben met een 2e was ook de zware bevalling van mijn zoontje, hoop dingen waarvan ik nu zeg, " nee, dat had niet gemogen" maar ja dat is achteraf gepraat. Ik mag medisch gezien niet klagen, mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest, en ondanks de bekende kwaaltjes (x 2, dus ook de hormonen ) mag ik niet klagen. In principe mochten ze vanaf vorige week komen zonder dat er dan weeenremmers aan te pas zouden komen. Ik probeer in ieder geval de 37 weken te halen, met 38 weken mogen ze inleiden. Ik heb geen idee over hoe en wat. Vrijdag zal ik wel meer horen dan moet ik voor het eerst een ctg filmpje gaan maken.

Werk je ook nog? Ik ben met 26 weken (op advies) gestopt.

Sorry andere dames, we zullen niet het hele topic gaan " vervuilen" met onze verhalen hoor
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:34:33 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196092
Dat laatste is natuurlijk onzin. Jullie mogen toch net zo goed over je zwangerschap praten als elke andere zwangere? Je plaatst jezelf nu echt onnodig buiten het geheel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:36:36 #96
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196118
Weet niet of de bakerpraatjes kloppen, bij mij wel in geval van geslacht betreft. Bij mij is nu duidelijk verschil te merken tussen Jip & Janneke qua hartslag. Kan toeval zijn natuurlijk, maar wel leuk dat het klopt.

Donshaartjes... eh ik zie ze niet, maar voel ze wel. Voel me steeds minder vrouwelijk , maar inderdaad dat gaat vast en zeker na de bevalling weer over.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:43:48 #97
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67196239
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat laatste is natuurlijk onzin. Jullie mogen toch net zo goed over je zwangerschap praten als elke andere zwangere? Je plaatst jezelf nu echt onnodig buiten het geheel.
Ja oke, je hebt gelijk Ben gewoon helemaal hyper de pieper dat ik eindelijk eens een toekomstige tweelingmama tegenkom, het is toch net even anders dan bij een eerste zwangerschap zeg maar
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:45:32 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67196265
Er zitten er hier nog 2, kijk maar in de lijst bovenin.
pi_67196284
er zitten hier meer tweelingmama's en aanstaande tweelingmama's dus dan zit je goed
gewoon mee blijven kletsen, gezellig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:47:35 #100
248986 MamaNik
pi_67196294
Zo, dan is je eerste zwangerschap niet echt lekker verlopen dan. De reden dat wij gewacht hebben met een 2e was ook de zware bevalling van mijn zoontje, hoop dingen waarvan ik nu zeg, " nee, dat had niet gemogen" maar ja dat is achteraf gepraat. Ik mag medisch gezien niet klagen, mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest, en ondanks de bekende kwaaltjes (x 2, dus ook de hormonen ) mag ik niet klagen. In principe mochten ze vanaf vorige week komen zonder dat er dan weeenremmers aan te pas zouden komen. Ik probeer in ieder geval de 37 weken te halen, met 38 weken mogen ze inleiden. Ik heb geen idee over hoe en wat. Vrijdag zal ik wel meer horen dan moet ik voor het eerst een ctg filmpje gaan maken.

Werk je ook nog? Ik ben met 26 weken (op advies) gestopt.

Sorry andere dames, we zullen niet het hele topic gaan " vervuilen" met onze verhalen hoor
[/quote]

Ja ach de hormonen, heb ze redelijk onder controle maar af en toe pfff.
Ik ben toevallig van de week minder gaan werken werk nu nog 3 dagen 3 uurtjes om toch nog een beetje onder de mensen te zijn ben er ook nog niet helemaal aan toe om al thuis te zitten, maar is wel al gezegd dat het rond de 30 weken waarschijnlijk klaar is.
De kids zijn ook nu al behoorlijk aan de maat heb van de week gehoord dat ze tot nu toe voorlopen op de eenlingencurve, moet ik me zorgen maken vroeg ik nog gyn lachen komt goed zei die je hebt je lengte mee
je kan wat dragen was zijn antwoord hahaha
Vind jij het ook nog steeds een raar idee dat je ineens 3 kinderen hebt??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')