abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67170284
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:12 schreef innepin het volgende:

[..]

En dat helpt dan weer enorm om te horen

Huup, jeuj, babyvoelen!
En dat verhaal van jou is wel heel extreem Verschrikkelijk zeg. Nee, ik ben niet bang dat het zó erg zal zijn, een beetje common sense zit er vast wel in
Ja common sense dat is daar onbekend hoor

Nijna wat belachelijk heul vroeger moesten wij wel eens in de auto wachten als papa een pak koffie ging halen, maar toen was ik 8 of 9 ofzo. Zulke jonge kinderen zou ik nóóit (zolang) alleen in een auto laten zitten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:40:06 #52
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67170707
Karin hoe is het gegaan???

Ik heb steeds minder zin in mijn werk echt heel erg. Terwijl ik het normaal leuk vind....!!!! Maar ik ben het liefste gewoon thuis, hebben meer mensen dat?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67170808
Hier ook hoor Takkembah Heeft er ook mee te maken dat ik extreem moe ben en nog heel veel voor school moet ook.
komt vast vanzelf wel weer goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67170928
Ik heb ook helemaal geen zin in mijn werk, maar heb ook geen leuke collega´s ofzo...En ben doodmoe. Gelukkig hoef ik maar halve dagen te werken. Zit al af te tellen naar mijn verlof, nog maar een maand en een week!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67170954
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:27 schreef huuphuup het volgende:

Nijna wat belachelijk heul vroeger moesten wij wel eens in de auto wachten als papa een pak koffie ging halen, maar toen was ik 8 of 9 ofzo. Zulke jonge kinderen zou ik nóóit (zolang) alleen in een auto laten zitten
Ben blij dat ik niet de enige ben die het raar vindt...
Ik ga theeleuten bij mn ouders
Fake it till you make it...
pi_67173092
Kijk daar zou ik me dan weer wel zorgen om maken, ik laat Isa eigenlijk nooit in de auto zitten of ik moet er zicht op hebben bv bij het tanken, ze zou het trouwens ook niet pikken ook

Fijn dat alles weer goed was Karin

Vandaag bij de gyn geweest, Isa vond het maar niets dat gevoel en geduw aan mijn buik en zette een keel op, opera zangeres in de dop dat mag duidelijk zijn al klonk het minder fraai
Van de week had ik al mijn twijfels aan hoe onze kerel zou liggen en jawel hoor hij ligt weer in stuit, vandaar dat ik zo'n last van maagzuur heb sinds vorige week
Naja kan er niet wakker van liggen er staat een mooie stippellijn mocht het nodig zijn, van de vorige keer
Verder was alles prima en jahoor voor de verandering nu geen foto van de dwarsdoorsnede van de hersenen maar een mooie foto van de buik een fotograaf is onze gyn iig niet, maar het is 'm vergeven hij is verder precies goed
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:31:36 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67174501
Heb net van de lieve vk die ik nu heb een verwijsbriefje gekregen zodat ik nog een echo mag maken
En dat ga ik zsm doen!

Ohja, en de zwangerschapsverklaring natuurlijk. Ik heb nl mijn verlof al aangegeven op mijn werk ivm bezetting. En ook wil ik na mijn verlof gelijk ouderschapsverlof gaan opnemen eerst rustig aan beginnnen met 2 dagen in de week en daarna 3 dagen in de week werken voor een tijdje lijkt me heel ideaal.

* RockabeIIa is weer zo blij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67175565
damn deze topics gaan snel...

Tof Rocka dat je nog een echo krijgt, ik kan ook niet wachten tot mijn eerste.

Enne, kinderen in de auto achterlaten lijkt me niet echt de bedoeling inderdaad. Heb er vaak al problemen mee om de hond effe vijf minuutjes te laten zitten voor een snelle boodschap. (en dan mag de zon niet schijnen, anders doe ik het helemaal niet) Laat staan dat je twee van die kleintjes dik 20 minuten laat zitten...
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:08:34 #59
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67175591
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net van de lieve vk die ik nu heb een verwijsbriefje gekregen zodat ik nog een echo mag maken
En dat ga ik zsm doen!

Oh jij geluksvogel!!!!

En qua werk heb je goed geregeld eigenlijk. Een goede constructie om er weer helemaal in te komen. Ik heb nu al geen zin, laat staan als me frummel er is....

* Takkie jubelt lekker met Rocka mee

Iemand Karin al gesignaleerd ??
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67176163
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me lastig innepin.

hier overlaatst een vriendin,ik was enthousiast aan het vertellen over de zwangerschap (wat zelden voorkomt dat ik er spontaan enthousiast over kan praten)
meld zei me tussendoor doodleuk,
dat je je jezelf dat nog een keertje gaat aandoen...
Je lijkt wel gek...
en je denkt dat je dat zomaar weer even doet...

Sommige mensen je hebt die er altijd wel tussen zitten, en je doet er weinig aan.
Jezus, wat een lomp mens.
Zoiets slaat echt nergens op.
Als mijn ouders het niet nog een keer keer hadden geprobeerd waren mijn broertje en ik er nooit geweest.
Bar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67183425
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:52 schreef marlieske het volgende:

Fijn dat alles weer goed was Karin

Helderziend? Ik had me nog niet gemeld hier

Sorry Takkembah, dat ik je zolang liet wachten....we zijn na het eten even langs mijn schoonouders gegaan...

Het was allemaal goed! We hadden de leukste baby van de ochtend aldus de echoscopist. Toen baby in beeld kwam zag ik meteen dat hij/zij goed was gegroeid tov de grijze vlek bij 8,5 week, en geen halve seconde later sprong hij/zij in het rond. Blij om papa en mama te zien haha
De termijn klopte precies met wat we zelf dachten, dus de datum blijft onveranderd.
Wel leuk, want we hadden alles bekeken, toen beeb het nog niet genoeg vond, die draaide eens even op de zij, en toen zagen we de ruggegraat ook mooi lopen. Ik ben weer helemaal onder de indruk hoor, zo klein en alles zit eraan....heel wonderlijk en bijzonder mooi.

Hier is dan.....onze superbaby!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67183523
Ha gelukkig Karin daar ben je! Wat een prachtige echo zeg! Dat lieve bolle buikje
pi_67183559

wat een mooie duidelijke echo zo zeg!
Fijn dat alles goed was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67183877
Mooie echo Karin!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:20:05 #65
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67184986
2 jaar geleden zat ik hier ook op het forum, maar toen onder de naam Sweaty. Ik heb toen veel aan iedereen gehad, vooral toen een dag na de bevalling van onze zoon Renzo bleek dat hij een herseninfarct had gehad waardoor hij heel veel stuiptrekkingen kreeg e.d. Uiteindelijk is alles goed afgelopen en probeer die tijd (de bevalling en de 2 weken erna) te vergeten. Nu ben ik weer zwanger, eerst was er een miskraam geconstateerd en ben ik met een vriendin op vakantie gegaan zodat ik alles van me af kon zetten en het verdriet kon verwerken. Toch knaagde er nog iets bij thuiskomst en mijn zwangerschapstesten bleven positief. Na toch maar weer en afspraak met een verloskundige gemaakt te hebben, kon ik na 2 weken eindelijk terecht voor een echo. " toevallig" had ik het 3 weken daarvoor gedroomd.....en ik zag het gelijk op de echo. We waren nog steeds zwanger, sterker nog ik was al 3 maanden zwanger van een tweeling! Het was even schrikken en ook raar omdat we ook veel verdriet om de miskraam hadden gehad (die later dus geen miskraam bleek).

Inmiddels ben ik morgen al 35 weken zwanger. Het worden een jongen en een meisje, ben er helemaal gelukkig mee. Ik heb nog een hoop bij te lezen denk ik, en wellicht zie ik nog " oude bekenden" voorbij komen. Iedereen in ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst.
pi_67185246
Jeetje wennie, wat een verhaal Denk je dat er niks zit, blijken het er twee
In elk geval gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:33:59 #67
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67185732
Dankjewel, had wel een paar maanden nodig om te wennen aan het idee hoor... ik was de eerste 3 maanden natuurlijk ook al " kwijt " , nu alleen nog een kwestie van wachten en wachten en wachten...
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:36:48 #68
190853 RockabeIIa
pi_67185855
Mooie duidelijke echo, Karin!

Sweaty! Wat leuk! We waren de vorige keer bijna op dezelfde datum uitgerekend. Ik had toen ook een andere nick.
En wat fijn dat het goed gaat met deze zwangerschap. Verrassing ook dat we nog eens van je horen. Ik vroeg vorige week toevallig nog aan iemand naar je maar helaas... Maar leuk dat je je weer es meldt
pi_67186143
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Helderziend? Ik had me nog niet gemeld hier

Sorry in de war met Nijna denk ik? avatars lijken qua kleur denk ik op elkaar en tja mijn lenzen wilden niet in vandaag

Wel een mooie echo

Wennie soooh dat moet inderdaad ff schrikken zijn geweest maar dan in de positieve zin van het woord, van harte en ik hoop dat de laatste weken van je zwangerschap fijn zullen verlopen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:48:34 #70
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67186396
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie duidelijke echo, Karin!

Sweaty! Wat leuk! We waren de vorige keer bijna op dezelfde datum uitgerekend. Ik had toen ook een andere nick.
En wat fijn dat het goed gaat met deze zwangerschap. Verrassing ook dat we nog eens van je horen. Ik vroeg vorige week toevallig nog aan iemand naar je maar helaas... Maar leuk dat je je weer es meldt
Ik ben echt al 2 jaar niet meer op fok geweest haha dus ben nog een beetje alles aan het uitzoeken, kan bijvoorbeeld nergens vinden waar ik mijn onderschrift kan wijzigen haha. Gelukkig zit ik thuis nu dus heb morgen alle tijd van de wereld om dat eens op mijn gemakje te bekijken.

Ja, ik kan me jou nog wel herinneren, was jij niet die meid met die mooie tatoo's ???? Hoe is het met jouw zoontje?

Grappig dat je toevallig vorige week nog naar me gevraagd had (voel me vereerd )
pi_67186494
Karin! Wat fijn dat alles weer goed was vandaag en wat heerlijk dat jullie zo van jullie kleine uk hebben mogen genieten! Je echo is werkelijk prachtig! Was je bij Rieks? Mijn leermeester Superkerel vind ik dat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:56:53 #72
190853 RockabeIIa
pi_67186777
Wennie, yeps heel mooie
En een heel mooie zoon vol babbels en streken. Kom je ook mee babbelen in het peutertopic?
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:04:13 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67187107
Mooi Karin...
pi_67187629
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Poppedein het volgende:
Karin! Wat fijn dat alles weer goed was vandaag en wat heerlijk dat jullie zo van jullie kleine uk hebben mogen genieten! Je echo is werkelijk prachtig! Was je bij Rieks? Mijn leermeester Superkerel vind ik dat!
Ja inderdaad, leuke man. Neemt ook goed de tijd ervoor, en strooit complimentjes in het rond aan het adres van de baby....ben ik helemaal niet vatbaar voor natuurlijk ahum
Guh wat leuk dat hij je het heeft mogen leren!
Er is ook een 3D gemaakt, maar die was niet zo duidelijk dat ik hem heb ingescand. Daar kan je het gezichtje niet goed op zien, wel de romp en de beentjes en armpjes.

Leuk de reacties hier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:22:30 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67187989
Fijn dat alles goed was Karin!

Ik had vandaag met een heel simpel stukje wandelen toch ineens een heel erg nare pijnlijke kramp onderin mijn buik. Is dat dan een harde buik? Iig ben ik daarna over gegaan op bejaardentempo en toen zakte het wel weer weg.
Maar even in de gaten houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')