Ja common sense dat is daar onbekend hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:12 schreef innepin het volgende:
[..]
En dat helpt dan weer enorm om te horen![]()
Huup, jeuj, babyvoelen!
En dat verhaal van jou is wel heel extreemVerschrikkelijk zeg. Nee, ik ben niet bang dat het zó erg zal zijn, een beetje common sense zit er vast wel in
![]()
Ben blij dat ik niet de enige ben die het raar vindt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:27 schreef huuphuup het volgende:
Nijna wat belachelijkheul vroeger moesten wij wel eens in de auto wachten als papa een pak koffie ging halen, maar toen was ik 8 of 9 ofzo. Zulke jonge kinderen zou ik nóóit (zolang) alleen in een auto laten zitten
Oh jij geluksvogel!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net van de lieve vk die ik nu heb een verwijsbriefje gekregen zodat ik nog een echo mag maken
En dat ga ik zsm doen!
Jezus, wat een lomp mens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me lastig innepin.
hier overlaatst een vriendin,ik was enthousiast aan het vertellen over de zwangerschap (wat zelden voorkomt dat ik er spontaan enthousiast over kan praten)
meld zei me tussendoor doodleuk,
dat je je jezelf dat nog een keertje gaat aandoen...
Je lijkt wel gek...
en je denkt dat je dat zomaar weer even doet...
Sommige mensen je hebt die er altijd wel tussen zitten, en je doet er weinig aan.
Helderziend? Ik had me nog niet gemeld hierquote:
Sorry in de war met Nijna denk ik? avatars lijken qua kleur denk ik op elkaar en tja mijn lenzen wilden niet in vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Helderziend? Ik had me nog niet gemeld hier![]()
Ik ben echt al 2 jaar niet meer op fok geweest haha dus ben nog een beetje alles aan het uitzoeken, kan bijvoorbeeld nergens vinden waar ik mijn onderschrift kan wijzigen haha. Gelukkig zit ik thuis nu dus heb morgen alle tijd van de wereld om dat eens op mijn gemakje te bekijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie duidelijke echo, Karin!
Sweaty! Wat leuk! We waren de vorige keer bijna op dezelfde datum uitgerekend. Ik had toen ook een andere nick.
En wat fijn dat het goed gaat met deze zwangerschap. Verrassing ook dat we nog eens van je horen. Ik vroeg vorige week toevallig nog aan iemand naar je maar helaas... Maar leuk dat je je weer es meldt
Ja inderdaad, leuke man. Neemt ook goed de tijd ervoor, en strooit complimentjes in het rond aan het adres van de baby....ben ik helemaal niet vatbaar voor natuurlijk ahumquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Poppedein het volgende:
Karin! Wat fijn dat alles weer goed was vandaag en wat heerlijk dat jullie zo van jullie kleine uk hebben mogen genieten! Je echo is werkelijk prachtig! Was je bij Rieks? Mijn leermeesterSuperkerel vind ik dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |