Ja, 38 weken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef Poppedein het volgende:
Wow Troel!! Gefeliciteerd!!!
Spannend hoor SilkTie, om NU al een datum te hebben om écht naar toe te kunnen leven! Bij hoeveel weken willen de de keizersnede in gaan plannen? ook 38, of eerder?
Ik moest om 14:00 gewoon naar het lab gaan, dus niet eerst het lab gebeld ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Voor degenen die eens een lunchcurve hebben moeten laten prikken, moet je daar een afspraak voor maken in het ziekenhuis of kan je er gewoon zo heen?
En wanneer mogen we purk2.2 verwachten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef Troel het volgende:
Dank
Hier vooral blijdschap dat we het hartje gezien hebben, maar toch ook wel een beetje angst, omdat ik gisteren van mijn arts begreep dat mijn bloedwaardes niet zo denderend zijn. Heb geen zin om er heel erg over uit te weiden, maar de kans is groot dat het een kopietje van de zwangerschap van Ruben gaat worden met de daarbijbehorende nadelen. Hopelijk komt er uiteindelijk ook zo'n mooi kindje uit
In ieder geval is het natuurlijk nog afwachten, we zijn nog lang niet uit de gevarenzone, maar het voelt goed en dat hartje deed het super
Oja, 3 novemberquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wanneer mogen we purk2.2 verwachten?
Hoefde jij alleen maar om 14.00 uur? Ik mag na 10.00uur niks meer eten of drinken en dan om half 12 prikken, dan tussen 12.00 en 12.15 eten en dan om 13.00uur en 13.30 prikken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik moest om 14:00 gewoon naar het lab gaan, dus niet eerst het lab gebeld ofzo.
Overigens was die van mij niet goed en ik heb morgen een glucosetolerantietest.
Dan is mijn moeder jarigquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, 3 november
Purk 2.2 van Bert en Troel
Morgen 26 weken en 2 dagen. Officieel 24 juni uitgerekend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:58 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben morgen officieel 25 weken onderweg. En jij?
Je zal dit topic wel bedoelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
JAHOE![]()
![]()
We kunnen een eigen tweelingclub starten op FOK! Wat onwijs leuk, zeg.
Jullie gaan wrs veel aan elkaar hebben ! Helemaal leuk !!![]()
ik heb ooit een topic geopend over 2-lingen...zal eens kijken of ik die kan vinden!
[ afbeelding ]
Ohohohoohooh meisjes zijn het aller aller leukste (sorry mama's van jongensquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef DuchessX het volgende:
We krijgen een meisje!!!!![]()
![]()
![]()
Een meisje! Een dochter! Wow
Ze lag trouwens in stuit en mijn placenta ligt niet meer voor maar achter dus wrs heb ik haar gisteravond voor het eerst gevoeld!!!!
Ik ben zoooo blij!!!!
Troeleke, gefeliciteerd met Purk 2.2!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |