Da's een andere Wenniequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
@ Wennie wat leuk een tweeling voor Robin (toch?) erbij
Hij zit in een wat oudere groep dus dat wordt chocolade ;-) bedankt voor de tipquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Chocolade is natuurlijk alleen maar geschikt voor de wat oudere kinderen
2 jaar geleden was ik " sweaty" op het forum, ik heb toen een zoontje gekregen dat wel, maar die heet Renzo. Begint allebei met een " r" dat welquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
@ Wennie wat leuk een tweeling voor Robin (toch?) erbij
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:04 schreef wennie29 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik " sweaty" op het forum, ik heb toen een zoontje gekregen dat wel, maar die heet Renzo. Begint allebei met een " r" dat wel
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
@ Wennie wat leuk een broer en een zus voor Robin (toch?) erbijRenzo erbij
Nou ik kom uit Delft, en op het KDV bij ons waren geen 2lingen in de planning dus dat zal wel niet inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Hij zit in een wat oudere groep dus dat wordt chocolade ;-) bedankt voor de tip
Ik woon in Utrecht en voor zover bij mij bekend, ook daar geen andere tweelingen in aantocht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:12 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou ik kom uit Delft, en op het KDV bij ons waren geen 2lingen in de planning dus dat zal wel niet inderdaad.
Mijn vader is banketbakker die kon ze wel bakken die kleine beschuiten maar vind ik zo'n gedoe voor hem en lange vingers vinden kinderen altijd lekker, vooral met chocolade en muisjes
Ja ook een goed idee, normaal gesproken ben ik erg creatief, maar op het moment is het heeeeeeeeeel ver te zoekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef Troel het volgende:
In plaats van een beschuitje zou je ook een (volkoren) biscuitje kunnen nemen
Dankjewel Rockabella. Leuk joh de 2e echo, en lekker snel al ;-)quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Wennie, je staat in het lijstje hoor
Procentueel een hoog aantal tweelingen zo! Ik vind het geweldig!
Ik heb vanochtend een nieuwe afspraak gemaakt voor de 2e echo: 1 april
Zeggen dat beschuitjes tijdelijk niet meer verkocht worden helpt zeker nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:31 schreef texelonia het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat Noah op school moet trakteren. Hij las in een boekje over beschuit met muisjes trakteren, en nu wil ie dus perse beschuit met muisjes trakteren. Ik dacht eigenlijk ook dat er wel mini beschuitjes waren.... Zo'n grote lijkt me voor de kleuters zo'n gedoe en de juf is vast ook niet blij met al dat gekruimel en geknoeiMaar Noah kan nogal kopppig zijn laatste tijd, dus als ie iets anders moet trakteren kan dat nog een heel drama worden
Oh ja dat is waar, ik heb nog heel even, wat leuk is van lange vingers, dat je in het midden een kaartje met een strikje kunt knopen. Krijg spontaan zin om ze nu al te maken, maar ja dan zijn we heel oud als hij ze uit moet delenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:45 schreef Nijna het volgende:
Tex, muisjes zijn lekker. Ik ben al 2 weken aan de beschuit met muisjes. Ik "moet" gewoon. Maar wel lastig om de kleur te kiezen, mensen trekken er gelijk conclusies uit en ik weet zelf nog niet eens wat het is... Maar goed, de roze muizen zijn een cent goedkoper dan blauw, dus ik hou het maar even bij roze voorlopig.
Wennie/Tex van haust hebben ze krokante toastjes, die zijn klein en rond en hebben wel wat weg van beschuitjes. Misschien is dat een idee?
Denk het niet nee, vooral niet als we thuis wel gewoon beschuiten hebben voor de kraamvisitequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:45 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Zeggen dat beschuitjes tijdelijk niet meer verkocht worden helpt zeker niet
Ja, ik kan natuurlijk een proeverij partijtje gaan houden, ik maak alles wat is voorgesteld en dan mag iedereen zijn mening geven, en uiteraard wat ik het lekkerste vind wordt hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef Nijna het volgende:
Even uittesten wat het lekkerst is met muisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |