Je weet het he!quote:
quote:
neequote:
quote:
Mjah daar was ik dus al bang voorquote:
Balenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah daar was ik dus al bang voor
Slaap lekker slaaperts![]()
quote:
wat wat wat watquote:
ik ook eik niet meerquote:
truste fhaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook slapen. Weltruste verwarrende mensen![]()
![]()
Handigquote:
Truste Fhaatjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook slapen. Weltruste verwarrende mensen![]()
![]()
quote:
het werktquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat jouw kant op dan.
De wereld vanuit de trein is een grauwe vlek hier.
quote:
Goedemorgen Phenoquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:52 schreef Pheno het volgende:
Niet eens goedemorgen terugwensen, ik ben al vergeten
Goedemorgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Jow.
Gisteravond naar verjaardag. Was gezellig
OAquote:
Wat is er mis met een discussie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die discussie aan het begin van dit topic...![]()
Was al bijna vergeten dat KSC ook gewoon bij FOK hoort..
Ga je ook alvast oefenen met bomen knuffelen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na het intensief volgen van al het nieuws dat op FOK! voorbij komt heb ik het weloverwogen besluit genomen om bij de volgende verkiezingen op de Partij voor de Dieren te stemmen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je ook alvast oefenen met bomen knuffelen dan?.
Netjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.kamer.nl/detai(...)n-utrecht/19169.html
Mijn kamer
Ik krijg de sleutel waarschijnlijk pas 4 mei, kom in het weekend pas in NL aan. Dus sorryquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjeswanneer ga je erin? Ik zoek nog een kamer voor iemand in Utreg van 13 april tot 10 mei
Pien!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:14 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen... of middag, voor mij... ik heb d'r voor mn gevoel al een hele dag op zitten
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niets mis met een discussie, maar welles-nietes is niet mijn idee van een goede discussie. Slaap lekker![]()
![]()
Lol, wtf?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoor je niet samen te bepalen of je een relatie hebt??![]()
Volgens mij is er besloten dat ik nu een relatie heb..
Vet romatisch
Mogguhquote:
quote:
hoi w:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef Pien85 het volgende:
Verslapen vanmorgen, werd om 08.22 wakker, moest om 08.40 bij de huisarts zijn... ik haasten, kom ik aan, hele wachtkamer vol, moest ik staan!zit nu net pas aan m'n eerste kopje koffie
Vet neukenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoor je niet samen te bepalen of je een relatie hebt??![]()
Volgens mij is er besloten dat ik nu een relatie heb..
Vet romatisch
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Kapitein![]()
![]()
Gaat lekker dus bij je
[..]
alleen vrouwen he![]()
Geen oude omaatjes, moeders met kinderen enzo... Kinderen die overigens nog makkelijk op schoot konden, en een heel gezin dat allemaal een stoel nodig scheen te hebben, papa, mama, en 3 kotersquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het lef om jou te laten staan! Al die oude omaatjes stonden niet eens netjes voor je op?
![]()
Mogguh :wquote:
Waarom moest je naar een dokter? Ben je ziek? Gaat het wel? Kopje thee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen oude omaatjes, moeders met kinderen enzo... Kinderen die overigens nog makkelijk op schoot konden, en een heel gezin dat allemaal een stoel nodig scheen te hebben, papa, mama, en 3 kotersJa, zo krijg ik m'n wachtkamer ook wel vol
Niet ziek alsin: in bed liggen enzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom moest je naar een dokter? Ben je ziek? Gaat het wel? Kopje thee?
Ha dat ken ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet ziek alsin: in bed liggen enzoBorderline...
Kindjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ha dat ken ikGoede vriendin van me heeft het daar heel lang moeilijk mee gehad. Nu aardig onder controle en krijgen zij en mn beste kameraad binnenkort een kleine! Ik word peetvader
![]()
Kun jij er een beetje mee omgaan?
Hmm klinkt lekker vaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kindjes
Ja hoor, gaat opzich best, ik heb ook eigenlijk geen borderline, hoewel dat gek klinkt, ik heb een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis die niet echt een naampje heeftHandig hoor
Ik had ooit antidepresiva, toen niet meer, en sinds vandaag weer welquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm klinkt lekker vaagZit je wel aan de medicatie of heb je dat niet nodig?
Ik geloof dat iedereen wel een vorm van een persoonlijkheidsstoornis heeft
Martquote:
Ga je weer koffiedrinken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart
Ik heb pas om een uur of 2 les en ik ben al op school
ik kom bij mijn ouders vandaan. Dan kan ik kiezen tussen om half 8 met mijn broer meerijden of uitslapen en 3 km wandelen....quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef Aarti het volgende:
waarom zo vroeg?
ik zou lekker uitslapen
ik ben blij als het weekend is...
Ik wilde nog de alternatieve vraag stellen of je zo vroeg was vanwege de betrouwbaarheid en de altijd perfect verlopende dienstregeling van Syntusquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom bij mijn ouders vandaan. Dan kan ik kiezen tussen om half 8 met mijn broer meerijden of uitslapen en 3 km wandelen....
Heerlijckheidquote:
waar wonen je ouders in hemelsnaam dat je 3 km moet wandelen naar een station oid?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom bij mijn ouders vandaan. Dan kan ik kiezen tussen om half 8 met mijn broer meerijden of uitslapen en 3 km wandelen....
Waar woon jij dat je iedere 3 km een station hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar wonen je ouders in hemelsnaam dat je 3 km moet wandelen naar een station oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Turbo-VIRMquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Fris en fruitig op kantoor![]()
deur tot deur: 1:13 vandaagBaanrecord
![]()
Die vriendin heeft geloof ik alle soorten antidepri wel gehad, alsof de artsen maar aan het gokken waren wat zou kunnen helpen. Nu heeft ze geloof ik wel de juiste, zonder al te veel neveneffectenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had ooit antidepresiva, toen niet meer, en sinds vandaag weer wel
Eenschquote:
hehehequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog de alternatieve vraag stellen of je zo vroeg was vanwege de betrouwbaarheid en de altijd perfect verlopende dienstregeling van Syntus.
tofquote:
In een afgelegen deel van Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar wonen je ouders in hemelsnaam dat je 3 km moet wandelen naar een station oid?
waliefquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef maffemuts het volgende:
* Maffe gooit schoonmoeder over de balkonreling
Mogguh KSChattersknuf etc etc voor iedereen... jullie zijn allemaal schatjes ten opzichte van schoonmonster
quote:
!quote:
Muckiequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
[..]
tof
[..]
In een afgelegen deel van Wijk bij Duurstede
[..]
walief
[..]![]()
[..]
!
mogge
Dan moet je zetten of halen. Ow, en als je toch bezig bent, doe mij ook meteen een bakkie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |