Ik had ooit antidepresiva, toen niet meer, en sinds vandaag weer welquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm klinkt lekker vaagZit je wel aan de medicatie of heb je dat niet nodig?
Ik geloof dat iedereen wel een vorm van een persoonlijkheidsstoornis heeft
Martquote:
Ga je weer koffiedrinken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart
Ik heb pas om een uur of 2 les en ik ben al op school
ik kom bij mijn ouders vandaan. Dan kan ik kiezen tussen om half 8 met mijn broer meerijden of uitslapen en 3 km wandelen....quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef Aarti het volgende:
waarom zo vroeg?
ik zou lekker uitslapen
ik ben blij als het weekend is...
Ik wilde nog de alternatieve vraag stellen of je zo vroeg was vanwege de betrouwbaarheid en de altijd perfect verlopende dienstregeling van Syntusquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom bij mijn ouders vandaan. Dan kan ik kiezen tussen om half 8 met mijn broer meerijden of uitslapen en 3 km wandelen....
Heerlijckheidquote:
waar wonen je ouders in hemelsnaam dat je 3 km moet wandelen naar een station oid?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom bij mijn ouders vandaan. Dan kan ik kiezen tussen om half 8 met mijn broer meerijden of uitslapen en 3 km wandelen....
Waar woon jij dat je iedere 3 km een station hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar wonen je ouders in hemelsnaam dat je 3 km moet wandelen naar een station oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Turbo-VIRMquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Fris en fruitig op kantoor![]()
deur tot deur: 1:13 vandaagBaanrecord
![]()
Die vriendin heeft geloof ik alle soorten antidepri wel gehad, alsof de artsen maar aan het gokken waren wat zou kunnen helpen. Nu heeft ze geloof ik wel de juiste, zonder al te veel neveneffectenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had ooit antidepresiva, toen niet meer, en sinds vandaag weer wel
Eenschquote:
hehehequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog de alternatieve vraag stellen of je zo vroeg was vanwege de betrouwbaarheid en de altijd perfect verlopende dienstregeling van Syntus.
tofquote:
In een afgelegen deel van Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar wonen je ouders in hemelsnaam dat je 3 km moet wandelen naar een station oid?
waliefquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef maffemuts het volgende:
* Maffe gooit schoonmoeder over de balkonreling
Mogguh KSChattersknuf etc etc voor iedereen... jullie zijn allemaal schatjes ten opzichte van schoonmonster
quote:
!quote:
Muckiequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
[..]
tof
[..]
In een afgelegen deel van Wijk bij Duurstede
[..]
walief
[..]![]()
[..]
!
mogge
Dan moet je zetten of halen. Ow, en als je toch bezig bent, doe mij ook meteen een bakkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |