Mogguhquote:
quote:
hoi w:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef Pien85 het volgende:
Verslapen vanmorgen, werd om 08.22 wakker, moest om 08.40 bij de huisarts zijn... ik haasten, kom ik aan, hele wachtkamer vol, moest ik staan!zit nu net pas aan m'n eerste kopje koffie
Vet neukenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoor je niet samen te bepalen of je een relatie hebt??![]()
Volgens mij is er besloten dat ik nu een relatie heb..
Vet romatisch
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Kapitein![]()
![]()
Gaat lekker dus bij je
[..]
alleen vrouwen he![]()
Geen oude omaatjes, moeders met kinderen enzo... Kinderen die overigens nog makkelijk op schoot konden, en een heel gezin dat allemaal een stoel nodig scheen te hebben, papa, mama, en 3 kotersquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het lef om jou te laten staan! Al die oude omaatjes stonden niet eens netjes voor je op?
![]()
Mogguh :wquote:
Waarom moest je naar een dokter? Ben je ziek? Gaat het wel? Kopje thee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen oude omaatjes, moeders met kinderen enzo... Kinderen die overigens nog makkelijk op schoot konden, en een heel gezin dat allemaal een stoel nodig scheen te hebben, papa, mama, en 3 kotersJa, zo krijg ik m'n wachtkamer ook wel vol
Niet ziek alsin: in bed liggen enzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom moest je naar een dokter? Ben je ziek? Gaat het wel? Kopje thee?
Ha dat ken ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet ziek alsin: in bed liggen enzoBorderline...
Kindjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ha dat ken ikGoede vriendin van me heeft het daar heel lang moeilijk mee gehad. Nu aardig onder controle en krijgen zij en mn beste kameraad binnenkort een kleine! Ik word peetvader
![]()
Kun jij er een beetje mee omgaan?
Hmm klinkt lekker vaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kindjes
Ja hoor, gaat opzich best, ik heb ook eigenlijk geen borderline, hoewel dat gek klinkt, ik heb een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis die niet echt een naampje heeftHandig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |