het werktquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat jouw kant op dan.
De wereld vanuit de trein is een grauwe vlek hier.
quote:
Goedemorgen Phenoquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:52 schreef Pheno het volgende:
Niet eens goedemorgen terugwensen, ik ben al vergeten
Goedemorgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Jow.
Gisteravond naar verjaardag. Was gezellig
OAquote:
Wat is er mis met een discussie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die discussie aan het begin van dit topic...![]()
Was al bijna vergeten dat KSC ook gewoon bij FOK hoort..
Ga je ook alvast oefenen met bomen knuffelen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na het intensief volgen van al het nieuws dat op FOK! voorbij komt heb ik het weloverwogen besluit genomen om bij de volgende verkiezingen op de Partij voor de Dieren te stemmen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je ook alvast oefenen met bomen knuffelen dan?.
Netjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.kamer.nl/detai(...)n-utrecht/19169.html
Mijn kamer
Ik krijg de sleutel waarschijnlijk pas 4 mei, kom in het weekend pas in NL aan. Dus sorryquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjeswanneer ga je erin? Ik zoek nog een kamer voor iemand in Utreg van 13 april tot 10 mei
Pien!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:14 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen... of middag, voor mij... ik heb d'r voor mn gevoel al een hele dag op zitten
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niets mis met een discussie, maar welles-nietes is niet mijn idee van een goede discussie. Slaap lekker![]()
![]()
Lol, wtf?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoor je niet samen te bepalen of je een relatie hebt??![]()
Volgens mij is er besloten dat ik nu een relatie heb..
Vet romatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |