Fles vindt buitenlanders eng. Maar toch ook wel weer lief eigenlijk. Soms.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef dndiek het volgende:
poe hè
Is deze discussie het teruglezen waard of doet iemand ff een samenvatting?
ja en neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef dndiek het volgende:
poe hè
Terug lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef dndiek het volgende:
poe hè
finse spons is zelf half mocroquote:
ik had de volgende samenvatting bedacht: fles is gekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles vindt buitenlanders eng. Maar toch ook wel weer lief eigenlijk. Soms.
Dat is dan wel weer ERG kort door de bocht hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had de volgende samenvatting bedacht: fles is gek
op geenstijl heten mocro's finnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
finse spons is zelf half mocroIk sta nergens meer van te kijken
Surinaams natuurlijkquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Samenvatting:
Fles maakt zich druk om kleine dingen als saucijzenbroodjes. En is gek...
Wodka!quote:
Thee lijkt me goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje of wat anders te drinken maar dan?
je vindt polen ok, reden genoeg voor mij om je compleet voor gek te verklarenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles is niet "gek" als zodanig trouwens hoor
En dat je dan juist door MIJ een xenofoob genoemd wordt, verbijstert je zeker? Hmmmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vindt polen ok, reden genoeg voor mij om je compleet voor gek te verklaren
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat je dan juist door MIJ een xenofoob genoemd wordt, verbijstert je zeker? Hmmm
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Jongens, kunnen jullie elkaar niet gewoon een kusje geven en daarna lief doen tegen elkaar?
Ik vind kusjes leukerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
een high five en een pint, prima
Fles en PeZu kussen volgens mij allebei geen jongetjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Jongens, kunnen jullie elkaar niet gewoon een kusje geven en daarna lief doen tegen elkaar?
Wel allebei meisjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles en PeZu kussen volgens mij allebei geen jongetjes.
Voor mij welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben lief tegen fles, dit zijn grapjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
aannamesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
laat je je nou een pien-aflebber-party door je neus boren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben lief tegen fles, dit zijn grapjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Fha het volgende:
Gaat iedereen ook lief doen tegen mij?
Ik knaag wel iets moois in je schaamlippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ooh wacht in dat geval:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laat je je nou een pien-aflebber-party door je neus boren?
Lebber jij Pien even af wil jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wacht in dat geval:
fles is een eikel
Gatverdammequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik knaag wel iets moois in je schaamlippen
't Was de bedoeling dat jullie elkaar af zouden lebberenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laat je je nou een pien-aflebber-party door je neus boren?
Duurt lang nog zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik knaag wel iets moois in je schaamlippen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
vd week gekeken en ikkan pas een tattewaase plaatsen als ik een andere wasmasjien haalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
't Was de bedoeling dat jullie elkaar af zouden lebberen
jamaar jamaar ik knaag heel zachtjes en zo hoorquote:
Die heeft inmiddels een "Dr_Flash was here" in de schaamlippen staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar jamaar ik knaag heel zachtjes en zo hoor![]()
vraag maar aan LL
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels een "Dr_Flash was here" in de schaamlippen staan![]()
?
ja, ik ga pezu afpijpen ben je nou lekker?quote:
Wie heeft het over pijpen? Jij begint over pijpenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ga pezu afpijpen ben je nou lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Niet vermeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |