abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 23:49:13 #205
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67343895
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Tpf. Ik ben benieuwd
ben voor de helft klaar, morgenavond de andere helft
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_67346834
quote:
FIA akkoord met goedkopere superlicenties in 2010

De superlicenties voor de coureurs zullen in 2010 worden verlaagd. Zo maakte de FIA maandagavond bekend. De afgelopen twee jaar was er veel kritiek op de kosten van de superlicenties, omdat die in twee jaar tijd enorm waren gestegen. Nu zullen de kosten dus weer worden verlaagd.

"Na een erg positieve ontmoeting tussen FIA-president Max Mosley en afgevaardigden van de Grand Prix Drivers' Association (GPDA) zal er een voorstel bij de World Motor Sport Council worden ingediend om de kosten van de superlicenties voor 2010 te veranderen", viel in een verklaring van de FIA te lezen. "Een goedkopere superlicentie zou ook erg goed pasten bij de kostenbesparingen die volgend jaar in de sport worden doorgevoerd."

Ook is afgesproken dat Mosley vaker contact zal hebben met de GPDA. Daarover zei de FIA: "Er zijn verschillende dingen besproken en de FIA is ermee akkoord gegaan om regelmatig contact te hebben met afgevaardigden van de GPDA om een constructieve dialoog te voeren."
pi_67347583
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Die mening heb ik ook. Maar je kunt regeltjes vaak op meerdere manieren interpreteren.
Dat is ook de reden dat ik vindt dat als het voldoet aan de letterlijke tekst van de reglementen dat de diffusers legaal zijn, ook al voldoen ze niet aan de ideeën die de FIA erover heeft. Dan hadden ze dat maar beter in de reglementen moeten zetten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:01:39 #208
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_67348792
quote:
Teams threatened Melbourne boycott
Eurosport - Tue, 24 Mar 08:49:00 2009

Two Formula One team bosses threatened to boycott this weekend's Australian Grand Prix due to a dispute over unpaid income.

The Times reports that Flavio Briatore of Renault, and McLaren's Ron Dennis (pictured, right) told Bernie Ecclestone they would not send their cars and equipment to Melbourne.

The Melbourne newspaper Herald Sun, meanwhile, said Ferrari may also have been involved in a boycott threat, so angry was the team and chief rival McLaren about the FIA's latest rule changes.

Ultimately, all the cars did land in Melbourne, but race promoter Ron Walker admitted he is aware of the feuding.

"It's very serious at the moment, but I think good sense will prevail by Sunday," he said.

"A clear understanding will be made between the teams and the FIA. (And) Bernie is the master deal-maker. He's been in it for years."

Australia's FIA representative Garry Connelly also played down the rumours. "That (a boycott) would be suicide for them," he said.

"They have sponsorship agreements in place. What are they going to do - throw away a large percentage of their television coverage just because they're upset?

"They'd be in breach of contract with their sponsors, I'd suggest," he added.

The boycott ultimatum by Briatore and Dennis - also on behalf of other FOTA teams - was revealed by Ecclestone as the F1 chief executive met with a few selected reporters.

The 78-year-old said Toyota's John Howett was also present when the boycott threat was issued, reportedly over money Ecclestone promised to pay the teams if they sign a new Concorde agreement. The new commercial agreement has not yet been signed.

"Poor John was sitting there a bit confused about life in general. Flavio started it (the threat)," Ecclestone revealed, "aided and abetted by Ron Dennis. They were saying all the FOTA-schmota are not going (to Australia) - nobody's going to go.

"So I said what I'd better do is cancel the aircraft obviously. It costs a fortune to charter those things and almost as much to cancel them," he added.

While all the cars did travel to and land this week in Melbourne, it is believed the teams have not yet been paid by Ecclestone.

The billionaire said he doesn't mind hard business tactics, but detests when the threats are empty.

"If they come in here with a gun and hold it to my head, they had better be sure they can f****** pull the trigger. And they should make sure it's got bullets in it because, if they miss, they better look out," Ecclestone warned.
Bernie
Calm down, please!
pi_67348890
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:01 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Bernie
Het wordt steeds leuker met Bernie
pi_67350954
Over mensen in het harnas jagen zeg..

Niet dat ik het Bernie toewens een hartaanval of andere kwaal op te lopen, maar ik word door dit soort berichten wel heel nieuwsgierig hoe het met de F1 gaat als die grijze dakduif er niet meer is.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:00:27 #211
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_67354307
Iemand een idee of de vrije training ook op de BBC wordt uitgezonden? Op verschillende teletekst- en tvgidssites kan ik niet verder kijken als overmorgen, dus kan ik vrijdag niet zien .
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_67354445
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef Jezza het volgende:
Iemand een idee of de vrije training ook op de BBC wordt uitgezonden? Op verschillende teletekst- en tvgidssites kan ik niet verder kijken als overmorgen, dus kan ik vrijdag niet zien .
Dit zijn de BBC uitzendtijden die ik ken:
quote:
Friday 27th March

Free practice 1 live: 1:25am – 3:05am BBC via Red Button / online
Free practice 2 live: 5:25am – 7:05am BBC via Red Button / online

Saturday 28th March

Free practice 3 live: 2:25am – 4:05am BBC via Red Button / online
Qualifying live: 5:00am – 7:15am BBC One / online
Qualifying repeat: 1:00pm – 2:15pm BBC One

Sunday 29th March

Australian Grand Prix live: 6:00am – 9:00am BBC One / online
Australian Grand Prix repeat: 1:00pm – 3:00pm BBC One / online
Australian Grand Prix highlights: 7:00pm – 8:00pm BBC Three / online

There is also radio coverage of the sessions on BBC Radio Five Live and/or BBC Radio Five Live Sports Extra.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_67355373
Ik weet nog steeds niet wat ze nou met "via Red Button" bedoelen.. Is dat nou puur Brits, alleen voor schotels, of kunnen we dat met normala digi tv in Nederland ook zien
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:38:40 #214
249783 Jezza
pi_67355737
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze nou met "via Red Button" bedoelen.. Is dat nou puur Brits, alleen voor schotels, of kunnen we dat met normala digi tv in Nederland ook zien
Nee, dat kan je helaas in Nederland niet zien Is voor zover ik weet alleen mogelijk in Engeland. Is wel zeer handig systeem. Vooral met grote toernooien/wedstrijden zoals Wimbledon, Olympische Spelen e.d. kan je switchen tussen verschillende wedstrijden en dat op 1 zender. Je krijgt zodra je op de Red Button drukt een overzicht van alle wedstrijden die op dat moment (op dat kanaal) aan de gang zijn en kan je dus zelf weten wat je gaat kijken. M'n broer woont in Engeland en heb het daar een paar keer gezien/gebruikt.
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:50:22 #215
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67356153
Is er al een topic over de eerste GP of zit ik eroverheen te kijken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 13:52:05 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67356231
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Dat zou vanavond komen als het goed is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:05:17 #217
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67356712
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat zou vanavond komen als het goed is.
Dan pas?

geintje West
pi_67357096
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Jezza het volgende:

[..]

Nee, dat kan je helaas in Nederland niet zien Is voor zover ik weet alleen mogelijk in Engeland. Is wel zeer handig systeem. Vooral met grote toernooien/wedstrijden zoals Wimbledon, Olympische Spelen e.d. kan je switchen tussen verschillende wedstrijden en dat op 1 zender. Je krijgt zodra je op de Red Button drukt een overzicht van alle wedstrijden die op dat moment (op dat kanaal) aan de gang zijn en kan je dus zelf weten wat je gaat kijken. M'n broer woont in Engeland en heb het daar een paar keer gezien/gebruikt.
Da's jammer, want dan heeft zo'n digitaal pakket dus geen nut (ondanks vier of vijf BBC kanalen)?
Calmer than you are
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:25:27 #219
249783 Jezza
pi_67357419
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Da's jammer, want dan heeft zo'n digitaal pakket dus geen nut (ondanks vier of vijf BBC kanalen)?
Klopt, ik dacht precies hetzelfde, maar helaas kunnen we er alsnog geen gebruik van maken Toch maar even afwachten wat het wordt met die livestream.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:11:52 #220
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67358838
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Dos37 het volgende:
ik maak hem vanavond gereed. er moet ook gearbeid worden.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:13:11 #221
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67358894
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Jezza het volgende:

[..]

zo'n systeem moet hier ook komen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:42:50 #222
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67362218
als alle teams geland zijn in melbourne, zal het team van Brawn dan al de officiële kleurstelling hebben?
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:00:47 #223
249783 Jezza
pi_67362856
Geen idee, maar ik lees net dat er een gerucht rond gaat dat Bwin de hoofdsponsor zou gaan worden van Brawn GP. Misschien krijgt de auto dan ook wel de kleuren geel, groen, wit en zwart aangezien dit ook de huisstijl van Bwin is.
pi_67362916
zolang ze nog geen sponsoren hebben, zullen ze vermoedelijk met een heel neutraal design blijven rijden.
pi_67363775
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef Ared het volgende:
zolang ze nog geen sponsoren hebben, zullen ze vermoedelijk met een heel neutraal design blijven rijden.
Lijkt mij ook, ik vind alles best als ze maar niet de aarde er weer op plakken
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:49:29 #226
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67364365
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef Jezza het volgende:
Geen idee, maar ik lees net dat er een gerucht rond gaat dat Bwin de hoofdsponsor zou gaan worden van Brawn GP. Misschien krijgt de auto dan ook wel de kleuren geel, groen, wit en zwart aangezien dit ook de huisstijl van Bwin is.
hah inderdaad, zou het toeval zijn?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:16:14 #227
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67365073
tvp!

Het is weer ouderwets dreigen-met-een-boycot tijd.

trouwens: 2 maanden geleden nog flink wat spierballen taal bij Force India, een plek in de middenmoot was immers gegarandeerd met deze bolide.
Een paar dagen voor aanvang van de Australische GP komen er geheel volgens verwachting de volgende 2 berichtjes:

• Fisichella: "We komen downforce te kort"
  • Sutil: "Force India nog geen middenmoter"

Wat is de Formule 1 toch een voorspelbaar wereldje zo af en toe.

[ Bericht 38% gewijzigd door Kleffe_Dop op 24-03-2009 19:26:37 ]
  • pi_67366109
    Als je met zulke drastische regelwijzigingen en een halve McLaren nog steeds stijf achteraan blijft rijden dan doen ze echt wat fout.
    Where facts are few, experts are many.
    pi_67366301
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef Atreidez het volgende:
    Als je met zulke drastische regelwijzigingen en een halve McLaren nog steeds stijf achteraan blijft rijden dan doen ze echt wat fout.
    Ach, er moet toch iemand de langzaamste zijn. En blijkbaar is dat weer eens Force India.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:07:01 #230
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_67366612
    Als het alleen een gebrek aan downforce is, dan is het een kwestie van windtunnel tijd voor ze ergens wat plekken winnen (als de auto echt zo goed is dan ).

Ik denk echter dat het meer mechanische grip is, waar ze al jaren een tekort aan hebben
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:42:01 #231
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
      dinsdag 24 maart 2009 @ 20:07:04 #232
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_67368696
    zo de eerste beelden uit Albert park gezien waar de teams druk bezig zijn
      dinsdag 24 maart 2009 @ 22:37:15 #234
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_67374771
    pi_67378693
    Hijs weer fijn
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_67378753
    Die Bernie is echt een motherfucker.

Cough up the money bitch!
    Dattie ff overhoop ligt met dat schlemiele exwijf van hem en omdat hij zelf zo achterlijk was om het allemaal op haar naam te zetten staat compleet los van de F1.

Hij moet gewoon dokken en (bij voorkeur) snel aftreden!
    vosss is de naam,
    pi_67378770
    Of een enge ziekte krijgen ofzo.

Bah bah, wat een vies mannetje
    vosss is de naam,
      woensdag 25 maart 2009 @ 00:25:02 #238
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_67379090
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ach, er moet toch iemand de langzaamste zijn. En blijkbaar is dat weer eens Force India.
    Ook dat is een vorm van regelmaat en consequent presteren .
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:58:33 #239
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_67383833
    quote:
    Oude scoresysteem blijft dit jaar gehandhaafd
    25 maart 2009

De FIA heeft een nieuwe versie van het Sportief Reglement gepubliceerd, waarin staat dat de titel gaat naar de coureur die de meeste punten scoort gedurende het seizoen. De nieuwe maatregel dat de coureur met de meeste Grand Prix-overwinningen kampioen zou worden, is hiermee definitief van de baan voor 2009.

Vorige week kwam de FIA na een vergadering van de World Motor Sport Council (WMSC) met het nieuws dat het wereldkampioenschap Formule 1 bij de coureurs voortaan zou worden bepaald door het aantal overwinningen gedurende het Formule 1-seizoen. Dit stuitte op veel protest van teams, coureurs en fans. Uiteindelijk bleek de invoering van het systeem zelfs tegen de FIA-regels, omdat dit voor 30 november jongstleden had moeten gebeuren. De enige uitzondering die hierop kan gelden, is bij een unanieme toestemming van de teams, die er in dit geval absoluut niet was.

Afgelopen vrijdag lieten de teams, verenigd in de FOTA, dan ook weten protest in te dienen, waarop de FIA meteen met het antwoord kwam dat het systeem zou worden uitgesteld als de teams het niet eens waren met het systeem. Inmiddels is dat gebeurd, al heeft de FIA het nog niet officieel bevestigd. Gezien het feit dat het Sportief Reglement al wel is aangepast, lijkt dat slechts een detail te zijn.

In artikel 6.1 van het Sportief Reglement staat nu het volgende te lezen: "De titel in het rijderskampioenschap van de Formule 1 zal gaan naar de coureur die over alle evenementen het hoogste puntenaantal heeft gescoord."
      woensdag 25 maart 2009 @ 10:36:27 #240
    249783 Jezza
    pi_67384949
    FOTA ftw!
    Ecclestone omg!
      woensdag 25 maart 2009 @ 10:41:23 #241
    249783 Jezza
    pi_67385134
    quote:
    25 maart 2009
    Coulthard reserverijder tijdens eerste races

David Coulthard is tijdens de eerste races van het seizoen de derde coureur van Red Bull. Zo bevestigde een woordvoerster van het team tegenover GPUpdate.net. De Schot reed vorig jaar zijn laatste race, maar zal dus opnieuw in actie moeten komen, mocht een van de reguliere rijders door omstandigheden niet kunnen racen.

"Coulthard is komend weekend in Australië en volgende week in Maleisië de derde coureur van Red Bull Racing", verklaarde de woordvoerster van Red Bull.

Na de Grand Prix van Maleisië stapt het Formule 1-team uit Milton Keynes mogelijk over op een andere reserverijder. Naar verluidt maakt Brendon Hartley een erg goede kans op de reserverol. De 19-jarige Nieuw-Zeelander maakte afgelopen winter genoeg testkilometers om in aanmerking te komen voor een superlicentie.

Coulthard is dit jaar ook werkzaam als Formule 1-expert voor de BBC.
    Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/
    Zal die dan tijdens de eerste GP ook bij de BBC zitten?

[ Bericht 3% gewijzigd door Jezza op 25-03-2009 12:35:49 ]
    pi_67385887
    Waarom ook niet? BBC heeft toch ook een hokje/commentaarpositie toegewezen gekregen door de FIA ?

Elke coureur die rondloopt op de paddock terwijl er geraced word, kan zo aanschuiven bij Murray Walker. Dus als Coulthard niet rijd, schuift hij zondag middag, voor ons ochtend, gewoon gezellig aan.

Ik vraag me eerder af, als Coulthard moet rijden, krijgt hij dan een extra radiofrequentie om de race te verslaan vanuit de race voor BBC .. ? Dat zal pas lachen zijn
    pi_67386042
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Meike26 het volgende:
    Waarom ook niet? BBC heeft toch ook een hokje/commentaarpositie toegewezen gekregen door de FIA ?

Elke coureur die rondloopt op de paddock terwijl er geraced word, kan zo aanschuiven bij Murray Walker. Dus als Coulthard niet rijd, schuift hij zondag middag, voor ons ochtend, gewoon gezellig aan.

Ik vraag me eerder af, als Coulthard moet rijden, krijgt hij dan een extra radiofrequentie om de race te verslaan vanuit de race voor BBC .. ? Dat zal pas lachen zijn
    zoiets hadden ze toch ooit bij de indy 500 gedaan bij arie luyendijk? kan me daar iets vagelijks van herinneren...
    pi_67388142
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef bodylotion het volgende:

[Oude scoresysteem blijft dit jaar gehandhaafd]

Waar is de bronvermelding???
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_67388180
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Jezza het volgende:

[Coulthard reserverijder tijdens eerste races]

Zal die dan tijdens de eerste GP ook bij de BBC zitten?
    En nog 1 zonder bron
    pi_67388219
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 12:11 schreef Sally het volgende:

[..]

En nog 1 zonder bron
    gpupdate
      woensdag 25 maart 2009 @ 12:37:15 #247
    249783 Jezza
    pi_67388967
    quote:
    [..]
    En nog 1 zonder bron
    Aangepast
    pi_67397089
    Thnx voor de bronvermeldingen, beide artikelen staan inmiddels op FOK!sport

[redactiemode] Sowieso goed om bij elk gekopieerd nieuwsbericht een bronvermelding bij te zetten: dat kan mogelijke claims aan het adres van FOK! voorkomen [/redactiemode]
    pi_67398309
    quote:
    Ook McLaren begint seizoen met KERS

McLaren is het derde team dat heeft bevestigd met het Kinetic Energy Recovery System te zullen rijden tijdens de seizoensopener in Australië. Renault en Ferrari lieten eerder al weten het nieuwe systeem te zullen gebruiken in Melbourne.

"We hebben definitief besloten om het seizoen met KERS te beginnen", zei Mercedes Motorsport-baas Norbert Haug in een vraaggesprek met het Duitse Auto, Motor und Sport. "We zullen het systeem in beide wagens monteren."

Heikki Kovalainen zal ongetwijfeld erg blij zijn met deze beslissing. Begin deze maand zei al te hopen dat McLaren het seizoen met KERS zou beginnen: "We zullen er absoluut van profiteren bij de start, als we onderweg zijn naar de eerste bocht. Verder heb je er natuurlijk ook voordeel van als je met andere coureurs aan het vechten bent en iemand probeert in te halen. Hopelijk beginnen veel andere teams het seizoen zonder KERS, maar goed, ik onderschat niemand en het zou me niet verbazen als veel andere teams ook met KERS aan de start komen."
    quote:
    Heidfeld start met KERS, Kubica zonder

Nick Heidfeld rijdt komend weekend met het Kinetic Energy Recovery System onderin de wagen, terwijl Robert Kubica het voorlopig zonder het nieuwe systeem moet stellen. Zo heeft BMW-teambaas Mario Theissen woensdag laten weten.

Volgens Theissen heeft de beslissing om Heidfeld mét en Kubica zonder KERS op pad te sturen, alles te maken met het gewicht van de coureurs. "Door de nieuwe regels zijn de zwaardere coureurs in het nadeel", zei Theissen tegen Auto, Motor und Sport. "Ondanks dat we een erg lichte KERS hebben gebouwd, zijn wij momenteel niet in staat om een optimale balans in de auto van Kubica te brengen. Later in het seizoen hopen we het systeem wel in de wagen van Kubica te kunnen zetten."

Eerder pleitte Theissen al voor een hoger minimumgewicht van auto en coureur in de Formule 1, om te voorkomen dat er een soort van jockey-cultuur in de hoogste autosportklasse ontstaat, zoals dat ook in het paardenrennen bestaat. Momenteel mogen de auto en de coureur samen niet meer dan 605 kilogram wegen.
    pi_67399183
    Overigens wel balen dat dit weekend ook precies de klok een uur vooruit gaat, dat is om half 6 op oude tijd.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      woensdag 25 maart 2009 @ 17:13:51 #251
    249783 Jezza
    pi_67399225
    Ook van bovenstaand bericht is de bron Gpupdate.nl
    pi_67401268
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef Trystar het volgende:

[..]

[..]
    in het tweede bericht zit een storende fout...
    iets over dat de auto niet meer dan 605 kg mag zijn... volgens mij is het toch echt zo dat het niet minder mag wegen...
    pi_67406785
    Crossposting uit het Aussie-topic:
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Tv-gids voor BBC One.
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Sally het volgende:
    Oh, dit is ook wel een handige link om te bookmarken: Upcoming Formula 1 Events:

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j4j7g/episodes/upcoming

Even crossposten in het Nieuwtjestopic
    Edit: dit is de algemene link voor de tv-tijden van BBC One, die dus F1 uitzendt -> http://www.bbc.co.uk/bbcone/programmes/schedules
    Kies dan een regio, waarbij London de GMT-tijd heeft. Amsterdam = GMT + 1 uur.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 25-03-2009 20:44:34 ]
      woensdag 25 maart 2009 @ 21:07:31 #254
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_67407990
    Financiële tegenvaller voor Brawn GP
    quote:
    Brawn GP heeft een financiële tegenvaller moeten incasseren. Omdat Brawn GP door de World Motor Sport Council van de FIA wordt gezien als een nieuw team loopt de renstal meer dan twintig miljoen euro aan inkomsten mis.
    Veto
    Volgens het Zwitserse tijdschrift Motorsport Aktuell is Formule 1-baas Bernie Ecclestone de grote boosdoener. Teambaas Ross Brawn kon ondanks de unanieme toestemming van de andere teams niet simpelweg de naam van Honda in Brawn GP veranderen omdat Ecclestone zijn veto uitsprak.

Inkomsten
    Hierdoor loopt Brawn GP miljoenen euro's mis uit de Formule 1-pot. Uit de pot werd begin 2008 255 miljoen euro verdeeld onder de teams. Honda kreeg toen meer dan twintig miljoen euro.

Aanbod
    De oorzaak van de veto van Ecclestone ligt waarschijnlijk in het feit dat Brawn en Nick Fry het aanbod van de Brit om te helpen met de overname van de renstal hebben afgeslagen.

Accepteren
    "Ze hadden moeten accepteren wat ik ze had aangeboden. Het was een zeer goed bod voor iedere betrokkene. Maar ze wilden het op eigen houtje doen. Nu kunnen we alleen maar hopen en bidden", liet Ecclestone weten na het afketsen van de deal.

Verdelen
    Het geld dat Brawn GP misloopt, belandt niet in de achterzak van Ecclestone maar wordt via een geheime verdeelsleutel onder de andere teams verdeeld.
    Ecclestone Zeikerd, geen instapgeld betalen omdat het een overname betreft en geen nieuw team. Maar geen televisie geld ontvangen omdat het een nieuw team is
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 21:09:01 #255
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_67408064
    Belachelijk zeg. Die man wordt met de dag gestoorder
    Altijd onderweg naar het avontuur
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')