heb ik ook ergens gelezen ... ma kan zosnel niet vinden waarquote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef RowanF1 het volgende:
Dit jaar gaat BBC in UK weer F1 uitzenden toch? Dat betekend dat de iTV Livestream voor vrije trainingen verdwijnen.. Hopen dat het op één van de BBC zenders komt, kan ik dat tenminste bekijken.
Hmm, daar kan ik wel iets mee regelen.. Dan kan ik het via Justin doorzenden.. Bedankt voor de tip in ieder gevalquote:Op maandag 23 maart 2009 23:13 schreef Atreidez het volgende:
BBC heeft ook al aangegeven via hun site streams ter beschikking te stellen voor alle sessies van de F1, maar wel alleen voor engelse ip's. Hopelijk verschijnt er dus weer ergens een stream die daar gebruik van maakt
Dat zou erg vet zijn!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:25 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik wel iets mee regelen.. Dan kan ik het via Justin doorzenden.. Bedankt voor de tip in ieder geval
ben voor de helft klaar, morgenavond de andere helftquote:
quote:FIA akkoord met goedkopere superlicenties in 2010
De superlicenties voor de coureurs zullen in 2010 worden verlaagd. Zo maakte de FIA maandagavond bekend. De afgelopen twee jaar was er veel kritiek op de kosten van de superlicenties, omdat die in twee jaar tijd enorm waren gestegen. Nu zullen de kosten dus weer worden verlaagd.
"Na een erg positieve ontmoeting tussen FIA-president Max Mosley en afgevaardigden van de Grand Prix Drivers' Association (GPDA) zal er een voorstel bij de World Motor Sport Council worden ingediend om de kosten van de superlicenties voor 2010 te veranderen", viel in een verklaring van de FIA te lezen. "Een goedkopere superlicentie zou ook erg goed pasten bij de kostenbesparingen die volgend jaar in de sport worden doorgevoerd."
Ook is afgesproken dat Mosley vaker contact zal hebben met de GPDA. Daarover zei de FIA: "Er zijn verschillende dingen besproken en de FIA is ermee akkoord gegaan om regelmatig contact te hebben met afgevaardigden van de GPDA om een constructieve dialoog te voeren."
Dat is ook de reden dat ik vindt dat als het voldoet aan de letterlijke tekst van de reglementen dat de diffusers legaal zijn, ook al voldoen ze niet aan de ideeën die de FIA erover heeft. Dan hadden ze dat maar beter in de reglementen moeten zetten.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Die mening heb ik ook. Maar je kunt regeltjes vaak op meerdere manieren interpreteren.
quote:Teams threatened Melbourne boycott
Eurosport - Tue, 24 Mar 08:49:00 2009
Two Formula One team bosses threatened to boycott this weekend's Australian Grand Prix due to a dispute over unpaid income.
The Times reports that Flavio Briatore of Renault, and McLaren's Ron Dennis (pictured, right) told Bernie Ecclestone they would not send their cars and equipment to Melbourne.
The Melbourne newspaper Herald Sun, meanwhile, said Ferrari may also have been involved in a boycott threat, so angry was the team and chief rival McLaren about the FIA's latest rule changes.
Ultimately, all the cars did land in Melbourne, but race promoter Ron Walker admitted he is aware of the feuding.
"It's very serious at the moment, but I think good sense will prevail by Sunday," he said.
"A clear understanding will be made between the teams and the FIA. (And) Bernie is the master deal-maker. He's been in it for years."
Australia's FIA representative Garry Connelly also played down the rumours. "That (a boycott) would be suicide for them," he said.
"They have sponsorship agreements in place. What are they going to do - throw away a large percentage of their television coverage just because they're upset?
"They'd be in breach of contract with their sponsors, I'd suggest," he added.
The boycott ultimatum by Briatore and Dennis - also on behalf of other FOTA teams - was revealed by Ecclestone as the F1 chief executive met with a few selected reporters.
The 78-year-old said Toyota's John Howett was also present when the boycott threat was issued, reportedly over money Ecclestone promised to pay the teams if they sign a new Concorde agreement. The new commercial agreement has not yet been signed.
"Poor John was sitting there a bit confused about life in general. Flavio started it (the threat)," Ecclestone revealed, "aided and abetted by Ron Dennis. They were saying all the FOTA-schmota are not going (to Australia) - nobody's going to go.
"So I said what I'd better do is cancel the aircraft obviously. It costs a fortune to charter those things and almost as much to cancel them," he added.
While all the cars did travel to and land this week in Melbourne, it is believed the teams have not yet been paid by Ecclestone.
The billionaire said he doesn't mind hard business tactics, but detests when the threats are empty.
"If they come in here with a gun and hold it to my head, they had better be sure they can f****** pull the trigger. And they should make sure it's got bullets in it because, if they miss, they better look out," Ecclestone warned.
Dit zijn de BBC uitzendtijden die ik ken:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef Jezza het volgende:
Iemand een idee of de vrije training ook op de BBC wordt uitgezonden? Op verschillende teletekst- en tvgidssites kan ik niet verder kijken als overmorgen, dus kan ik vrijdag niet zien.
quote:Friday 27th March
Free practice 1 live: 1:25am – 3:05am BBC via Red Button / online
Free practice 2 live: 5:25am – 7:05am BBC via Red Button / online
Saturday 28th March
Free practice 3 live: 2:25am – 4:05am BBC via Red Button / online
Qualifying live: 5:00am – 7:15am BBC One / online
Qualifying repeat: 1:00pm – 2:15pm BBC One
Sunday 29th March
Australian Grand Prix live: 6:00am – 9:00am BBC One / online
Australian Grand Prix repeat: 1:00pm – 3:00pm BBC One / online
Australian Grand Prix highlights: 7:00pm – 8:00pm BBC Three / online
There is also radio coverage of the sessions on BBC Radio Five Live and/or BBC Radio Five Live Sports Extra.
Nee, dat kan je helaas in Nederland niet zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze nou met "via Red Button" bedoelen.. Is dat nou puur Brits, alleen voor schotels, of kunnen we dat met normala digi tv in Nederland ook zien
Dat zou vanavond komen als het goed is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Is er al een topic over de eerste GP of zit ik eroverheen te kijken
Dan pas?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou vanavond komen als het goed is.
Da's jammer, want dan heeft zo'n digitaal pakket dus geen nut (ondanks vier of vijf BBC kanalen)?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Jezza het volgende:
[..]
Nee, dat kan je helaas in Nederland niet zienIs voor zover ik weet alleen mogelijk in Engeland. Is wel zeer handig systeem. Vooral met grote toernooien/wedstrijden zoals Wimbledon, Olympische Spelen e.d. kan je switchen tussen verschillende wedstrijden en dat op 1 zender. Je krijgt zodra je op de Red Button drukt een overzicht van alle wedstrijden die op dat moment (op dat kanaal) aan de gang zijn en kan je dus zelf weten wat je gaat kijken. M'n broer woont in Engeland en heb het daar een paar keer gezien/gebruikt.
Klopt, ik dacht precies hetzelfde, maar helaas kunnen we er alsnog geen gebruik van makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Da's jammer, want dan heeft zo'n digitaal pakket dus geen nut (ondanks vier of vijf BBC kanalen)?
ik maak hem vanavond gereed. er moet ook gearbeid worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Is er al een topic over de eerste GP of zit ik eroverheen te kijken
zo'n systeem moet hier ook komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Jezza het volgende:
[..]
Nee, dat kan je helaas in Nederland niet zienIs voor zover ik weet alleen mogelijk in Engeland. Is wel zeer handig systeem. Vooral met grote toernooien/wedstrijden zoals Wimbledon, Olympische Spelen e.d. kan je switchen tussen verschillende wedstrijden en dat op 1 zender. Je krijgt zodra je op de Red Button drukt een overzicht van alle wedstrijden die op dat moment (op dat kanaal) aan de gang zijn en kan je dus zelf weten wat je gaat kijken. M'n broer woont in Engeland en heb het daar een paar keer gezien/gebruikt.
Lijkt mij ook, ik vind alles best als ze maar niet de aarde er weer op plakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef Ared het volgende:
zolang ze nog geen sponsoren hebben, zullen ze vermoedelijk met een heel neutraal design blijven rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |